Onks Yle kivikaudelta oleva laitos????
Aina jaksetaan jauhaa samaa, että niin ja niin paljon on niitä, jotka katsoo tv ohjelmia ilman, että ovat maksaneet tv-lupamaksun.
Herätkää jo pahvit.
Miksi ei yle ota käyttöön tätä tv maksukorttia, kuten moni muu tv kanava.
Jokainen halukas voi lunastaa Ylen ohjemien katselua varten tv maksukortin, jonka saa laitettua siihen digiboksiin tai tv:n kortinlukijaan.
Sillä tämä kiistely ratkeaa, eikä enää ole niitä, jotka katselevat ylen ohjemia
ilmaiseksi ja osa maksaa.
Mikä siinä on niin vaikeaa Ylelle.
Maksukortin voisi valita vuodeksi, puoleksi vuodeksi tai sitten määrätyiksi kuukausiksi kerrallaan ja maksu määräytyisi sen mukaan.
Jos ei ole tv korttia, niin ei myöskään näkisi ylen ohjemia, vaikka olisi millainen
ihme tv tahansa.
Tämä olisi ainut oikea ja oikeudenmukainen tapa kaikille.
Silloin ei olisi enää ketään, joka katsoisi ylen ohjemia maksamatta.
Eikö tätä maksukorttia oteta sen takia käyttöön, koska ylen ohjemia ei katso juuri kukaan ja koska ylen ohjelmat ovat laadullisesti huonontuneet ja
80 prosenttia ylen ohjelmista on sellaisia, mitkä ei todellakaan kiinnosta.
Eikä se, että netistä näkee youtubelta joitakin ylen esittämiä ulkomaisia
sarjoja, kuten Vielä virtaa ole mikään peruste sille, että tv lupamaksun pitäsi maksaa.
Ei Ylellä ja Youtubella ole mitään tekemistä keskenään.
Yle hoi, tv maksukortti
Tv muikku
1
230
Vastaukset
- Anonyymi
YLE rahoitus yleisestä budjetista tai YLE kanavat maksukortille.
Nyt siihen olisi mahdollisuus vaikuttaa ja saattaa YLE vero historiaan.
Kansalaisaloite:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/6806
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043