Mulla on labbis ja eilen se alkoi kuolaamaan ihan hirveästi, lattiat oli täynnä lätäköitä ja sitten myöhemmin tuli myös ripulit pariin otteeseen. Aiemmin on käynyt samalla tavalla mutta ei niin paljon kuolaa kun tällä kertaa, itsekin sai liukastella oikein. Sitä tuli monta tuntia, mutta sitten koiruli meni nukkumaan ja aamulla ei mitään, normaalit kakat ja kuolaa ei yhtään. Epäilimme että tyttömme on taas pistänyt jotain sopimatonta suuhun. Minua lähinnä kiinnostaa, mistä voi tuollainen reaktio tulla? onko kokemuksia? Viime kerralla soitimme eläinlääkäriin ja se epäili jotain sientä joka ei ole myrkyllinen, mutta aihettaa kuitenkin tuollaista, nyt ei vaan enää sieniäkään paljoa näy. Labbis kun on niin kaikkea se yrittää suuhun laittaa, en tietysti anna ottaa maasta mitään lenkillä, mutta kyllä välillä varmasti jää huomaamatta tai sitten omalla pihalla??
Äkillinen kuolaaminen
Labu
1
2150
Vastaukset
- Ei hätää
Labradori ottaa kyllä maasta sopivaa ja sopimatonta ei sitä voi estää eikä kannata.Labradori oksentaa myös helposti jos on syönyt jotain ns ei ruuaksi tarkoitettua osa menee läpi osa ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510