miten tämän saa ajettua läppärille,ei ollut cd:tä mukana,yrittänyt "tunnista laite" kautta,läppäri on Vista,tv:ssä ois kanssa USB-liitin,samsung vaan ei tunnista,ollut 1,5v. kaapissa käyttämättä ja nyt hinku kokeilla jos tallentaisi tv-ohjelmaa USBin kautta (kun tv vasta ostettu ja VHS (?! heh..) sanoi sopivasti "itsensä irti",toistaa mut ei nauhoita.. että olisin kiitollinen kaikesta ko. laitteeseen liittyvästä..KIITTI !!!
ulkoinen iomega Prestige 400GB
megasti ulkona
2
94
Vastaukset
- Guestions
iomegan sivuilta kannattais katsella.
Aikansa kun naputtelle löytyy vastauksia kysymyksiin mm. miksi kovalevy ei löydy.
Englanniksi ainakin.
Kai sieltä löytyy myös sopivaa softaa.
Onko se toiminut silloin 1.5v takaperin eri vai samalla koneella?- megasti ulkona
ostettu 1,5v. sitten "Hulluilta päiviltä" mut ekaa kertaa "käytössä" tai yritetty..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838