APUA ! Olen tehnyt pahimman virheen ikinä !

sarakulta

Eli mulla on tai no , oli pieni tytär, Annika (5v). Hän hermostutti minut aina tavalla tai toisella ! Eihän se ole syy laittaa häntä adoptoitavaksi, mutta yksi päivä hain hänet tarhasta uuden miesystäväni kanssa ja Annikalla oli trippi. Hän purskutteli siinä hetken aikaa ja sylkäisi sen miehen päälle ! Mika (eli tämä uusi mieheni) Oli niin raivoissaan sillä olimme hänen autollaan liikenteessä ja penkit olivat ihan sotkussa. Silloin hän sanoi minulle että joko hän , tai Annika. Olin niin rakastunut Mikaan että päätin valita hänet . Kotona olin vihainen Annikalle ja raivosin hänelle koko ajan. Annika itki koko sen ajan , voi pientä. Sitten vain hain sen adoptio jutun , mikä lie numeron ja soitin. Siellä sanottiin että olenko täysin varma ja sanoin että olen , haluan päästä hänestä eroon. Annika kuuli kaiken jä lähti itkien huoneeseensa. Noh, sitten kolmen kk : n päästä hänet haettiin ja ovella kun olimme sanoneet heipat hän kuiskasi korvaani "äiti mä rakastan sinua" ja mä olin niin pois tolaltani , mut kun mä luulin et Annikalla on jokin häiriö aivoissa , mitä psygologi mulle sanoi. Teki mieli tehdä itsari sillon ... oon ihan rikki !

15

1376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miia cat

      voi sua :'(

    • .

      Provo....

    • heart1234

      halauksia

    • gfrcdcdxdxccccccccc

      idioootti, se on psykologi eikä psygologi

    • järkyttynyt

      toivottavasti tajuat joskus olla ensin äiti ja sitten vasta nainen! ihminen joka pistää päättämään lapsen ja hänen välillä niin sillä on ollu jotain ongelmia lapsuudessaan koska tuo ei ole tervettä. sama pätee siihen" jos jätät mut teen itsarin" täysin lapsellista touhua. toivottavasti lapsellesi tulee sitten parempi elämä. rukoile hänen puolestaan aina kun voit että jollain tavalla pidät hänestä huolta

    • päähänpisto

      Ei kai joku nyt oikeasti uskonut, että Suomessa voi päähänpistosta antaa lapsensa adoptioon "soittamalla johonkin numeroon" ja sitten 3kk päästä "joku tulee ja hakee lapsen"..

    • hekohekoheko

      Oi voi voi!
      Pikku-Annika parka! Mikä hirveä äiti olet! Ooooooohhhh!!!!!!!

      Joo, siitä vaan soittamaan johonkin- numeroon-mikä-se-nyt-sitten-on ja pyytää hakemaan penska pois ja vips! pääset eroon mokomasta ongelmasta!
      Helppoa ja siistiä! JEEEE!!!!!

      Mietin vaan luuliko tuo kirjoittaneensa onnistuneenkin provon vai oliko vaan tarkoitettu vitsiksi!?
      Joku hullu jopa tuntuu uskoneen ja nielleen karvoineen päivineen!! : -D

    • joopajoopajoo

      nauroin ääneen. Lähes uskottavaa.

    • ei ymmärrä

      Ei ymmärrä. Tuolla toisella palstalla väitit että olet juuri menettänyt neitsyytesi. Miten sitten on mahdollista tuo? Adobtoidakin voi vasta 25 vuotiaana ja sinähän olet vasta 21?
      On sulla ainakin hyvä mielikuvitus.

    • Toivo123

      Heissan täältä meren takaa säälin Annikaa sitä pientä 5 v enkeli tyttöä mies voi sinulta vaihtua
      Koska se on sinulle vieras mutta sinun tyttö tulee olemaa Aina sinun lapsi ei tuo Ole mikää syy laitaa
      Omaa lasta adoptii perheeseen Tulet katumaa sitä mikäli Sinulla on yhtää sydän oikealla paikalla
      Bye

    • Toivo123

      Heissan täältä meren takaa säälin Annikaa sitä pientä 5 v enkeli tyttöä mies voi sinulta vaihtua
      Koska se on sinulle vieras mutta sinun tyttö tulee olemaa Aina sinun lapsi ei tuo Ole mikää syy laitaa
      Omaa lasta adoptii perheeseen Tulet katumaa sitä mikäli Sinulla on yhtää sydän oikealla paikalla
      Bye

    • Äityli vuosimallia -65

      Millaiseen perheeseen hän joutui vai tiedätkö? Toivottavasti ei hetkeksikään lastenkotiin siellä lapset ei saa päättää mitään itse ja se on laitos :( voi pikkuista :( on se niin kurjaa. Sinä ja se psykologi olitte väärässä. Hyvä että ymmärrät asian laidan. Ja vielä, ei miesystävää tule valita ennemmin kuin oma lapsi. Voihan olla, ettei hän ole enää muutaman vuoden kuluttua kanssasi mutta lapsi kyllä on. Toivon kaikkea hyvää Annikalle t. Äityli vuosimallia -65

    • rita

      Käytöksesi on aiheuttanut lapsellesi trauman ja hänen perusturvallisuutensa on on mennyt, siksi hän tuntuu sinusta hankalalta. lapsen kasvun normaali osa on rajojen testaaminen, kukaan lapsi ei ole paha tai ilkeä tahallaan. Jos miesystäväsi ei kestä normaalia lapsen käytöst', tulee sinun ehkä miettiä onko hän se oikea mies sinulle jos hän ei hyväksy lastasi. Et ymmärrä miten onnekas olet kun sinulla on oma lapsi, vuosien päästä tulet katumaan jos nyt teet niinkuin aioit. Ajattele lastasi ettet pilaa hänen elämäänsä ja samalla omaasi. Lapsi rakastaa aina äitiään, miehet tulevat ja menevät. Jos tuo mies ei rakasta lastasi ei hän myöskään rakasta sinua, oikeasti. Kannattaako sinun roikkua suhteessa jolla ei selvästi ole pitkää tulevaisuutta? Lapsesi tuleavisuus on asia erikseen ja sinulla on vastuu siitä! Kunnioita itseäsi ja vaadi oikeudenmukaista kohtelua kumppanilta, älä ole kynnysmatto.Voit vielä korjata tilanteen.

    • 999

      Mitä tästä opimme? ei kannata uhrautua miehen takia, vaikka olisi kuinka rakastunut. Ainoa lohdutus on se, että Annika on saanut toisen hyvän kodin, mutta jonkinlainen trauma hänelle varmasti on tullut. Miehet tulee ja menee, lapsia ei niin helposti saa takaisin.

      Ehkä kerrot tämän stoorin sit 20 vuoden päästä, että valitsit rakastuneena miehen. Mietin millainen mies voi vaatia jotain tuollaista...

    • mies

      Sarakulta..........Ehdit hyvin tehdä itsarin vieläkin. Teitä paskoja kyllä riittää, jotenka ole nainen ja tapa itsesi. Järkyttävä ääliö, mitä valmis tekemään miehen takia.

      Olen ollut samassa tilanteessa jossa nainen asetti minut oman lapsensa edelle, hitto mun oli pakko lahteä siitä suhteesta, koska se lapsi kärsi todellä äidin tyhmyydestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe