Millaisia paikkoja ovat Rodeo, Senssi ja Club10 Tampereella?

Uu beibe

Missään noista en ole koskaan käynyt.
Kiinnostaisi lähinnä paikkojen musiikkivalikoimat, juomien hinnat ja se, millaista porukkaa ne vetävät ja kuinka paljon.

5

2172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minnabas_

Rodeosta ja Senssistä osaan sen verran sanoa, että ne ovat kännissä olevien teinien lihatiskejä, joten hinnat ja musiikki voivat olla sen mukaiset.. Club10:stä en ole koskaan kuullutkaan.

• asdgasdghasdfasdf
    • aikuinenko minäkin

Mouhijärveläisten paikkoja...

• se siitä Rodeosta

Rodeossa tarjoillaan juoma kuluneista muovituopeista, oli laatu mikä tahansa, hintaa ei paljon ole mutta ei vissiin prosenttejakaan - kierrän vastedes kaukaa.

• vnbvnbn

Rodeossa kohdellaan aika tylysti asiakkaita. Kysyin saako opiskelijakortilla alennusta niin siihen todettiin epäsuorasti, että opiskelijat ovat alinta pohjasakkaa ja jos hinnat johonkin suuntaan laitetaan niin sitten ylöspäin.

Huvittavintahan tässä on se, että tuon sanonut henkilö taisi olla paikan omistaja. Muu henkilökunta näytti olevan ilotonta työhönsä eikä hymyä löytynyt. Ei tosin ihme jos tuo kanssani keskustellut oli paikan omistaja.

Juomat juodaan todellakin muovimukeista ja porukka on lähes täysin nuorta. Musiikki toistaa itseään ja hitaita soitetaan myös kesken illan. Siellä soitetaan mm. elvistä.

Ei kovin positiivinen kuva jäänyt paikasta enkä koskaan enää ole tuonne menossa. Olin yllättynyt tuon lipunmyyjän asenteesta asiakkaita kohtaan, koska olin kuitenkin siisteissä vaatteissa ja käyttäydyin normaaliin kohteliaaseen tapaan. Eipä ole ollut kenelläkään koskaan valittamista baarikäyttäytymisestäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      863
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      580
    5. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      577
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe