Ihastuin opettajaan...

Student-girl

Menin sitten ihastumaan pari kuukautta sitten yhteen meidän koulun opettajaan. Olen aikuinen nainen ja hän on mies. Hän ei opeta minulle mitään, mutta joskus kyllä tullut pitämään minunkin luokalle jotain. Olen seuraillut sivusta ja kuunnellut hänen juttuja. Olen saanut häneltä lähinnä ruokalassa pitkiä katseita ja joskus jopa vähän hymyäkin :) Kerran hän jäi rysänpäältä oikein kiinnikin siitä että hän oli jo pidempään katsonut minua, kun katsoin häntä päin, hän katsoi minua jo valmiiksi ja katsoi sitten äkkiä muualle :D Joskus sitten hänellä on päiviä kun hän ei katsokaan minua päin...Tää on todella raskasta ja ärsyttävää, koska olen tosissaan mennyt aika paljon ihastumaan häneen. Mitä tehdä tässä tilanteessa vai teenkö kaikkeni että välttälen häntä ja yritän saada pois hänet mielestäni...? Olen nyt aika neuvoton. Kiitos vastauksista.

2

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuinenko?

      "Olen aikuinen nainen"
      Eiks aikuisten kesken ole ihan selvää, että on silmäpeliä mennen tullen, ilman että se on mitään muuta?
      Jos olet mennyt ihastumaan, sulla on kolme vaihtoehtoa:
      1. Alitajuisesti tiedät, ettei hommasta tule mitään, enempää ei irtoa kuin kuin silmäpeli. Joten silmäily jatkuu kunnes kyllästyt.
      2. Otat selvää eli otat kontaktin häneen. ONko hän kiinnostunut, onko hän vapaa? Tulee turpiin tai tapahtuu mukavia.
      3. Et ota selville ottamisen riskiä (jos meneekin huonosti) ja jäät siihen missä nyt olet, ihmettelet.

      En tiedä oikeesti. Jos itse olisin tosissani, otttaisin selvää hänestä. Jos vapaa, yrittäisin.

    • kaunis ja kiva

      no ehdota että teette ns. aviorikoksen, minkä seurauksena hän eroaa vaimostaan ja alkaa tapaamaan lapsiaan melkein joka viikonloppu

      vitsi vitsi

      aviorikos on vakava asia

      kauniita ja kivoja on maailma pullollaan,
      sen sijaan jos suhtautuu parisuhteeseen
      elinkautisena rakastamisen ja palvelemisen
      opiskeluna, ei ole tietenkään hankkia
      muita romansseja,

      vaikka kauniita ja kivoja olisikin
      joka puolella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe