Ihastuin opettajaan...

Student-girl

Menin sitten ihastumaan pari kuukautta sitten yhteen meidän koulun opettajaan. Olen aikuinen nainen ja hän on mies. Hän ei opeta minulle mitään, mutta joskus kyllä tullut pitämään minunkin luokalle jotain. Olen seuraillut sivusta ja kuunnellut hänen juttuja. Olen saanut häneltä lähinnä ruokalassa pitkiä katseita ja joskus jopa vähän hymyäkin :) Kerran hän jäi rysänpäältä oikein kiinnikin siitä että hän oli jo pidempään katsonut minua, kun katsoin häntä päin, hän katsoi minua jo valmiiksi ja katsoi sitten äkkiä muualle :D Joskus sitten hänellä on päiviä kun hän ei katsokaan minua päin...Tää on todella raskasta ja ärsyttävää, koska olen tosissaan mennyt aika paljon ihastumaan häneen. Mitä tehdä tässä tilanteessa vai teenkö kaikkeni että välttälen häntä ja yritän saada pois hänet mielestäni...? Olen nyt aika neuvoton. Kiitos vastauksista.

2

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuinenko?

"Olen aikuinen nainen"
      Eiks aikuisten kesken ole ihan selvää, että on silmäpeliä mennen tullen, ilman että se on mitään muuta?
      Jos olet mennyt ihastumaan, sulla on kolme vaihtoehtoa:
      1. Alitajuisesti tiedät, ettei hommasta tule mitään, enempää ei irtoa kuin kuin silmäpeli. Joten silmäily jatkuu kunnes kyllästyt.
      2. Otat selvää eli otat kontaktin häneen. ONko hän kiinnostunut, onko hän vapaa? Tulee turpiin tai tapahtuu mukavia.
      3. Et ota selville ottamisen riskiä (jos meneekin huonosti) ja jäät siihen missä nyt olet, ihmettelet.

En tiedä oikeesti. Jos itse olisin tosissani, otttaisin selvää hänestä. Jos vapaa, yrittäisin.

• kaunis ja kiva

no ehdota että teette ns. aviorikoksen, minkä seurauksena hän eroaa vaimostaan ja alkaa tapaamaan lapsiaan melkein joka viikonloppu

vitsi vitsi

aviorikos on vakava asia

kauniita ja kivoja on maailma pullollaan,
      sen sijaan jos suhtautuu parisuhteeseen
      elinkautisena rakastamisen ja palvelemisen
      opiskeluna, ei ole tietenkään hankkia
      muita romansseja,

vaikka kauniita ja kivoja olisikin
      joka puolella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4950
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2666
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      93
      2633
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2370
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1939
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      25
      1913
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      357
      1271
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1219
    Aihe