Menin sitten ihastumaan pari kuukautta sitten yhteen meidän koulun opettajaan. Olen aikuinen nainen ja hän on mies. Hän ei opeta minulle mitään, mutta joskus kyllä tullut pitämään minunkin luokalle jotain. Olen seuraillut sivusta ja kuunnellut hänen juttuja. Olen saanut häneltä lähinnä ruokalassa pitkiä katseita ja joskus jopa vähän hymyäkin :) Kerran hän jäi rysänpäältä oikein kiinnikin siitä että hän oli jo pidempään katsonut minua, kun katsoin häntä päin, hän katsoi minua jo valmiiksi ja katsoi sitten äkkiä muualle :D Joskus sitten hänellä on päiviä kun hän ei katsokaan minua päin...Tää on todella raskasta ja ärsyttävää, koska olen tosissaan mennyt aika paljon ihastumaan häneen. Mitä tehdä tässä tilanteessa vai teenkö kaikkeni että välttälen häntä ja yritän saada pois hänet mielestäni...? Olen nyt aika neuvoton. Kiitos vastauksista.
Ihastuin opettajaan...
2
325
Vastaukset
- Aikuinenko?
"Olen aikuinen nainen"
Eiks aikuisten kesken ole ihan selvää, että on silmäpeliä mennen tullen, ilman että se on mitään muuta?
Jos olet mennyt ihastumaan, sulla on kolme vaihtoehtoa:
1. Alitajuisesti tiedät, ettei hommasta tule mitään, enempää ei irtoa kuin kuin silmäpeli. Joten silmäily jatkuu kunnes kyllästyt.
2. Otat selvää eli otat kontaktin häneen. ONko hän kiinnostunut, onko hän vapaa? Tulee turpiin tai tapahtuu mukavia.
3. Et ota selville ottamisen riskiä (jos meneekin huonosti) ja jäät siihen missä nyt olet, ihmettelet.
En tiedä oikeesti. Jos itse olisin tosissani, otttaisin selvää hänestä. Jos vapaa, yrittäisin. - kaunis ja kiva
no ehdota että teette ns. aviorikoksen, minkä seurauksena hän eroaa vaimostaan ja alkaa tapaamaan lapsiaan melkein joka viikonloppu
vitsi vitsi
aviorikos on vakava asia
kauniita ja kivoja on maailma pullollaan,
sen sijaan jos suhtautuu parisuhteeseen
elinkautisena rakastamisen ja palvelemisen
opiskeluna, ei ole tietenkään hankkia
muita romansseja,
vaikka kauniita ja kivoja olisikin
joka puolella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048