Tääl o 98 syntyny tyttö paraisilta ku ettis 12-16v poikafrendii. Oon aika pirtee mut kyl niit rauhallisiiki päivii o. Heitän usein läppää vähä kaikest. Oon aika pervo xP. Kiroilu o jääny 'pahaks' tavaks ja poltan joskus. Mul on mustat hiukset ja täl hetkel mul o kans pinkit etuhiukset. Oon n. 160cm pitkä. Istun yleensä päivisin kuuntelemas musaa esim. Slipknottii, Pitbullii yms. musamaku on laaja! Kuuntelen vähä sitä sun tätä; Hevii, hip-hoppii, räppii, j-rockkii ja poppii ehk enite. Ois iha nice et tykkäisit pyörii siäl sun tääl mut kumminki voisit olla ihan kahestaanki. Otathan yhteyt? ;))
Vastaukset 7
- joo.
Joo.
- gggegege
Kelpais
- Anna98;)))
Meilaathan? ;))
- anna98;)))
Laittakaa jooko jtn. tietoi ku vastaatte ;]]
- anna98;)))
Pliis laittakaa jtn. tietoi ittestäst ku vastaatte ;]]
- Anonyymi
Hei milä on sun discord mun on peli live kanva on mun discord laita sinne viestiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3561522- 1141226
- 1171107
- 116871
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22863- 111822
- 40488
- 18480
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i96463- 36433