Pallergialimu

Kalle Palander

Pallergialimu on pääosin Suomussalmella toimiva okkultismia harjoittava salaseura. Marraskuussa 2011 siihen kuului 17 jäsentä. Seuran toimintaan mukaan pääsemiseksi joutuu suorittamaan sairaalloisia saatanallisia riittejä ja sen vuoksi seuran jäsenmäärä onkin pysynyt suhteellisen alhaisena. Eräs seuran pääpiirteistä on voimakas taipumus alppihiihtäjä Kalle Palanderin palvomiseen. Joidenkin jäsenten epäillään jopa rakentaneen kotiinsa eräänlaisen "kallettamis"-alttarin, jonka äärelle heillä on tapana asettua iltaisin rauhoittumaan. Salaseuran syntypaikkana arvellaan toimineen pieni 7-ahvenisen järvi lähellä Suomussalmen taajamaa.

16

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alexander Stubb

      Juovatkohan jäsenet koskaan kaakaota?

    • Kalle Palander

      Kyllä vain. Salaseuran jäsenillä on tosiaankin tapana nauttia toisinaan kuumaa kaakaota, ehkä kylmääkin.

    • Kaskeloidi

      666 olipa taas raskas viikonloppu

    • Ryppö, Jölli & Löysä

      Alexander Stubb on kiukutteleva tenava.

      • Anonyymi

        Tuo ainakin pitää paikkansa. Ja on ollut tunnettu CIA:n yhteyshenkilö Suomessa jo kauan.


    • allergia

      ketunnokat ja kaivainen pilu

    • morse666

      moro

    • Kalle Palander

      Salaseura Pallergialimun jäsenet ovat alkukesästä 2012 kunnostautuneet levittämällä suuren johtajansa alppihiihtäjä Kalle Palanderin kuvia ympäri Suomussalmen pitäjää. Sen lisäksi Suomussalmelta voi löytää myös huolellisesti suunnitellun Palander-alttarin, jonka äärelle on helppo hetkeksi pysähtyä miettimään elämän kiertokulkua, sekä itse suurta johtajaa Palanderia. Kohdattaessa Kalle Palander-kuva tulee pysähtyä ja tehdä kunniaa kumartamalla tai nostamalla kätensä niinsanottuun natsitervehdykseen.

    • Kyber-Veikko

      Eilen kalletin viisi tuntia putkeen auringonpaisteessa ja saavutin voimakkaan transsitilan, jossa itse suuri johtaja Palander lähetti minulle telepaattisia viestejä. Hän kehoitti minua etsimään sisäistä valaistumista sekä hylkäämään perheeni ja yhteiskunnan.

    • ryppoe,joelli,lousae

      Antichristus Spiritualis
      Antichristus Spiritualis
      Antichristus Spiritualis
      Antichristus Spiritualis

      In Sorte Palander

    • Hottis

      Lostprophetsin laulaja vauvoja raiskaa (homo-ope cb:tä valonnopeudella ;)) ).

      Sähköhuhut kertovat, että lähiaikoina suoritetaan parikin suhteellisen isoa pallergialimulaisten kokoontumista. Kusimulkut livahtanevat parempiin suihin.

    • hmmmmmm

      Joku homoiluseura..?

      • Vikku

        kyllä. olen kuullut että vuosittaiset kokoontumiset johtavat homoorgioihin, johin "värvätään" muitakin texti-tv:n välityksellä.


    • morjenttes

      moro

    • Kyepähuora

      Pallergialimu elää ja voivoi hyvin tänä armon vuonna 2017, vaikka jäsenet ovat levittäytyneet entistä laajemmalle ympäri Suomenmaan. Sieg Palander!

      "Turha on elää, turha on kuolla, turha on vanhojen naisten vittuja nuolla, koska todellinen mies on sotilas, juoppo ja pukki. Jokainen mies itkee, nuolee vitun ja vetää käteen, mutta harva sen tunnustaa. Mutta minä natsiupseerina tunnustan ne kaikki." -Pekka Siitoin

    • Anonyymi

      Sieg hail!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe