Pallergialimu on pääosin Suomussalmella toimiva okkultismia harjoittava salaseura. Marraskuussa 2011 siihen kuului 17 jäsentä. Seuran toimintaan mukaan pääsemiseksi joutuu suorittamaan sairaalloisia saatanallisia riittejä ja sen vuoksi seuran jäsenmäärä onkin pysynyt suhteellisen alhaisena. Eräs seuran pääpiirteistä on voimakas taipumus alppihiihtäjä Kalle Palanderin palvomiseen. Joidenkin jäsenten epäillään jopa rakentaneen kotiinsa eräänlaisen "kallettamis"-alttarin, jonka äärelle heillä on tapana asettua iltaisin rauhoittumaan. Salaseuran syntypaikkana arvellaan toimineen pieni 7-ahvenisen järvi lähellä Suomussalmen taajamaa.
Pallergialimu
16
621
Vastaukset
- Alexander Stubb
Juovatkohan jäsenet koskaan kaakaota?
- Kalle Palander
Kyllä vain. Salaseuran jäsenillä on tosiaankin tapana nauttia toisinaan kuumaa kaakaota, ehkä kylmääkin.
- Kaskeloidi
666 olipa taas raskas viikonloppu
- Ryppö, Jölli & Löysä
Alexander Stubb on kiukutteleva tenava.
- Anonyymi
Tuo ainakin pitää paikkansa. Ja on ollut tunnettu CIA:n yhteyshenkilö Suomessa jo kauan.
- allergia
ketunnokat ja kaivainen pilu
- morse666
moro
- Kalle Palander
Salaseura Pallergialimun jäsenet ovat alkukesästä 2012 kunnostautuneet levittämällä suuren johtajansa alppihiihtäjä Kalle Palanderin kuvia ympäri Suomussalmen pitäjää. Sen lisäksi Suomussalmelta voi löytää myös huolellisesti suunnitellun Palander-alttarin, jonka äärelle on helppo hetkeksi pysähtyä miettimään elämän kiertokulkua, sekä itse suurta johtajaa Palanderia. Kohdattaessa Kalle Palander-kuva tulee pysähtyä ja tehdä kunniaa kumartamalla tai nostamalla kätensä niinsanottuun natsitervehdykseen.
- Kyber-Veikko
Eilen kalletin viisi tuntia putkeen auringonpaisteessa ja saavutin voimakkaan transsitilan, jossa itse suuri johtaja Palander lähetti minulle telepaattisia viestejä. Hän kehoitti minua etsimään sisäistä valaistumista sekä hylkäämään perheeni ja yhteiskunnan.
- ryppoe,joelli,lousae
Antichristus Spiritualis
Antichristus Spiritualis
Antichristus Spiritualis
Antichristus Spiritualis
In Sorte Palander - Hottis
Lostprophetsin laulaja vauvoja raiskaa (homo-ope cb:tä valonnopeudella ;)) ).
Sähköhuhut kertovat, että lähiaikoina suoritetaan parikin suhteellisen isoa pallergialimulaisten kokoontumista. Kusimulkut livahtanevat parempiin suihin. - hmmmmmm
Joku homoiluseura..?
- Vikku
kyllä. olen kuullut että vuosittaiset kokoontumiset johtavat homoorgioihin, johin "värvätään" muitakin texti-tv:n välityksellä.
- morjenttes
moro
- Kyepähuora
Pallergialimu elää ja voivoi hyvin tänä armon vuonna 2017, vaikka jäsenet ovat levittäytyneet entistä laajemmalle ympäri Suomenmaan. Sieg Palander!
"Turha on elää, turha on kuolla, turha on vanhojen naisten vittuja nuolla, koska todellinen mies on sotilas, juoppo ja pukki. Jokainen mies itkee, nuolee vitun ja vetää käteen, mutta harva sen tunnustaa. Mutta minä natsiupseerina tunnustan ne kaikki." -Pekka Siitoin - Anonyymi
Sieg hail!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778