Labbiksen vaivat

PelokasOmistaja

Meillä onuros labbis ja ikää on kertynyt niin paljon että senioriksi sanotaan, eli siis reilu 13v.
Koiralta on alkanut lähtemään kamalasti karvoja, ihan tuppuina. Ennenkin on lähtenyt mutta ainoastaan keväisin kun säät lämpenevät. Tätä jatkuu nyt kokoajan. ??
Sitten eniten minua huolettaa kun koira saa "kohtauksen", olin lähdössä sen kanssa lenkille jolloin pyörtyi pihalle (ennen tätä oli normaali). Ja sitten tekee aina välillä että lyyhistyy maahan ja pissaa allensa.
Epilepsiakin käynyt mielessä mutta... Voisiko joku kertoa ehkä kokemuksesta jotain tietoa?

Tiedän että väärinhän se on olla käyttämättä koiraa eläinlääkärissä mutta mitä luultavammin sieltä tulee kuolemantuomio. Jo pelkkä ajatuskin tuntuu niin pahalta, saatikka että sinne sitten menisi.

3

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun aika on

Komea on labukan ikä, kun 13-vuotta on saanut täyttää. Ne kohtaukset lenkille lähtiessä voivat kieliä vaikkapa sydämen rytmihäiriöstä, mutta vain pelkkänä arvailuna.

Jos vielä pärjäätte kotona ja eläinlääkäriin meno tuntuu pahalta, ei sinne pidä mennä. Mikä estää soittamasta eläinlääkärille, ihan vain neuvoja hakien.

Koska koirasi ei tulevaisuutta murehdi, ei sinun kannata olla koirasi puolesta huolisssasi. Jännitä tulevaa, mutta älä pelkää.

• Lolafani

Kuolemaan saattaa johtaa kun on jo noin vanha mutta saattaa säilyä elossa jos hyvin käy. Älä kuitenkaan enää rasita sitä liikaa.

• Lolafani

Kannattaa viedä koira lääkäriin sillä se on elänyt jo kauan ja se on selvästi sairas.
      Tiedän että on vaikeaa viedä koira lääkäriin kun saattaa olla raskas tuomio edessä.
      Mutta jos koira on sairas se pääsee eroon kärsimyksistään. Koska se on sinulle
      rakas teet suuren palveluksen sille ja se pääsee lepoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8438
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3642
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1123
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      766
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      712
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      64
      670
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      663
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      617
    10. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      34
      588
    Aihe