Labbiksen vaivat

PelokasOmistaja

Meillä onuros labbis ja ikää on kertynyt niin paljon että senioriksi sanotaan, eli siis reilu 13v.
Koiralta on alkanut lähtemään kamalasti karvoja, ihan tuppuina. Ennenkin on lähtenyt mutta ainoastaan keväisin kun säät lämpenevät. Tätä jatkuu nyt kokoajan. ??
Sitten eniten minua huolettaa kun koira saa "kohtauksen", olin lähdössä sen kanssa lenkille jolloin pyörtyi pihalle (ennen tätä oli normaali). Ja sitten tekee aina välillä että lyyhistyy maahan ja pissaa allensa.
Epilepsiakin käynyt mielessä mutta... Voisiko joku kertoa ehkä kokemuksesta jotain tietoa?

Tiedän että väärinhän se on olla käyttämättä koiraa eläinlääkärissä mutta mitä luultavammin sieltä tulee kuolemantuomio. Jo pelkkä ajatuskin tuntuu niin pahalta, saatikka että sinne sitten menisi.

3

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun aika on

      Komea on labukan ikä, kun 13-vuotta on saanut täyttää. Ne kohtaukset lenkille lähtiessä voivat kieliä vaikkapa sydämen rytmihäiriöstä, mutta vain pelkkänä arvailuna.

      Jos vielä pärjäätte kotona ja eläinlääkäriin meno tuntuu pahalta, ei sinne pidä mennä. Mikä estää soittamasta eläinlääkärille, ihan vain neuvoja hakien.

      Koska koirasi ei tulevaisuutta murehdi, ei sinun kannata olla koirasi puolesta huolisssasi. Jännitä tulevaa, mutta älä pelkää.

    • Lolafani

      Kuolemaan saattaa johtaa kun on jo noin vanha mutta saattaa säilyä elossa jos hyvin käy. Älä kuitenkaan enää rasita sitä liikaa.

    • Lolafani

      Kannattaa viedä koira lääkäriin sillä se on elänyt jo kauan ja se on selvästi sairas.
      Tiedän että on vaikeaa viedä koira lääkäriin kun saattaa olla raskas tuomio edessä.
      Mutta jos koira on sairas se pääsee eroon kärsimyksistään. Koska se on sinulle
      rakas teet suuren palveluksen sille ja se pääsee lepoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe