Bfh:ssa battle funds pisteet on niin pirun kalliita, että ne koodit on ehkä ainut tapa saada niitä bf pisteitä. Minä tiedän, että teillä on sadoittain vanhentuneita koodeja, MUTTA VOISIKO JOKU KERTOO HETI JOS TIETÄÄ JONKUN MIKÄ TOIMII!!!!! Kiitos!
Bfh uusia reedem codeja
13
289
Vastaukset
- Tänne koodit
Voi PENA meni toi nimikin ihan väärin se oli Redeem codes ei reedem codes antakaa anteeksi!!! XD
- Vastatkaa
Miks ei kukaan vastaa!!
- MiniMoneyPig
FDDZ-DFUH-NAJL-ULNW
97XA-MHQ4-W7E8-85E8
On unlimited mutta luulen et on vaan tän joulun loppuun asti saatavilla ja on vaa hattui! Sorry en tie muita1 - pieru on iloinen
kiitos! Ne toimi, oot paras ja eka joka vastas
- hintti
homoja
- hintti
homo nää on menny vanhaks
- hintti on sekasin
No oisko kanttinu ottaa ne sillon, kun ne ei ollu vanhoja! :P
- Minimoneypig
nii
- w
Uusia redem codeja ja vauhtii :D
- battlefield pelaaja
voisitteko kertoa uusia redeem coodeja mitkä EIVÄT OLE VANHENTUNEITA!!!!!!!
voisko joku kertoo fund koodeja tai ees jottai plzz sanokaa jos tiiätte sellasii mitkä toimii
ei löydy pitäis olla joku hack juttu mut tiiäkkö mite sellanen asennetaan???
- ?????????????
koodeille olis kyllä tarvetta jos joku tietää niin voisko kertoo pls.ainiin mun ukon nimi on warto(fin) kutsukaa kaveriks jos haluutte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108