Moi,
eli , ongelma on hussen takajarru satulassa .. en tajua miten lähtee se tappi pois jarrusatulasta joka pitää jarrupaloja paikallaan.. tapin päihin ei ainakaan mene mikään työkalu , pitääkö se tappi vetää pois ja millä/miten vai mitä pitäisi tehdä :O ??? (ps : kertokaa niin tarkasti kuin pystytte :DD )
(Jarrusatula on BREMBO merkkinen)
Kiitos etukäteen kaikille bensalenkkareille =DDD
Husqvarna sm 125 -06 ---- JARRUPALOJEN VAIHTO??
7
1901
Vastaukset
- vitu idiootti
jos sä et vittu osaa ottaa ees jarrupaloja pois nii voit ihan rauhassa unohtaa koko pyörällä ajamisen.
- husseman
Oon kyllä tähä menessä pärjänny kaikkie laitteitte kanssa iha hyvi ja saanu vaihettua palat myös kavereitteki muista ku husse merkkisisitä pyöristä mut hussest en tajuu sitä kikkaa.. ai oon vitun idiootti kun en saa jarru paloi vaihdettua just just .. sä oot sit varmaa nii vitu kova jätkä ja voit tulla varmaa sit mulle vaihtaa ne jarrupalat tai ko kerra oot nii hyvä ni mikset sit samatie vastaa mun kysymyksee?
Kui nolo ihmine .. vitu säälittävä kaike lisäks.. vähä tuntuu et sun jarrupala vaihdon hoitaa sun isukkis tai huoltoliike..perkele tissiposki , tunge pää perseesees ja sukella somaliaa. - geez...
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=100&t=82326 tuonne kyselee eikä pistetä pystyy uus topicci...
- --------------------
iha tiedoksaa et itellä on ollu 10 eri moottoripyöriää ja mopoa ja kaikki oon ite korjannu lapsesta asti. että mee sinä vaan saatanan kakara takas äitis helmoihin vonkumaan tissiä.
- HusseManMan
joojoo et iha ite.. et ei oo tarvinnu kysyy mitää ikinä ei.. kyl huomaa ettet oo mitää kysyny koskaa ko oot lapse tasol jääny , vaikkapa oletan kyllä et oot sen 10v..
mut et tosiaa tunne itteäs säälittäväksi vai? mut sullako noit pyörii o löytyny ni varmaa osaat sit selvittää mulle et miten se jarrupalojen vaihto käy ? mun oleellisee kysymyksee meinaa et oo mitää viel vastannu , kaikkee muuta idioottimaista paskaa oot kyl hössöttäny.. kyl tääl netis ollaa nii kovaa poikaa mut oikeestaan suosittelen et tuut tänne sanoo samaa..- suCK mY DicK BIATcH
niija iha et kymmenen eri sorttia moottoripyörää ja mopoo.. kyl sä vissii aika paljo oot joutunu ukkos munaa imee et oot ne saanu.. vähä epäilen et ton sorti mulkul ei oo kyl yhtää mopoo eikä motskarii ollukkaa koskaa , siks tulee tänne muil vittuilee.
- Hussehusse13445321
Ite lähti samatappi ku burnasin ja vääntys ku osus pinnoje välii :D. Ei kellää sattuis olee tietoo myydänkö niitä eriksee. Ja kyllä tuon tapin pitäis ihan vetämällä lähtee siellä on semmone sokka systeemi päässä mut vetää vaan kunnolla vanteen puolisesta päästä niin pitäis irota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8710556Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen
"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1418814Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906087Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita
näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään624317Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut574245Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi814093Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503729Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi683207Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73127IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k702985