Husqvarna sm 125 -06 ---- JARRUPALOJEN VAIHTO??

HusseMan

Moi,

eli , ongelma on hussen takajarru satulassa .. en tajua miten lähtee se tappi pois jarrusatulasta joka pitää jarrupaloja paikallaan.. tapin päihin ei ainakaan mene mikään työkalu , pitääkö se tappi vetää pois ja millä/miten vai mitä pitäisi tehdä :O ??? (ps : kertokaa niin tarkasti kuin pystytte :DD )

(Jarrusatula on BREMBO merkkinen)


Kiitos etukäteen kaikille bensalenkkareille =DDD

7

1500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitu idiootti

      jos sä et vittu osaa ottaa ees jarrupaloja pois nii voit ihan rauhassa unohtaa koko pyörällä ajamisen.

    • husseman

      Oon kyllä tähä menessä pärjänny kaikkie laitteitte kanssa iha hyvi ja saanu vaihettua palat myös kavereitteki muista ku husse merkkisisitä pyöristä mut hussest en tajuu sitä kikkaa.. ai oon vitun idiootti kun en saa jarru paloi vaihdettua just just .. sä oot sit varmaa nii vitu kova jätkä ja voit tulla varmaa sit mulle vaihtaa ne jarrupalat tai ko kerra oot nii hyvä ni mikset sit samatie vastaa mun kysymyksee?
      Kui nolo ihmine .. vitu säälittävä kaike lisäks.. vähä tuntuu et sun jarrupala vaihdon hoitaa sun isukkis tai huoltoliike..perkele tissiposki , tunge pää perseesees ja sukella somaliaa.

    • geez...
    • --------------------

      iha tiedoksaa et itellä on ollu 10 eri moottoripyöriää ja mopoa ja kaikki oon ite korjannu lapsesta asti. että mee sinä vaan saatanan kakara takas äitis helmoihin vonkumaan tissiä.

    • HusseManMan

      joojoo et iha ite.. et ei oo tarvinnu kysyy mitää ikinä ei.. kyl huomaa ettet oo mitää kysyny koskaa ko oot lapse tasol jääny , vaikkapa oletan kyllä et oot sen 10v..
      mut et tosiaa tunne itteäs säälittäväksi vai? mut sullako noit pyörii o löytyny ni varmaa osaat sit selvittää mulle et miten se jarrupalojen vaihto käy ? mun oleellisee kysymyksee meinaa et oo mitää viel vastannu , kaikkee muuta idioottimaista paskaa oot kyl hössöttäny.. kyl tääl netis ollaa nii kovaa poikaa mut oikeestaan suosittelen et tuut tänne sanoo samaa..

      • suCK mY DicK BIATcH

        niija iha et kymmenen eri sorttia moottoripyörää ja mopoo.. kyl sä vissii aika paljo oot joutunu ukkos munaa imee et oot ne saanu.. vähä epäilen et ton sorti mulkul ei oo kyl yhtää mopoo eikä motskarii ollukkaa koskaa , siks tulee tänne muil vittuilee.


    • Hussehusse13445321

      Ite lähti samatappi ku burnasin ja vääntys ku osus pinnoje välii :D. Ei kellää sattuis olee tietoo myydänkö niitä eriksee. Ja kyllä tuon tapin pitäis ihan vetämällä lähtee siellä on semmone sokka systeemi päässä mut vetää vaan kunnolla vanteen puolisesta päästä niin pitäis irota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe