käsiaseet tälläkertaa vuorossa esim:tokarev,cz 75,cz 95 ja oikeestaan kaikkia 9mm ja 7,65 voi kaupata.Jos sattuu joltai tuo tokarevi löytymään ni sillo olen onnellinen mies
OSTETAAN.
9
254
Vastaukset
- t-33.
ja minkäslaiset karhennukset pitäisi luistissa olla?
- joku joka ees tietää
nii ja se on Tokarev TT-33 ei t33.Niin juu ja se on 7,62x25mm ei ole 7,65 br eikä para.
- lukkoilija
Ruiski omalla tokarevilla, koska se näyttää olevan pisin pyssy...
- myös klokki löytyy
Mulla sitä olis monta mutkaa myytävänä kun vaan tietäis ostaja mitä haluaa..on 9mm cz, .45 cz, .22 margolin, .357 S&W 4 tuuman piipulla, 9mm Lahti..ja muutama vielä lisäks..minkä haluaisit, aloitusviestin kirjoittaja!
- tupakkamiäs
Tokarev ja muutkin aseet kiinnostaa.Hintaa ja muuta voi laittaa suoraan s-postiin.
[email protected] - myös klokki löytyy
Laaja on skaala, onko luvat mille kaliiperille? Jos siitä lähdettäisiin niin sitten pistän tarjousta tulemaan.
- Myös vaimo löytyy
Mulla on vaimolta luvat 4,5mm ilmakiväärille ensi syksynä haen lupaa 5,5mm.Onko sulla muuten viranomaiselta luvat noihin joita kaupittelet?
- ei edes klokkia
No ei tietenkään mulla lupia ole noihin aseisiin joita kaupittelen koska varmaan tuolla ostajallakaan ole ostolupaa mutta nou hätä ei mulla ole kyllä noita pyssyjäkään.
- Pekka ja Juhani
Meillä on yhteinen ilmakivääri jolla ammuskelemme kesäisin kesämökillä viettäessämme yhteisiä hetkiä. Ilmakivääriharrastus rentouttaa ja on muutenkin hauskaa yhdessäoloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4442979Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372235- 1292041
Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081304Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71285Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511243Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281208- 81036
- 551009
- 37765