Selvisin sentään pahasta sairauskohtauksesta.

Tässä yhtenä aamupäiväna, kun olin selaillut ja osittain lukenut aamulla anivarhain tulleen päivän lehden, mietiskelin, mitä tänään tekisin, sain ajtuksen, että töihin joutaisin hyväkuntoinen, joutava miehen retale.
Sitten säikähdin. Miksi minä töihin, kun nuoria miehiäkin on töitä vailla. Niidenhän ne vähäiset työpaikat pitäisi täyttää.
Enkä minä enää minnekään kelpaisikaan, kun ei ole enää voimassa olevia sertifikaatteja ja ne vanhatkin todistukset ovat hävinneet ties minne.
Toimitusjohtajaksi voisin kelvata ilman todistuksia, mutta niitä paikkoja on niin vähän tarjolla, että ei kannata yrittää.
Lopulta pääsin istumaan ja annoin kohtauksen mennä ohi ja huokaisin helptuksesta.

Keräsin uimavehkeet kasaan ja lähdin hallille uimaan. Se on minun nykyinen hommani eli pidän itseni kunnossa, jotten vie toisilta lääkäriaikoja tuolla terveyskeskuksessa.

3

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin otat toiset huomioon, jätät työt tarvitseville ja hoidat kuntoasi niin, että jää tilaa lääkäreihin, niitä tarvitseville.

Kunnon hoitaminen ottaakin joskus ihan työstä, siis riittää eläkeläiselle.
      Yritän tässä touhuilla, mutta jalat sanoivat että nyt istumaan, siksipä koneen ääreen istahdin, ja viestisi huomasin;)

Nykyiselle hommallesi vaan onnea ja vältä tuollasia sairauskohtauksia;)

• Seseitenkymppinen

Noihin johtanhommiin ei kai ole ikarajoja.
      Paavokin on aika vanha maaraaikaisen pestinsa lopussa, sen sattuu saamaan ja eihan niihinkaan hommiin sertfikaatteja kysella.

• täysikäinen

Olen unohtanut jo työ sanan merkityksen, se on ollut suuri helpotus.

Olin tässä eräänä päivänä saattamassa koneelle erästä ihmistä, siinä kahvipöydässä istui 2 lasta ja äiti ..kai.
      Lapset lähti kovaa vauhtia siitä jonnekin ja äiti huuteli perään "minne työ määtte"
      heräsin kuin horroksesta miettimään työ työ jotain se on mutta mitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4251
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1881
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1495
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1463
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1274
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      747
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      691
    Aihe