Kunnollista asuntoa. Iso ei tarvis olla, 40 neliötä riittäisi ja homeita ei sais olla. Kovin kaukana keskustastakaan ei haluttais asua. Kerrostaloa ja parvekkeellista etsin. Kokemuksia ja mielipiteitä kiitos.
Saako Torreviejasta
3
341
Vastaukset
- joikä
Kyllä saa, mutta muista että tulee lisäkuluja vielä noin 8-10 prosentti kauppasummasta. Eli pitäisi löytyä asunto n. 45000 eurolla. Mutta onnistuu se :)
- J.M.J.
Niin, kuin alla joku kirjoitti saa sillä asunnon ja nuo sivukulut pitää huomioida. Itse ostimme asunnon viime vuonna. Noista asunnon homeista ei tiedä muuten kuin paikanpäällä tarkastamalla. Hyvin useasti pinnoilla on homekasvua korkean ilmankosteuden vuoksi. Jos pystyt valitsemaan ota sellainen, jossa asuntoa pystyy hyvin tuulettamaan päiväsaikaan (esim. läpitalon huoneisto). Meillä on sen lisäksi vielä kattoterassi, jolloin kattoterassin oven avaamisella asunto tuulettuu hyvin ja pyykit voi kuivata kattoterassilla. Tämän lisäksi meillä on vielä ilmalämpöpumppu ja ilmankuivain, jotka molemmat kuivaavat ilmaa hyvin. Itse reagoin homeisiin tosi herkästi. Meillä kävi tuuri asunnon homeiden suhteen. Hajuaisti on yleensä melko hyvä mittari homeiden suhteen.
- Paras hinta
Katsopa vaikkapa noilta sivuilta:
http://www.jmspanishproperties.com/contactar/,
www.livingintorrevieja.com
Asunnon ja hyvän sellaisen löytää helposti budjettiisi sopivalla hinnalla.On jopa runsaasti valinnanvaraa.Kun tietää mitäkautta etsii. Parhaat ja edullisimmat löytyvät yleensä espanjalaisten ja brittien toimistojen sivuilta. Laita kontaktipyyntö suomeksi niin ainakin noiden linkkien kautta saat henkilökohtaisen palvelun suomeksi ilman suomilisää. Noiden asunnot on hinnoiteltu paikallisen todellisen hintatason mukaan. Ei siis huippukorkeita suomalaisia välityspalkkioita.Itselläni palvelusta pelkästään hyviä kokemuksia. Suomenkielinen, ystävällinen palvelu, loistava asian-ja paikallistuntemus. Homma hoidetaan alusta loppuun asti, eikä asiakasta jätetä yksin selviytymään uudessa asunnossa ja ehkä uudessa maassa ja kulttuuissa...Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876