Hotelli vuokrausta Ikaalinen kylypylä hotelli??

Pettynyt vuokriin

Vuokrasin kämpän syyskuussa ikaalisten kylpylä hotellista yksityiseltä,maksoin vuokran etukäteen jota en tee enää toista kertaa,koska vuokran antaja oli petturi,ilmotti kaksi päivää ennemmin jotta on vaihtanut huoneen toiseen,halvempaan ja ottanut uudet vuokralaiset omaansa joten maksoin halvemmasta kämpästä kalliimman hinnan,tarkistin vielä asian tämän kämpän omistajalta,opetus on se jottei pidä luottaa näihin vuokran antajjin,toki kaikkia en halua leimata,minulle rahallisesti tämä ei paljoa merkkaa mut periattena se luokkaa,joten toivon jotta vuokraaja häpee tätä käytöstä.

36

11628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huono kokemus

      Taitaa olla kyseessä sama osakkeenvuokraaja (50e yksiö/vrk). Oli vuokrannut kadelle samana päivänä. Siinä sitten kovan sanasodan jälkeen pääsimme vaaraamaamme huoneeseen ja toinen ajettiin pois. Varokaa näitä, voi mennä loma pilalle!! Kaikki ei ole tälläisiä, mutta joukosta löytyy näitäkin. Ensimmäinen kerta kun näin kävi, mutta koskaan ei enää samaan huoneistoon. Kuulin sitten, että tämä ko. hlö tekee tätä jatkuvasti...

      • vuokraaja

        onko kellään tietoa keltä voin vuokrata kämppiä ikaalistenkylpylästä.yksityisten hotellihuoneita


      • Pettynyt vuokriin
        vuokraaja kirjoitti:

        onko kellään tietoa keltä voin vuokrata kämppiä ikaalistenkylpylästä.yksityisten hotellihuoneita

        Kato netistä lyö googleen vuokra huoneita yksityisiltä ikaalisten kylpylä,siellä paljon tarjontaa,muista älä maksa etukäteen jokku ovat huijareita,suurin osa kumminkin aivan reiluja!!


      • Maijaanpettynyt

        Tällä maijalla on kokemuksen mukaan epäsiistiä ja asiasta huomautettuna epäystävällinen palvelu sen jälkeen.


    • Kohtuutta kaikessa

      Jos huijari sattuu kohdallesi olet ilman majoitusta jos on sesonkiaikaa!
      Onko halpa vuokra hyvä ja varma, etukäteen maksettunakin?
      Kohtuutta kaikessa, ahneudessakin ;-)

    • monitoimihalli

      kysy kaikkoselta.

    • lomalla13

      Hei
      Minulle kävi samoin hiihtolomalla. Sain eri huoneen mistä alunperin sovittiin. Varustukseltaan ei vastannut sitä mitä ilmoituksessa oli ja tarkistin vielä varatessa, että onhan tässä varaamassani huoneessa sama varustus kuin netissä olevassa ilmoituksessa. Huone muuten oli siististi ja kauniisti sisustettu. Toki on kysymyksessä pienistä summista, mutta sovituista asioista pitää pitää kiinni. Jonkin verran kyllä asia jäi kaihertamaan.

      • Pettynyt vuokriin

        Moi
        Mahtoiko sinulla olla sama vuokran antaja kuin minulla,en nyt viitsi nimeä laittaa mut kysyn oliko vuokraaja nainen?


      • kuka mitä häh
        Pettynyt vuokriin kirjoitti:

        Moi
        Mahtoiko sinulla olla sama vuokran antaja kuin minulla,en nyt viitsi nimeä laittaa mut kysyn oliko vuokraaja nainen?

        ei kun mies vaikka ei lahkeesta erottanut.


    • jorke

      Olen menossa Ikaalisiin ja ajattelin voukrata lomaosakkeen yksityiseltä.
      Laittakaa nimiä niin en tule huijatuksi.

      • Asukkaat_siivoajina

        Ainakin Maija Isoviidan huoneiden osalta siisteystaso oli pettymys, pahoitteluja ei tullut eikä rahoja palautettu.


    • lomalla13

      Pettynyt vuokriin kirjoittajalle
      Kyllä vuokraaja oli nainen!

      • irkku1

        Olen varaamassa myös lomaosake huoneen yksityiseltä. Voisiko joku ystävällisesti paljastaa naisen nimen tai edes puhelinnumeron, että ei tule ainakaan sitten häneltä vuokrattua. Kiitos :)


      • lon
        irkku1 kirjoitti:

        Olen varaamassa myös lomaosake huoneen yksityiseltä. Voisiko joku ystävällisesti paljastaa naisen nimen tai edes puhelinnumeron, että ei tule ainakaan sitten häneltä vuokrattua. Kiitos :)

        Koska on tämän naisen nimipäivä?


      • v..un apina
        lon kirjoitti:

        Koska on tämän naisen nimipäivä?

        silloin kun ei ole sen miehen.


    • marip

      Olen vuokrannut kolmesti osakkeen Ikaalisten kylpylähotellista ja viimeksi tuli vastaava tilanne. Minulle soitettiin, kun ajoimme kohti Ikaalisia, että vuokraamamme ei olekaan vapaa. nainen soitti uudelleen 10min. päästä ja olimme lopulta yhden yön Termessä ja toisen kylpylähotellissa. Olin pettynyt ja vihainen, koska jouduimme tavaroita kuljettelemaan edestakaisin ja ilmoitus tuli vasta matkalla Ikaalisiin. Siivoamaan en suostunut tätä termen huonetta, vaikka sitä vaadittiin. Hyvitystä ei tullut.

      Ja siis kahdesti aik. oli homma toiminut hyvin

    • marip

      Juu, samat on kirjaimet.
      Erehdyin jälleen varaamaan tänä kesänä, kun piti saada seuraavalle päivälle huone ja olimme muutaman kerran aikaisemmin olleet kuitenkin tyytyväisiä.
      Paikan päällä ei ollut kys. huoneen avaimia postilaatikossa. Soitin naiselle, hän soitti jollekin ja sitten minulle. Menimme eri huoneeseen, varustus oli puutteellisempi kuin mikä oli alkuperäisessä, johon piti mennä, ei ollut mm. uunia, keittolevyt kylläkin. Onneksi en ollut ehtinyt ostaa sapuskaa, koska olin suunnitellut laittavani kalan uuniin.
      Epämiellyttävä olo tällaisesta jää, ja maksu oli kalliimpi 50e/yö

      • on sika uunissa

        voi hel..tti kyllä jäi ns. p-maku 50€/yö viideltä siis kurja kybä/pää/yö kannataa kyllä valittaa. onneksi et ottanut kinkkua mukaa kun oli vain levyt. Kyllä vuokraaja sai melkein sähköt tuostakin maksuun mitä nilkkejä. Hyvän huoneen saa kyllä kun reilusti maksaa.


      • Anonyymi

        vaimon kanssa kaksin viikko sitten termessä ikaalisissa lomalla ja huone oli kyllä aivan surkea. Keskiset- lehdestä otettiin yksityiseltä vuokranantajalta huone. Maksoi n. 40€/ yö. No halvalla ei näköjään saa hyvää, vaikka kauhesti kehui huonetta. Huonees haisi niin rankasti home, että ei siellä pystynyt olemaan melkein ollenkaan. Varsinki kylppäri niin homeessa. Postiontelot tuli ekana yönä kipeeksi ja kauhee köhä. Sitkuteltiin sielä se yks yö. Heti ku lähdettiin, niin oireet katos.

        En siis suosittele hotelli termeä ikaalisissa kellekään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaimon kanssa kaksin viikko sitten termessä ikaalisissa lomalla ja huone oli kyllä aivan surkea. Keskiset- lehdestä otettiin yksityiseltä vuokranantajalta huone. Maksoi n. 40€/ yö. No halvalla ei näköjään saa hyvää, vaikka kauhesti kehui huonetta. Huonees haisi niin rankasti home, että ei siellä pystynyt olemaan melkein ollenkaan. Varsinki kylppäri niin homeessa. Postiontelot tuli ekana yönä kipeeksi ja kauhee köhä. Sitkuteltiin sielä se yks yö. Heti ku lähdettiin, niin oireet katos.

        En siis suosittele hotelli termeä ikaalisissa kellekään

        Meidän mielestä haisi tunkkanen haju huonees. Jotain sisäilmaongelmaa sielä kyllä on pahasti


    • kotimaan matk. 30v

      Eikös olisi helpompi ostaa suoraan hotelleista eikä yksityisiltä? Minä ostan aina suoraan majapaikoista. Majoitus maksetaan silloin, kun on nähnyt majoituksen.

    • Valkea ruusu

      Laittakaa ihmeessä nimet, ainakin nimikirjaimet, niin muutkin tietää, ettei ala varaamaan näiltä huijareilta.

    • hävyttää

      hävytää niin pirusti

    • Reinohesa
    • Gayboy67

      En ole lomaosakkeiden ostoa vastaan en ole puolesta enkä vastaan pikemminkin päinvastoin. Nyt sain 300e yhtiövastikkeen piilokuluja ei kerrottu. Voinko reklamoida? Vanha äitini on pitkään kärsinyt dementiasta mitä teen.?

    • Anonyymi

      Mulle kävi sama juttu. Ettei olis sama vuokraaja.

      • Anonyymi

        Mulla kans hävis viimeisetkin älyn rippeet. Mitähän voisin tehdä?


    • Anonyymi

      Hei, laittakaa nyt vaikka nimikirjaimet näistä vuokranantajista, jotka höynäyttävät näin asiakkaita toistuvasti. Ikaalinen on liian upea paikka, että joku tai jotkut pilaavat maineen. Oletan olevan yksi nainen ja yksi mies, jotka tekevät tätä. Onko MI naisen etukirjaimet ?

    • Anonyymi

      Onko kylpylä ikaalisissa auki? Voisi jouluksi miettiä jos on palvelua.

    • Anonyymi

      Ei ole auki kylpylä, kun ei loytynyt uutta omistajaa.

      • Anonyymi

        Joko on kyöpylä auki.
        t. pohjanmaan poiju


    • Anonyymi

      Ei löydy jatkajaa ennen vuotta 2022. Ei auta rokotekkaan!

    • Anonyymi

      Ottakaa hotellista majapaikka,älkää suosiko veronkiertoa,käteisellä ottavat rahat eivät maksa veroja..huijareita kaikki EK

      • Anonyymi

        Minäkin varaan huoneen aina suoraan hotellista, saan kaiken valmiina. Ei tarvi tuoda lakanoita tai pyyhkeitä saatikka siivota huonetta. Pääsee uimaan saa aamupalan samaan hintaan., kaikki muukin hotelliasiakkaille edullista.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      367
      3258
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1282
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      139
      1030
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe