Mulla ois sellanen problem olen myymässä settiä johon kuuluu Gamecube, ohjain, super smash bros ja super mario sunshine. Ja nämä kaikki on todella toimivia olen pelannut niillä harvoin. Ystäväni haluaisi ostaa nämät enkä tiedä hinnasta mitään. elikkä MIKÄ OLISI SOPIVA HINTA TÄLLE PAKETILLE ? olisin todella kiitollinen vastauksista :)
Vastaukset 4
- 65756756
camecube käytettynä olisi karusti noin 20-30 euroa, sehän ei ole todellakaan mikään kallis peli, tosin kätsy ja mukava. noista peleistä voit pyytää ehkä vitosen tai kympin kappale.
aargh super mario sunshine gamecubella on taivaallista, miksi sinä sen myyt? :D - emuxx
oisko noi yhteensä 40-50
- elasee
Myynne sille 50e se ois sopiva hinta
sitä ei MYYDÄ ENÄÄ???????????
NOIN HALVAL:0000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493