Essayah valittiin presidenttiehdokkaaksi. Hän sanoi puheessaan:
- Elämä on opettanut, että ainakin toinen jalka on oltava maassa. :)
Essayah sanoi hyvin
2
110
Vastaukset
- Kerro se Välimeren
maiden asukkaille!
Minä en kannata feminismiä, sovinismia, tai mitään
muutakaan -ismiä.
IHMIS-ismiä kuitenkin, - ihmisyys on tärkeintä maailmassa!
Ihmisoikeudet, ajattelemisen ja sanomisen vapaus!
Naisillakin on oikeus kasvaa siksi, mitä Luoja tarkoitti,
ja olla ja elää sellaisena kuin Luojansa tarkoitti heidän olevan.
Ja samoin miesten! Sotien mahdottomuus onneksi on kai nyt saavutettu, enää ei määrätä lähtemään tapettaviksi itärajalle, kuten vielä vv. 1939 - 1945 voitiin Suomen komeille, kauniille nuorille miehille tehdä.
Idän jättiläistä vastaan pienen Suomen puolustajat, ja niinpä 100 000 miestä surmattiin sinne rintamalle, - ja ainakin saman verran haavoittui henkisesti ja fyysisesti.
Suomen nuoret miehet eivät lähteneet pakoon Somaliaan, koska henki oli vaarassa kotimaassa!
.- Komeita, heh, heh!
Vai komeita!
Riisi-taudin runtelemia
pottuneniä olivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312