Moi, kysyisin vaihteistoöljyn vaihtoa. Mitein se tehdään? Onko pultti auki öljyt ulos ja uuden täyttöaukkoa pitkin sisään vai monimutkaisempaa?
Nissan almera 1.5 vm-03 ajettu 140tkm
7
423
Vastaukset
- VS 200
Niinhän se menee.Täyttö pultti on tiukassa.
- ultrex
Kiitos vastauksestasi!
- kilu2
kait laitoit atf oilia niin kestää paremmin
- Lippalakkimies
Täyttö/öljytasotulppa 10mm kuusiokoloavaimella vaihteiston etupuolella.
Tyhjennysaukko muistaakseni 14mm kuusiokoloavaimella alapuolella vasemmalla. Voit ajaa lämpimäksi, niin tulee paremmin kaikki ulos. Ja sitten 3,5...4 litraa sisään, kunnes alkaa tulla täyttöaukosta takaisin, siinä sopiva taso. Kannattaa olla täyttöpumppu tai ainakin niin iso putki, kuin täyttöaukkoon mahtuu. Silloin menee öljyt riittävän nopeasti. sisään.
. - VS200
Taitaa mennä 3 litraa.
- kurttushow
Huoltamolla n. 50e homma. Kannattaako parinkympin säästön takia ite tusata?
- tusaaja
kannattaa, jos on paikka missä tusata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298