sanasi ovat niukkoja
mutta hellyyden vuorovesillä
aalto lempeä
tunteeni välittää
sinua rakastan
lämpö jolla
minua hyväilet
saa tunteemaan itseni
koko olemukseni
tietoisuuteen
minua rakastat
rakkauden kieli
ei runsaita
sanoja vaadi
katseet ja kosketukset
ovat aallonharjoja
joilla keinumme
tunteissamme
Rakkauden kieli....
6
150
Vastaukset
sanat ovat tuloja
hyvästejä varten
paitsi silloin kun ne hiipien kulkevat
tekojen säestyksellä iholla
ja silloin sinä olet minun
minä sinun
yhdessä
ihmeellisessä rakkaudessa ....
oikein sellainen runo että sanoissasi näki tekoihin
niin elävästi
katsomaan niitä aallonharjoja kun saavuttavat maan
tai tähdet kaukaiset nuot
joten hyvin hyvä upea liona!!!
ps.ystäväsi ll ei saa yhteyttä sinuun sähkärillä ....- Liona32+
Hieno vastausruno taas sinulta jollaista
tämä runoni ei ansainnut.. Tuo alku olisi pitänyt
olla "sanani ovat niukkoja" aikomukseni oli poistaa tämä
mutta ei ole ollut tilaisuutta siihen ja nyt kun vastasit
noin kauniisti niin annan sen olla.
Mun s-posti ei toimi ollenkaan, yritän koittaa
jollain muulla, vie lämpimät terveiset ystävälleni,
ja kiitos palautteestasi joka ilahdutti kuten aina.
Tämä runo heijaa lukijankin aalloille kokemaan rakkautta, niin sulonen tämä on joka ainoalta lauseeltaan ja säkeeltään. Olisi helppoa antaa vain laineiden hyväillä ja keinuttaa, olla rakkaan kanssa kuin kahden maailmassa !
Ihailen erityisesti sitä, miten paljon olet kaikilta osin kehittynyt kirjoittamisessa. Todella hienoa tekstiä. Ja kiitos, sain terveisesi.- Liona32+
lindali, vastauksesi ilahdutti taas kerran ja erityisest siitä
kun sanot minun kirjallisesta kehittymisestä.
Kiitos lindali...!
- Tr.....
Johtuuko tuon ensimmäisen säkeen merellisestä tunnelmakuvasta, tunne, että koko runon lävitse mieltä ja ajatusta seuraa lempeän rauhallinen rytmi.
Jostakin muistin syvyyksistä kohoaa mielikuva lämpimästä kesäillasta valtameren rannalla.
Aaltojen verkkainen rytmi, niiden vyöryessä rantaan ja kohistessa rauhallisia huokaisujaan rannan hioutuneeseen kivikkorinteeseen.
Runon kokonaisuus on tasapainoisen rauhallinen ja samalla lämpimän herkkä kuvaukseltaan.
Olet jälleen tässäkin runossasi tavoittanut tunteen ja ajatuksen tasapainon ja onnistut välittämään sen lukijoillesi. Tunteen ja ajatuksen tasapainon merkitys on suuri, sillä jos jompikumpi jää toisen varjoon, runosta katoaa kauneus ja herkkyys.
Runosi on rakkausruno ja onnistuneesti luot symbolisen yhteyden merellisen haavekuvan ja rakkauden välille. Symboliikka avartaa runosi sisäistä kuvaa ja luo tasapainoisen kokonaisuuden, jossa tunne kuljettaa, ja jossa ei sanojen runsaudella merkitystä enää ole. Eihän rakkauden kieli runsaita sanoja vaadi.
Upeaa runollista kuvaa.- Liona32+
Olen syntynyt ja asunut suuren osan elämästäni
eräässä merenrantakaupungissa ja merestä olen
"hakenut" useita runojani vaikka en niitä täällä ole
julkaissutkaan. Kuvittelin aina etten pysty hengittämään
jos asuisin sisämaassa, nyt sen kuitenkin teen, tässä
lähellä on joki pienessä saaressa jossa ulkoilen koirani kanssa.
Tuntuu kuin eläisin veden voimalla, kesäisin antaa ajatusten
mennä virran mukana mereen.
Tuli taas tehtyä pieni kirjoitusvirhe tuossa alussa, kirjoitin "sanasi" kun piti kirjoittaa "sanani".
Kiitän taas kerran hienosta kommentista ja etenkin siitä
että tulkitset runoni kuten ne tarkoitan, kirjoitan ehkä liian
selvästi, eli niissä ei ole mitään salaperäistä tai erikoista
mutta vastauksiasi lukiessa tunnut löytävän jotain ja muutenkin
(olen sanonut sen ennenkin) kommenttisi ovat niin ammattimaisen
täydellisiä ((vai kuinka sen sanoisin) että mielelläni lukisin sinunkin
tekstejä sillä ne muutamat jotka olet tänne laittanut todistaa
ettei sinulla sanantaitoa puutu.
Millainen kirjallinen tausta sinulla on ja jos ei niin olet luonnonlahjakkuus.
Luonnosta vielä, tuo peltoaukeama, jota vastapäätä nyt istun tätä
kirjoittaessa on myöskin ollut inspiksen lähde.
Jatkan taistelemista kieliopin mysteereitä vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684296
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163123Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342792En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102334IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251461Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751059