Hei! Olemme mieheni kanssa jo pitkän aikaa kammoksuneet PikkuKakkosessa olevaa ohjelmaa "Ota banaani". Eihän tuollainen ohjelma sovi PikkuKakkosta katsovien ikäisille! Kuka edes moisen ohjelman on keksinyt,ei mitään järkeä. Mitä mieltä muut ovat ota banaanista?
Pikkukakkonen ja ota banaani
8
1777
Vastaukset
- 776858
minä henk koht en tykkää yhtään tuontyylisistä ohjelmista. Siinä ei ole mitään järkeä ja inhoan kuvaustyyliä ja saman hokemista. Ärsyttää ainakin aikuista, Taaperomme ei juuri ko ohjelmasta innostu.
- JapanilaisenMies
Ota banaani on joko terävää analyysiä siitä mikä on usein epäonnnistunut vanhempien ja lasten välisissä suhteissa. Tai sitten kyynistä tämän epäonnistumisen hyväksikäyttöä.
- ..........
itse koen ohjelman ärsyttävänä, mutta nelivuotias näyttää tykkäävän. Tuohan taitaa olla lasten käsikirjoittama sketsisarja, joten sinänsä ymmärrän "typerää" huumoriaan, enkä pahastu, jos poikani sitä haluaa katsoa. On siinä muutama kohta minuakin naurattanut, kun näkee aikuisten juttuja lasten vinkkelistä...esim kun isi ja äiti sekoilee aamukiireissään =) Tai kun isi hyppää kauppakeskuksessa lasten kolikolla toimivaan autoon ja alkaa ruikuttamaan "mutkunmähaluun"...
Pari ekaa kertaa ajattelin itsekin, että mitä p.skaa lapsille näytetään, mutta siihen on jo tottunut. Onhan siinä aikamoista sekavaa hälinää välillä, mutta eipä aikuisten tarvitsekaan kaikkia lasten juttuja aina tajuta.
Tais muuten sarja loppua tai jäädä tauolle, kun huomenna ei ainakaan tulekaan sitä...Se on mielestäni ärsyttävää toistoa, mutta ei siinä kuitenkaan tapella niinkuin joissain ohjelmissa. Harmitonta. Meidän kohta 4 vuotias saa katsoa sitä jos haluaa ja on itse asiassa jonkin verran katsonut kun siinä muiden lastenohjelmien seassa tulee..
- ehkä näin...
5-vuotiaat ulvovat naurusta ja hokevat sketsjä. Eli taisi upota kohderyhmäään...
http://tv2.yle.fi/juttuarkisto/paivittaiset-ohjelmanostot/ota-banaani - hau
minun lapseni tykkää katsoa en panepahaksi eihän aikuisten tartte ymmärtää kaikke :D
- Laatuun pettynyt
Kuka on ylipäätään keksinyt nykyiset lastenohjelmat, jotka on täyttä kuraa ja pullamössöä? Ei ihme, kun kakarat on niin lapsellisia ja aivottomia nössöjä, kun katotaan tollasta päivät pitkät. Tulee myötähäpeä. Nalle Puh raiskattu, samoin My Little Pony, odotan kauhulla, milloin esim. Leijonakuningas ja TaoTao raiskataan "lapsiystävällisempään" suuntaan.
- samaa mieltä
Suoraan sanottuna en myöskään itse ymmärrä tätä kyseistä ohjelmaa. Meillä lapsi reilun vuoden,eikä kyllä ymmärrä tuollaista ohjelmaa.
Muutenkin kun nyt alettu katsomaan/kiinnostumaan piirretyistä olen huomannut saman että nykyajan lastenpiirretyt ovat ihan kauheita!
Missä on ihanat Maija Mehiläinen,Tao Tao,Nils Holgersson,Tohtori Sykerö yms. yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846