heh heh heh......Kuka arvaa, mikä mulla nyt naurattaa ja huvituttaa ja riemastuttaa, heh heh heh heh ja heh heh ja heh, arvaako kukaan? Mikä nyt heh heh naurattaa, onko sellaista mikki hiirtä joka arvaa, heh heh heh? ja heh.
Kuka arvaa?
11
102
Vastaukset
Höh, kyllä kait tuommonen touhu enempi itkettää ku naurattaa kun typerä puudeli yrittää leikkiä uljasta sutta. Ei onneton rakin rääpäle edes saanut lampaita hengiltä.
- On tosiaan typerä
Susianalyytikko kirjoitti:
Höh, kyllä kait tuommonen touhu enempi itkettää ku naurattaa kun typerä puudeli yrittää leikkiä uljasta sutta. Ei onneton rakin rääpäle edes saanut lampaita hengiltä.
Niinpä... Muistelisin erään TYPERÄN puudelin TYPERÄN omistajan joskus täälläkin rehvastelleen kuinka päästää >laajoilla maakuntamatkoillaan puudelinsa säikyttelemään tyhmiä poroja
On tosiaan typerä kirjoitti:
Niinpä... Muistelisin erään TYPERÄN puudelin TYPERÄN omistajan joskus täälläkin rehvastelleen kuinka päästää >laajoilla maakuntamatkoillaan puudelinsa säikyttelemään tyhmiä poroja
Niin, pysyköön koira lestissään eli pikkusen säikyttelemään ja olemaan puudelina. Jätettäköön sitten nämä raatelut ammattilaisille elikkä uljaille susille.
- Tämä nauratti
Tämä nauratti ainakin minua:
http://yle.fi/alueet/savo/2011/11/olemattomilla_salakaadoilla_rehvastelusta_on_tullut_kansanhuvia_3058019.html
Humalaiset metsästäjät rehvastelevat olemattomilla kaadoillaan. Hohohohooo!!!
Sehän on vähän sama asia kuin joku älykääpiö rehvastelisi kännissä saavansa "2 2" tulokseksi "-3 141 592 654".
Tai sillä, että olisi kussut housuihinsa.
Thihihihihiihiiihihihiii!!! Heh heh, ihan tässä itsekin aloin pohtimaan entistäkin syvällisemmin, että mikähän se nyt voi niin kaameasti hirnuttaa suurta ajattelijaa, kunhan vaan hirnuttamisiltani ja ajatustyöskentelyiltäni joudan analyyttisesti ajattelemaan tätä asiaa. Analysoin asiaa vielä hetken ja paljastan ratkaisun, jos ei löydy toista Mestaria tältä palstalta. Ihan kohtalaisia yrityksiä tässä on kuiteskin ollut.
- 3rä3inar1
Heh, kyllähän tuo uutinen antaa aihetta hymyyn :) Känniset 'tosimiehet' elvistelee olemattomislla jutuilla :) Paskahousuista kun ei yleensä ole uljaan suden kaatamiseen OIKEASTI!! Runkuilla on aseita, maastureita ym paska-arsenaalia millä jahdata ja silti jää jahtitulokset pelkästään paskan puhumisen asteelle :D Uljasta sakkia tosiaan!
3rä3inar1 kirjoitti:
Heh, kyllähän tuo uutinen antaa aihetta hymyyn :) Känniset 'tosimiehet' elvistelee olemattomislla jutuilla :) Paskahousuista kun ei yleensä ole uljaan suden kaatamiseen OIKEASTI!! Runkuilla on aseita, maastureita ym paska-arsenaalia millä jahdata ja silti jää jahtitulokset pelkästään paskan puhumisen asteelle :D Uljasta sakkia tosiaan!
Kyllä minäkin vastasin tälle naurajalle, mutta vastaukseni jostain kumman syystä poistettiin, heh heh. Mutta naureskelijan sanoin tuolle paskasakille ei tosiaan voi muuta kuin naureskella, heh heh heh.
- Hoitajana
Susianalyytikko kirjoitti:
Kyllä minäkin vastasin tälle naurajalle, mutta vastaukseni jostain kumman syystä poistettiin, heh heh. Mutta naureskelijan sanoin tuolle paskasakille ei tosiaan voi muuta kuin naureskella, heh heh heh.
Olen tavannut paljonkin mielisairaita, jotka nauravat spontaanisti vaikka auenneelle kengännauhalle.
- turha miettiä
Jos onkin "suurelle ajattelijalle" kerrankin annettu riittävästi läkkeitä jottei pysty mitään kirjoittamaan.... Hirnuu ja hihittää vaan.
Tai jospa kerrankin luit omia kirjoituksiasi ja huomasit ettei niissä ole järkeä edes sen vertaa kuin saunalahden mainoksissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483