Kuka arvaa?

heh heh heh......Kuka arvaa, mikä mulla nyt naurattaa ja huvituttaa ja riemastuttaa, heh heh heh heh ja heh heh ja heh, arvaako kukaan? Mikä nyt heh heh naurattaa, onko sellaista mikki hiirtä joka arvaa, heh heh heh? ja heh.

11

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Höh, kyllä kait tuommonen touhu enempi itkettää ku naurattaa kun typerä puudeli yrittää leikkiä uljasta sutta. Ei onneton rakin rääpäle edes saanut lampaita hengiltä.


      • On tosiaan typerä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Höh, kyllä kait tuommonen touhu enempi itkettää ku naurattaa kun typerä puudeli yrittää leikkiä uljasta sutta. Ei onneton rakin rääpäle edes saanut lampaita hengiltä.

        Niinpä... Muistelisin erään TYPERÄN puudelin TYPERÄN omistajan joskus täälläkin rehvastelleen kuinka päästää >laajoilla maakuntamatkoillaan puudelinsa säikyttelemään tyhmiä poroja


      • On tosiaan typerä kirjoitti:

        Niinpä... Muistelisin erään TYPERÄN puudelin TYPERÄN omistajan joskus täälläkin rehvastelleen kuinka päästää >laajoilla maakuntamatkoillaan puudelinsa säikyttelemään tyhmiä poroja

        Niin, pysyköön koira lestissään eli pikkusen säikyttelemään ja olemaan puudelina. Jätettäköön sitten nämä raatelut ammattilaisille elikkä uljaille susille.


    • Tämä nauratti
    • Heh heh, ihan tässä itsekin aloin pohtimaan entistäkin syvällisemmin, että mikähän se nyt voi niin kaameasti hirnuttaa suurta ajattelijaa, kunhan vaan hirnuttamisiltani ja ajatustyöskentelyiltäni joudan analyyttisesti ajattelemaan tätä asiaa. Analysoin asiaa vielä hetken ja paljastan ratkaisun, jos ei löydy toista Mestaria tältä palstalta. Ihan kohtalaisia yrityksiä tässä on kuiteskin ollut.

      • 3rä3inar1

        Heh, kyllähän tuo uutinen antaa aihetta hymyyn :) Känniset 'tosimiehet' elvistelee olemattomislla jutuilla :) Paskahousuista kun ei yleensä ole uljaan suden kaatamiseen OIKEASTI!! Runkuilla on aseita, maastureita ym paska-arsenaalia millä jahdata ja silti jää jahtitulokset pelkästään paskan puhumisen asteelle :D Uljasta sakkia tosiaan!


      • 3rä3inar1 kirjoitti:

        Heh, kyllähän tuo uutinen antaa aihetta hymyyn :) Känniset 'tosimiehet' elvistelee olemattomislla jutuilla :) Paskahousuista kun ei yleensä ole uljaan suden kaatamiseen OIKEASTI!! Runkuilla on aseita, maastureita ym paska-arsenaalia millä jahdata ja silti jää jahtitulokset pelkästään paskan puhumisen asteelle :D Uljasta sakkia tosiaan!

        Kyllä minäkin vastasin tälle naurajalle, mutta vastaukseni jostain kumman syystä poistettiin, heh heh. Mutta naureskelijan sanoin tuolle paskasakille ei tosiaan voi muuta kuin naureskella, heh heh heh.


      • Hoitajana
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Kyllä minäkin vastasin tälle naurajalle, mutta vastaukseni jostain kumman syystä poistettiin, heh heh. Mutta naureskelijan sanoin tuolle paskasakille ei tosiaan voi muuta kuin naureskella, heh heh heh.

        Olen tavannut paljonkin mielisairaita, jotka nauravat spontaanisti vaikka auenneelle kengännauhalle.


    • turha miettiä

      Jos onkin "suurelle ajattelijalle" kerrankin annettu riittävästi läkkeitä jottei pysty mitään kirjoittamaan.... Hirnuu ja hihittää vaan.

      Tai jospa kerrankin luit omia kirjoituksiasi ja huomasit ettei niissä ole järkeä edes sen vertaa kuin saunalahden mainoksissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe