Missä järjettömimmät keskustelijat?

Iso Lissu

Onko se tämä palsta?

PS. Kolmas silmäöni oli kipeä. Lääkäri kuivatti pukamat. Nyt pelittää.

3

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari lisääääää

      Kyllä salkkaripalsta on melkoisen korkealla siinä kategoriassa. Myös "vaihtoehtoiset hoidot yleensä" palstalla käy muutamia totaalisen sekopäisiä. Tosin saattaa olla paljonkin samat hempat.

    • e.s..........

      et vaan ymmärrä niitä juttuja,
      itse ajattelen että parapsykologia ym "yliluonnollinen" on todellisia asioita, joita saattaa joku mielikuvituksellaan paisutella, ja joita ei ole vielä tieteellisesti osattu tutkia ja oikeita termejä asioille ei ole löydetty. juu know, vähän niinku esim ihmiset eivät tietäisi mitä hengittäminen on mutta olisivat tietoisia siitä, että hei se on todellinen asia ja olemassa, mutta syyski keksittäisiin vaikka että kun vedetään henkeä vedetään sisään pyhää henkeä eikä happea, jne. ei tiedetä kunnolla mitä asiat ovat mutta on hajua siitä.
      ja mieli on aika vahva että kaikkee kokemuksia voi helposti syntyä mielen sisällä mutta eivät ne välttämättä hallusinaatioita olisi, en keksi syytä esim siihen miksei muka ihn hyvin voisi olla universaali kollektiivinen tietoisuus johon voi eri tietoisuudentiloissa olla yhteydessä... (sori jos tuli vääriä termejä tai jotain). eihän tämmöiseen usko eikä tämmöistä koe jos ei ala ajatella ja tutkia asioita, meditoida ym. ei se tee siitä höpöpuhetta, aina vasta kun perehtyy johonkin juttuun, oppii lisää siitä ja kokee asioita siihen liittyen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe