Pyörittääkö tämä kone raskaita pelejä?

Aloittelija

Moro, oon nähny yhes tietokonekaupas tälläsen koneen: Intel core i7-2600 3.4GHz 8M LGA1155 4C/8T Prosessori, 8 Gb DDR3 1333MHz Keskusmuisti, GF GTX570 1280 Mt PCI-E Näytönohjain, 128Gt SSD, 1Tt SATA 7200rpm Kiintolevy, mukana tulee norton security scan vuodeksi, Logitech S120 Kaiuttimet, hiiri, näppis, Windows 7 Home Premium 64Bit käyttöjärjestelmä, HINTA:1399,-. Onko järkevä ostos? Liian kallis? Entä pyörittääkö tämä niitä ''raskaita pelejä''? Kiitos jos joku jaksaisi vastata. PS. Peleinä esim. Battlefield 3, Skyrim jne...

12

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittelija
    • asiantuntija12

      Jimmsin koneet on rakennettu ammattitaidolla pelaajia ajatellen, itse ostin sieltä koneen 2009 alussa 1000 eurolla, ja pyörii uudet nykypelit siedettävän ja pelattavan hyvin edelleen.

    • Aloittelija

      Mutta tuo on asus, mutta sinä olet sitä mieltä että ne niiden valmiit pelikoneet on kovaa tavaraa? Mikä olisi paras, alle 1500€?

    • -silent assasin-
    • Aloittelija

      Täytyypi katsoa mutta voiko joku vain vastata että pyörittääkö tuo ekassa viestissä sanottu kone noita ja muita pelejä?

    • tietäjäÄasd

      Ei pyöritä, tuo on aivan paskaa. Osta Mac = kaikki toimii!

    • MAC on ihan vitun paska, älä ikinä osta. osat maksaa noin 500e ja sä maksat siitä 1500e...

    • macBookUbuntu

      Unohditte mainita että siihen ylikalliiseen mäkkiinn pitää sit asentaa ubuntukin jotta kokonpano olis mahdollisimman oksettava. Jotkut jopa oikeasti hehkuttavat tuota macBook ubuntu yhdistelmää. Tsiisus mitä shaissee.

    • jontzuz

      onko tässä hyvä pelikone????? AMD Phenom II X4 955
      Muisti: 8Gb ddr3
      Kiintolevy: 1TB Sata
      Polttava DVD-asema
      Näytönohjain: HD6770 PCI-E
      Äänikortti: 7.1
      Verkkokortti: 10/100/1000
      windows 7 32/64-bit käyttis ym.

      linkki: http://www.tlnetwork.fi/myymala/atk/tietokoneet.asp
      pelaisisin mw3:sta yms raskaitapelejä
      tarkoitan tota 635€ hintaista amd phenom 6770 konetta..
      kerro vastauksesi mulle tänne

    • samipelaa

      pöritäkö tämä kone mitään peliä esim my summer car ja jalopy itsellä on nämä kumatkin ja pelaan läppärilä onks oikein et vähän fps on jotain 8-29 kumasakin täs on konen tiedot


      Operating System: Windows 8.1 64-bit (6.3, Build 9600) (9600.winblue_ltsb_escrow.180302-1800)
      Language: Finnish (Regional Setting: Finnish)
      System Manufacturer: Acer
      System Model: NC-E5-511G-C32M
      BIOS: V1.08
      Processor: Intel(R) Celeron(R) CPU N2940 @ 1.83GHz (4 CPUs), ~1.8GHz
      Memory: 8192MB RAM
      Available OS Memory: 8076MB RAM
      Page File: 2859MB used, 13407MB available
      Windows Dir: C:\Windows
      DirectX Version: DirectX 11
      DX Setup Parameters: Not found
      User DPI Setting: Using System DPI
      System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
      DWM DPI Scaling: Disabled
      DxDiag Version: 6.03.9600.17415 64bit Unicode

      pystytekö autaa pitäiskö päivitää tätä koneta esim laitaa tähän enenmän tehoa vai ostaa uus kone tämä ei ole mikään peli kone siis tarkoitettu

      • jalaa1x

        Ei pyöritä. Helpommailla pääset, kun ostat uuden koneen. Vanhojen merkkikoneiden päivittäminen on täysin hukkaan heitettyä rahaa.


      • Valitettavasti kyseinen kannettava ei sisällä mitään päivitettävää sisällään paitsi RAM ja uusi SSD
        http://www.tomsguide.com/answers/id-2904190/upgrade-processor-acer-aspire-511.html

        Koska koneessa on ainakin defaulttina todella heikko grafiikkakiihdytys, suosittelisin suosiolla uuden koneen hommaamista ja että seuraavalla kerralla katsot että kone on päivitettävissä myöhemmin jos tahdot tehdä niin, hyvänä esimerkkinä vaikka Clevon läppärit joita saa säätää ja päivitellä ilman että takuu menee (esim. XMG:nä myytävät läppärit on Clevoja)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe