Soneran valokuitu yhteys

Taloyhiö otti Soneran valokuitu yhteyden,netti ja kaapl tv
Netti häypyy tostuvasti viikoppuisin ja Tv lähetykset
pätkii tai katoaa kokonaan Ei Singnaalia
vanha antenni järjestelmä peliiti kun junan wessa
vuosikymmeniä ja netti puhelin linjan kautta
Valokuitua myydään luotettavana toiminta varmana
ja nopeana
Netin nopeus seilaa kun syys ilmat ja Tv ssa katkoksia
jatkuvasti vaik singnaali oliskin yhäkkiä kesken ohjelman
ruutu pimenee netkeksi

3

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläsevieläpelaa.,

      On se kumma kun taloyhtiöillä on hinku näihin kaapelointihommiin, vaikka antenni-tv ja jokaisella oma puhelinlankanetti tai mobiili on huomattavasti parempi ratkaisu, eikä tv maksa mitään. Saako isännöitsijät jotakin rahabonuksia kaapeliyhtiöiltä, kun niin innokkaasti ova näitä kaapeleita vetämään? No, aloittajan tapauksessa kaapeleissa on vika, ei se saa katkeilla eikä pätkia, eikä kunnossa oleva systeemi tuota teekkään.

      • ei mee noin

        Jos järjestelmä toteutetaan kunnolla niin kyllä noista kaapelilaajakaistoista ja kaapelitv:stä oikeasti on etua. Ja saahan kaapelilla enemmän kanavia kuin pelkällä harava-antennilla. Antennitv:ssä kanavavalikoima on ja tulee aina olemaan suppeampi verrattuna kaapeliin, IPTV:hen ja satelliittiin.

        Puhelinlankanetti eli tarkoitit siis ADSL:ää, taas voi joko toimia hyvin tai voi toimia huonosti, se riippuu mm. etäisyyksistä DSLAMiin, linjojen kunnosta, talon sisäverkon kunnosta jne. Max 1,5 km etäisyyksillä ja hyväkuntoisilla kaapeleilla ADSL toimii hyvin ja riittää moneen tarpeeseen, sen sijaan mitään mokkuloita en kyllä itse huolisi. Niissä on ja tulee olemaan paljon ongelmia kuten alaa seuranneet ovat saaneet huomatakin. Lisäksi latenssi ja nopeudet mokkuloissa aina huonommat kuin kiinteässä verkossa.

        Mitä tulee aloittajan tapaukseen, on erittäin valitettavaa että toimittajana noissa palveluissa on nimenomaan Sonera, maan huonoin operaattori jolla ei tunnu palvelut pelaavan sitten millään. Elisa tulee tosin hyvänä kakkosena ainakin IPTV-puolella.


    • No meil kyl myös imais kanvien määrä pieneni
      Jäi urheilukava pois
      Ja kaapelin kautta näki lisäksi niiden ilmais
      kanavia
      Antenniverkon bigipoksi ei pelitä,enkä ole
      valmis ostamaan maksu korteilla lisää
      kanavia kun suurin osa on turhia
      Viime syksynä otin sen plussa Tv kortin
      piti olla maksuton,eikän se pelitänyt siinä
      antenniverkon boksissa kun en muistanut
      et se muuttu kaapeliks
      Siitä ilais kortista alko juoksemaan laskut
      joita oli jo 76€ ennekun sai sen katkaistua
      Aiempi ilmiskortti peliiti parituntia ja sitä edellinen
      ei koskaan näyttänyt yhtään maksulista kanavaa
      silloin ne ei kai osannut poistaa sitä salausta
      Et hinta nousee koajan ja tarjonta mitä sil saa
      pienenee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe