Kokemuksia kyseisestä hotellista?
Affinia Manhattan?
2
236
Vastaukset
- matkailija-x
Tripadvisorissa 595 käyttäjien ottamaa kuvaa ja 2279 käyttäjien arviota. Saanut ihan hyvät arviot.
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60763-d93562-Reviews-Affinia_Manhattan-New_York_City_New_York.html - kikka-71
Kymmenen päivää kyseisessä hotellissa kesäkuun alussa. Huone oli 10 kerroksessa, huoneessa täysin varusteltu keittiö jossa pystyi tekemään ruokaa jos halusi. Kahvit/teet sai tehdä joka aamu huoneessa, siivooja lisäsi käynneillään tavaraa keittiöön. Eka yö meni paloautoja ja muita liikenteen ääniä kuunnellessa, mutta sitten uni maittoi oikein kunnolla. Sijainti on tosi huippu; Penn Station asema kulmalla, huima määrä nähtävyyksiä aivan kävelymatkan päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298