En suosittele Saunalahtea

Tutkija, mies

En suosittele Saunalahtea! Ylimääräisiä laskuja. Ei alkuperäistä laskua, vaan suoraan karhulasku!

14

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yliopisto-opiskelija

      Mulle taasen tuli lasku, jonka eräpäivä oli mennyt ajat sitten. Karhuunhan se menee, vaikka vika ei ole oma.

    • -----_-------

      Nykyään kaikilla laskujenlähettelijöillä on hyvät ajat tehdä kiusaa jos haluavat. On niin suuri pelote Linforffit yms. Jos ei maksa korotettua karhua niin perintätoimistossa lasku saadaan helposti kymmenkertaistettua ja ulosottoon menee silti. Lailla pitäisi kieltää kaikki perintätoimistot.

      • Tutkija, mies

        Niin ja kun nyt tuli karhulasku, vaikka alkuperäistä laskua ei ole edes tullut. Lisäksi karhulaskun eräpäivä oli merkitty kuukauden takaiseksi päiväksi, eli lasku pitäisi maksaa kuukautta ennen sen tuloa.

        Vaihdan liittymää heti kun se on mahdollista!


    • P * * a liittymä

      Laskut hukkuu matkalla, asiakaspalveluun ei pääse puhelimella, nettisivut kömpelöt - ei hyvä! Onneksi vaihtanut pois saunalahdelta!

    • Älömölö

      En suosittele mäkään!

    • SiisTÄH?

      Itselläni on ollut laajakaista 2 vuotta ja perusliittymä vuoden, jossa reilun kympin laskuja aina ja ikinä ei ole mitään ongelmaa ole ollut, kun olen maksanut laskut samana päivänä kun lasku saapuu! En voi käsittää miten muilla voi tapahtua tuollaisia asioita! :D Ei niitä laskuja/karhuja kyllä voi millään ilmeellä itsestään tipahdella!

    • Peppu kipeenä

      Saunalahti vaihtaa muuttaa mobiililaajakaistan teknistä ratkaisua. Sanovat, että osoitteiden loppuminen on syynä. Kuitenkin kalliiseen (siis ei kiinteähintaiseen) prepay -liittymään riittää osoitteita.

      Sanoivat, että mun ongelma ratkeaa, kun hankin prepay-liittymän. Nyt mulla on määräaikainen soppari, josta siis kuukausimaksu rullaisi jokatapauksessa.

      Törkeetä. Eikä kuluttaja voi muuta kuin pyllistää.

    • tyytyväinen asiakas

      Saunalahden nettiliittymät on toimineet hyvin ja laskut tulee suoraan e-mailna ei ongelmia ollut kertaakaan, 1 vuosi takana.

    • -

      Sama täällä, kohta 2 vuotta ollu 10 meganen adsl. ei ole katkennut yhteys kertaakaan

    • Pöhh

      Täällä taas 3v netti/puhelinliittymien laskutus toiminu moitteettomasti. Hintaerot operaattoreiden välillä tosi pieniä en edes harkitse vaihtoa.

    • pärrkele finnjäävel

      Ei tule laskuja kun tulee pelkkä sähköposti-ilmoitus. Helppo maksaa lasku verkkopankin kautta. Nykyisen itellan aikana on välillä posteja kateissa niin ei ole hyvä juttu jos jää lasku tulematta. NetPosti on toinen vaihtoehto paperisen tilalle. Tai suoraveloitus tai e-lasku pankkiin. Seuraava joka valittaa laskuista voi vetää vatun päähänsä, nyt on annettu vaihtoehtoja etanapostille useita toimivia.

    • Hyvin toimii.

      Mulla oli kahden vuoden helvetti DNA:n kanssa kun eivät pystyneet lähettämään laskuja. Se oikeastaan jatkuu vieläkin vaikkei siellä ole enään edes liittymää.

      Nyt on Saunalahti ja homma pelaa hienosti. Lasku tulee sähköpostiin ja siitä sitten sen makselen. Saunalahti saa jäädä nyt pysyvästi käyttöön vaikka maailmanloppuun asti kun siellä sentään asiat luistaa. Ei väliä vaikkei olisi jossain vaiheessa tulevaisuudessa se kaikkein halvin tai edes lähes halvin. Palvelu ratkaisee.

      • Hyvin toimii.

    • Myös noin

      kävi minulle viikko sitten!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1679
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1568
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1169
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1124
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1102
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1012
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      971
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      965
    10. 6
      960
    Aihe