Tietääkö kukaan kyseisten lempinimien taakse kätkeytyvät henkilöt: "Musta pantteri", "Musta hämähäkki", "Musta helmi" ja "Musta timantti". Liittyvät jonteskii jalkapalloon.
lempinimet
4
1523
Vastaukset
- zizi
luulisin että ne meni näin:
"Musta pantteri": Eusebio
"Musta hämähäkki"´: Lev Yashin
"Musta helmi": Leonidas
"Musta timantti": Pele
Kaks viimestä saatto olla toisinpäin.- Joo
Mustan hämähäkin tiedän, musta helmi ja timantti olen kuullut myös niistä. Eusebion lisäksi mustan pantterin lempinimeä kantaa Rüstü Recber eli "Kadiköyn musta pantteri".
- JCmyman
Joo kirjoitti:
Mustan hämähäkin tiedän, musta helmi ja timantti olen kuullut myös niistä. Eusebion lisäksi mustan pantterin lempinimeä kantaa Rüstü Recber eli "Kadiköyn musta pantteri".
Lisäksi on vielä musta tulppaani joka on tietysti Ruud Gullit.
- Anonyymi
Joo kirjoitti:
Cholo - Diego Simeone
El Matador - Edinson Cavani
El Pistolero - Luis Suarez
Loco - Rene Higuita
El Loco - Marcelo Bielsa
El finomeno - Ronaldo ( Brasilia)
Caucho - Ronaldinho
Die Kaiser - Franz Beckenbauer
Sevillan Parturi - Antonio Polster
Bilbaon teurastaja - Andoni Coycoxhea
Paperimies - Matthias Sindelar
The safe Hands - David Seaman
Rautatulppaani - Louis van Gaal
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273326- 903064
- 762984
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672895"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m512847Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852609- 332414
- 492269
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923