Tapetit ylösalaisin...

Maksoinko sudesta?

Rakennusliikkeen jäljiltä kalliit ornamenttitapetit ovat ylösalaisin seinässä, mitäs nyt? Remonttimies joka ne laittoi, oli kauhea suunsoittaja, pari epäkohtaa huomasin jo remontin aikana ja niistä huomauttaessa sain niskaani kiroilua ja huutoa. Mietin, että miten uskallan edes soittaa sille miehelle ja miten ihmeessä saisin vahongot korvattua, siis itselleni...

Otin remontin tekijäksi netistä löytämäni firman, kun luulin siten saavani hyvää jälkeä, mutta nyt tiedän, että olisin itse saanut asunnostani paljon paremman näköisen :(

Heitinkö rahani kankkulan kaivoon vai onkohan tässä enää mitään mahdollisuutta saada korjausta/korvausta? Remontin teetin viime talvena ja siitä saakka olen märehtinyt näitä asioita. Näinkö kaatui nuoren naisen haave kauniisti remontoidusta asunnosta :(

5

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työ maksetaan sitten kun se on hyväksytty. Voi tietysti olla, että maalari alittoi tapetit oikein ja sinä taas ymmärrät tapettien olevan väärin.

    • Ap.

      Kyllä ne ihan ylösalaisin olevat. Tapettikaupan myyjäkään ei ymmärtänyt miksi ihmeessä maalari on ne kääntänyt, kun tapetti yleensä laitetaan suoraan rullasta liisterikoneeseen ja siten menee automaattisesti oikein päin... Maalari koitti väittää niiden olevan ihan oikein, mutta kukat ei kasva ylösalaisin :/ Sen äijän työnjälki näytti tosin muutenkin siltä, kuin ei ois koskaan ennen tehnyt niitä hommia...

      Sanoin kyllä sille, etten maksa vaadittua summaa, mutta se uhkasi minua oikeudella ja sanoi, ettei niin pienistä kauneusvirheistä kukaan ala hintaa laskemaan. Onko totta etten voi saada mitään oikeutta tässä asiassa?

    • määmy

      Mies voi viedä oikeuteen ja oikeudelle riittänee valokuva väärin laitetuista tapeteista. Tarkemmin saat tietoa S24 Laki sivuilta.

      Tietysti voi olla, että hän laittaa laskun ulosoton kautta, jolloin todennäköisesti joudut itse haastamaan tekijän oikeuteen.

    • Timpermanni 54

      Missä kohde on?
      voin käydä tsekkaamassa, jos satut oleen lähellä Poria, esím. Tavarantarkastaja voi antaa lausunnon, ellei muu auta, oot ilmeisesti kaiken jo maksanut, mikä oli tietysti virhe.

    • Ap.

      Kiitos, mutta Oulun lähettyviltä olen. Jos olisin uskaltanut, olisin jättänyt maksamatta, mutta ei kait se auta nyt kuin niellä kiukkunsa ja selitellä naureskeleville kyläilijöille hiukan erikoista tapettia...

      Pesuhuoneen laatoituksia olen korjaillut muovilistoilla, kulmissa kun on teräväksi leikatut laatat ja eräänkin kerran olen niihin käteni viiltänyt. Minusta oikea tapa olisi ollut aloittaa laatoitus just siitä kulmasta, jotta sinne sisäkulmaan olisi sattuneet ne leikatut reunat. Mutta mistäpä mie tiiän, kun en ole ammattilainen. Ja olisin kuvitellut, että laatta olisi helpompi leikata suoraan kuin rosoisille aalloille... Noh, eipä saa tämä Oululainen firma minulta minkäänlaisia suosituksia, päinvastoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe