ikä...

töööt

Minkä ikäinen uros koira ois paras mahdollinen astuttaja? Siis tarkoitan että onko 1v liian nuori? Oon joskus lukenut että 2-4v uros ois paras että silloin se ois jo kehittynyt tarpeeksi ja sperman laatu ois hyvää...

8

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasvattaja

      Ensimmäkin vuoden ikäinen on aivan liian nuori isäksi, jo senkin takia ettei sillä ole luonnetesti tulosta tai onko terveystuloksiakaan :)

      kyllä koira uros voi isäksi tulla alle vuoden ikäisenäkin jos vaan spermaa ajattelee ;)))

    • h-moilanen

      Liian nuori on.
      Muuten, tiedä onko totta vai legendaa, että kerran nartun makuun päässyt uros on levottomampi sitten jatkossa, jos haistaa juoksussa olevia narttuja. Urosten omistajat onko totta?

      • näinkin voi käydä ;)

        Meille kävi näin.

        Aikaisemmin oli ihan rauhallinen. Mutta kun pääsi ensi kerran näiden maallisten ilojen piiriin, niin sen jälkeen ulisi aina yöt, kun lähistöllä oli juoksuisia narttuja.

        No ottaahan se päästä.....


    • kreahi

      Ovatko kaikki sukulaismiehesi samanlaisia, ne jotka ovat saaneet?

      • h-moilanen

        Ehkäpä nyt emme vertaa ihmisiä ja koiria. Vastaa asiallisesti asialliseen kysymykseen äläkä viisastele!


    • älyparkako jätti?

      Mitäs, jos lukisit rivien välistä? Etkö oikeasti ymmärrä? Taidat vain provoilla.

    • 5+16

      Ei se vaikuta koiraan onko se päässyt "makuun" vai ei . Itselläni jalostusuroksia ja eivät ole miksikään muuttuneet kun ovat pukillä käyneet .

    • JTO avuksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe