Jos tää palsta olis lehti...

rygseck

Vaikka joku iltapäivälehdentapanen viritys...
Ja me kaikki, jokka tänne kirjotamme, oltasi sen lehden toimittajia... tiätty =)

Nii mitä palstaa Sinä pitäisit ?

Mä oon aina halunnu olla kysy-mitä-vaan-niin-mä-vastaan-mitä-vaan-palstan toimittaja - semmonen koko kansan besservisser ;D

Sarjakuviaki voisin piirrellä...

106

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottomasti urheilupalsta.
      Minä inhoan urheilua sydämeni pohjasta.
      Sillä asenteella, kun minä kirjoittaisin, niin siitä tulisi lehden luetuin palsta.
      Ja kommentit olis sitä luokkaa, että urheilusuoritukset parantuis siinä sivussa.
      Jääkiekosta tulis herrasmiesten laji, eikä tuollaisten vähä-älyisten kusipäämoukkatappelijoiden örvellystannerta.

• k-kotton kirjoitti:

Onko tuo harmaaparta Heleniuksen seuraava vastustaja.
        Tummosilla kehäraakeilla se on maineeseen pääsyt.. Suomessa.
        Kun tulee vähän kovempi ukko vastaan, niin Helenius on ku allakantekijä selällään, eikä nouse, vaikka laskee kahteenkymmeneen.

Nooo, viikon päästä ei tarvitse enää olla ennustaja tuossa asiassa...

• rygseck

Siis urheilukriitikko =)

Mikäs siinä urheilussa oikein mättää ?

Testosteronin tuoksu ?

• yohuuhkaja kirjoitti:

Nooo, viikon päästä ei tarvitse enää olla ennustaja tuossa asiassa...

Miksi aletaan harrastamaan tuollaista lajia kun nyrkkeily.
        Ei pää ole tehty sitä varten, että sitä hakataan.
        Melkein toivois, että Helenius häviäisi, ettei nyrkkeilyinnostus vaan nousisi Suomessa.
        Kaiken hyvän päälle naisetkin on alkaneet harrastaa nyrkkeilyä. Se pitäs jo lailla kieltää.

• rygseck kirjoitti:

Siis urheilukriitikko =)

Mikäs siinä urheilussa oikein mättää ?

Testosteronin tuoksu ?

Epärehellisyys ja urheilutoimittajien haihattelu.
        Jäi mieleen, kun toimittaja ylisti Marion Jonesia, hieno urheilija, hieno ihminen.
        Miten sitten kun kärähti.
        Muutenkin pitäs kansallinen itsetunto olla sen verran korkea, ettei se ole urheilusuoritusten varassa.
        Kaikki hikilajit on enempi kehittymättömien maiden lajeja.

• rygseck
        k-kotton kirjoitti:

Epärehellisyys ja urheilutoimittajien haihattelu.
        Jäi mieleen, kun toimittaja ylisti Marion Jonesia, hieno urheilija, hieno ihminen.
        Miten sitten kun kärähti.
        Muutenkin pitäs kansallinen itsetunto olla sen verran korkea, ettei se ole urheilusuoritusten varassa.
        Kaikki hikilajit on enempi kehittymättömien maiden lajeja.

Hyvin tankattu ?

Eipä silti... en minäkään siitä urheilusta niinkään perusta. Tai no joo raviurheilu on kivaa - setelitukkojen laskeminen on aina =)

Oliks se Tahko ku joskus sano ettei mäenlasku mitää urheilua oo... konevoima vie ylös ja painovoima tuo alas... siinä on aikas hyvin lohkastu !

Mä en pitäny viimeks niitten jääkiekkoilijoitten jälkipelistä yhtään... jos onkin hienoa voittaa MM-kultaa, niin tarviiko sen takia tehdä itsestää julkipelle, viinalla ??

• ihanko itse
        k-kotton kirjoitti:

Onko tuo harmaaparta Heleniuksen seuraava vastustaja.
        Tummosilla kehäraakeilla se on maineeseen pääsyt.. Suomessa.
        Kun tulee vähän kovempi ukko vastaan, niin Helenius on ku allakantekijä selällään, eikä nouse, vaikka laskee kahteenkymmeneen.

Hän on 58-vuotias painija.

• k-kotton kirjoitti:

Miksi aletaan harrastamaan tuollaista lajia kun nyrkkeily.
        Ei pää ole tehty sitä varten, että sitä hakataan.
        Melkein toivois, että Helenius häviäisi, ettei nyrkkeilyinnostus vaan nousisi Suomessa.
        Kaiken hyvän päälle naisetkin on alkaneet harrastaa nyrkkeilyä. Se pitäs jo lailla kieltää.

H. ei ole harrastaja vaan ammattilainen. Tienaa ihan kohtalaisesti.

Harrastajat innostuvat lajista koska se on äärimmäisen rankkaa urheilua. Amatöörien päät on kyllä paremmin suojattu ja muutenkin kyseessä on aika lailla toinen laji kuin tämä ammattilaisten nyrkkeily.

• Minä voisin hoitaa muotia ja sisustusta ;))) hähä...

• rygseck

Anjaniinan kornerissa tänään ;D

- kaikki mitä olet halunnut tietää ripsenpidennyksistä ja goottitatskoista...
        - jokakeittiön yrttikasvimaa tutuksi
        - miten imuroida koira, kissa ja mies

aah... mä näen ton kaiken sieluni silmin !!

• Ja mä olisin kulttuuri-, politiikka- ja tiedepalstan toimittaja.....jooko?

• rygseck

Tietysti =)
        Politiikan toimittajat ovat jotenki kauheen sexyjä :O

Toi vois olla muutenki sopiva combo...
        Kultturellinen huivi tai baskeri... joo
        Poliittinen sharmi... hmmm
        Tiedepalstailijan lievästi kuivakka olemus... tshi*

• rygseck kirjoitti:

Tietysti =)
        Politiikan toimittajat ovat jotenki kauheen sexyjä :O

Toi vois olla muutenki sopiva combo...
        Kultturellinen huivi tai baskeri... joo
        Poliittinen sharmi... hmmm
        Tiedepalstailijan lievästi kuivakka olemus... tshi*

Kamaan, mä oon yleistoimittaja........yleistoimittajat (tyhjäntoimittajat) on ihmisrotu, jotka tietää vähän joka asiasta. Paino sanalla "vähän".

• rygseck
        Teotwawki kirjoitti:

Kamaan, mä oon yleistoimittaja........yleistoimittajat (tyhjäntoimittajat) on ihmisrotu, jotka tietää vähän joka asiasta. Paino sanalla "vähän".

No tyhjän ny saa toimittamattakin... :O

Täällä paha saa palkkansa ja ison talon edut =)

• rygseck kirjoitti:

No tyhjän ny saa toimittamattakin... :O

Täällä paha saa palkkansa ja ison talon edut =)

Mulle sitten Audi A 6 Quatro tai jotain.:-)))) Tässä toipuu päivän työstä ja yrittää hahmottaa, että mitä täällä tapahtuu.:-))

• rygseck
        Teotwawki kirjoitti:

Mulle sitten Audi A 6 Quatro tai jotain.:-)))) Tässä toipuu päivän työstä ja yrittää hahmottaa, että mitä täällä tapahtuu.:-))

No millään audilla kyllä...
        Kuski ajaa Sut aamulla töihin - auto on vanha pressan limu, mutta toimiva ja hieno peli edelleen !

Kekkoslovakialainen !

• rygseck kirjoitti:

No millään audilla kyllä...
        Kuski ajaa Sut aamulla töihin - auto on vanha pressan limu, mutta toimiva ja hieno peli edelleen !

Kekkoslovakialainen !

Zil? Gaz? Lada? :-))))

• rygseck

• rygseck kirjoitti:

Tämä =)

http://www.jarimaki.fi/Default.aspx?id=442951

Joo, mä oon nähnyt ton livenä lukuisia kertoja kun kuskit vei Kekkosta linnaan. Voin mä ton ottaa, mutta kuten sanottu, tuota ei ajeta itse, vaan tuossa istutaan takapenkillä ja hymyillään Lada-kuskeille ivallisesti.

• rygseck
        Teotwawki kirjoitti:

Joo, mä oon nähnyt ton livenä lukuisia kertoja kun kuskit vei Kekkosta linnaan. Voin mä ton ottaa, mutta kuten sanottu, tuota ei ajeta itse, vaan tuossa istutaan takapenkillä ja hymyillään Lada-kuskeille ivallisesti.

Olisko pikkasen kivaa ??

Jumankaut mää ainaki nauttisin... :O
        Turkit päällä istuisin vaan - aja, poika, aja, ku kerranki ajaa saat - ja naukkailisin kuohujuomaa =)

Sivistyneesti, pikkurilli sojottaen... voisin polttaa imukesavukkeen !

• rygseck kirjoitti:

Olisko pikkasen kivaa ??

Jumankaut mää ainaki nauttisin... :O
        Turkit päällä istuisin vaan - aja, poika, aja, ku kerranki ajaa saat - ja naukkailisin kuohujuomaa =)

Sivistyneesti, pikkurilli sojottaen... voisin polttaa imukesavukkeen !

No, mulla olisi tietysti sinapikeltainen kamelinkarvaulsteri päällä ja havannalainen kädessä.:-)) Ja tietty italialaiset kengät.

• Minusta tulee sitten ulkomaankirjeenvaihtaja. Voisin lähteä Espanjan aurinkorannalle talveksi. Täällä on sen verran pimeää ja kylmää. Juttuaiheita olisivat kodittomat eläimet, parhaat neli-viisikymppisten menomestat, matkakohdekuvaukset, pyhiinvaellusreitti, jotakin purjehdusaiheista ja meheviä juoruja suomalaisista örvelöistä.

Anjaniinakin voisi tulla tekemään sinne muoti- ja sisustusjuttuja. Yhdessä huolehdittaisiin viinin arvostelujutut :].

• rygseck

Heh =)

Jokaiselle löytyy jotain - todentotta !!

Tää lehti ei oliskaan mitään ilman teitä kahta :O
        *tulostelee lentolippuja autiom... aurinkorannalle*

hähä

• Juh, pakkaan laukut!
        Ooks Sprutsi ka ttonu näitä meidän lippuja, minusta tässä hotellissa on jotein outoo..
        Mä en muista, et Epsanjan luxushotelleihin kuuluis tällänen Sandcave?
        Ja kun ei tota luokitustakaan ole?
        Mä en ainaskaan lähde minnekkään missä ei oe D'Yquemin viinejä?

• rygseck kirjoitti:

Heh =)

Jokaiselle löytyy jotain - todentotta !!

Tää lehti ei oliskaan mitään ilman teitä kahta :O
        *tulostelee lentolippuja autiom... aurinkorannalle*

hähä

Et sitten kitsastele majoituksissa ja ulkomaankorvauksissa? Tuletteko toimeen ilman meitä? Vai lähdetkö messiin?

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Juh, pakkaan laukut!
        Ooks Sprutsi ka ttonu näitä meidän lippuja, minusta tässä hotellissa on jotein outoo..

Laitoin teille mukaan sorbusta ja muita kauden viinejä...

*vilkuttaa haikeana*

Koittakaa ny pärjätä siellä maailmalla sitten - laitan rahaa sitte ku sitä jostain tulee !!

• anjaniina_ kirjoitti:

Juh, pakkaan laukut!

Hyvä, että olit tarkka. Tuo rygseck on vain kateellinen ja yrittää hankaloittaa elämäämme. Luotan viinimakuusi ja jos hotelli ei ole mieleinen, niin otetaan paikan päältä kalliimpi ja lähetetään lasku henk.kohtaisesti rygseckille ;).

• rygseck kirjoitti:

*vilkuttaa haikeana*

Koittakaa ny pärjätä siellä maailmalla sitten - laitan rahaa sitte ku sitä jostain tulee !!

Älä huoli. Otettiin lainaa lehden nimiin ja laitettiin sinut takaajaksi ;). Viinit kyllä hankitaan paikan päältä.

• rygseck
        brutsparklingwine kirjoitti:

Et sitten kitsastele majoituksissa ja ulkomaankorvauksissa? Tuletteko toimeen ilman meitä? Vai lähdetkö messiin?

Joo... taidan ängetä mukaan =)

Ihmiset osaa kysellä tyhmiä epsanjassaki varmaan :O

• brutsparklingwine kirjoitti:

Älä huoli. Otettiin lainaa lehden nimiin ja laitettiin sinut takaajaksi ;). Viinit kyllä hankitaan paikan päältä.

Juu, lisäks otettiin kunnon kulutusluotto lehden nimiin, edustuskuluja, joo ja platinakortti kans, juokseviin kuluihin.
        Että skööl vaan ;) pihtari...
        *päätoimittaja ei näköjään välitä ollenkaan lehtensä tasosta vaan pihistelee aina vaan*

• brutsparklingwine kirjoitti:

Hyvä, että olit tarkka. Tuo rygseck on vain kateellinen ja yrittää hankaloittaa elämäämme. Luotan viinimakuusi ja jos hotelli ei ole mieleinen, niin otetaan paikan päältä kalliimpi ja lähetetään lasku henk.kohtaisesti rygseckille ;).

Mut, mut...taidetaan vaihtaa noi lentoliputkin.
        Mulla tässä ainakin lukee Ouagadougou, Abu Dhabi....

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Mut, mut...taidetaan vaihtaa noi lentoliputkin.
        Mulla tässä ainakin lukee Ouagadougou, Abu Dhabi....

Burgina Faso...
        Tarkoittaa muuten suomekis rehellisten ihmisten maata :O

Mä oon tulos mukaan - liput vaihtus tos lennossa... ollaan matkalla jonnekin chileen ny... tykkään niitten viineistä =)

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Juu, lisäks otettiin kunnon kulutusluotto lehden nimiin, edustuskuluja, joo ja platinakortti kans, juokseviin kuluihin.
        Että skööl vaan ;) pihtari...
        *päätoimittaja ei näköjään välitä ollenkaan lehtensä tasosta vaan pihistelee aina vaan*

Päätoimittaja !!!

Ai helkkari - mä oon vaan tavallinen leelianlepotuolipalstailija :O

• rygseck kirjoitti:

Burgina Faso...
        Tarkoittaa muuten suomekis rehellisten ihmisten maata :O

Mä oon tulos mukaan - liput vaihtus tos lennossa... ollaan matkalla jonnekin chileen ny... tykkään niitten viineistä =)

Mikskähän mulle tuli tämä biisi mieleen sun lentolipuistas....Sandstorm....
        narskuu jo hampaissa...
        http://www.youtube.com/watch?v=PSYxT9GM0fQ

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Mikskähän mulle tuli tämä biisi mieleen sun lentolipuistas....Sandstorm....
        narskuu jo hampaissa...
        http://www.youtube.com/watch?v=PSYxT9GM0fQ

Huuhtelet sen sitte perillä..
        Skumpalla ?

Piru ku mulla on yhteys ihan persiiiistä... tiputtelee palkeeja tosta vaan - olisko jossain kaatunu masto ?

• rygseck kirjoitti:

Huuhtelet sen sitte perillä..
        Skumpalla ?

Piru ku mulla on yhteys ihan persiiiistä... tiputtelee palkeeja tosta vaan - olisko jossain kaatunu masto ?

Pareen onkin että tulet mukaan, on nimittäin sen verta velkaa tuolla lehdellä ;)))
        Ei oo pitkäikänen ;)))
        hähä....siinähän toimittavat ;))))

• rygseck kirjoitti:

*vilkuttaa haikeana*

Sorbusta????? Eikö Vinettoa enää valmisteta?

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Pareen onkin että tulet mukaan, on nimittäin sen verta velkaa tuolla lehdellä ;)))
        Ei oo pitkäikänen ;)))
        hähä....siinähän toimittavat ;))))

No ni - skannasin liput kaikille !
        Virman piikkiin ;D

Buenos stardesta vaan sitte...

*hoilottaa*... maksamme velkaa... pois... maksamme velkaa... pois...

• Emmää olisi mikään toimittaja, nytkin kirjoitusharrastus on miulla vapaata kansalaistoimintaa.

Siinä kymmenvuotiaana olin naapuruston kakaroiden lehden organisaattori ja päätoimittaja, koulu- ja opiskeluaikana kirjoitin lehtiin luontoaiheisia juttuja. Sen jälkeen harrastelijatoimittajuus on saanut jäädä. Paitsi että onhan mulla tuo blogi...

• rygseck

Oot sitte free...

Sut kutsutaan paikalle het, ku meillä ei oo kertakaikkiaan mitään sanottavaa... tai, niin ku tässä tapauksessaki varmaan, kritiikki ylittää sen mitä kohtuutena voidaan pitää ;D

Mielenkiintoinen se blogi onkin !!

• Jäiks mulle sitten toi politiikka vai?
      Huh huh.
      Meen nukkumaan seuraavaan istuntoon kun se aihe on niin puisevaa.

• Äh no onneks nyt tajusin että Teo nappas senkin hyvä.
        Mie sitten vaan lueskelen mitä tet saatte aikaiseksi, ja kritisoin sitä HIH.

• rygseck
        tulisilla kirjoitti:

Äh no onneks nyt tajusin että Teo nappas senkin hyvä.
        Mie sitten vaan lueskelen mitä tet saatte aikaiseksi, ja kritisoin sitä HIH.

Sinähän otat musiikkipalstan pikkuisiin oravanhyppysiisi =)
        Saat soittaa humppaakin !!

Nyt mulle maistuis joku hempee... oon raatanu lapaluut limassa koko viikonlopun !!

• rygseck kirjoitti:

Sinähän otat musiikkipalstan pikkuisiin oravanhyppysiisi =)
        Saat soittaa humppaakin !!

Nyt mulle maistuis joku hempee... oon raatanu lapaluut limassa koko viikonlopun !!

No tää ei oo ihan hempeetä mutta jostain syystä nää kaverit tuli heti esiin :))
        Saa mut hyvälle päälle.
        Bruno Mars ja The lazy song:

http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0

• rygseck
        tulisilla kirjoitti:

No tää ei oo ihan hempeetä mutta jostain syystä nää kaverit tuli heti esiin :))
        Saa mut hyvälle päälle.
        Bruno Mars ja The lazy song:

http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0

Ha ha - tuliks tää meistä mieleen ?

Sä oot kyllä paras musiikkikornerin toimittaja ikinä !!!

• rygseck kirjoitti:

Ha ha - tuliks tää meistä mieleen ?

Sä oot kyllä paras musiikkikornerin toimittaja ikinä !!!

Totaa no nyt löysin itseni.
        Joku pirulainen on käynyt kuvaamassa.
        Tää munkin kone pätkii joten sammutan sen ja koska on aamulla taas nousu ennen kukon laulua niin jossain vaiheessa minä...

http://www.youtube.com/watch?v=aixHN1Mflj4

• rygseck
        tulisilla kirjoitti:

Totaa no nyt löysin itseni.
        Joku pirulainen on käynyt kuvaamassa.
        Tää munkin kone pätkii joten sammutan sen ja koska on aamulla taas nousu ennen kukon laulua niin jossain vaiheessa minä...

http://www.youtube.com/watch?v=aixHN1Mflj4

Voi suloisuus =)

Tuosta tuli niin hyvä mieli !!

• verditti

Tottahan lehteesi tulee myös lakipalsta.
      Minut vastaamaan kiperiin riidanalaisiin kysymyksiin.
      Miksikö?
      Minä kun olen niin tunnettu rauhanrakentaja!

• rygseck

Valtakunnan sovittelija =)
        Ilman muuta lakipalsta tulee... uskon sen oikeudenmukaisiin kätösiisi !

Miksei suomessa oo semmoista kuolemansyyntutkimusta ku joissain vanhoissa miss marpleissa näkee.. ?

• Tsau.
        rygseck kirjoitti:

Valtakunnan sovittelija =)
        Ilman muuta lakipalsta tulee... uskon sen oikeudenmukaisiin kätösiisi !

Miksei suomessa oo semmoista kuolemansyyntutkimusta ku joissain vanhoissa miss marpleissa näkee.. ?

jos. Verdiitti sitten se valtakunnansovittelija...MINÄ haluan olla ehdottomasti se joka rakentaa kaikenlaisia kansalaisjärjestöjä ja organisoi erilaisia joukkomielenosoituksia..onko sellaista yhteiskunta-sählääjän-toimittajan paikkaa vapaana? Erittäin hyvä kokemus kaikessa tällaisessa toiminnassa. Nytkin ajatellut että, häkkikanat pitäisi vapauttaa?- vapaaehtoinen kansalaisliike pitäisi perustaa KAIKILLE häkkikanoille. Niiden munista tulee onnettomia. Lisää yhteiskunnallisia ongelmia...ihan kun ei tässä jo muutenkin olisi...

Tsau:Friidu

• rygseck
        Tsau. kirjoitti:

jos. Verdiitti sitten se valtakunnansovittelija...MINÄ haluan olla ehdottomasti se joka rakentaa kaikenlaisia kansalaisjärjestöjä ja organisoi erilaisia joukkomielenosoituksia..onko sellaista yhteiskunta-sählääjän-toimittajan paikkaa vapaana? Erittäin hyvä kokemus kaikessa tällaisessa toiminnassa. Nytkin ajatellut että, häkkikanat pitäisi vapauttaa?- vapaaehtoinen kansalaisliike pitäisi perustaa KAIKILLE häkkikanoille. Niiden munista tulee onnettomia. Lisää yhteiskunnallisia ongelmia...ihan kun ei tässä jo muutenkin olisi...

Sovitaaks ett oot ajankohtaistoimittaja ?

Ne ku yleensä on aika akuutteja ne mielenosotukset ja talojenvaltaukset....

No ni, nimi vaan tohon sitte _________________________________, kiitos =)

• Tsau. kirjoitti:

Valkohaiden vapautusrintama sopisi hyvin tähän kansalaisaktivismiin. VVR.

• Tsau.
        Teotwawki kirjoitti:

Valkohaiden vapautusrintama sopisi hyvin tähän kansalaisaktivismiin. VVR.

niih- ih......ja Stadilaisena tietenkin ajatellut et noi silakat sitte....ne pitäis vapauttaa tästä verkkopyydiksistä ihan ekas.. Joulusilakat vapaaksi- kansalaisliike olis niinku ykkösenä listalla..pitää ajatella silakoiden hyvinvointia.

• rygseck
        Tsau. kirjoitti:

niih- ih......ja Stadilaisena tietenkin ajatellut et noi silakat sitte....ne pitäis vapauttaa tästä verkkopyydiksistä ihan ekas.. Joulusilakat vapaaksi- kansalaisliike olis niinku ykkösenä listalla..pitää ajatella silakoiden hyvinvointia.

Silakka haisee kalalle :O

Mä voisin kans vapauttaa jotain... sisäisen villieläimeni ?
        Saiskohan sillä jotain kähinää aikaiseksi...?

• Tsau. kirjoitti:

Ja sitten sä voisit laajentaa sun aktivistiliikettä Sisäsuomeen ja ottaa muikut mukaan. Vapauttakaa neulamuikut pienisilmäisistä verkoista joulupöytään-rintama! VNMPSVJR.

• Tsau.
        Tsau. kirjoitti:

ai hitsi..SILLIT niiden puolesta täytyy myös kerätä adressi. Joulusillit- vapaaksi tynnyreistä kansalaisliike! Kaikkee ajankohtaista...hitsi et pukkaa nyt kiire päälle ku miettii....ja entäs sitte joulu-taatelit? nekin pakattu ihan liian tiivisti...yksilöllinen hyvinvointi missä on taateleiden oikeus inhmilliseen kohteluun kysyn vaan?

• Tsau. kirjoitti:

ai hitsi..SILLIT niiden puolesta täytyy myös kerätä adressi. Joulusillit- vapaaksi tynnyreistä kansalaisliike! Kaikkee ajankohtaista...hitsi et pukkaa nyt kiire päälle ku miettii....ja entäs sitte joulu-taatelit? nekin pakattu ihan liian tiivisti...yksilöllinen hyvinvointi missä on taateleiden oikeus inhmilliseen kohteluun kysyn vaan?

Kalat ja taatelit on käyty läpi, joten olisiko aika laajentaa? Vapauttakaa valejoulupukit-rintama? VVJPR

• Tsau.
        Teotwawki kirjoitti:

Ja sitten sä voisit laajentaa sun aktivistiliikettä Sisäsuomeen ja ottaa muikut mukaan. Vapauttakaa neulamuikut pienisilmäisistä verkoista joulupöytään-rintama! VNMPSVJR.

toi on just hyvä tossa noi lyhenteet VNMPSVJR niih...70-lukuu...niih..70-lukuu...Snaijjaa toi Verdittiki...ku meikä käy sit näitä tuloehtomenotasapainosopimusdraamoja eli neuvotteluja sen kanssa mistä kyse. Kiitti T..suhun voi aina luottaa..mä en tiedä mihin mä joutuisin ilman sua..Arvoisan Pj:jan innovatiivista aivotyöskentelyä ja ooh...ihan sanaton..

Tsau:Sihteeri- Friidu (joka on itse perin vaatimaton luonne kuten Arvoisa Pj. ymmärtää)...

.

• Tsau.
        Teotwawki kirjoitti:

Kalat ja taatelit on käyty läpi, joten olisiko aika laajentaa? Vapauttakaa valejoulupukit-rintama? VVJPR

kyllä.. ja Kaikki Tontut....ja himmelit....ehdottamasti kaikki himmelit..

Tsau:Sihteeri joka tekee listaa kynä vaan savuaa.. Voisiko Arvoisa Pj:ja hieman hidastaa tahtia...Katsoo Arvoisaan Pj:jaan ihaillen....samalla.

Tsau: Siht.

• Tsau. kirjoitti:

Isä Mitro Riv......Repoa ei ole vielä käsitelty. Vapauttakaa naiset isä Mitron puristuksesta-rintama. VNIMPR

• Tsau.
        Teotwawki kirjoitti:

Isä Mitro Riv......Repoa ei ole vielä käsitelty. Vapauttakaa naiset isä Mitron puristuksesta-rintama. VNIMPR

ILMAN muuta tämä otettava heti käsiteltäväksi. Painokoneet nyt seis! Silakat ovat sitten 2 toisena juttuna siinä etusivulla. Minä niin tekee nyt tunnustuksen: Arvoisan Pj:n korvaan näykkäi....eiku siis kuiskaa: Minä en koskaan ole puristellut sitten Isä Mitroa...öhöh...pelkää panettelua kaikki huhut mitkä nyt liikkeellä Puoluetoimiston käytävällä.......minä vaan vähän haiston Isä Mitron hurmaavaa partavettä...sehän ei ollut kuin pieni synti...Arvoisa Pj:jan tietää että, sihteeri on aina ollut heikkona laadukkaisiin partavesiin...Yrittää epätoivoisesti näyttää viattomalta...ja katsoo Arvoisaan Pj:jaan nyt silmät suurina.

Uskoohan Arvoisa Pj:ja?

Tsau:siht...

• Tsau. kirjoitti:

ILMAN muuta tämä otettava heti käsiteltäväksi. Painokoneet nyt seis! Silakat ovat sitten 2 toisena juttuna siinä etusivulla. Minä niin tekee nyt tunnustuksen: Arvoisan Pj:n korvaan näykkäi....eiku siis kuiskaa: Minä en koskaan ole puristellut sitten Isä Mitroa...öhöh...pelkää panettelua kaikki huhut mitkä nyt liikkeellä Puoluetoimiston käytävällä.......minä vaan vähän haiston Isä Mitron hurmaavaa partavettä...sehän ei ollut kuin pieni synti...Arvoisa Pj:jan tietää että, sihteeri on aina ollut heikkona laadukkaisiin partavesiin...Yrittää epätoivoisesti näyttää viattomalta...ja katsoo Arvoisaan Pj:jaan nyt silmät suurina.

Uskoohan Arvoisa Pj:ja?

Tsau:siht...

Hetkinen hei. Nyt ryhdistäydymme ja pysymme esityslistan asiassa. Siis toimitamme lehteä ja sinun roolisi on keksiä uusia vapautusrintamia ja hoitaa yhteiskuntasuhteita kansalaisjärjestöihin. Isä Mitro Rivo.......Repo on käsittelyssä seuraavaksi. Tämä on siis "tunnustanut" hivelleensä naistoimittajan reittä? Eikö näin ole, arvon toimittaja? Jos on, me painamme sen seuraavaan lehteen. :-XXXDDD

• Tsau.
        Teotwawki kirjoitti:

Hetkinen hei. Nyt ryhdistäydymme ja pysymme esityslistan asiassa. Siis toimitamme lehteä ja sinun roolisi on keksiä uusia vapautusrintamia ja hoitaa yhteiskuntasuhteita kansalaisjärjestöihin. Isä Mitro Rivo.......Repo on käsittelyssä seuraavaksi. Tämä on siis "tunnustanut" hivelleensä naistoimittajan reittä? Eikö näin ole, arvon toimittaja? Jos on, me painamme sen seuraavaan lehteen. :-XXXDDD

ai...himskatti...(noh.olkoon sit...sanoo sihteeri) mutta, sen jälkeen? yrittää räpsyttää kauniita ripsiään viehkeästi (tosin ei vieläkään ole oppinut miten se tehdään oikeaoppisesti)....hyvä on.. siis esityslistan kohta (huokaus..456..a) isä Mirtro Rivo....Repo ja naisen reisi...Arvoisa Pj:ja jospa hänen tarkoituksensa oli ottaa vaan ylimääräiset joulutortun muruset reideltä?.....(samalla sihteeri ei voi olla salaa murustelematta omaa joulutorttuaan rinnuksilleen...) --- voih....kuinka huolimaton ja avuton olenkaan...nämä Elannon viimevuotiset joulutortut (vilkaisee Päätoimittajaan ovat kyllä aivan liian SITKEITÄ..). Voisiko Arvoisa Pj:ja kun Arvoisalla Pj:lla on vapaa kädet...niin vähän auttaa nyt sihteeriä pyyhkimään luumutäytteen? Kysyy sihteeri jälleen viattomalla äänensävyllä. Arvoisa Pj:ja tietää ettei sihteeri tahallaan sotke luumutorttua rinnuksilleen tämä puku sentään on tarkoitettu Itsenäisyyspäivä tansseihin tänä lauantaina? Muistaahan Arvoisa Pj:ja tulla paikalle? Kysyy innostuneena aina nuorekas sihteeri...ja piristyy silmin nähden. Pelkästä ajatuksesta paikalle tulee varmasti Isä Mitro ja...alkaa käymään innokkaasti osanottajalistaa lävitse. Unohtaen samalla mistä olikaan alunperin kyse?

Tsau: siht.

• Tsau. kirjoitti:

ai...himskatti...(noh.olkoon sit...sanoo sihteeri) mutta, sen jälkeen? yrittää räpsyttää kauniita ripsiään viehkeästi (tosin ei vieläkään ole oppinut miten se tehdään oikeaoppisesti)....hyvä on.. siis esityslistan kohta (huokaus..456..a) isä Mirtro Rivo....Repo ja naisen reisi...Arvoisa Pj:ja jospa hänen tarkoituksensa oli ottaa vaan ylimääräiset joulutortun muruset reideltä?.....(samalla sihteeri ei voi olla salaa murustelematta omaa joulutorttuaan rinnuksilleen...) --- voih....kuinka huolimaton ja avuton olenkaan...nämä Elannon viimevuotiset joulutortut (vilkaisee Päätoimittajaan ovat kyllä aivan liian SITKEITÄ..). Voisiko Arvoisa Pj:ja kun Arvoisalla Pj:lla on vapaa kädet...niin vähän auttaa nyt sihteeriä pyyhkimään luumutäytteen? Kysyy sihteeri jälleen viattomalla äänensävyllä. Arvoisa Pj:ja tietää ettei sihteeri tahallaan sotke luumutorttua rinnuksilleen tämä puku sentään on tarkoitettu Itsenäisyyspäivä tansseihin tänä lauantaina? Muistaahan Arvoisa Pj:ja tulla paikalle? Kysyy innostuneena aina nuorekas sihteeri...ja piristyy silmin nähden. Pelkästä ajatuksesta paikalle tulee varmasti Isä Mitro ja...alkaa käymään innokkaasti osanottajalistaa lävitse. Unohtaen samalla mistä olikaan alunperin kyse?

Tsau: siht.

Sä et saitte osaa pysyä asiassa......millään.:-DDD

• Onks kukaan ehdottanu nimee tälle? Miten olis Moska?

• Se on jo käytössä, ei käy.

• tulisilla kirjoitti:

Se on jo käytössä, ei käy.

Ei ole enää, se lopetettiin. Mutta kieltämättä idea on käytetty, joten vois olla joku muu yhtä vetävä, kuten VIEMÄRI, OkSeNnUs, ROTTA, KÄÄRME tai ILJETYS.

• rygseck
        Teotwawki kirjoitti:

Ei ole enää, se lopetettiin. Mutta kieltämättä idea on käytetty, joten vois olla joku muu yhtä vetävä, kuten VIEMÄRI, OkSeNnUs, ROTTA, KÄÄRME tai ILJETYS.

Loska ?
        Verenimijä ?

Rotta ei käy ja käärmeistä mä tykkään =)

• rygseck kirjoitti:

Loska ?
        Verenimijä ?

Rotta ei käy ja käärmeistä mä tykkään =)

Loska saundaa hyvin ton Moskan takia, joten rva päätoimittaja on hyvä valitsee.

• Putkivalo

Säätiedotuksesta päivää!

Koko päiväksi luvassa tähdenlentoja, mutta valitettavasti niitä ei näe, joten joudutte edelleen lähettämään kaikki toiveet joulupukille.

Pikkutontut pyysivät etten vielä lupaisi lunta, jotta eivät jää kiinni missä ovat käyneet tarkastusreissulla. Paitsi Pohjois-Suomi-ryökäleet jotka taas varastivat noitarummun ja tekivät omat sateet.

Tuuli tyyntyy ja väistää pakkaselle, sitä väsyttää jos puiden kaataminen ja se haluaa kotiin juomaan teetä. Oikeastaan se koko myrsky oli koivuteenhakureissu, mutta vähän mönkään meni koska se tomppeli ei ottanut huomioon että lehdet on jo kompostoitu. Joten sitä voi lepyttää uhraamalla muutaman pussin takapihan rappuselle.

• Erikoinen ja omaperäinen tapa lausua säätiedotus.

• Putkivalo
        Teotwawki kirjoitti:

Erikoinen ja omaperäinen tapa lausua säätiedotus.

Oisko ollut laadittu sähkökatkaisun aikana :))

• Putkivalo
        Putkivalo kirjoitti:

Oisko ollut laadittu sähkökatkaisun aikana :))

Ja tuo ilmiö taitaa olla nimeltään sähkökatko :/ Nyt menen sähkökatkaisulle.

• rygseck

Aha...

Jos säätoimittaja sitten huomenissa tulis selvinpäin duuniin =)

• Teo ei kirj.
        rygseck kirjoitti:

Aha...

Jos säätoimittaja sitten huomenissa tulis selvinpäin duuniin =)

Tää on meillä toimittajilla vähän ammattitautina.......kato pitää juottaa lähteitä ja sit..... ne on vissiin säätoimittajalla noi meteorologit....lähteitä.

• rygseck
        Teo ei kirj. kirjoitti:

Tää on meillä toimittajilla vähän ammattitautina.......kato pitää juottaa lähteitä ja sit..... ne on vissiin säätoimittajalla noi meteorologit....lähteitä.

;D
        Johan on lähteet !!

Oot kai lukenu sen Paasilinnan Kymmenen riivinrautaa ?
        Siinä on se naistoimittaja - kauhee juoppo - tullu ammattitautina semmonen :O

• Putkivalo
        rygseck kirjoitti:

;D
        Johan on lähteet !!

Oot kai lukenu sen Paasilinnan Kymmenen riivinrautaa ?
        Siinä on se naistoimittaja - kauhee juoppo - tullu ammattitautina semmonen :O

Höh! Ei lukenut mitään työsoppareissa et tarttis vielä raittiina olla. Ja kandee katsoa ettei palkkaa ketään jolla on Putki päällä...

• rygseck
        Putkivalo kirjoitti:

Höh! Ei lukenut mitään työsoppareissa et tarttis vielä raittiina olla. Ja kandee katsoa ettei palkkaa ketään jolla on Putki päällä...

:D
        Ei lue ei... toimitajien työsopimuksissa ei ikinä lue mitään semmoista =)
        Ei se oo kyllä ammattitautiluokiteltukaan... niin että ton taudin maksaa ensin päätoimittaja ja sit lopuks itte :P

Mutt Sullahan on vihree se putki ?

Ei mitään hätää !!

• Joks täällä oli juorutoimittaja, sellanen, kun kiertää kokkareilla, saa ilmasta.. kaikkee, ja kirjoittaa jotain sontaa.. ;)
      Jos toi on jo, niin ruokatoimittaja vois jolla toinen. Mutta sellanen kun vaan arvostelee, ettei niinkun ite tarvis niitä reseptejä/safkoja tehdä, ja vois myös niihin sopivia viinejä ehdotella.
      ;))

• Putkivalo

*kiroo kun siili* Aivan loistava idea! Miks mä en hokannut tuota paikkaa!

Haluatko tulla meille maistamaan joulupuuroa? Se on kauan seis..muhinut liedellä kohtalaisessa (meneekö mulla nyt cheffin ja säätiedottajan termit sekaisin) lämmössä, väri on vähän erikoinen, mutta näin meillä. Kyytipojaksi tämä vahva maku vaatii riisiviinaa, sointuu hyvin riisipuuron kanssa.

• Tsau.

yhteiskunta-sählä-suhde-toimittaja Friidu kääntyy innokkaana Sibonen uuden toimittaja juorun puoleen...meillä menossa kokous...Tervetuloa. Tiedätkö muuten juorun Isä Mitro tulossa Itsenäisyyspäivä Juhliin? murustelemaan joulutorttua naisten reisille...eiku...siis joulutortut jotka viimevuotisia....eiku siis torttu joka mureni ....ei ollutkaan joulutorttu vaan naistoimittaja? joka oli viimevuotinen...tämä torttu oli sitten se toimittaja jonka ei pitänyt murentua kenenkään reidelle? Isä Mitro on aivan syytön... koska mureni... - Eiku...hitsi...jotain niih...sinnepäin kuitenski.

Tsau:Siht.

• Putkivalo kirjoitti:

*kiroo kun siili* Aivan loistava idea! Miks mä en hokannut tuota paikkaa!

Haluatko tulla meille maistamaan joulupuuroa? Se on kauan seis..muhinut liedellä kohtalaisessa (meneekö mulla nyt cheffin ja säätiedottajan termit sekaisin) lämmössä, väri on vähän erikoinen, mutta näin meillä. Kyytipojaksi tämä vahva maku vaatii riisiviinaa, sointuu hyvin riisipuuron kanssa.

Mut ei täällä tainnu olla vielä tota mun ekaa vaihtoehtoakaan, mieluummin pikkumustassa kokkareille!
        Sehän oon muten sit mä, joka päätän sen kyytipojan tuolle kurmee möss.. puurolle ;)

• Tsau. kirjoitti:

yhteiskunta-sählä-suhde-toimittaja Friidu kääntyy innokkaana Sibonen uuden toimittaja juorun puoleen...meillä menossa kokous...Tervetuloa. Tiedätkö muuten juorun Isä Mitro tulossa Itsenäisyyspäivä Juhliin? murustelemaan joulutorttua naisten reisille...eiku...siis joulutortut jotka viimevuotisia....eiku siis torttu joka mureni ....ei ollutkaan joulutorttu vaan naistoimittaja? joka oli viimevuotinen...tämä torttu oli sitten se toimittaja jonka ei pitänyt murentua kenenkään reidelle? Isä Mitro on aivan syytön... koska mureni... - Eiku...hitsi...jotain niih...sinnepäin kuitenski.

Tsau:Siht.

Kiitos kutsusta ;)
        Jos aikataulu antaa myöten, tietty tuun.. kaikki aistit normaaliakin avoimempina seuraan tilannetta.
        Ja "totuus" tulee julki varmasti!

• Putkivalo
        Sibone kirjoitti:

Mut ei täällä tainnu olla vielä tota mun ekaa vaihtoehtoakaan, mieluummin pikkumustassa kokkareille!
        Sehän oon muten sit mä, joka päätän sen kyytipojan tuolle kurmee möss.. puurolle ;)

Ai mielummin pikkumusta kuin mun lempeän kullanruskea! Hah!! Jo on aikoja eletty! Johtuuko siitä että haluat vaihtelua sun siniseen kellohameeseen :)))

No okka, saat valita juoman mun möss.. puurolle ;D

• Putkivalo kirjoitti:

Ai mielummin pikkumusta kuin mun lempeän kullanruskea! Hah!! Jo on aikoja eletty! Johtuuko siitä että haluat vaihtelua sun siniseen kellohameeseen :)))

No okka, saat valita juoman mun möss.. puurolle ;D

Hitsi, mille kellohameelle, eihän se ikinä mulle asti päässykään ;)
        Vai annoit vähä myöten.. no, tarvii katsoo.. jos ei kutsuja tarpeeksi tuu..
        Uskon kyllä että näin pikkujouluaikaan se ei ongelma.
        Voi kait niihin mennä kuokkimaankin.. ovela pitänee olla, jos kutsukorttia kysyvät!

• rygseck

Juuh !
        Siis ei oo vielä... nii Sä saat kyllä paikan het ku vaan saavut työpaikalle =)

Kyllä ruokatoimittajan pitää myös tehdä niitä safkoja - mehän kuollaan nälkään täällä muuten :O

Pitääki muistaa ettei Putkis vaan hae sitä paikkaa....

• rygseck kirjoitti:

Juuh !
        Siis ei oo vielä... nii Sä saat kyllä paikan het ku vaan saavut työpaikalle =)

Kyllä ruokatoimittajan pitää myös tehdä niitä safkoja - mehän kuollaan nälkään täällä muuten :O

Pitääki muistaa ettei Putkis vaan hae sitä paikkaa....

Ai jaa, eihän siel oo ketään paikallakaan, kun kaikki jossain huitsin nevadassa.. Epsanjassa, missä ne oli. Oishan se joo suuri kiusaus teitä pöperöillään rääkätä ;)
        Mut jos lähes kaikki muualla, eiks täällä kotimaassakin tarvita joku kiertään kekkereitä, joissa hyvät tarjoilut. Lupaisin pukeutua vähän, mutta hyvin, käyttäytyä asiallisesti, ainakin niin kauan kun juomaa tarjotaan.. Niin ja kirjottaa mitä ne porukat siellä toilailee ja kähmii, ties mitä. Voisin muutaman kuvankin napata, laadusta tingitään! ;)
        Putkis tekee jo ruokaa, ainakin riisipuuroo!

• rygseck
        Sibone kirjoitti:

Ai jaa, eihän siel oo ketään paikallakaan, kun kaikki jossain huitsin nevadassa.. Epsanjassa, missä ne oli. Oishan se joo suuri kiusaus teitä pöperöillään rääkätä ;)
        Mut jos lähes kaikki muualla, eiks täällä kotimaassakin tarvita joku kiertään kekkereitä, joissa hyvät tarjoilut. Lupaisin pukeutua vähän, mutta hyvin, käyttäytyä asiallisesti, ainakin niin kauan kun juomaa tarjotaan.. Niin ja kirjottaa mitä ne porukat siellä toilailee ja kähmii, ties mitä. Voisin muutaman kuvankin napata, laadusta tingitään! ;)
        Putkis tekee jo ruokaa, ainakin riisipuuroo!

Varo sitä Putkiksen puuroa !!
        Se on oikeesti ydinase - tai joku semmonen... ;D

Nii... nythän pikkujoulukausi vasta pääsee oikein vauhtiinsa - anna palaa vaan, saadaan monta mielenkiintoista ja laadusta tingittyä kuvaa =)

Mun palstalle varmaan suorastaa sataa kysymyksiä sen jälkeen... ?

• :))

Yesterday papers ovat pian roskakorissa, kuin kai kuulua ollakin.

• rygseck

Tää ei oo kato paperiversio...
        Tätä paan päivitetään :O

• Tsau..
        rygseck kirjoitti:

Tää ei oo kato paperiversio...
        Tätä paan päivitetään :O

Hyvää Huomenta arvon päätoimittaja..Rysäggi.. sanoo sählis koska aamuisin herää virkeenä yönsä hyvin nukkuneena...vaikka...toisaalta näkikin painajaismaista unta joulutortuista... ja isä Mitrosta ja toimitt. Teosta....kamalaa unta aivan kamalaa...sanoo vieläkin kalpeana...ja yrittää toipua nyt tähän aamupäivään...

Siinä painajamaisessa unessa Rysäggi.... pol. päl. höpöti.kult. suh. murahra-toimittaja aamupalaveriviemme innovatiivinen vetäjä Arvoisa pj. Teo...oli ahminut yöllä kaikki Rysägin Elannosta 91%- al.hintaan (viimejouluiset tortut)....ja tuli sitten yöllä MINUN luo ahdistelemaan heräille kesken unieni....koska hänen vatsaansa kipristi? Voisiko arvon päätoimittaja ja lehden omistaja harkita nyt että, vastaisuudessa saisimme hiukan tuoreimpia joulutorttuja edes iltapalavereihin jotka jatkuvat yömyöhään ja aamuyöhön....Rysäggiähän tietää entuudestaan Teon ahmistaipuksen joulutorttuihin..minun kotonani ei ole samariininiä nyt ne ovat kaikki menneet toimitt. Teon yksityiskäyttöön....

Tsau:siht.-sähl. höh.yht.kun.pol.-toimittaja Friidu- nähdään...täytyy mennä;)

• rygseck
        Tsau.. kirjoitti:

Hyvää Huomenta arvon päätoimittaja..Rysäggi.. sanoo sählis koska aamuisin herää virkeenä yönsä hyvin nukkuneena...vaikka...toisaalta näkikin painajaismaista unta joulutortuista... ja isä Mitrosta ja toimitt. Teosta....kamalaa unta aivan kamalaa...sanoo vieläkin kalpeana...ja yrittää toipua nyt tähän aamupäivään...

Siinä painajamaisessa unessa Rysäggi.... pol. päl. höpöti.kult. suh. murahra-toimittaja aamupalaveriviemme innovatiivinen vetäjä Arvoisa pj. Teo...oli ahminut yöllä kaikki Rysägin Elannosta 91%- al.hintaan (viimejouluiset tortut)....ja tuli sitten yöllä MINUN luo ahdistelemaan heräille kesken unieni....koska hänen vatsaansa kipristi? Voisiko arvon päätoimittaja ja lehden omistaja harkita nyt että, vastaisuudessa saisimme hiukan tuoreimpia joulutorttuja edes iltapalavereihin jotka jatkuvat yömyöhään ja aamuyöhön....Rysäggiähän tietää entuudestaan Teon ahmistaipuksen joulutorttuihin..minun kotonani ei ole samariininiä nyt ne ovat kaikki menneet toimitt. Teon yksityiskäyttöön....

Tsau:siht.-sähl. höh.yht.kun.pol.-toimittaja Friidu- nähdään...täytyy mennä;)

Hih - tuli mieleen se rr-palstan Leksa =)
        Se mua ku kovaste kosi aikoinaa, nii sanos mua aina ryyksekkiläiseksi... murunen =)
        Mä ihan rakastuin... siis tohon nimeen - Ryyksekkilläinen !!

Teolle tarvii liottaa romm... kahvissa ne tortut *kuiskaa* se ei siit nuorru enää... pitää olla silleen... hellä ?

siht.-sähl. höh.yht.kun.pol.-toimittaja Friidu ny menee sitte - Varovasti siellä sitten hei !!!

• Rupee heti ahdistamaan, kun pitäis valita oma paikka ja sulkea muut paikat pois. Apua, tulee ahtaanpaikankammo!

• rygseck

No hizi...
        Oo toimitussihteeri sitte =)

Saat rauhassa tunkee nokaas joka asiaan ja joka asian viereen - autat vähän siellä ja täällä ja tiedät kaikesta kaiken !!
        Sitte ei tartte sulkee mitään pois...

Tuliks ny torikammo tai semmonen ?
        *tarjoo paperipussia*

Miten olis... ku mulla on kauhee nälkä ja tarjolla on vaan Putkiksen kolmepäivää vanhaa riisipuuroo(?)... - nii tekiksiksää ton seuraavan ruokapalstan ??

• Moottori ja liikennepalsta mulle! Kesät pärryyttelen vesillä moottoreilla ja maastossa mönkkäreillä. Talvella on sitten vuorossa moottorikelkat Lapin lumilla. Rospuuttoaikoina testailen avoautoja ja moottoripyöriä etelässä. Joutohetkinä manaan kalliita polttoaineita ja teiden surkeaa kuntoa! :)

• rygseck

Ehditkös Sä sitten kirjottaan niistä juttuakin ?
        Meinaan vaikuttaa kohtalaisen kiireelliseltä toi Sun aikataulus...

No - ny ku ei oo lunta ni meet tonne vanhaan Konelaan ja haet sieltä jonku museoladan koeajoon... katotaan sitä muuta sitte myöhemmi...

*katoaa käytävään korot kopisten ja niskojaan nakellen*

• rygseck kirjoitti:

Ehditkös Sä sitten kirjottaan niistä juttuakin ?
        Meinaan vaikuttaa kohtalaisen kiireelliseltä toi Sun aikataulus...

No - ny ku ei oo lunta ni meet tonne vanhaan Konelaan ja haet sieltä jonku museoladan koeajoon... katotaan sitä muuta sitte myöhemmi...

*katoaa käytävään korot kopisten ja niskojaan nakellen*

Iltapuhteina ennen baanallelähtöä väsään koosteen testikokemuksista julkaistavaksi. Ja maahantuojiin ja valmistajiin mulla on niin hyvät välit, että antavat pelejään ilmaseks testattavaks kun niistä myön...siis asiallisesti kirjoitan! :) Sen sun ladasi voisin vaikka pistää päreiksi jossain jokkiskisassa...jutun kera tietenkin! :)

• Juu, passaa, mutta liukuvatyöaika kanssa.

• No niin, meni ihan väärään rakoon. Tonne vähän ylemmäs piti siis.

• rygseck
        sedna2003 kirjoitti:

No niin, meni ihan väärään rakoon. Tonne vähän ylemmäs piti siis.

Totta kai !
        Liukuu se työaika täällä näköjään yhdellä sun toisella ;D

Ihme porukkaa :O

Mäki oon menossa tänään töihin paria tuntia aiemmin kuin yleensä - mahtaa aamusella unonen maistua =)

*lähtee suunnittelemaan joulukalenteria*

• jotenkin nuin

Pitäisin treffi-ilmoituspalstaa.

*akat. hels.mies hakee 50-60v naista max. 50km helsingistä*

• on ihme paskaa

Heh, kerrankin oikeella palstalla, koska muilta palstoilta olis menny postoon !

• onse asiaton

rygseck oikeest kuuluis huuhaalle, mutti joten kummist syyst se tääl saa jauhaa.

• ?niin?

aloitus & vastaus ilman päätä ja häntää, oletkohan oikealla palstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      14
      4662
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      361
      4054
    3. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      22
      3630
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      37
      3530
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2821
    6. 281
      2467
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      323
      1910
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      100
      1852
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      48
      1566
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1203
    Aihe