Elikkä huomenna lähtö kohti Phukettia ekaa kertaa=)
Mitenkäs rahanvaihto kannattaa tehdä? Minulla on normaali Visa Electron, ei luottokorttia joten käykö se ihan tavallisesti Thaimaassa?
rahanvaihto Suomessa vaiko Thaimaassa?
1
398
Vastaukset 1
- ihan vaan
Visa Electron käy kaikissa ATM automaateissä Thaimaassa.
Ensihätään vaihda käteistä euroista suoraan Exhance paikassa vaikka 100€ sitten voit ottaa automaatista suoraan bahteina visallasi, näin olen toiminut myös minä lukemattomia kertoja, ei ole minullakaan MITÄÄN luottokorttia, vaikka tuosta aiheesta on täälläkin kirjoitettu täyttä p...kaa joku tietämätön monet kerrat.
Jos olet lyhyellä lomalla (2 viikkoa) on sama vaikka ottaisit rahaa euroina mukaa ja vaihtaisit siellä vaihtopisteissä, mutta visa-e käy hyvin.
Kortti sisään, ATM kysyy salasanaa, annat koodisi ja sitten Enter, sitten valitse kieli Englanti, (sitten voi kysyä Withdraw käteistä, vastaat joo, voi kysyä luotosta vai säästöistä vastaat säästöistä) kysyy paljonko (joko esittää suoraan määriä 1000-2000-5000-10000-20000, eri ATMssä saa vain esim 5000 tai 10000 suurin) kirjoitat tyhjään kenttään esim 10000 ja ok, joku voi kysyä vielä "oliks muuta", siihen ei, rahat veks, kuitti ja 10 sekunnin piippauksen aikana kortti vege.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS631957Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13840Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52746Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke42679- 43631
- 80606
- 47604
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29546- 47524