Elikkä huomenna lähtö kohti Phukettia ekaa kertaa=)
Mitenkäs rahanvaihto kannattaa tehdä? Minulla on normaali Visa Electron, ei luottokorttia joten käykö se ihan tavallisesti Thaimaassa?
rahanvaihto Suomessa vaiko Thaimaassa?
1
303
Vastaukset
- ihan vaan
Visa Electron käy kaikissa ATM automaateissä Thaimaassa.
Ensihätään vaihda käteistä euroista suoraan Exhance paikassa vaikka 100€ sitten voit ottaa automaatista suoraan bahteina visallasi, näin olen toiminut myös minä lukemattomia kertoja, ei ole minullakaan MITÄÄN luottokorttia, vaikka tuosta aiheesta on täälläkin kirjoitettu täyttä p...kaa joku tietämätön monet kerrat.
Jos olet lyhyellä lomalla (2 viikkoa) on sama vaikka ottaisit rahaa euroina mukaa ja vaihtaisit siellä vaihtopisteissä, mutta visa-e käy hyvin.
Kortti sisään, ATM kysyy salasanaa, annat koodisi ja sitten Enter, sitten valitse kieli Englanti, (sitten voi kysyä Withdraw käteistä, vastaat joo, voi kysyä luotosta vai säästöistä vastaat säästöistä) kysyy paljonko (joko esittää suoraan määriä 1000-2000-5000-10000-20000, eri ATMssä saa vain esim 5000 tai 10000 suurin) kirjoitat tyhjään kenttään esim 10000 ja ok, joku voi kysyä vielä "oliks muuta", siihen ei, rahat veks, kuitti ja 10 sekunnin piippauksen aikana kortti vege.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220