Elikkä huomenna lähtö kohti Phukettia ekaa kertaa=)
Mitenkäs rahanvaihto kannattaa tehdä? Minulla on normaali Visa Electron, ei luottokorttia joten käykö se ihan tavallisesti Thaimaassa?
rahanvaihto Suomessa vaiko Thaimaassa?
1
318
Vastaukset
- ihan vaan
Visa Electron käy kaikissa ATM automaateissä Thaimaassa.
Ensihätään vaihda käteistä euroista suoraan Exhance paikassa vaikka 100€ sitten voit ottaa automaatista suoraan bahteina visallasi, näin olen toiminut myös minä lukemattomia kertoja, ei ole minullakaan MITÄÄN luottokorttia, vaikka tuosta aiheesta on täälläkin kirjoitettu täyttä p...kaa joku tietämätön monet kerrat.
Jos olet lyhyellä lomalla (2 viikkoa) on sama vaikka ottaisit rahaa euroina mukaa ja vaihtaisit siellä vaihtopisteissä, mutta visa-e käy hyvin.
Kortti sisään, ATM kysyy salasanaa, annat koodisi ja sitten Enter, sitten valitse kieli Englanti, (sitten voi kysyä Withdraw käteistä, vastaat joo, voi kysyä luotosta vai säästöistä vastaat säästöistä) kysyy paljonko (joko esittää suoraan määriä 1000-2000-5000-10000-20000, eri ATMssä saa vain esim 5000 tai 10000 suurin) kirjoitat tyhjään kenttään esim 10000 ja ok, joku voi kysyä vielä "oliks muuta", siihen ei, rahat veks, kuitti ja 10 sekunnin piippauksen aikana kortti vege.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024537Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831334- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86940Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64866
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826