Set Cafe

Dän79

Huonot ruuat ja huono asiakaspalvelu nykyisin. Mitä muut olette mieltä? Taidan siirtyä Arenan asiakkaaksi jos kebab/pitsa himo iskee

36

5277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pizza man

      Vähän kuivan oloistahan ne pizzat on...jos pizzan nälkä yllättää kannattais opetella tekemään ne itse...kyllä ne pitserian pizzat aina voittaa...pohja itse tehtynä...harjoittelu tekee mestarin...itse minäkin opettelin pizzan teon...jos alussa vähän menee vikaan niin ei saa luovuttaa..

    • lettulaan?

      En kyllä suosittele Arenaakaan pizzanhakupaikaksi. Jossain on vikaa kun kerta toisensa jälkeen joutu kesken pizzan tai kebabin syömisen rynnätä vessaan kun meni pakki sekasi samantien. Nyt ei olla pariin vuoteen uskallettu sieltä hakea mitään ruokaa vaan pizzat haetaan kotipizzasta tai tehdään itse. Ja kebabit tehdään aina itse.

      • Franchishuono

        ...joo..joo, mieluummin sitten itse............
        Areenasta olen aina saanut erinomaiset pizzat, ja todella hyvää palvelua.
        Kotipizzassa sen sijaan maksoin kaliiimman hinnan, pizza tuotiin pöytään eteen kuin koiralle, "tosson"...ei toivotettu hyvää ruokahalua.
        Henkilökunnan ilmeet oli enemmänkin hemmettiäkö tänne tulit. Eikä se pizzakaan kummoinen ollut.
        Areenassa on maukkaammat halvemmat pizzat, ja ystävällinen hyvä palvelu.


    • lettulaan?

      No en mä tiiä, mieluummin haen letun kotipizzasta jos tarvis eikä tarvii kesken syömisen paskalle juosta.

      • vaisellaisia

        ...jaa sellaisetko on olleet oireet... Noh...haeppa sinä sieltä niitä onnettomia lettusia, minä syön mieluummin hyvän ja maukkaan runsastäytteisen pizzan, olen ollut Arenan asiakas alusta lähtien, ja siellä on todella erinomaiset pizzat....
        ...ja noista wc-jutuistasi saat nauttia ihan itseksesi... :))))


      • en käy enään
        vaisellaisia kirjoitti:

        ...jaa sellaisetko on olleet oireet... Noh...haeppa sinä sieltä niitä onnettomia lettusia, minä syön mieluummin hyvän ja maukkaan runsastäytteisen pizzan, olen ollut Arenan asiakas alusta lähtien, ja siellä on todella erinomaiset pizzat....
        ...ja noista wc-jutuistasi saat nauttia ihan itseksesi... :))))

        Arenan jauheliha pizzakin ei pohjaan kosketa... kun kelluu niin sanotusti ilmassa pohjaan koskematta ...niin paljon on öljyä...yök.


    • 778

      Ei tarvitse "nauttia wc-jutuista" kun kiertää Arenan kaukaa. Terveisin: Entinen vakioasiakas.

    • juuuh..

      En käy enää setissä ku "pihvin" lihakin on sitkeetä purkkaa nykysin.. yksi näistä ekoista kerroista kun sain huonon pihvin pyysin uuden ja sain ja oli ihan ok. myöhemmin omistaja valitti että ei ole meidän vika jos liha huonoa........ Mutta pitsani ostan kotipitsasta, ei tartte pelätä. Mun vatta täyttyy niillä lätyillä, mut ihanko niittenki laatu ois huonontunu..

    • ei pakki sekaisin

      Paras ruokapaikka hinta/laatu/palvelu/viihtyisä ymäristo/voi noutaa myös kotiin
      on Kiinalainen!

    • vsvsdv

      setin kebabrullat

    • eiArenastaenääkoskaa

      Kotipizzan pitsoista oon tykänny aina, missään en oo syöny parempii paitsi tiettty ite tehdyt :D Arenasta vaan paskaa... Tilasin kinkku-ananas-puolijuustolla, sain ananas-tonnikala-tuplajuustolla??

    • Entinen asiakas.

      Mites Erkonbubin pizzat...onko kellään niistä menny pakkisekaisin?

      • hehe

        erkosta ei saa enään ruokaa..


    • Entinen asiakas.

      Niin enpä osaa sanoa...vai onko nimellisesti vaan vaihdettu omistajaa...niinku niillä välillä taitaa olla siihen suuntaan taipumus...jos on konkurssin vaara olemassa.

      • lähtölaskenta

        Puhelinumero, joka tuossa on on Ömerin! :DD
        Uteliaana Findista katsoin! :)


      • Överi vai
        lähtölaskenta kirjoitti:

        Puhelinumero, joka tuossa on on Ömerin! :DD
        Uteliaana Findista katsoin! :)

        Näillä Turkkilaisilla saattaa olla parikin vaimoa..


    • ;)

      Vähän epäilen tuota WC asiaa provoksi. Nimittäin tällä viikolla Arenan ja Kotipizzan tuotteita syöneenä voin sanoa että jälkimmäisen ruokalan tuotteista nauttiessa noin 8h jälkeen alkoi maha toimia normaalia vilkkaammin. Ja palvelukin oli Kotipizzassa taas niin legendaarisen rautakauppamaista.

      • lettulaan?

        Se ei todellakaan ole mitään provoa. Olimme monta vuotta mieheni kanssa Arenan asiakkaita, mutta sitten kun kerta toisensa jälkeen molemmat jouduttiin lähtemään täysistunnolle kesken pizzan tai kebabin syömisen niin loppui ko. ravintolan tuotteiden tilaaminen.


    • lokisny

      Arena on kiii

      • Kiinni

        Tohon aikaan, joo.. :) Kello 11-21 auki.. :)


    • minä

      olen tilannut pitzaa kotiin.mut tuoja on ollut sellainen hapan naama,et täytyy miettiä tilaako muualta.muuten pitza on ollut hyvää.

    • pettynnyt

      tilasin set cafesta pitzan.pitza oli kylmä,ja paljon pienempi kiun aikaisemmat pitzat.maku oli erilainen. en tiedä kuka tämän pitzan teki.aikaisemmat on olleet hyviä ja kuumia.

    • tyytyväinen

      minä ainakin olen ollut tyytyväinen set cafeen pizzoihin ja asiakaspalveluun.täytteitä ainakin reilusti.

    • olalainen

      joo kyllä pizzat ja kebabit on paras.kotiinkuljetus pelaa ja pizzaonline on myös hyvä.hyvä näköiset mimmit töissä yleensä.

    • Lihava on rumaa

      "hyvännäköiset mimmit"?? Missä muka?

    • asiakas kuitenkii

      Ikinä en ole Set cafessa mitään ruokaa tilannut! Muuten mukava paikka

    • lurinlorin

      Osta kebabbi jos tarviit mahahuuhtelua arvidista,lorin,lorin sanoo maha,ja sit vessaan.

    • Severiruhonen

      Elekee kehatko

    • Anonyymi

      set cafe on konkursissa ja täyttä paskaa kylmiä nugetteja vittu.

      • Anonyymi

        Ja sinä olet penis naama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet penis naama.

        Jos vatsa toimii kesken pitsan syönnin - on joko normaali suolen toiminta-aika - tai noin 4-8 tuntia ennen nautittu ruoka. Syy ei siis kyseessä oleva ruokailu.
        Arenan pitsat ovat ihan ok.


    • Anonyymi

      Vieläkö tää pulju on pystyssä?

      • Anonyymi

        Hienosti toimii. Hyvää shabuskaa.


    • Anonyymi

      Kaverit ei osaa ees lattioita imuroida. Säälittävään kuntoon on mennyt paikka.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe