Huonot ruuat ja huono asiakaspalvelu nykyisin. Mitä muut olette mieltä? Taidan siirtyä Arenan asiakkaaksi jos kebab/pitsa himo iskee
Set Cafe
36
5380
Vastaukset
- Pizza man
Vähän kuivan oloistahan ne pizzat on...jos pizzan nälkä yllättää kannattais opetella tekemään ne itse...kyllä ne pitserian pizzat aina voittaa...pohja itse tehtynä...harjoittelu tekee mestarin...itse minäkin opettelin pizzan teon...jos alussa vähän menee vikaan niin ei saa luovuttaa..
- lettulaan?
En kyllä suosittele Arenaakaan pizzanhakupaikaksi. Jossain on vikaa kun kerta toisensa jälkeen joutu kesken pizzan tai kebabin syömisen rynnätä vessaan kun meni pakki sekasi samantien. Nyt ei olla pariin vuoteen uskallettu sieltä hakea mitään ruokaa vaan pizzat haetaan kotipizzasta tai tehdään itse. Ja kebabit tehdään aina itse.
- Franchishuono
...joo..joo, mieluummin sitten itse............
Areenasta olen aina saanut erinomaiset pizzat, ja todella hyvää palvelua.
Kotipizzassa sen sijaan maksoin kaliiimman hinnan, pizza tuotiin pöytään eteen kuin koiralle, "tosson"...ei toivotettu hyvää ruokahalua.
Henkilökunnan ilmeet oli enemmänkin hemmettiäkö tänne tulit. Eikä se pizzakaan kummoinen ollut.
Areenassa on maukkaammat halvemmat pizzat, ja ystävällinen hyvä palvelu.
- lettulaan?
No en mä tiiä, mieluummin haen letun kotipizzasta jos tarvis eikä tarvii kesken syömisen paskalle juosta.
- vaisellaisia
...jaa sellaisetko on olleet oireet... Noh...haeppa sinä sieltä niitä onnettomia lettusia, minä syön mieluummin hyvän ja maukkaan runsastäytteisen pizzan, olen ollut Arenan asiakas alusta lähtien, ja siellä on todella erinomaiset pizzat....
...ja noista wc-jutuistasi saat nauttia ihan itseksesi... :)))) - en käy enään
vaisellaisia kirjoitti:
...jaa sellaisetko on olleet oireet... Noh...haeppa sinä sieltä niitä onnettomia lettusia, minä syön mieluummin hyvän ja maukkaan runsastäytteisen pizzan, olen ollut Arenan asiakas alusta lähtien, ja siellä on todella erinomaiset pizzat....
...ja noista wc-jutuistasi saat nauttia ihan itseksesi... :))))Arenan jauheliha pizzakin ei pohjaan kosketa... kun kelluu niin sanotusti ilmassa pohjaan koskematta ...niin paljon on öljyä...yök.
- 778
Ei tarvitse "nauttia wc-jutuista" kun kiertää Arenan kaukaa. Terveisin: Entinen vakioasiakas.
- juuuh..
En käy enää setissä ku "pihvin" lihakin on sitkeetä purkkaa nykysin.. yksi näistä ekoista kerroista kun sain huonon pihvin pyysin uuden ja sain ja oli ihan ok. myöhemmin omistaja valitti että ei ole meidän vika jos liha huonoa........ Mutta pitsani ostan kotipitsasta, ei tartte pelätä. Mun vatta täyttyy niillä lätyillä, mut ihanko niittenki laatu ois huonontunu..
- ei pakki sekaisin
Paras ruokapaikka hinta/laatu/palvelu/viihtyisä ymäristo/voi noutaa myös kotiin
on Kiinalainen! - vsvsdv
setin kebabrullat
- eiArenastaenääkoskaa
Kotipizzan pitsoista oon tykänny aina, missään en oo syöny parempii paitsi tiettty ite tehdyt :D Arenasta vaan paskaa... Tilasin kinkku-ananas-puolijuustolla, sain ananas-tonnikala-tuplajuustolla??
- Entinen asiakas.
Mites Erkonbubin pizzat...onko kellään niistä menny pakkisekaisin?
- hehe
erkosta ei saa enään ruokaa..
- Entinen asiakas.
Niin enpä osaa sanoa...vai onko nimellisesti vaan vaihdettu omistajaa...niinku niillä välillä taitaa olla siihen suuntaan taipumus...jos on konkurssin vaara olemassa.
- lähtölaskenta
Puhelinumero, joka tuossa on on Ömerin! :DD
Uteliaana Findista katsoin! :) - Överi vai
lähtölaskenta kirjoitti:
Puhelinumero, joka tuossa on on Ömerin! :DD
Uteliaana Findista katsoin! :)Näillä Turkkilaisilla saattaa olla parikin vaimoa..
- ;)
Vähän epäilen tuota WC asiaa provoksi. Nimittäin tällä viikolla Arenan ja Kotipizzan tuotteita syöneenä voin sanoa että jälkimmäisen ruokalan tuotteista nauttiessa noin 8h jälkeen alkoi maha toimia normaalia vilkkaammin. Ja palvelukin oli Kotipizzassa taas niin legendaarisen rautakauppamaista.
- lettulaan?
Se ei todellakaan ole mitään provoa. Olimme monta vuotta mieheni kanssa Arenan asiakkaita, mutta sitten kun kerta toisensa jälkeen molemmat jouduttiin lähtemään täysistunnolle kesken pizzan tai kebabin syömisen niin loppui ko. ravintolan tuotteiden tilaaminen.
- lokisny
Arena on kiii
- Kiinni
Tohon aikaan, joo.. :) Kello 11-21 auki.. :)
- minä
olen tilannut pitzaa kotiin.mut tuoja on ollut sellainen hapan naama,et täytyy miettiä tilaako muualta.muuten pitza on ollut hyvää.
- pettynnyt
tilasin set cafesta pitzan.pitza oli kylmä,ja paljon pienempi kiun aikaisemmat pitzat.maku oli erilainen. en tiedä kuka tämän pitzan teki.aikaisemmat on olleet hyviä ja kuumia.
- tyytyväinen
minä ainakin olen ollut tyytyväinen set cafeen pizzoihin ja asiakaspalveluun.täytteitä ainakin reilusti.
- olalainen
joo kyllä pizzat ja kebabit on paras.kotiinkuljetus pelaa ja pizzaonline on myös hyvä.hyvä näköiset mimmit töissä yleensä.
- Lihava on rumaa
"hyvännäköiset mimmit"?? Missä muka?
- asiakas kuitenkii
Ikinä en ole Set cafessa mitään ruokaa tilannut! Muuten mukava paikka
- lurinlorin
Osta kebabbi jos tarviit mahahuuhtelua arvidista,lorin,lorin sanoo maha,ja sit vessaan.
- Severiruhonen
Elekee kehatko
- Anonyymi
set cafe on konkursissa ja täyttä paskaa kylmiä nugetteja vittu.
- Anonyymi
Ja sinä olet penis naama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä olet penis naama.
Jos vatsa toimii kesken pitsan syönnin - on joko normaali suolen toiminta-aika - tai noin 4-8 tuntia ennen nautittu ruoka. Syy ei siis kyseessä oleva ruokailu.
Arenan pitsat ovat ihan ok.
- Anonyymi
Vieläkö tää pulju on pystyssä?
- Anonyymi
Hienosti toimii. Hyvää shabuskaa.
- Anonyymi
Kaverit ei osaa ees lattioita imuroida. Säälittävään kuntoon on mennyt paikka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346