Pois viikonlopuksi

Huolehtia

Eli olen suunnitellut meneväni äitini luokse yökylään, ennen kun hän muuttaa vielä kauemmaksi.. Minulla on kuitenkin kotona kaksi aikuista kissaa, en ole ikinä jättänyt niitä yön yli kahdestaan... Olen miettinyt, että jos lähtisin n. kello 13-15 aikoihin ja tulisin seuraavana päivänä samoihin aikoihin takaisin. Jos aamun ja päivän ruokkisin kissoja, ennen kun lähden pistäisin ainakin 2 kuppiin vettä ja ainakin kaksi ruoka-annosta, niin pärjäisivätköhän kisut..? :/ Huolestuttaa, mutta haluaisin kyllä tavata äitiänikin.. Kysymykseni onkin, että oletteko jättäneet kissojanne yksin 24h tai kauemmaksi aikaa ja kuinka he ovat pärjänneet? ovatko osoittaneet kauheasti mieltään..?

11

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä pärjäävät

Kissat voit jättää tuollaiseksi ajaksi yksin. Pärjäävät kyllä hyvin. Laita ruokaa ja vettä riitävästi sekä vaikka ylimääräinen pissa-astia. Itse jouduin yllättäen sairaalaan vuorokaudeksi ja omat kissani pärjäsivät ok.Luulin, että minulle osoitetaan mieltä seuraavan viikon ajan mutta tullessani kotiin kissat tulivat venytellen ja kehräten tervehtimään. Seuraavaksi mentiin keittiöön ja katsottiin tyyliin:palvelu on ihan hyvää mutta hidasta.

• Samira52

Ihan hyvin pärjäävät varmasti. Mielellään ylimääräinen hiekka-astia ja tosiaan useampi vesiastia ja kuivamuonaa niin ei niillä ole mitään hätää!

• Reissuun vain!!

hyvin pärjäävät keskenään parikin vuorokautta.
      meillä 4 kissaa pärjää usei pe 15.00 - su 21.00 välisen ajan
      Eikä mieltä ole osoitettu muuten kuin matot on rullattu.. :D
      Kissat kun on semmosia että jos ne huomaa olevansa yksin, ne ensin odottelevat jonkin aikaa kuuluuko isäntää, jos ei niin sitten laitetaan matot rullalle..
      Hiekkabokseja kannattaa tosissaan olla useampi kuin yksi. Meillä on 3 ja ne kyllä on riittänyt.

Mutta jos meianat vain vuorokauden olla niin riittää kyllä yksi boksi, kunhan on puhdasta hiekkaa. :)

• ei kahta vuorokautta

Kissan vointi tulee tarkistaa kerran vuorokaudessa, samalla puhdistetaan hiekkalaatikot, vaihdetaan raikasta vettä ja ruokaa. Yhdeksi yöksi kissan voi siis jättää, mutta jos on viikonlopun poissa (kuten aiempi kirjottaja), jonkun tulisi käydä ainakin kerran katsomassa kissaa. Aina on myös riski, että kissa sairastuu äkillisesti.

• kissamestari

Ja etenkin nuorien kissojen vointia tulisi tarkistaa useammankin kerran kuin kerran päivässä. Nuori kissa liikkuu paljon ja saattaa saada vaikka minkälaista tuhoa aikaan..

• jo vain

Loistavasti pärjäävät. Minä aikoinaan jätin kissan torstai-illasta sunnuntaihin ja hyvin meni. Pari hiekkalaatikkoa, vettä ja ruokaa useisiin astioihin.

• 6+33

Syyllistyit siis kissan heitteillejättöön. Lue lakitekstistä jos et muuten usko!

• Ei kiinnosta.
        6+33 kirjoitti:

Syyllistyit siis kissan heitteillejättöön. Lue lakitekstistä jos et muuten usko!

Ei sitten pätkääkään kiinnosta. Järjestely toimi mainiosti.

• Kiinnostaa
        Ei kiinnosta. kirjoitti:

Ei sitten pätkääkään kiinnosta. Järjestely toimi mainiosti.

Vai sitä taas provoillaan ja vielä ennen Joulua! Eipä tuo pukki lahjoja tuollaiselle.

• voi kamalaa

Toivottavasti saat nukuttua ensi yönä järkytykseltäsi.

• maikki

Ihme touhua, oikein vielä elvistellään kuinka moneksi päiväksi kissat on jätetty yksin.
      Eläimet pois moisilta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      166
      2747
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1746
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      45
      1514
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1471
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      79
      1151
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe