Eli olen suunnitellut meneväni äitini luokse yökylään, ennen kun hän muuttaa vielä kauemmaksi.. Minulla on kuitenkin kotona kaksi aikuista kissaa, en ole ikinä jättänyt niitä yön yli kahdestaan... Olen miettinyt, että jos lähtisin n. kello 13-15 aikoihin ja tulisin seuraavana päivänä samoihin aikoihin takaisin. Jos aamun ja päivän ruokkisin kissoja, ennen kun lähden pistäisin ainakin 2 kuppiin vettä ja ainakin kaksi ruoka-annosta, niin pärjäisivätköhän kisut..? :/ Huolestuttaa, mutta haluaisin kyllä tavata äitiänikin.. Kysymykseni onkin, että oletteko jättäneet kissojanne yksin 24h tai kauemmaksi aikaa ja kuinka he ovat pärjänneet? ovatko osoittaneet kauheasti mieltään..?
Pois viikonlopuksi
11
173
Vastaukset
- kyllä pärjäävät
Kissat voit jättää tuollaiseksi ajaksi yksin. Pärjäävät kyllä hyvin. Laita ruokaa ja vettä riitävästi sekä vaikka ylimääräinen pissa-astia. Itse jouduin yllättäen sairaalaan vuorokaudeksi ja omat kissani pärjäsivät ok.Luulin, että minulle osoitetaan mieltä seuraavan viikon ajan mutta tullessani kotiin kissat tulivat venytellen ja kehräten tervehtimään. Seuraavaksi mentiin keittiöön ja katsottiin tyyliin:palvelu on ihan hyvää mutta hidasta.
- Samira52
Ihan hyvin pärjäävät varmasti. Mielellään ylimääräinen hiekka-astia ja tosiaan useampi vesiastia ja kuivamuonaa niin ei niillä ole mitään hätää!
- Reissuun vain!!
hyvin pärjäävät keskenään parikin vuorokautta.
meillä 4 kissaa pärjää usei pe 15.00 - su 21.00 välisen ajan
Eikä mieltä ole osoitettu muuten kuin matot on rullattu.. :D
Kissat kun on semmosia että jos ne huomaa olevansa yksin, ne ensin odottelevat jonkin aikaa kuuluuko isäntää, jos ei niin sitten laitetaan matot rullalle..
Hiekkabokseja kannattaa tosissaan olla useampi kuin yksi. Meillä on 3 ja ne kyllä on riittänyt.
Mutta jos meianat vain vuorokauden olla niin riittää kyllä yksi boksi, kunhan on puhdasta hiekkaa. :) - ei kahta vuorokautta
Kissan vointi tulee tarkistaa kerran vuorokaudessa, samalla puhdistetaan hiekkalaatikot, vaihdetaan raikasta vettä ja ruokaa. Yhdeksi yöksi kissan voi siis jättää, mutta jos on viikonlopun poissa (kuten aiempi kirjottaja), jonkun tulisi käydä ainakin kerran katsomassa kissaa. Aina on myös riski, että kissa sairastuu äkillisesti.
- kissamestari
Ja etenkin nuorien kissojen vointia tulisi tarkistaa useammankin kerran kuin kerran päivässä. Nuori kissa liikkuu paljon ja saattaa saada vaikka minkälaista tuhoa aikaan..
- jo vain
Loistavasti pärjäävät. Minä aikoinaan jätin kissan torstai-illasta sunnuntaihin ja hyvin meni. Pari hiekkalaatikkoa, vettä ja ruokaa useisiin astioihin.
- 6+33
Syyllistyit siis kissan heitteillejättöön. Lue lakitekstistä jos et muuten usko!
- Ei kiinnosta.
6+33 kirjoitti:
Syyllistyit siis kissan heitteillejättöön. Lue lakitekstistä jos et muuten usko!
Ei sitten pätkääkään kiinnosta. Järjestely toimi mainiosti.
- Kiinnostaa
Ei kiinnosta. kirjoitti:
Ei sitten pätkääkään kiinnosta. Järjestely toimi mainiosti.
Vai sitä taas provoillaan ja vielä ennen Joulua! Eipä tuo pukki lahjoja tuollaiselle.
- voi kamalaa
Toivottavasti saat nukuttua ensi yönä järkytykseltäsi.
- maikki
Ihme touhua, oikein vielä elvistellään kuinka moneksi päiväksi kissat on jätetty yksin.
Eläimet pois moisilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232448- 1341905
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631246Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1061225En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik331091Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241036Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut9944