Xbox 360 Konsoli ei lue levyä

Hei miksei Xbox 360 lue pelilevyä?Olen koittanut vaikka mitä saatöjä tehdä konsolin asetuksiaa.
Toistaa dc levyt.
Mutta ei Forza Motorsport 3.
Molemmat ovat ihan uusia pelilevy ja palikonsoli.
Ekalla kerralla luki tuon pelilevyn ja tallensi sen kiintolevylle 1 levyn,mutta poistin sen kovalevyltä ja nyt en saa sitä edes sinne takaisin kun konsoli ei lue levyä?
Mikä mahtaa olla syynä.
Pelissä on kaksi levyä josta ekalla kerralla vain asensin 1 levyn.
Auttaako pelikonsolin resetointi?ja miten sen saa tehtyä?

8

3889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä itse jatkan tätä kirjoitusta.
      Kun joku oli näin kirjoittanut.Pelejä ei voi asentaa kiintolevylle jos konsoli on saanut bannit. Jos bannia ei ole, niin pelin voi asentaa kiintolevylle normaalisti.
      Niin miten ne bannit saa konsolista pois että voi asentaa pelejä uudestaan?
      Jos on kaupasta ostetut pelit niin ei kai niihin mitään banneja saa,vai saako?

• Hmm, uutta mulle tuo.

Mistähän yleensäkin olet ne bannit mahdollisesti saanut?

• Hmm, uutta mulle tuo. kirjoitti:

Mistähän yleensäkin olet ne bannit mahdollisesti saanut?

No en mistään.Kyllä minulla toimii Xbox live.Luin että sieltä saa bannit jos pelaa kopioita.
        En minä tiedä mitään muuta asiasta.
        Olen ennen pelanut vain pleikkari 2 ja tietokone pelejä.
        Ja Xbox on minulle ihan uusi härveli ja sen käyttäminen ja oppiminen vie oman aikansa.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

p@skanen lukupää? Koita puhdistus levyä...

• Yleisin vika on itse DVD-lukijassa eli lähetä takasin MS ja pyydä vaihtamaan DVD-lukija....

Minulla oli sama juttu vanhat pelit toimivat mutta XGD3 ei toiminut

• ensio pensio

mitä maksaa ja lähetä mihin?

• ErittäinOutoa

Mulla on ollut aivan sama juttu juuri tuon saman pelin kanssa. Mäkin laiton sen koneeseen mutta ei lukenut levyä. Luulisin että se voisi olla joku valmistusvika mutta kuinka se sitten miljoonalla muulla ihmisellä voisi toimia? Itselläni kaikki muut pelit paitsi Forza 3 toimii. Enkä ole saanut tuota korjattua, olen vain heittänyt Forza kolmosen kaapin nurkkaan ja jättänyt homehtumaan.

• Anonyymi

Me ei saaha mitään peliä sisään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      138
      13222
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      85
      3675
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      123
      2978
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1410
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      37
      1393
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      151
      1339
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1284
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1214
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1071
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      989
    Aihe