Voisin vaihtaa mun läppäriin uuden prosessorin semmosen pelaamiseen sopivan. Saisko mitään hyvää alle 150 eurolla?
Kannettava prosessori
13
212
Vastaukset
- Kyllä saa!
Mite olis vaikka i P75 ?
- Kerropa lisäksi...
läppärisi merkki ja malli sekä käyttis. Voisi auttaa vastaamisessa!
"Kannettava prosessori"
Osta sellainen, mitä ei tarvi erikseen kantaa...- pilipää
"Osta sellainen, mitä ei tarvi erikseen kantaa..."
tai vaihtoehtoisesti ostaa sellaisen, minkä jaksaa kantaa...
- erkkikeppinen
läppäri on toi Hp 620 ja käyttis windows 7
>Voisin vaihtaa mun läppäriin uuden prosessorin semmosen pelaamiseen sopivan.
Kymppi vetoa että et voisi.- 13+1
onko näytönohjain niin paljon prosessoria tehokkaampi, että prosessori kannattaisi vaihtaa.
- jackkron
Tuosta kun katsot ensin mitä tuolle emolle voi laittaa:
http://bizsupport2.austin.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/c02780494/c02780494.pdf
Sivulla 29 kerrotaan millä prossilla tuota konetta on tehty ja niistä voi sitten valita.
Muita prossia emo ei tue.
-J-- erkkikeppinen
Niin siis mulla on hp620 normi ei notebook
- jackkron
Läppäri ja notebook on sama asia!
Notebook on "normikokoinen" läppäri.
Miniläppäri on asia erikseen.
-J- - hp620onparas
Tietääks kukaan mikä on intel celeron inside rosessori?
- rohvessoori
Se on sen läppärin sisällä oleva "rosessori", mikä lie tyypiltään.
- fdfsfsfs
Ei ne pelit pyöri vaikka prossun vaihdat. Näytönohjainkaan ei kummoinen ole.
- peleilyä
Jep, halpaa ratkaisua ei ole, uusi paljon tehokkaampi läppäri tilalle on se ainut vaihtoehto tai pöytä-PC.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780