Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaupunkiloma helmikuussa

Nanuliini

Olen miettinyt viikonloppureissua helmikuulle, johonkin Eurooppaan. Vähän shoppailua, syömistä ja nähtävää, ei sen suuremmat kriteerit. Olen miettinyt nyt Budapestia, Barcelonaa, Kööpenhaminaa, ehkä Oslokin, Pariisi tai Reykjavik voisi olla kiva. Onko kokemuksia ko kaupungeista helmikuussa? Tuo vuodenaika nyt eniten huolettaa, että mihin sitä kannattaisi suunnata. Vinkkejä ja ehdotuksia otetaan vastaan :)

4

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wherever u go

      No kylmää tai vielä kylmempää on joka tapauksessa. Barcelonassa tai Pariisissa ehkä kohtuullisimmat kelit, toisaalta voi olla sateista mikä on ehkä vielä ärsyttävämpää kuin kylmyys. Että siis, ota sellainen asenne, että et ole rantalomalla, ja säät on mitä on. Sisällä tarkenee, eli missä eniten sisäaktiviteetteja tarjolla. Reykjavikiin/Osloon itse ainakin haluaisin mennä silloin kun ulkonakin on siedettävät kelit, siis syksy tai kevät. Mieti, mikä kaupunki eniten tarjoaa sitä mitä sinä matkaltasi odotat. Ehkä se olisi Pariisi. Barcelonakin on nautittavimmillaan vähän lämpimämpään vuodenaikaan, ei kuitenkaan kesällä. Miksei joku Saksan ihana kaupunki myös, lyhyempi lentomatka, vaikka Berliini. Eurooppa on pullollaan ihania kaupunkeja.

    • dhpgfwäpmf

      Täältä voi katsella keskimääräisiä lämpötiloja. Selvä on että etelässä on lämpöisempää kuin pohjoisemmassa. Se ei tietenkään takaa mukavaa lomasäätä.

      http://worldweather.wmo.int/

    • minä tekisin

      eikö kannata siirtää kuitenkin huhtikuulle jos kaupunkilomaa suunnitelee...

    • dhpgfwäpmf

      Tai maaliskuulle. Ainakin Lissabonissa oli kuun puolessa välissä hyvät kelit. Parhaimmillaan 25 mutta muutenkin ihan terassikelit. Tai sitten vaan asenteella, lämmintä vaatetta mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe