Mitä tämä tarkoittaa? Koen tästä sekä mielenkiintoa, mahdollisuuksia, ja myötätuntoa.
He olivat aivan tavallisia miehiä. He laittoivat itselleen kehon osia naiselta, ja hups heitä ei enää tunnistanut miehiksi. Miten ja keitä, uups, sekä keiden päivittäistä elämää tämä mahdollisesti haittaa? He miehiä, uuh, he väkivaltaisia. Niin, voisiko eristyskäytäytymisestä, sillä kiduttamisesta ja ahdistelusta, joku kirjoituspöydän neronleimaus, perustaa esimerkiksi bändin? Hehän tukevat seksuaalisia vähemmistöjä, kuten esimerkiksi lapsettomia, tai erityistä "sen alalla" työskentelevää väestöä. Kehenkään ei saa kohdistaa pakkokeinolakeja, kehenkään ei saa kohdistaa holhouksellisia pakkokeinoja, ketään ei saa pitää holhouksessa pakkokeinoin, ketään ei saa pitää holhouksessa. Mun raja menee sekä fyysisessä ja psyykkisessä kidutuksessa että fyysisessä ja psyykkisessä alistamisessa ja ahdistelussa.
- Niin, onhan tähän sekin juttu, mistä tähän sai työpaikkoja, tällä hetkellä.
Niin, se on tosi vanha juttu....
"Let's Duran Duran"
1
249
Vastaukset 1
- Ehdotelma.-82S.N.
A. Albinismi ja Tutankhamonit pakollisia fysiatrioineen. Niissä ei pakkokeinojen takia:
a. käytyöshäiriöitä
b. suunavaamista, mytologista lahjalampaiden laskemista, prostituutiota
c. fokusaatiota luomatonta tilaa turvallisuudesta
B. Ryhmäseksi, ryhmätestosteroni ja aksentinsiirto
a. pigmentit, kuukautiset, lapsen seksuaalisen hyväksikäyttö
b. yksityisyys, florismi, järjestysluvut
c. kyseenalaistava keskustelumenetelmä, pantomiimit, laki ja oikeus
C. Skitsofrenia-analyysi, parafrenia, psykologi
a. Kuinka moneen ylio-opistotutkimukseen mun on pitänyt osallistua?
b. Miksi eristäminen soveltuu aggressiivisen nuoren käyttöön? ---> hänen käyttöönsä? hänen käyttäytymiseensä?
c. Haluatko tavata usein diktatuurin piiristä?
- josta vaitiolovelvollisuus: ryhmäseksi/sukupuolenvaihto-syyte sosiaalityöntekijöitä vastaan nostettavasta syytteestä
D. Eristäminen, aggressiivisen nuoren käytöstä
a. liberaalius
b. Vapaus; tätä työtäkö?
c. naisiin ei saa koskea lapsenkasvatuspäissään ---> euforiahillintä/tasoton
-asettautuminen, asteuttaminen, rasismi, paranoidi skitsofrenia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568