Muistaako kukaan oliko Tsekkoslovakialla sen nimistä mäkihyppääjää kuin Leo Skoda.Ajoittuisi johonkin 70-80 luvulle.
Saksan-Itävallan mäkiviikko
7
725
Vastaukset
- Oktavia
Lausutaan Liu Skeida.
- Mie
kiitos tiedosta!
- Mie vaan
Eipä valitettavasti tule mieleen
- duke67
Jep kirjotetaan Leos Skoda. Olen aina miettiny josko sukua autotehtailijalle....
- kylmäRinki
Harri Olli skoda
- mäkikotka
En muista. Olin humalassa mutta niin olivat myös kaikki muut. Noriaki Kasai ei juonut, vaan teki budoliikkeitä kotinsa takapihalla. Leos Skodalla oli huulet kuin ajokoiralla; karmea lepatus ja lätinä kävi hyppyrin nokalla kun fläskiset huulet hölskyi hyppylasien päälle. Pahin kilpakumppaninsa Joseph Wartburg Itä-Saksan Kansandemokratian onnelasta käytti fläskihuulisuutta hyväkseen ja teki julmaa pilkkaa Leonidaksesta. Stasin arkistoista on paljastunut, että Leonidas Skoda haaveili loikkaavansa Spartaan ja perustavansa sinne anorektisten miesten kuningaskunnan jonka kuninkaana hän itseoiketetusti toimisi. Loikkaus eteni suunnitellusti kunnes Skoda kompastui huuliinsa ja jäi Neuvostoliittolaisen panssarivaunun alle eräänä keväänä Prahassa. Jälkeenjääneet muistelevat tapausta edelleen kauhun vallassa. Mulla itsellänikin on rahat loppu, kova tärinä päällä ja halluja.
- täälläpraha
Leiko Sanovalovahan selosti tuota Prahan kevään tapahtumaa suorana radiossa kun tuo loikkaus tapahtui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745408- 332951
- 402644
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin262013Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401992Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291829- 951802
- 1691701
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241438Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941230