Eli hakusessa "tyylikäs" nimi poikavauvalle :) Olemme puoliksi suomenruotsalainen perhe, joten hieman erilaisiakin vaihtoehtoja saa esittää!
Pidän esimerkiksi tämän tyylisistä nimistä: Max, Alex, Thomas, Mikael... Esim. tuossa Mikaelissa vain häiritsee sen yleisyys, vaikka muuten pidänkin siitä kovasti. Ei nyt silti tarvitse olla mikään super-erikoinen, mutta ei mikään todella yleinenkään jota on 5kpl samalla luokalla tulevaisuudessa. Ja mieluiten sellainen jonka ihmisen osaavat kirjoittaakin;)
Kiitos jo etukäteen avustanne!
Tyylikäs nimi pojalle?
29
11229
Vastaukset
- Täti
Anton, Aaron, Edvin,
Eemil, Eerik, Elias,
Matias, Markus,
Felix, Rasmus,
Jesper, Kasper,
Krister, Niklas,
Oliver, Patrik,
Petrus, Samuel,
Topias, Asser,
Jeremias, Joonatan,
Benjam(in), Sebastian- Oiy
Vad heter du
Nämä tulivat mieleeni! Löytykös mitään omalta tuntuvaa? :)
Axel
Eevert
Eliel
Joel
Julius
Justus
Hannes
Hans
Noel
Valentin
Valdemar- -ada-
Ehdotuksia:
Alexander
Arthur
Amos
Daniel
Edvard
Edvin
Gabriel
Joshua
Matias
Niklas
Ramses
Viljam
Kaspar
Jakob
Albin
Arnold
Kristian
Titus - %%%
Max, Alex, Thomas, Mikael...ovat nykyään kaikki aika yleisiä
muita ehdotuksia:
Viktor
Hektor
Joakim
Jan
Kaj-Arne
Rudolf
Xander
Zacharias
Simon
Valter
Verner
Wille
Claus
Theo
Herman (Kalle Herman)
Olle
Erik
Ben
Henrik
Ilkka - NimiTäti
Edvard.
Wilhelm.
Robin.
Erik.
Klaus.
Birger.
Knut. - cc
Kiitos jo nyt tulleissa ehdotuksista, paljon ihania vaihtoehtoja! Esim. Robin (mietin vaan tuleeko siitä Batman ja Robin mieleen?), Henrik, Theo, Joakim (tosi kiva), Jan (tämäkin kiva, mutta vähän häiritsee kun kaikki sanoo kuitenkin "Jani"), Amos, Niklas...
Tuo Noel on myös ihana, mutta koska poika on lokakuussa syntynyt niin onko se hassua antaa nimeksi sillon Noel joka tarkoittaa "joulua"? Tosin eihän kaikki Suvitkaan ole syntyneet kesällä, mutta silti sitä mietin. Mitä olette mieltä?- JKeisha
Ystäväni on Jan, ja häntä kutsutaan ihan vaAn Jan tai Jankka-lempinimellä.. :))
- -ada-
Amos on ihana! Theo ja Joakim on kivoja mut jotenkin vaikeita lausuu. Niklas on hyvä. Yks vähän erikoisempi tuli mieleen: Neo, mitäpä siitä mieltä?
Noel on IHANA nimi!
- Pk
Jo ehdotetuista mun suosikkja on Amos ja Edvin. Theo-nimeä en osaa lausua. Oon kuullu joidenkin lausuvan sen "Thiiöy", mikä kuulostaa hankalalta. Mä en miellä Noelia joulunimenä eikä Robinkaan ole liikaa sarjakuvahahmo.
- cc
Mä varmaan lausuisin Theon ihan niinkuin se kirjoitetaankin :)
Neo ei ole ihan minun makuuni, kiitos kuitenkin ehdotuksesta!
Törmäsin täällä palstalla myös sellaiseen nimeen kuin Miklas, ikäänkuin sekoitus Mikaelista ja Niklaksesta joista molemmista kovasti pidän.
Miltä tuo nimi kuullostaa teidän korviinne (ja silmiinne)?
t. Alkuperäinen:) - Sopivatko joku?
Ehdotukseni jotakin:
Erik
Alek
Austin
Cameron
Carlo
Christian
Christer
Cosmo
Evan
Evert
Haakon
Hugo
Jetro
Jaspar
Jesper
Justus
Kaston
Klas
Klaus
Kurt
Kuutti
Lars
Magnus
Marlo
Mitja
Niklas
Noel
Nuutti
Oliver
Oskar
Stefan
Torsten
Viktor
Voin kertoa,että minun äidin äidin isä on Erik ja Erikin poika oli Guido mutta he olivat ruotsalaiset ennen suomeen sukua.Tutullani myös nimi Börje..Åke..en nyt muuta mieleeni - ...
Ehdotan nimeä Jasper. Velipojalle Jalmar ja tuleville siskoille Jade ja Jasmin
Jasper = jalokivi. - Pk
Vastauksena ap:n kysymykseen: pidän alkuperäisnimistä Mikael ja Niklas enemmän kuin nimestä Miklas. Miklas kuulostaa väännökseltä Niklaksesta. Mikael ja Niklas ei ole harvinasia nimiä, mutta ei mitenkään megayleisiäkään. Mikael on tosi suosittu tokana nimenä, mutta ekana nimenä ei kaikkein yleisimpiä. Älä siis ap pelkää, että nää olis liian yleisiä nimiä.
- lalaaa
Minusta Miklas kuulostaa hieman oudolta... Tässä pari omaa suosikkia: Nicholas, Kevin, Alexander, Noah. Minun poikani on Kevin! :)
- Primrose
Bruno
- ajatelkaa poikaanne
Rasmus on jo aikansa elänyt.Samoin Stefan
Björn,Åke ,Kevin,Kurt ja Oliver kuolleina syntyneitä.
Ehdotan Linus,Tom tai Viktor- RasmuksenÄiti
Mitä vikaa poikani nimessä muka on?
- Kyrpä nimeksi
Jorma
- kannattaja
miksi ei Miklos?
- erwywerywery
Tai Dickless
- NimiTäti
Robert.
Robin.
Wilhelm - Tyylilyyli666
Tyyliä ei ole yhdessäkään mainitussa nimessä. Vierasperäisyys/vierasperäiset kirjaimet tai "kekseliäät" väännökset perusnimistä ovat ainoastaa white trashia. Ajattomista klassikkonimistä sitä tyyliä löytyy.
- dhjgjgj
Niin että suomenruotsalaiset nimet ovat mielestäsi white trashia. Hilaa ittes kiikkuun, local beuty
- hfddfjhdfjh
Ap, aika vakio; mikä vain normaali supmenkielinen nimi, jossa K tai S ja kyseinen kirjain korvataan C:llä ääntämyksen mukaan. Esim Calle
- vaihtoehtoni.on
Benedictus, se on hyvin eteenpäin vievä dynaaminen nimi.
- Trygve
Alvin
Ben
Colin
Dumlo
Eesau
Fabian
Gaylord
Herbert
Israel
Joman
Klasse
Låsse
Marvin
Nybolt
Ockelbå
Per
Quincy
Roar
Siemens
Tåge
Ulv
Volvo
Wolfenstein
Xander
Yucci
Zalando
Åke
Ärt
Öiwind
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418