Onks kellään käynyt niin että poikaystävä haluu sut yhdessä saunaan jonkun muun jätkän kans? Eli että olisit menny kolmanneks tai isommassa porukassa jätkien kans saunaan, siis alasti.
Pojat saunoo..
46
7478
Vastaukset
- qvniejow
Oon tosin jätkä ja 19v. mut oon ite ollu saunas kolmen frendin muijien kans samaa aikaa, kaikki tottakai alasti. Eihän tossa mitään ihmeellistä oo.
- moona-tyttö
Oon menny saunaan poikakaverini veljien kanssa. Siis kolme poikaa, 19, 16 ja 14 v ja mä 18 v. Alasti oltiin kaikki. Ihan kivaa :)
- make858858585
Mun mielestä sun alastomuus on vain poikaystäväsi etuoikeus,jota ei pidä jakaa muiden kanssa. Eletään kuitenkin 2000-luvulla hyvin sivistyneesssä valtiossa, jossa alastomuus on seksuaalista.
- Ihan normii
Kyllä nyt suomalaiset samassa saunassa istuu! ;)
- Muna Kolli
Ihan normii kirjoitti:
Kyllä nyt suomalaiset samassa saunassa istuu! ;)
Oon ollu muija kaverin ja sen kolmen serkun eli siis neljä naista ja mä 20v mies kaikki alasti tietty.
- Anonyymi
H
Höpö höpö - Anonyymi
Sivistyneessä valtiossa, sivistyneet ihmiset tietävät, että alastomuus on luonnollista saunassa, jolla ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, jopa satoja vuosia sitten tiedettiin se.
- jännä kokemus
Olin vaimon kanssa kylpylän höyrysaunassa ja kolmantena pyöränä sattumalta joku vanha ukko. Huvitti oikein kun tuo ukko oli selvästi innoissaan. Varmaan siksikin kun vaimollani on muhkeat muodot ja suuret rinnat. Jostain merkillisestä syystä näin jälkeenpäin tuo tapaus hiukkasen jopa kiihoitti mieltäni. Oli ensimmäinen kerta naimisissa ollessani kun joku mies (gynekologia lukuunottamatta) on nähnyt vaimoni alasti.
- Oletkovarma
Oletko varma?
- Takatakatakataka
Vieläkö vaimosi tykkää että takaa?
- Anonyymi
sinun tietääksesi
- Jotain rajaa
Seurustelin pari vuotta sitten yhden jätkän kans jonkin aikaa ja se olis halunnu parikin kertaa mun tulevan saunaan sen kaverin kans. Musta tuntu että se olis vaan halunnu esitellä mun kaverilleen, koska meidän juttu oli muutenkin aika pinnallista. Mä tein sille selväks etten ala sen kavereille itseeni esitteleen, vaikka en mikään tiukkapipo olekaan. Isommalla porukalla oon saunonut alasti, mutta ainoona muijana jätkien kans, ei kiitos!
- *Sanna
Oon pikkujoulusaunassa poikaystävän porukoiden kans, eka kerralla olin kai muistaakseni 15. Ens vähän jännitti, kun oon aika pitkä tyttö mut pienet tissit. Mut ei siinä mitään nyt parin vuoden päästä ihan luonnollista.
- mörögölli
Eipä siin mitään ihmeellistä ole. Alastomuus on ihan luonnollista :D
- Miks?
Onks se muuten aina niin että jätkät haluis saunoo muijien kans, mutta muijat ei haluu saunoo jätkien kans?
- jeeeeee jeee..
hahaa miksiköhän??? mä ainakin saunon mieluimmin jätkien kanssa, on paljon rennompi meininki, meen tänään taas kavereitten kans, ai nii oon 16 jätkä, mieluimmin katttelen jätkien kikkeleitä ku pillua.
- xfgnxfgbxfgbn
jeeeeee jeee.. kirjoitti:
hahaa miksiköhän??? mä ainakin saunon mieluimmin jätkien kanssa, on paljon rennompi meininki, meen tänään taas kavereitten kans, ai nii oon 16 jätkä, mieluimmin katttelen jätkien kikkeleitä ku pillua.
Älkää vain päätykö seksipuuhiin saunan puolella. Verenpaine voi nousta tappaviin lukemiin.
- typytypytypy
No ollaanhan sitä uimahalliski, höyrysaunassa nuoret tytöt vanhojen pappojen kaa, vaik siel ei ny välttis mtn nääkkää. :D Mut se on mielipe jos haluut mennä mee, jos et tykkää sellsesta nii elä mee. :D::D Musta se olis pelottavaa .
- nakupelle
Oltiin luokan kaa leirikoulus kylpyläs oli sitte höyrysauna varattu meille ja siellä me (24 12v, 1 13v 1 11v) istuttiin nakupelleinä saunan lauteilla :).....oli vähän kiusallist ku höyrykone meni rikki..!?
ja poikahan saunoo eikö se näi mee?;)
- justjust
jes
- Kartiotrolli
justjust kirjoitti:
jes
Iha parast
- Kartiotrolli
Ny poika saunoo se runkkaa ja runkkaa ja runkkaa
- thjnnnhtynbrhnj
Nyt poikaa pyllyyn se kiimasta ulvoo ja vinkuu touhutippoja tihkuu....
- blizzardz
Ny poika saunoi, se isän päälle mällää, meidän poeka on tullut kotiin, on tullut kotiin , on tullut kotiin, meidän poika on tullu kotiin!!
- Daaaaaaaah
Ollaan Suomessa. Suomessa saunotaan. Saunassa ei todellakaan olla vaatteet päällä :,,D vaan tietenkin alasti. Miksi poika ei saunoisi pojan kanssa?? Miksi poika ei saunoisi tytön kanssa??
Varmasti jos olisi jotain "nähtävää" toisten alastomissa kehoissa, se on jo miljoonaan kertaan jo nähty internetissä...- hgnmghn
Nykynuoriso on kato kukkahattu kasvatuksen alaisia.. ei mitää kuria mutta kaikkea pitää hävetä.
- 244544
Koska kyllä nyt haluaisit pitää arvokkuutesi että et menisi saunaan toisten kanssa...
- Windowsin
Itse käytän aina pyyhettä saunassa aivan kuin Amerikassa, koska miksi näyttää omia tärkeitä, salaisia osia?
- kundi14
eilen oltiin saunassa, meit oli 5 jätkää 15vee. Ollann ysillä ja pidettiin saunailta. Huomasi että. jokainen vilkuili toistensa pippeleitä ja karvoja. Joo myönnän että, välillä meinas pippeli jäykistyä.
- 16vtyttö
Sillon kun istutaan iltaa porukalla, niin lähden yleensä poikaystävän ja sen kavereiden kanssa saunaan, jos ketään naispuolista ei paikalla oo. En kuitenkaan yksin tykkää saunoo, eikä se muille oo mikään ongelma ollut. Lähes kaikilla sen kavereilla on muutenkin muija.
- Jaripekkakarvonen
Oon ollu monta kertaa, jopa uimahallin saunassa, niinku, että minä ja 2-6 poikaa. Ei mitään ihmeellistä.
- rertwetw
Oon ollu isommassa sekaporukassa bileissä, oli varmaan 15 tyyppiä, pienemmässä 4-5 tyypin porukassa jne. Ei mitään kummempaa. Tää on tämmöistä kuplassa elävän stadilaisen suvakin normaalia elämää. Ihan normaalia
- Öööööhhh
Mulle on yllätys miten pidättyväisiä ihmiset on. Liittyyks tää mihin?
- 244544
On kyllä naurettavaa saunoa toisen sukupuolen kanssa JOS et tunne näitä tiettyjä henkilöitä todella hyvin. Kannattaa miettiä ennenkuin näyttää omia salaisuuksia, koska se voi loppua todella huonosti.
- saunomaan
Villakoiran ydin on siinä miksi poikakaverisi haluaa tyttöystävänsä saunaan muiden kanssa.
– se on normaali tapa Suomessa
– tytöllä on näyttöarvoa jota poikakaveri haluaa hyödyntää
– pojat löi vetoa asiasta
– poikakaveri haluaa testata tytön asennetta, itsetuntoa …
– tms
Mun tyttökaveri tulee aina mukaan kun saunon kavereiden kanssa. - Anonyymi
Oltiin 16v kun aloitettiin seurustelemaan. Tyttökaverini oli neitsyt, ainoastaan yksi poika oli kokeillut kädellä hänen pillua, kukaan muu ei ainakaan tieten ollut häntä alasti nähnyt. Olimme kaverini kanssa kolmin mökillä ja ehdotin tyttökaverilleni että mennään kaikki yhdessä saunomaan. Hän oli aluksi hieman epäröivä. Kysyi että eikö minua häiritsisi se että kaverini näkisi hänet tissit ja pillu paljaana. Spontaanisti vastasin että ei häiritse vaan jopa hieman kiihottaa se. Kysyin että eikö häntä kiehtoisi nähdä kaveriani alasti.
- Anonyymi
Menitekö kimpassa saunaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menitekö kimpassa saunaan?
Mentiin. Aluksi tyttökaverini hieman ujosteli riisua mutta reippaasti kuitenkin me kaikki yhtäaikaa riisuimme toistemme nähden. Kun myöhemmin juttelimme asiasta kerroin että minua kiihotti tosi paljon koko juttu ja varsinkin se kun hän paljasti pystyt tisunsa ja trimmatun pimppinsä kaverilleni. Tyttökaveri kertoi että se kiihotti myös häntä ja myönsi että odotti että näkee kaverimme kalun. Tämän kerran jälkeen eimollut alastomuus meille enään muiden nähden mitenkään vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mentiin. Aluksi tyttökaverini hieman ujosteli riisua mutta reippaasti kuitenkin me kaikki yhtäaikaa riisuimme toistemme nähden. Kun myöhemmin juttelimme asiasta kerroin että minua kiihotti tosi paljon koko juttu ja varsinkin se kun hän paljasti pystyt tisunsa ja trimmatun pimppinsä kaverilleni. Tyttökaveri kertoi että se kiihotti myös häntä ja myönsi että odotti että näkee kaverimme kalun. Tämän kerran jälkeen eimollut alastomuus meille enään muiden nähden mitenkään vaikeaa.
Hienoa. Millaisia muita juttuja on tuon ekan kerran jälkeen teillä ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa. Millaisia muita juttuja on tuon ekan kerran jälkeen teillä ollut?
Saunomisia ollut useasti ja ollaan oltu nakuna rannalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saunomisia ollut useasti ja ollaan oltu nakuna rannalla.
Kenen kanssa olette saunoneet,millaisia kokemuksia?
Miten nakuranta jutut menivät? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kanssa olette saunoneet,millaisia kokemuksia?
Miten nakuranta jutut menivät?Saman kaverin kanssa ollaan myöhemmin saunottu ja sit yhden kaveri parin kanssa.
Nakuna rannalla ollaan oltu kahdestaan muutaman kerran, kahdestaan ja sit tuon tutun parin kanssa. Ollaan oltu ihan Suomessa sellaisella ei virallisella rannalla jossa on aika rauhallista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman kaverin kanssa ollaan myöhemmin saunottu ja sit yhden kaveri parin kanssa.
Nakuna rannalla ollaan oltu kahdestaan muutaman kerran, kahdestaan ja sit tuon tutun parin kanssa. Ollaan oltu ihan Suomessa sellaisella ei virallisella rannalla jossa on aika rauhallista.Me oltiin viikonloppuna mökillä yhden tutun parin kanssa ja saunottiin kaikki porukalla. Oli ihan luontevaa mennä,poikkis vähän aluksi ujosteli mutta nopeesti pääsi ujoudestaan yli.
Miten teillä meni eka kerta kaveri parin kanssa, entäpä seuraava kerta tämän kaverin kanssa jonka kanssa tapahtui eka kertakin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me oltiin viikonloppuna mökillä yhden tutun parin kanssa ja saunottiin kaikki porukalla. Oli ihan luontevaa mennä,poikkis vähän aluksi ujosteli mutta nopeesti pääsi ujoudestaan yli.
Miten teillä meni eka kerta kaveri parin kanssa, entäpä seuraava kerta tämän kaverin kanssa jonka kanssa tapahtui eka kertakin?tää oli muuten rosti! HAHAHAHAHA ei mitään merkitystä tolla sun viestillä en anna mitään merkitystä tolle viestille
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757304
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803119- 572275
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671445Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681389- 571323
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201276Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010