Pojat saunoo..

..meetkö mukaaan

Onks kellään käynyt niin että poikaystävä haluu sut yhdessä saunaan jonkun muun jätkän kans? Eli että olisit menny kolmanneks tai isommassa porukassa jätkien kans saunaan, siis alasti.

39

6008

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qvniejow

      Oon tosin jätkä ja 19v. mut oon ite ollu saunas kolmen frendin muijien kans samaa aikaa, kaikki tottakai alasti. Eihän tossa mitään ihmeellistä oo.

    • moona-tyttö

      Oon menny saunaan poikakaverini veljien kanssa. Siis kolme poikaa, 19, 16 ja 14 v ja mä 18 v. Alasti oltiin kaikki. Ihan kivaa :)

    • make858858585

      Mun mielestä sun alastomuus on vain poikaystäväsi etuoikeus,jota ei pidä jakaa muiden kanssa. Eletään kuitenkin 2000-luvulla hyvin sivistyneesssä valtiossa, jossa alastomuus on seksuaalista.

      • Ihan normii

        Kyllä nyt suomalaiset samassa saunassa istuu! ;)


      • Muna Kolli
        Ihan normii kirjoitti:

        Kyllä nyt suomalaiset samassa saunassa istuu! ;)

        Oon ollu muija kaverin ja sen kolmen serkun eli siis neljä naista ja mä 20v mies kaikki alasti tietty.


      • Anonyymi

        H
        Höpö höpö


    • jännä kokemus

      Olin vaimon kanssa kylpylän höyrysaunassa ja kolmantena pyöränä sattumalta joku vanha ukko. Huvitti oikein kun tuo ukko oli selvästi innoissaan. Varmaan siksikin kun vaimollani on muhkeat muodot ja suuret rinnat. Jostain merkillisestä syystä näin jälkeenpäin tuo tapaus hiukkasen jopa kiihoitti mieltäni. Oli ensimmäinen kerta naimisissa ollessani kun joku mies (gynekologia lukuunottamatta) on nähnyt vaimoni alasti.

      • Oletkovarma

        Oletko varma?


      • Takatakatakataka

        Vieläkö vaimosi tykkää että takaa?


    • Jotain rajaa

      Seurustelin pari vuotta sitten yhden jätkän kans jonkin aikaa ja se olis halunnu parikin kertaa mun tulevan saunaan sen kaverin kans. Musta tuntu että se olis vaan halunnu esitellä mun kaverilleen, koska meidän juttu oli muutenkin aika pinnallista. Mä tein sille selväks etten ala sen kavereille itseeni esitteleen, vaikka en mikään tiukkapipo olekaan. Isommalla porukalla oon saunonut alasti, mutta ainoona muijana jätkien kans, ei kiitos!

    • *Sanna

      Oon pikkujoulusaunassa poikaystävän porukoiden kans, eka kerralla olin kai muistaakseni 15. Ens vähän jännitti, kun oon aika pitkä tyttö mut pienet tissit. Mut ei siinä mitään nyt parin vuoden päästä ihan luonnollista.

    • mörögölli

      Eipä siin mitään ihmeellistä ole. Alastomuus on ihan luonnollista :D

    • Miks?

      Onks se muuten aina niin että jätkät haluis saunoo muijien kans, mutta muijat ei haluu saunoo jätkien kans?

      • jeeeeee jeee..

        hahaa miksiköhän??? mä ainakin saunon mieluimmin jätkien kanssa, on paljon rennompi meininki, meen tänään taas kavereitten kans, ai nii oon 16 jätkä, mieluimmin katttelen jätkien kikkeleitä ku pillua.


      • xfgnxfgbxfgbn
        jeeeeee jeee.. kirjoitti:

        hahaa miksiköhän??? mä ainakin saunon mieluimmin jätkien kanssa, on paljon rennompi meininki, meen tänään taas kavereitten kans, ai nii oon 16 jätkä, mieluimmin katttelen jätkien kikkeleitä ku pillua.

        Älkää vain päätykö seksipuuhiin saunan puolella. Verenpaine voi nousta tappaviin lukemiin.


    • typytypytypy

      No ollaanhan sitä uimahalliski, höyrysaunassa nuoret tytöt vanhojen pappojen kaa, vaik siel ei ny välttis mtn nääkkää. :D Mut se on mielipe jos haluut mennä mee, jos et tykkää sellsesta nii elä mee. :D::D Musta se olis pelottavaa .

      • nakupelle

        Oltiin luokan kaa leirikoulus kylpyläs oli sitte höyrysauna varattu meille ja siellä me (24 12v, 1 13v 1 11v) istuttiin nakupelleinä saunan lauteilla :).....oli vähän kiusallist ku höyrykone meni rikki..!?


    • ja poikahan saunoo eikö se näi mee?;)

      • justjust

        jes


      • Kartiotrolli
        justjust kirjoitti:

        jes

        Iha parast


    • Kartiotrolli

      Ny poika saunoo se runkkaa ja runkkaa ja runkkaa

      • thjnnnhtynbrhnj

        Nyt poikaa pyllyyn se kiimasta ulvoo ja vinkuu touhutippoja tihkuu....


    • blizzardz

      Ny poika saunoi, se isän päälle mällää, meidän poeka on tullut kotiin, on tullut kotiin , on tullut kotiin, meidän poika on tullu kotiin!!

    • Daaaaaaaah

      Ollaan Suomessa. Suomessa saunotaan. Saunassa ei todellakaan olla vaatteet päällä :,,D vaan tietenkin alasti. Miksi poika ei saunoisi pojan kanssa?? Miksi poika ei saunoisi tytön kanssa??

      Varmasti jos olisi jotain "nähtävää" toisten alastomissa kehoissa, se on jo miljoonaan kertaan jo nähty internetissä...

      • hgnmghn

        Nykynuoriso on kato kukkahattu kasvatuksen alaisia.. ei mitää kuria mutta kaikkea pitää hävetä.


      • 244544

        Koska kyllä nyt haluaisit pitää arvokkuutesi että et menisi saunaan toisten kanssa...


      • Windowsin

        Itse käytän aina pyyhettä saunassa aivan kuin Amerikassa, koska miksi näyttää omia tärkeitä, salaisia osia?


    • kundi14

      eilen oltiin saunassa, meit oli 5 jätkää 15vee. Ollann ysillä ja pidettiin saunailta. Huomasi että. jokainen vilkuili toistensa pippeleitä ja karvoja. Joo myönnän että, välillä meinas pippeli jäykistyä.

    • 16vtyttö

      Sillon kun istutaan iltaa porukalla, niin lähden yleensä poikaystävän ja sen kavereiden kanssa saunaan, jos ketään naispuolista ei paikalla oo. En kuitenkaan yksin tykkää saunoo, eikä se muille oo mikään ongelma ollut. Lähes kaikilla sen kavereilla on muutenkin muija.

    • Jaripekkakarvonen

      Oon ollu monta kertaa, jopa uimahallin saunassa, niinku, että minä ja 2-6 poikaa. Ei mitään ihmeellistä.

    • rertwetw

      Oon ollu isommassa sekaporukassa bileissä, oli varmaan 15 tyyppiä, pienemmässä 4-5 tyypin porukassa jne. Ei mitään kummempaa. Tää on tämmöistä kuplassa elävän stadilaisen suvakin normaalia elämää. Ihan normaalia

    • Öööööhhh

      Mulle on yllätys miten pidättyväisiä ihmiset on. Liittyyks tää mihin?

    • 244544

      On kyllä naurettavaa saunoa toisen sukupuolen kanssa JOS et tunne näitä tiettyjä henkilöitä todella hyvin. Kannattaa miettiä ennenkuin näyttää omia salaisuuksia, koska se voi loppua todella huonosti.

    • saunomaan

      Villakoiran ydin on siinä miksi poikakaverisi haluaa tyttöystävänsä saunaan muiden kanssa.
      – se on normaali tapa Suomessa
      – tytöllä on näyttöarvoa jota poikakaveri haluaa hyödyntää
      – pojat löi vetoa asiasta
      – poikakaveri haluaa testata tytön asennetta, itsetuntoa …
      – tms
      Mun tyttökaveri tulee aina mukaan kun saunon kavereiden kanssa.

    • Anonyymi

      Oltiin 16v kun aloitettiin seurustelemaan. Tyttökaverini oli neitsyt, ainoastaan yksi poika oli kokeillut kädellä hänen pillua, kukaan muu ei ainakaan tieten ollut häntä alasti nähnyt. Olimme kaverini kanssa kolmin mökillä ja ehdotin tyttökaverilleni että mennään kaikki yhdessä saunomaan. Hän oli aluksi hieman epäröivä. Kysyi että eikö minua häiritsisi se että kaverini näkisi hänet tissit ja pillu paljaana. Spontaanisti vastasin että ei häiritse vaan jopa hieman kiihottaa se. Kysyin että eikö häntä kiehtoisi nähdä kaveriani alasti.

      • Anonyymi

        Menitekö kimpassa saunaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menitekö kimpassa saunaan?

        Mentiin. Aluksi tyttökaverini hieman ujosteli riisua mutta reippaasti kuitenkin me kaikki yhtäaikaa riisuimme toistemme nähden. Kun myöhemmin juttelimme asiasta kerroin että minua kiihotti tosi paljon koko juttu ja varsinkin se kun hän paljasti pystyt tisunsa ja trimmatun pimppinsä kaverilleni. Tyttökaveri kertoi että se kiihotti myös häntä ja myönsi että odotti että näkee kaverimme kalun. Tämän kerran jälkeen eimollut alastomuus meille enään muiden nähden mitenkään vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mentiin. Aluksi tyttökaverini hieman ujosteli riisua mutta reippaasti kuitenkin me kaikki yhtäaikaa riisuimme toistemme nähden. Kun myöhemmin juttelimme asiasta kerroin että minua kiihotti tosi paljon koko juttu ja varsinkin se kun hän paljasti pystyt tisunsa ja trimmatun pimppinsä kaverilleni. Tyttökaveri kertoi että se kiihotti myös häntä ja myönsi että odotti että näkee kaverimme kalun. Tämän kerran jälkeen eimollut alastomuus meille enään muiden nähden mitenkään vaikeaa.

        Hienoa. Millaisia muita juttuja on tuon ekan kerran jälkeen teillä ollut?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe