Auttakaa, the sims 3 maailmanmatkaaja!

sims3

Eli mulle tuli tehtäväks hankkia joku kuva jostain arkusta, enkä tajua miten se tehdään. Oon ottanu sata kuvaa kameralla Suuren pyramidin joistakin arkuista, mistä saa otettua aarteita,muttei vieläkään tuu sitä, että tehtävä suoritettu. Miten siis toi tehtävä oikeesti suoritetaan, kun en tajuu? Eikä näy ees, että missä kyseinen tehtävä pitää suorittaa, vaikka yleensä tuleekin se tähti sinne paikkaan. Siks oon vaan arvannu, että varmaan tuolla Suuressa pyramidissa pitää ne kuvat ottaa ja se tehtävä suorittaa, kun on suurin paikka, enkä oo siitäkään varma tosiaan, että missä se pitää suorittaa. Melko epäselvät ohjeet sain siis, joten auttakaa.

19

1608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlSimhara

      Ei riitä että otat kuvan. Sinun pitää myös suorittaa tehtävä loppuun toimittamalla se kuva perille. :-)

    • sims3

      Mutta kun otin kuvan ja klikkasin sitä tähteä, missä se tyyppi on, jonne se kuva pitää viedä, se väittää, että sinulla ei ole kaikkia kuvia, vaikka yhden kuvan pitäisi riittää. ja oon tosiaan ottanu sata kuvaa joistakin arkuissa siellä Suuressa pyramidissa. Vaiolenko ottanut oikeasta arkusta oikeastapaikasta ees kuvaa, kun sitäkään ei sanottu kunnolla?

    • AlSimhara

      Siitä on aikaa kun suoritin nuo kaikki tehtävät mutta muistaakseni kelpasi kuva ihan mistä arkusta vaan. Yleensä etsin lähimmän mahdollisen paikan, mikä yleensä sattui olemaan juuri leirin alapuolella.

    • sims3

      En tosiaan ymmärrä. Minulla on monta kuvaa erilaisista arkuista tavaraluettelossani, mutta vieläkin valittaa, ettei sinulla ole kaikkea tavaraluettelossasi, kun yritän painaa siitä tähdestä, että toimita valokuva. Mitä voin tehdä, jotta saan tehtävän suoritetuksi? Pitääkö kuva ottaa jollakin tietyllä kameralla tai olla erityisen hyvälaatuinen? Nämä ottamani kuvat arkusta ovat kyllä ihan ok laatua.

    • SimMis

      Mielestäni arkussa pitää olla jotain sisällä. Kuten aarre tai metallia.

    • tyttöjenhyväpeli

      Jaa tuossa pelissä on tuollaisiakin, joskus itse kokeilin, en sitten jaksanut pidemmälle pelata tuota Sims 3.

    • AlSimhara

      Ei tarvitse, ellei siitä erikseen tehtävässä mainita. Kuva arkusta tarkoittaa arkkua itseään, aivan kuten esim. kuva kolikkokasasta sitä itse kasaa.

      Kyseessä voi olla myös bugi, joita varsinkin tästä lisäosasta löytyy. Tuon tehtävän peruuttaminenhan ei kuitenkaan haittaa, koska kyseessä on isompien tehtävien välinen "täytetehtävä", joka tulee kyllä uudestaan.

    • sims3

      Miten tehtävän voi peruuttaa tai miten saan sen bugin pois? Ja miten muuten ne muistiinpanot löytyy, kun välillä tulee ilmoitus, että jossain, muttei sanota, että missä on jonkun tyypin muistiinpanot? Ja mitä niillä tekee, saako jonkun palkinnon, kun sen löytää?

    • AlSimhara

      Bugia ei saa pois ellei siihen joku ole tehnyt korjaustiedostoa, modia, ym. Tässä tapauksessa sellaista ei ole.

      Voit peruuttaa tehtävän aukaisemalla suoritettavien tehtävien valikon, se sama valikko jonne normaalinaapurustossa suoritettavat tehtävätkin menevät ja klikkaamalla kyseistä tehtävää hiiren oikealla painikkeella.

      Tarkoitatkohan mahdollisesti muistiinpanojen etsimistehtävää, joka tapahtuu Ranskassa Eririkkaiden kartanossa. Vilkaise tuota tehtävävalikkoa ja sieltä Ranskan valikkoa.

    • sims3

      Eikun kyse siis on jostain James Vaughanista, jolla on muistiinpanot on joissain. Tämmöinen popup mulle tulee välillä siis pelatessa Egyptissä. Mikä juttu se on ja mistäpäin Egyptiä ne löytää?

    • AlSimhara

      Se talo oli "The Flax Seed House, 1 Quarry View Place" mutta mikä simppu se nyt oli suomeksi... no, joka tapauksessa se oli muistaakseni Taymur'ien talon takana ja aivan Rashid'ien talon vieressä. Siellä piti vetää alakerran vessa ja pistää stereot päälle ja pois päältä, jotta salainen ovi aukeaa. Jotkut sanovat että pitää vielä lukea kirja kirjahyllystä mutta minun simin ei ainakaan tarvinnut.

    • Girahvi

      Minulla on ilmeisesti käynyt siinä tehtävässä niin, että joku
      muu on käynyt vessassa ja laittanut stereot päälle.
      Laitan ne nimittäin itse aina pois, koska ne ovat niin ärsyttävät!
      Mietinkin, miksi ovi aukeaa aina itsekseen. XD

    • möllölölölö

      Mulla sama ongelma, eikä tän keskustelun perusteella kukaan oo tienny ratkaisua, onko täällä ketään joka tietäis? :)

    • simguru

      kun otat kameralla kuvan arkusta sinun täytyy siirtää se simisi tavaraluetteloon! "avaa" kameran kuvat ja vedä kuva hiirellä tavaraluetteloon.

    • Ärsyyntyny

      Ei toimi edes sillä että laittaa tavaraluetteloon kuvan

    • Ärsyttäää

      Sama ongelma täällä. Pitäis vaan kuvata lattia-ansa. Sata kuvaa otettu mut ei vaikutusta..

    • Sammakko

      Kuvan ottaessa alareunassa pitää lukea arkku tai ansa mitä sitten kuvaakaan. Pelkkä nimetön kuva tai väärään kategoriaan menevä kuva ei toimi.
      Mulla edelleen ongelmana tuo idententin jäännökset jotka pitää viedä hautausmaalle. Sim ei saa jäännöksiä jätettyä minnekkään. Hautakivi löytyi ja sen saa ulos tai sinne mauselemiumiin. Mutta minne ihmeeseen jäännökset pistetään??? HELP hermot menee

      • Sos

        En saa myöskään indentin jäännöksiä minnekään HELP


      • Anonyymi
        Sos kirjoitti:

        En saa myöskään indentin jäännöksiä minnekään HELP

        Jäännökset laitetaan arkkuun, keskimmäiseen hautaholviin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe