Fetissi/fantasia Sanna ja Mari saunassa.

zena1121

Sanna ja Minna ovat 20v bi kaverukset jotka harrastavat kaikenlaisia pissaleikkejä. Erityisesti heitä kiihottaa pissan pidättely ja housuun pissaus sekä muut pissaleikit.
Sanna ja Minna ovat Sannalla viettämässä iltaa ja sauna on lämpimässä. He ovat juoneet jo neljä 0,5 siideriä ja molemmilla alkaa olla todella kova pissahätä.
- Sanna sanoo, että mennään jo saunaan. mulla on jo hirveä pissahätä.
- Minna ok mennään minuakin pissattaa jo.

Sanna ja Minna menevät saunaan kauheassa pissahädässä.
- Saunassa Minna sanoo, että mun pissat tulevat kohta väkisin ulos.
- Sanna niin tulee multakin. En kestä enää.
-Minna sanoo, että nyt mun on ihan pakko.
-Sanna anna palaa vaan.
-Minna nyt tulee pissaa ja paljon.
Sanna katselee kiihottuneena ja sanoo, että tulipas sulta paljon. Ihan älytön määrä ainakin yli litra
-Minna joo helpotti ihan sikana.
Sanna ymh joo mä en päästä vielä. Oon nyt juonut yli 2l siideriä enkä ole pissannut. aah ymm hrrttt ymmhh hnghhhh.
-Minna :helpota jo Sanna sinun rakkosi halkeaa.
Sanna ei vielä. ei vielä eikun nyt tulee väkisin ei pysty enää pidättää aa aaaah aaa ooooh.
liri liri.. huhu huh huh.
-Minna eihän se lopu ollenkaan.
-Sanna nyt loppu tulipas paljon.
-Minna ihan älytön määrä. vielä enemmän kuin mulla.
Sanna joo nyt suihkuun ja lauteiden pesu.

Sannan ja Minnan tarinoille on luvassa jatkoa.

5

2883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+19

      joooo,ei taida tarvita jatkoa.sori vaan...

    • -Karu-

      Ehdottomasti jatkoa! Tässä on alku jonkun suuremman

    • zena1121

      Jatkoa on luvassa lähipäivinä. Ymmärän toki, että kaikki ei pidä fetissi tarinoista. Fetissitarinat yleensä jakavat mielipiteet jotkut pitää jotkut ei pidä. Jos ei pidä niin ei tarvi lukea. vaipat.net löytyy myös xena nimellä vaippafetissi tarinoita. Tänne tulee tarinoita jossa ei käytetä vaippoja.

    • älä jatka29

      liri liri...voi kiesus

    • Pissaleikitonkivoja

      Cringe
      Jos kirjottasit oikein etkä tollee jännästi lapsellisesti niinvoisin vaikka lukeekki :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe