Nintendo 3DS

Niki

Elikkäs minulla olisi muutamia kysymyksiä 3DS:tä...

1. Saan jouluna 3DS:n, punaisen. Se on jo ostetukin ;) Kaupassa sanottiin, ettei siinä ole valmiina pelejä, olen taas itse kuullut toista.

Totta vai ei?

2. Netti. Käykö konsoliin mokkula? Langallinen ei toimi, sen tiedän... Onko siis mitä mahdollisuuksia käyttää nettiä? Kertokaa suomeksi, kun en noista johdoista ymmärrä :'3

3. Pitääkö DS:n peliä pelatessa painaa tiettyä nappia, että saa sen ruudun pieneksi ja tarkaksi, vai tuleeko se valmiiksi?

4. Kamera. Onko kamerassa itselaukaisinta tai videoa? Onko tarkka, ja yleensäkin mitä mieltä olette kameran käytöstä :--)

Ja vielä...

5. Mitä mieltä olette itse Nintendo 3DS:tä! :D

//Toivoisin vastauksista hyvin selitettyjä ja perusteltuja... Tämä ei ole kuitenkaan pakollista, mutta suopeaa. Ja ei kiitos haukkumaviestejä, ne ovat ihan turhia ja tekevät teistä lapsellisia (: Eikä kaikkiin ole pakko vastata, mutta jos jotain haisua on, olen teille ikuisesti kiitollisia! ♥

Hyvää joulua! :3

13

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kykl ooppi

Voi Jeesuksen Kristuksen Per*ele, mikä vatipää taas täällä vauhdissa.

• Niki

Jos ei ole oikeaa asiaa, kiitos älä lähettele mitään helvetin vatipää-viestejä!! .___.''
        Noloa,, ehehehehehe

• 8+14

1. Oletan, että "valmiina" tarkoittaa konsoliin valmiiksi ladattuja pelejä. En ole aivan varma: valikosta löytyy sellaiset kuin "Augment Reality" (jota kutsutaan peliksi) ja "Face Raiders" (jonka valikossa lukee Play), mutta en ole testannut kumpaakaan. Jos ne on pelejä, niin ne tuskin on mitään matopelejä parempaa.

2. Tuskin. Ainakan konsolissa ei ole mitään USB:n mentävää aukkoa. (Nettiyhteys ei kuitenkaan ole mitenkään välttämätön, tai ainakaan itselle ei ole tullut vielä mitään syytä pistää konsolini verkkoasetuksia kuntoon.)

3. En ole itse vielä DS-pelejä testannut, mutta muistaakseni kuva pitää skaalata tse pienemmäksi. (Tämä ei siis mitenkään luotettava tieto.)

4. Itselaukaisimesta en tiedä. Videokuvan pitäisi minusta tulla joulukuun ohjelmistopäivityksessä, mutta et saa sitä ilman langatonta verkkoa. MInusta kamera on melko epätarkka, mutta se on ihan hauska kavereiden kanssa leikittäväksi (ainut laite tuttavapiirissä, jolla saa 3-ulotteisia valokuvia).

5. Olen pitänyt 3DS:stä ja 3D-pelaaminen on yllättävän hauskaa. Muita erinomaisia pelejä kuin Zeldaa ja Mariota ei oikeastaan vielä ole, joten siitä miinusta. Ongelma kuitenkin korjautuu ajan myötä. Akun kesto on niin surkea, ettei sitä voi pitää kannettavana konsolina (sama juttu kuin PSP:ssä) vaan enemmänkin kotikonsoli, joka antaa vapauden pelata missä tahansa kotiseinien sisällä.

• Niki

Wau! Kiitti ihanasta vastauksesta! n__n Tästä sain paljon uutta tietoa, kiitti sinun! :3 Zelda ja Mario kuuluvat kyllä toivelistaani, mutta ensin poke-pelejä; Super Pokémon Rumble ja HeartGold!

Hyvää joulua sinullekkin! ^^

• 8+14

Unohtui mainita, että näytönsuojat on melkein pako-ostos. Mutta jos sinulla on ennestään jo DS, niin varmaan tiesitkin tämän.

• 8+14

siis pakko-ostos

• Niki
        8+14 kirjoitti:

siis pakko-ostos

Ei ole ollut, mutta se nyt olikin selvää :''3 Ostan aloituspakkauksen ja siinähän ne mukana tulevat muine tarvikkeineen... Kiitti, että jaksat kirjoittaa tänne! ^_^

• yks vaan 321

kysyinsin et minkä kokosia muistikortteja tuo tukee. eli tukeeko isompia kuin 4gb? ja onko oikeastaan tarvetta isompaan. en tiedä minkä kokoisia pelit on, jos lataa niitä sieltä shopista. olin ajatellut 8 tai isompaa. 4gb:stä ylöspäinhän ne on sdhc kortteja. tukeeko kone niitä?

• en tiedä varmasti

en tiedä mutta luulisi että tukee

• NtdoFreak97
        en tiedä varmasti kirjoitti:

en tiedä mutta luulisi että tukee

Kyllä tukee. 32gb:kin menee. Itselläni 16, täynnä pelejä ja biisejä. :)

• regqreyh

Kuinka saada nettiyhteys!!!?

• Anonyymi

3DS pääsee nettiin mokkulalla jos lataat ja asennat koneelle "MyPyblicWiFi" ohjelman. Sen avulla pystyt yhdistämään 3DSn koneeseen, oli mokkulaa tai ei. Hidas se on kuin etana, mutta toimiipa kuitenkin.

• Anonyymi

Itse kokeilin, ei toiminut? Sen sijaan DNA mokkula heitti toimimasta, ei muka voinut yhdistää nettiin kun ohjelma oli koneella (en ollut vielä koskenut koko mypublicwifiin/MPW:een) Kun yritin avata MPW:n niin ei suostunut aukeamaan, mutta heti kun poistin ohjelman niin kone pääsi jälleen yhdistämään samalla sekunnilla nettiin. Onko jotain erityistä mitä pitäisi ottaa huomioon ohjelman käytössä jotta netti pysyy myös koneella vai onko yksinkertaisesti vain niin ettei homma toimi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8556
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe