eli alueuutiset näytti just äsken, paikkaa, johon lentokenttä tulis Humppilaan. Taisi olla kuva naapurimaasta. Ei kai täällä noin vanhoja, huonokuntoisia rakennuksia enää säästetä. Nyt heräsi havainto, että Humppilaan VOISI tulla elämää. Tervetuloa jotain uutta.
Lentokentänpaikka,
15
353
Vastaukset
- N. Merkki
Rahtiliikennekenttä on lähtönousussa tai loppulaskussa.
Mä jo kerkisin hieman ajatella, että se tulisi Lopelle. Lopen Räyskälässä
tosin on pienilmailukenttä, missäköhän kondiksessa se on? Jospa Silmän
kääntötemppu liittyy...eos
Miten noi tönöt tähän liittyy?- Läykkis
Isompi kenttä toisi tervetullutta elämää myös Lopelle! Törpöt niittas suunnitelmat 10 v sitten, mutta ehkä nyt joku ymmärtäisi asian päälle.
Hakemukset vaan uudelleen vetämään. Voi sitä lehmiä laiduntaa muuallakin.
- humupekka
Kaikkea se Humppila tuntuu yrittävän. Mahtaako tää kenttäsuunnitelma olla ihan Humppilan oma juttu vai onko siinä mukana ketään muuta tahoa?
- laskut asukkaille
Vain kunnanjohtaja. Mutta sehän riittää.
- Varmaan tahojakin
löytyy, mut hieno on suunnitelma. Ei se kuitenkaan niin paha ole, kuin kansalaiset uskoo. Jokioisille tehtiin lentokenttä muutama vuosi sitten, eikä se ole hirveästi häirinnyt. Sukulaiseni kertoi, että 40-luvun alussa, tällä alueella, lentomelu häiritsi, mutta ei niin pahaa voi tulla näillä alueilla, kuin silloin. Tervetuloa lentokenttä.
- humppilan piimää
Näinhän se on -ei lentokentät melua ...... ne on ne lentokoneet jotka ääntä pitää :)
- Just näin on.
Kentät ei melua. Jokioisillekin on tullut tosi kaukaa kuvaajia, jos siellä on joku kone lentänyt. Se oli oikeen lehdessä. En nyt muista milloin se oli, mutta jos Humppilaan saatais lentokenttä, toivoisin, että hieman useammin siinä kentällä näkis lentokoneen. Ei tulevaisuuden ihmiset kuule lentokonetta. Eivät kuule edes puhetta. Yritin puhua eräällekin ihmiselle, mut, ei mitään havaintoa. Luulin, et Humppilan Salen pihassa on kuuro-mykkä. Tarkemmin tuijotettuani, huomasin, et sillä meni johdot korviin. Oli kai ulkoistettu.
- Vorssalainen
Olisi koko seutukunnan etu, jos se kenttä saatais Humppilaa!!!
Ensin tuntu ihan huuhaalta, mutta kuulemma asiasta on "iso pyörä pyörimässä"!!!
Maakunta kaavan hyväksymisen jälkeen projekti lähtisi todella liikenteeseen!!
Kyllä tuollanen kenttä työllistäisi rakennusvaiheessa ja käyttövaiheessa pljon paikallisia. Ja tulisi myös työpaikkoja kentän ympärille lisää!!!
Forssan seutu heräisi uudestaan henkiin!!!- Hyvä, vorssalainen,
olipa asiallinen kirjoitus. Humppila olisi keskeinen paikka työssä käyntiin ja työllistäminen olisi tosiaan pitkäkestoista.
- utopiaaa
Vai on hämäläiset ruvenneet haaveilemaan. Kannattaa muista että lentäminen loppuu pian ja siihen sijoittaminen tuo pienelle paikkakunnalle suuret tappiot. Pysykää vaan hitaina hämäläisinä niin säästätte rahanne. Kannattaisi jo vaihtaa kunnanjohtajaa. Tulee äijästä iso lasku muuten.
- 23
Kuuluukos tää samaan sarjaan sen kanssa et rautatiekin pitäs saada. Muuttakaa ihmiset sinne missä nämä molemmat ovat jo olemassa. Koko Forssan seutu on kuolevaa aluetta.
- Höpö höpö,
ei siellä Helsingissä kaikkia tarvita. Minäkin asuin siellä aikani ja sitten ymmärsin hypätä pois siitä hiiren juoksupyörästä. Humppilaan tulin, täältä kyllä pääsee helposti Helsinkiin, jos sinne tulee asiaa. Pikavuorot ajaa tunnin välein ja juna kulkee, kulkee vaan. Vaikka moni ajelee sinne Helsinkiin päivittäin omalla autollaan. Helpompi olis mennä lentäen, jos kerran täytyy mennä. Mutku mutku, ei ole lentokenttää????????????
- Paaraluolan KINGI
EI Humppila voi viedä Haaviston lentokenttää, siellähän siis Karkkilassa on jo valmiiks metsät nurin ja pelkkää aneemista hiekkakuoppaa mikä huutaa uusiokäyttöä.
- Siinäpä
näppärä kirjoitus. En ala sulle pistään kampoihin, mutta, jos elän, niin näen tuleeko sitä kenttää mihinkään. Mun mielestä Humppila kyllä ois ekana. Ei täälläkään ole kuin tasaista peltoa silmän kantamattomiin. Tai on siinä metsääkin Matkuun saakka. Metsätalous vois kannattaa, että jotkut tulevat sukupolvet vois sitä myydä, mut maataloushan on ajettu jo alas. Se ei kannata, ellet sitten viljele omille eläimille ruokaa. Eikä siitä sittenkää jää kuin työn ilo 7 päivää viikossa. Olen lentokentän kannalla.
- Ei tule,
Siinäpä kirjoitti:
näppärä kirjoitus. En ala sulle pistään kampoihin, mutta, jos elän, niin näen tuleeko sitä kenttää mihinkään. Mun mielestä Humppila kyllä ois ekana. Ei täälläkään ole kuin tasaista peltoa silmän kantamattomiin. Tai on siinä metsääkin Matkuun saakka. Metsätalous vois kannattaa, että jotkut tulevat sukupolvet vois sitä myydä, mut maataloushan on ajettu jo alas. Se ei kannata, ellet sitten viljele omille eläimille ruokaa. Eikä siitä sittenkää jää kuin työn ilo 7 päivää viikossa. Olen lentokentän kannalla.
lentokenttää. Humppilaan, Se henkilö, joka sen olisi voinut loppujenlopuksi toteuttaa, ei ole enää kunnalla toimistotöissä. Järkyttävää kunnalle ja kuntalaisille. Kiitos Rakennusmestari jaksamisestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631083Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734