Lentokentänpaikka,

tarpeeseen,

eli alueuutiset näytti just äsken, paikkaa, johon lentokenttä tulis Humppilaan. Taisi olla kuva naapurimaasta. Ei kai täällä noin vanhoja, huonokuntoisia rakennuksia enää säästetä. Nyt heräsi havainto, että Humppilaan VOISI tulla elämää. Tervetuloa jotain uutta.

15

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N. Merkki

Rahtiliikennekenttä on lähtönousussa tai loppulaskussa.
      Mä jo kerkisin hieman ajatella, että se tulisi Lopelle. Lopen Räyskälässä
      tosin on pienilmailukenttä, missäköhän kondiksessa se on? Jospa Silmän
      kääntötemppu liittyy...eos

Miten noi tönöt tähän liittyy?

• Läykkis

Isompi kenttä toisi tervetullutta elämää myös Lopelle! Törpöt niittas suunnitelmat 10 v sitten, mutta ehkä nyt joku ymmärtäisi asian päälle.

Hakemukset vaan uudelleen vetämään. Voi sitä lehmiä laiduntaa muuallakin.

• humupekka

Kaikkea se Humppila tuntuu yrittävän. Mahtaako tää kenttäsuunnitelma olla ihan Humppilan oma juttu vai onko siinä mukana ketään muuta tahoa?

• laskut asukkaille

Vain kunnanjohtaja. Mutta sehän riittää.

• Varmaan tahojakin

löytyy, mut hieno on suunnitelma. Ei se kuitenkaan niin paha ole, kuin kansalaiset uskoo. Jokioisille tehtiin lentokenttä muutama vuosi sitten, eikä se ole hirveästi häirinnyt. Sukulaiseni kertoi, että 40-luvun alussa, tällä alueella, lentomelu häiritsi, mutta ei niin pahaa voi tulla näillä alueilla, kuin silloin. Tervetuloa lentokenttä.

• humppilan piimää

Näinhän se on -ei lentokentät melua ...... ne on ne lentokoneet jotka ääntä pitää :)

• Just näin on.

Kentät ei melua. Jokioisillekin on tullut tosi kaukaa kuvaajia, jos siellä on joku kone lentänyt. Se oli oikeen lehdessä. En nyt muista milloin se oli, mutta jos Humppilaan saatais lentokenttä, toivoisin, että hieman useammin siinä kentällä näkis lentokoneen. Ei tulevaisuuden ihmiset kuule lentokonetta. Eivät kuule edes puhetta. Yritin puhua eräällekin ihmiselle, mut, ei mitään havaintoa. Luulin, et Humppilan Salen pihassa on kuuro-mykkä. Tarkemmin tuijotettuani, huomasin, et sillä meni johdot korviin. Oli kai ulkoistettu.

• Vorssalainen

Olisi koko seutukunnan etu, jos se kenttä saatais Humppilaa!!!
      Ensin tuntu ihan huuhaalta, mutta kuulemma asiasta on "iso pyörä pyörimässä"!!!
      Maakunta kaavan hyväksymisen jälkeen projekti lähtisi todella liikenteeseen!!

Kyllä tuollanen kenttä työllistäisi rakennusvaiheessa ja käyttövaiheessa pljon paikallisia. Ja tulisi myös työpaikkoja kentän ympärille lisää!!!

Forssan seutu heräisi uudestaan henkiin!!!

• Hyvä, vorssalainen,

olipa asiallinen kirjoitus. Humppila olisi keskeinen paikka työssä käyntiin ja työllistäminen olisi tosiaan pitkäkestoista.

• utopiaaa

Vai on hämäläiset ruvenneet haaveilemaan. Kannattaa muista että lentäminen loppuu pian ja siihen sijoittaminen tuo pienelle paikkakunnalle suuret tappiot. Pysykää vaan hitaina hämäläisinä niin säästätte rahanne. Kannattaisi jo vaihtaa kunnanjohtajaa. Tulee äijästä iso lasku muuten.

• 23

Kuuluukos tää samaan sarjaan sen kanssa et rautatiekin pitäs saada. Muuttakaa ihmiset sinne missä nämä molemmat ovat jo olemassa. Koko Forssan seutu on kuolevaa aluetta.

• Höpö höpö,

ei siellä Helsingissä kaikkia tarvita. Minäkin asuin siellä aikani ja sitten ymmärsin hypätä pois siitä hiiren juoksupyörästä. Humppilaan tulin, täältä kyllä pääsee helposti Helsinkiin, jos sinne tulee asiaa. Pikavuorot ajaa tunnin välein ja juna kulkee, kulkee vaan. Vaikka moni ajelee sinne Helsinkiin päivittäin omalla autollaan. Helpompi olis mennä lentäen, jos kerran täytyy mennä. Mutku mutku, ei ole lentokenttää????????????

• Paaraluolan KINGI

EI Humppila voi viedä Haaviston lentokenttää, siellähän siis Karkkilassa on jo valmiiks metsät nurin ja pelkkää aneemista hiekkakuoppaa mikä huutaa uusiokäyttöä.

• Siinäpä

näppärä kirjoitus. En ala sulle pistään kampoihin, mutta, jos elän, niin näen tuleeko sitä kenttää mihinkään. Mun mielestä Humppila kyllä ois ekana. Ei täälläkään ole kuin tasaista peltoa silmän kantamattomiin. Tai on siinä metsääkin Matkuun saakka. Metsätalous vois kannattaa, että jotkut tulevat sukupolvet vois sitä myydä, mut maataloushan on ajettu jo alas. Se ei kannata, ellet sitten viljele omille eläimille ruokaa. Eikä siitä sittenkää jää kuin työn ilo 7 päivää viikossa. Olen lentokentän kannalla.

• Ei tule,
        Siinäpä kirjoitti:

näppärä kirjoitus. En ala sulle pistään kampoihin, mutta, jos elän, niin näen tuleeko sitä kenttää mihinkään. Mun mielestä Humppila kyllä ois ekana. Ei täälläkään ole kuin tasaista peltoa silmän kantamattomiin. Tai on siinä metsääkin Matkuun saakka. Metsätalous vois kannattaa, että jotkut tulevat sukupolvet vois sitä myydä, mut maataloushan on ajettu jo alas. Se ei kannata, ellet sitten viljele omille eläimille ruokaa. Eikä siitä sittenkää jää kuin työn ilo 7 päivää viikossa. Olen lentokentän kannalla.

lentokenttää. Humppilaan, Se henkilö, joka sen olisi voinut loppujenlopuksi toteuttaa, ei ole enää kunnalla toimistotöissä. Järkyttävää kunnalle ja kuntalaisille. Kiitos Rakennusmestari jaksamisestasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      107
      3654
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2892
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2451
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1925
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1623
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1565
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1360
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1336
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe