Heei. Oon 14-vuotias tyttö oulunsalosta. Olisin kiinnostunu tanssimisen harrastamisesta, mutta en millään osaa valita lajia. (voisin mennä tunneille ouluun)
Syy, miksi en aiemmin ole aloittanut harrastamaan tanssia on se, että olen aika ujo/epävarma, enkä siis pidä esiintymisestä. Toisaalta rakastan musiikkia ja hluaisin oppia tanssimaan, joten haluaisin vihdoinkin uskaltautua tanssitunneille.
Musiikkimakuni on aika laaja. Melkein kaikki menee. Basson jumputus ja sähkökitara ovat kyllä parhaita :) Lempibändiä/artistia en osaa sanoa.
En pidä klassisesta musiikista.
Voisiko joku auttaa valitsemaan lajia?
P.S. viimeaikoina olen ollut kiinnostunut myös tankotanssista.
Kuinka valitsen?
3
185
Vastaukset
- Käy tutustumassa!
Käy kurkkaamassa nyt tunteja ja mene itse mukaan vaikka tammikuussa (alkaa uudet "sarjat" ja mukaan tulee varmasti muitakin uusia ryhmään)
Voit myös katsoa, minkä koulun tunnit sopivat aikatauluihisi parhaiten. Ja missä on kivat opet ja kiva ilmapiiri. Monet koulut järjestävät joulujuhlan tai joulunäytöksen, jota voi mennä seuraamaan.
Moderni- ja nykytanssi on ehkä omalla tavallaan luovempaa ja ilmaisupainotteisempaa kuin muut lajit. Muuten en osaa neuvoa - kyllä täytyy itse vaan käydä kokeilemassa!
Rohkeutta ja varmuutta tulee ajan kanssa :) - 231323213
Jos et halua esiintyä mutta haluat tanssia, jokin paritanssi voisi olla hyvä vaihtoehto.
- balettii ja nykärii
nykytanssi breakdance ja hiphop kuulostas sun jutulta? kantsii käydä kattoo vaik eri tanssi tunteja jossai? ite oon 13v ja harrastanu tanssii jtn 8-9 vuotta jajaja balettii harrastin jtn7 vuotta mut sit lopetettii tääl :( ja nyky tanssii harrastan :) oon tykänny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591