Tarvitsetko apua?

Flora

Jos sinulla on jokin mieltä askarruttava asia, voit kysyä sitä minulta. pyrin vastaamaan miten parhaiten osaan ja olen varma, että osaan auttaa sinua edes jolain tavalla.

Moni nuori ahdistuu hyvin helposti, siksi on hyvä, että on joku, jolle puhua, tai joku jolta pyytää apua. voit kysyä minulta siitä, mikä mieltäsi askarruttaa juuri tällä hetkellä, tai jos haluat avautua jostain asiasta, voit tehdä senkin.

Toivottavasti minusta on apua :)

9

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N3rd g1rl 13

No minä olisin masentunut, olen ollut jo kaksi vuotta, ja olisi kiva päästä tästä eroon, vaikka tämä onkin vain lievää. Järkeni sanoo, että ystäväni pitäisivät enemmän toisistaan, vaikka minun ei pitäisi ajatella niin. Lisäksi minua tönitään melkein joka päivä, nimitellä, ja heitellään kuminpalasilla (onko se katettua, kun saan suunnilleen aina kokeista 9:llä ja 10:llä alkavia). Lisäksi kammoan terveystarkastuksia, koska kasvukäyrät on uudistettu, ja niillä vanhoillakin olen melkein ylipainoinen, eikä minulla nörttinä ole aikaa liikkua (luen kokeisiin), ja tiedän, että nälkäkuurit eivät toimi, ja pillereitä en ala popsimaan. Ajatuksen, että ystäväni pitäisivät enemmän toisistaan, loin siitä, kun heillä tuntuu aina olevan keskenään kikatusta yms. Olen sanonut siitä heille, mutta he vastasivat, että minun pitäisi puhua heidän kanssaan, mutta kun he puhuvat mielestäni keskenään, ja kun yritän sanoa jotain, he eivät kuule juuri sillä hetkellä. Sitten suren sitä, että kukaan ei kuuntele minua. Eikä kukaan ymmärrä teorioitani ja laskukaavojani, joita itse pidän varsin pätevinä ja selkeinä. Sitten taas suren sitä, että kukaan ei ymmärrä minua. Sitten ystäväni sanovat, että valitan liikaa. Sitten valitan taas. Ja tuntuu, että muilla on paras ystävä, paitsi minulla. Sori, pitkä lista, olen moniongelmainen tyttö. Toivottavasti osaat auttaa

• N3rd g1rl 13

Joo totanoin, painuitko maan alle, vai veikö kissa kielsi? Meinaan että tämä olisi oikeasti vakava ongelma, ja olisin oikeasti NIIN kiitollinen, jos saisit ongelmani ratkaistua. Vastaa jooko pian, koska minä todella tarvitsisin apua, ja luotan siihen, että sinusta olisi ainakin vähän apua.

• N3rd g1rl 13

Eli olet siis painunut maan alle tai jotain muuta sellaista. Pelkäsinkin, että kävisi näin. Tai et osaa auttaa, no, kukapa haluaisi auttaa kaltaisiani? Kai minä sitten vain olen hullu, pakko kai opetella elämään sen kanssa. Pitääkin tehdä suunnitelma, että mitä tehdä, jos joudun mielisairaalaan...

• homppelinorsu

Trolli sinä olet joten painuppa takaisin luolaasi

• N3rd g1rl 13

EN OLE TROLLI! OLEN MASENTUNUT, EIKÄ SE OLE LEIKIN ASIA! VAI ONKO MASENNUS SINUSTA HAUSKAA? HÄH? TÄMÄ NÖRTTI EI PAHEMMIN TROLLAA!

• Minä itse
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

EN OLE TROLLI! OLEN MASENTUNUT, EIKÄ SE OLE LEIKIN ASIA! VAI ONKO MASENNUS SINUSTA HAUSKAA? HÄH? TÄMÄ NÖRTTI EI PAHEMMIN TROLLAA!

Nörtit ei trollaa vaan paskapäät!

• N3rd g1rl 13
        Minä itse kirjoitti:

Nörtit ei trollaa vaan paskapäät!

Mutta kun minä en trollaa! Uskokaa jo! Masennus on olemassa oleva ongelma! Enkä minä ole *****pää!

• Minä itse
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

Mutta kun minä en trollaa! Uskokaa jo! Masennus on olemassa oleva ongelma! Enkä minä ole *****pää!

Meinasin että meidän laiset nörtit ei trollaa,vaan idiootit. Capiche?

• N3rd g1rl 13
        Minä itse kirjoitti:

Meinasin että meidän laiset nörtit ei trollaa,vaan idiootit. Capiche?

Hihhih! Joo, anteeksi. Olen vähän stressaantunut. Koulunkäynti sen tekee, tiedäthän, vastuu painaa. Silloin hermostun niin vähästä, että...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2688
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      163
      2600
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      184
      2451
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      1984
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1965
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      51
      1806
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      69
      1538
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      68
      1099
    9. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      10
      1093
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      63
      950
    Aihe