Mitä ajatuksia tämä video herättää palstalaisissa?
http://www.youtube.com/watch?v=_TBd-UCwVAY
(Kestää pari minuuttia, ei sisällä puhetta.)
Mitä ajatuksia?
9
68
Vastaukset
- arvaus vain
arvaan, että fundikselle tulee mieleen miestenväliset rektaalipanot, insesti ja eläimiin sekaantuminen.
- niittipissis
Ajattelin, että onpas mukavan oloinen kaveri joka elelee tavallista elämää muiden mukavan oloisten ihmisten kanssa. Ja niinhän se sitten olikin videon loppuun asti.
- vain_ihminen
Kaunis tarina rakkaudesta, elämän jakamisesta, sitoutumisesta. Elämän makuinen video todellakin. Tuli mieleen erään edesmenneen papin saarna, jossa hän kertoi samanlaista tarinaa (samalla tavoin), ja tarinan lopussa kun "koukku" selvisi, poistui kirkosta samantien muutama ihminen... mikä oli surullista. Ehkä siitä silti jotain jäi sydämeen, vaikka ottikin koville kuulla papin puhuvan rakkaudesta ja siitä, ettei rakastaminen ole väärin.
Ehkä me ihmiset vielä joskus opitaan mitä on rakkaus. Vielä on paljon parannettavaa. Sitähän se kaikki on,
Rakkautta, rakkautta vaan.- sdfghjkli
kaunis
- mies
Ei hyvä
- iGotSmthngToPutInU
Minulla on aika hyvä gaydar ja näin heti, että päähenkilö näyttää homoseksuaalilta. Aika monesta ihmisestä sen vaan näkee ulkonäöstä ja loppuviimeksi olemuksesta ja eleistä. En tarkoita tätä pahalla, huomio vain.
Mä oon niin onnellinen noiden puolesta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753