Kellään mitää tietoo Pirates of the Caribbean 5?????????

tiedonhaluinen

eli siis onko kellään tietoo onko tulossa pirates of the caribbean viitosta?? Ja mitä siinä tapahtuu jos on tulossa?? ketä henkilöitä??????? oisko kellää yhtää mitään tietoo??? :DDDDDDDDDDDDDDDD

500

8736

    Vastaukset

    • tuleevarmastituo

      Tulee varmasti se katsottiin tuo: Stranger Tides aikaa sitten, jäi se sekkailu siihen kun Barbossa sai haltuun sen Mustan Parran miekan jne..

      • vieras10000000000000

        eihä


    • WTF?!

      No siis otin selvää ja tässä on (en tiiä mikä se on suomeks en jaksa hakee sanakirjoja :D:D)

      Pirates of The Caribbean 5 beyond the seas world

      Ensi-ilta elokuussa 2013 (en oo 100% varma)

      Lueskelin yhtä toista keskustelua ja joku mainitsi jotain tämmöstä:

      "se tulee luultavasti 13.8 2013.
      juoni on tämä:
      - Barbossa kiinnostuu Angelicasta
      - Syrena muuttaa Phillipin merenmieheksi
      - Angelica irrottaa Jackin jalan voodoo nukella
      -Barbossasta tulee Jackkin sydänystävä,koska molemmilla on lähtenyt yksi raaja
      -Jack haluaa kostaa Angelicalle jalasta
      -Gibbs ja Scrum lähtevät etsimään merenneitoja vaimoiksi
      - Jack irrottaa Angelicalta molemmat jalat, jonka jälkeen he ovat tasavertaisia ja jäävät elämään saarelle
      -Barbossa on yksin:( "

      Omasta mielestä toi kuulostaa ihan älyttömältä. Luulen että juoni on jtn ihan muuta :) Toivottavasti tästä oli apua

      • Momo

        Sitä suunnitellaan ja tietääkseni sen nimi on The Rum Diery. Eli "Rommi päiväkirja". Näin yhdellä sivulla luki. Ja juonta en tiiä.(en oo aivan varma) Mutta jos se tulee niin Deppy esittää Sparrowta ja se tulee vuonna 2013, siis jos on tullakseen! ;)


      • -
        Momo kirjoitti:

        Sitä suunnitellaan ja tietääkseni sen nimi on The Rum Diery. Eli "Rommi päiväkirja". Näin yhdellä sivulla luki. Ja juonta en tiiä.(en oo aivan varma) Mutta jos se tulee niin Deppy esittää Sparrowta ja se tulee vuonna 2013, siis jos on tullakseen! ;)

        The Rum Diary on yks kirja ja se tulee kans leffana jossa Johnny Depp on mukana mut se EI oo POTC leffa, tiiän sen kosk mun kaveri on lukenu sen kirjan !


      • Joku
        Momo kirjoitti:

        Sitä suunnitellaan ja tietääkseni sen nimi on The Rum Diery. Eli "Rommi päiväkirja". Näin yhdellä sivulla luki. Ja juonta en tiiä.(en oo aivan varma) Mutta jos se tulee niin Deppy esittää Sparrowta ja se tulee vuonna 2013, siis jos on tullakseen! ;)

        Rommi päiväkirja ei oo Pirates of the Caribbean elokuviin kuuluva :) Se on Deppyn itse ohjaama elokuva, mutta ei kerro Jack Sparrowsta tai muusta Pirates of the Caribbeaniin liittyvästä :)


      • vieras0115

        nimi on suomeksi pirates of caribbean meren takainen maailma (tämä on totta)


      • vieras0115

        tässä ilmoitus kaikille kirjottajille: viitone jatkuu siitä mihin 4 jäi:jackin laiva,musta helmi,on mustaparran taikavoimien seurauksena kukistettu pullon sisälle ja jack yrittää löytää keinon saada sen laivan pois sitä pullosta.
        ettekste vitun kusipäät tiiä helvetti tiiä mitään!?!?!?!?!?! no jos ette haistakaa paska


      • --

        toi oli kyllä aika paska läppä :DDDD sori nyt, en tiiä mistä oot lukenu. ei varmaa kyllä tollee tuu tapahtumaa eihä tos oo mitää järkee XD


      • jack&angelica4ever
        -- kirjoitti:

        toi oli kyllä aika paska läppä :DDDD sori nyt, en tiiä mistä oot lukenu. ei varmaa kyllä tollee tuu tapahtumaa eihä tos oo mitää järkee XD

        siis tarkotin tuota WTF!:n kirjotusta, ja oon sama tyyppi ku tää "--" siis "jack&angelica4ever" :DDDD p.s sori tykkään kirjotella aika paljo.


      • Totuuden kertoja
        vieras0115 kirjoitti:

        nimi on suomeksi pirates of caribbean meren takainen maailma (tämä on totta)

        Ei muute varmaa oo! Mä oon lukenu jostain et koko pirates of the caribbean vitosta ei ees tule koska johny depp ei suostu näytteleen siinä (se ei oo koskaan tykänny näytellä pirates of the cribbean leffoissa) niin sit ne ei tee sitä leffaa ollenkaan


      • Mjä

        sma :)


      • juzuu oon juzuu
        Totuuden kertoja kirjoitti:

        Ei muute varmaa oo! Mä oon lukenu jostain et koko pirates of the caribbean vitosta ei ees tule koska johny depp ei suostu näytteleen siinä (se ei oo koskaan tykänny näytellä pirates of the cribbean leffoissa) niin sit ne ei tee sitä leffaa ollenkaan

        kyl jhonny deppi haluu näytellä siinä ! se haluis tehä 5 ja 6 osan


      • Ei ole totta!!
        Totuuden kertoja kirjoitti:

        Ei muute varmaa oo! Mä oon lukenu jostain et koko pirates of the caribbean vitosta ei ees tule koska johny depp ei suostu näytteleen siinä (se ei oo koskaan tykänny näytellä pirates of the cribbean leffoissa) niin sit ne ei tee sitä leffaa ollenkaan

        Olen lukenut että Johnny ei edes haluaisi kuvitellakkaan päivää milloin joutuisi jättämään Pirates of the caribbean leffansa!!!


      • voiei:(
        Ei ole totta!! kirjoitti:

        Olen lukenut että Johnny ei edes haluaisi kuvitellakkaan päivää milloin joutuisi jättämään Pirates of the caribbean leffansa!!!

        mistäs oot lukenu? mäki oon kyl ymmärtäny et se on tykänny siit roolista. mut hittovie sitte


      • Mitäs siihen sanotte
        Totuuden kertoja kirjoitti:

        Ei muute varmaa oo! Mä oon lukenu jostain et koko pirates of the caribbean vitosta ei ees tule koska johny depp ei suostu näytteleen siinä (se ei oo koskaan tykänny näytellä pirates of the cribbean leffoissa) niin sit ne ei tee sitä leffaa ollenkaan

        Muuten (Totuuden kertoja) kyllä Johnny Depp
        haluu näytellä siinä koska se on viihtyny kaikis
        Pirates of the Carribean leffoissa.
        Sori vaa.Mä oon nähny Johnnyn telkussa
        ja se on sanonu että (Olen nauttinut tekemistäni
        elokuvista,,,varsinkin Pirates of the Carribeanista.)
        Ne tekee todellakin 5 jakson.Jos kirjotatte nettiin IMDB
        ja kirjotat sinne johnny depp nii siel lukee,tulossa Pirates of the Carribean.
        Mitäs siihen sanotte?


      • Hekeetsu
        -- kirjoitti:

        toi oli kyllä aika paska läppä :DDDD sori nyt, en tiiä mistä oot lukenu. ei varmaa kyllä tollee tuu tapahtumaa eihä tos oo mitää järkee XD

        No siis periaatteessa kai se niin menee Jackin laivahan oli siellä pullossa jos nelosen olet kattonu ni tiedät.
        Mutta en kyllä mitä toi kiroilee siitä että joku ei tiedä jotain...


      • Ei ole totta!! kirjoitti:

        Olen lukenut että Johnny ei edes haluaisi kuvitellakkaan päivää milloin joutuisi jättämään Pirates of the caribbean leffansa!!!

        Mistä nyt tollast oot lukenu? Se on jopa kommentoinu et mikään sen elokuva rooli ei vois päihittää Sparowwta. Ja että se oli lupautunut näyttelee ainakin viitos osan.

        Tää on siis tarkotettu tolle ''Totuuden kertojalle''


      • johnnydeppfani

        Se tulee vasta vuonna 2015, ja sen nimeksi tulee (mun etsiminen tietojen mukaan) Pirates of the caribbean, the pirate King. Toi nimi ei välttämättä pidä paikkaansa, mutta se ei ainakaan ilmesty vielä tänä vuonna!


      • hääh? :0 vuonna 2015
        Momo kirjoitti:

        Sitä suunnitellaan ja tietääkseni sen nimi on The Rum Diery. Eli "Rommi päiväkirja". Näin yhdellä sivulla luki. Ja juonta en tiiä.(en oo aivan varma) Mutta jos se tulee niin Deppy esittää Sparrowta ja se tulee vuonna 2013, siis jos on tullakseen! ;)

        Sori mut...5 leffa tulee 2015 että jaksakaas viellä odotella..juonta ei ole edes viellä kerrottu :) joten älkää keksikö päästä mitään tyhmiä juttuja :) sanoin vaa mut totta on :3


      • totuuden kertominen...
        Totuuden kertoja kirjoitti:

        Ei muute varmaa oo! Mä oon lukenu jostain et koko pirates of the caribbean vitosta ei ees tule koska johny depp ei suostu näytteleen siinä (se ei oo koskaan tykänny näytellä pirates of the cribbean leffoissa) niin sit ne ei tee sitä leffaa ollenkaan

        Mistäs vitus ton oot kuullu?


      • kässäätkös
        Ei ole totta!! kirjoitti:

        Olen lukenut että Johnny ei edes haluaisi kuvitellakkaan päivää milloin joutuisi jättämään Pirates of the caribbean leffansa!!!

        pirates of the caribbean 5 tulee vuonna 2014.en oo 100 varma.


        Johhny Depp is best!- Vaikka kaikkihan sen jo ties.:D


      • kässäätkös
        Ei ole totta!! kirjoitti:

        Olen lukenut että Johnny ei edes haluaisi kuvitellakkaan päivää milloin joutuisi jättämään Pirates of the caribbean leffansa!!!

        ryyppy teille veikkoset(mut ei liian monta)


      • 101
        vieras0115 kirjoitti:

        nimi on suomeksi pirates of caribbean meren takainen maailma (tämä on totta)

        Tiedän:kaikilla meilä on lempi eläimet?

        Omena ei voi olla päärynä?


      • Superminä

        Tuskin tota jalkahommaa tapahtuu


    • Momo

      Terry Rossion tekee käsikirjoituksen. Seikkailussa kuulema Philip ja Syreena ovat tarinassa enemmän mukana.(en ole aivan 100% varma.) Johnny Deppy on mukana ja näyttelee Jack Sparrowta. Jollain sivulla sanottiin että Kapteeni koukku kavaltaisi Sparrown tai jotain muuta. Mutta minusta se on täyttä puppua.
      Barbosa on luultavasti mukana. Katsoin eräitä toisia sivuja ja tämän mukaan Johnny Deppy ei esiinny Sparowna. Minusta hän esiintyy. Mutta ei koskaan voi olla 100% varma.
      Enempää tietoa en löytänyt/jaksanut etsiä. Jos löydän lisää tietoa kirjoitan tänne heti!
      T: Momo. P.s Olen se sama kuin tuo ylempi Momo. Löysin vain lisää tietoa.

    • POTC- fani

      mietityttää vaan et onko siinä Angelicaa... Se on Jackin jälkeen mun lempihahmo :DD

      • jack&angelica4ever

        no totta hornassa on Angelica!!!! eihä se elokuva ois enää mitää ilman sitä ku kerta se oli 4:ssä elokuvassa. ei siinä oo kyl mun mielestä mitään miettimistä.. ja p.s nii munki :D


    • tarkka henkilö

      momo, se ei ole Johnny Deppy vaan Johnny Depp!!

    • Johnny Depp fani !!!

      Se tulee, Johnny Depp esittää Jack sparrowta 5 tulee 2013 jatko osa 6 tulee 2014 joidenkin tiedostojen ja juorujen mukaan siitä tulee varmasti hyvä

      • lammas

        AIJAAAAA KUKAAN EI TOKI TIENNY ET siit tulis hyvä ku siit on PAKKO tulla vähintään hyvä !!


      • johnny on paras!! :*

        Puppua, paskaa, valehteluu..dori mut 6 ei ole tulossa 5 tulee 2015 :) ja vittu mua ärsyttää!!! Ku jotkut vittu ei tajuu sitä juonta! Eio ole paljastettu älkää siis yrittäkö keksiä mitään tekosyitä...ja jos sabotte et netis luki ni uskokaa ken haluaa mut mä en usko!!


    • POTC-fani

      mut mites se Angelica?

      ps oon sama ylempänä oleva potc-fani XD

    • xDDDDDDDDD

      Onhan se tulossa 5 ja muistaakseni nimi on Pirates Of The Caribbean idiots, but thinks

      • jack&angelica4ever

        no on kyllä taas luova nimi, aivan ite keksit? ....


      • paska housu

        lol se tulllleeeeeeeeeeee iha varmasti oon jo kattonu 5 mut se ei oo vil tullu elokuva teatteriin eikä


    • RAHANKIILTO

      taas nää rahankiilto silmissä olevat tuottajat haluu joain jatko-osia!!!!! IHAN TURHAA! HANKIKKAA ELÄMÄ!

      • ....

        sitte !! HANKI VITTU ITE elämä ! :) sitä paitsi ....


      • jack&angelica4ever

        no jos ei saatana kiinnosta nii painu helvettii täält.


    • TOTTAKAI TULEE 5 OSA

      kyähän tietty vitone ainaki tulee jos vähä miettii mitä tapahtu 4 lopus!
      Barbossa saa jonku hemmetin taikamiekan tai se laiva on joku taikalaiva, en oo varma en oikei kattonu kunnolla sit jack saa takas mustanhelmen ja sit se angelica vai mikä onkaa väittää et jack sai sen raskaaks, (en oikein tiiä oliko joku vale ettei jack ois jättäny sitä sinne saarelle) miettikää ihmiset tottakai tulee ainaki 5 osa!

      • vieras0115

        ei siinä helvetti vie nii käyny!


      • vieras0115

        vittu et tiedä helvetti yhtää siit


    • hehehe 3

      aijaaaaa !!!!!!!! =) säki hokasit

      • tenski 14

        Tietääkö kukaan tuleeko vitoseen orlando


      • wRTERYTKG
        tenski 14 kirjoitti:

        Tietääkö kukaan tuleeko vitoseen orlando

        ei tuu orlando bloom vitoseen ! eikä keira nightley, vaan penelope ja jack jna barbossa ja kaikkki mitä täs neloses jäi henkii sillai päähenkilöt ja ne laivassa olleet :)) Onneks! Mut orlando oli söpö kyl


      • WillBloom<3
        tenski 14 kirjoitti:

        Tietääkö kukaan tuleeko vitoseen orlando

        Ei tuu :''(( Will on paras hahmo


      • WillBloom<3
        WillBloom<3 kirjoitti:

        Ei tuu :''(( Will on paras hahmo

        Siis kyl vitonen tulee mut ei tuu Orlandoo ;) :c


      • DIE ORLANDO
        tenski 14 kirjoitti:

        Tietääkö kukaan tuleeko vitoseen orlando

        orlando on homo :D


      • Joku
        wRTERYTKG kirjoitti:

        ei tuu orlando bloom vitoseen ! eikä keira nightley, vaan penelope ja jack jna barbossa ja kaikkki mitä täs neloses jäi henkii sillai päähenkilöt ja ne laivassa olleet :)) Onneks! Mut orlando oli söpö kyl

        Orlando Bloom ja Keira Knightley ei enää ollu kiinnostuneita niistä rooleista :(


      • jack&angelica4ever
        DIE ORLANDO kirjoitti:

        orlando on homo :D

        mite sillä sit naine on?


      • pilkunnussija 10
        Joku kirjoitti:

        Orlando Bloom ja Keira Knightley ei enää ollu kiinnostuneita niistä rooleista :(

        Niin siis, Keira Knightley ei kiinnostunu enään roolista, ja koska Keira ei tullut projektiin mukaan, niin Orlando oli sitä mieltä ettei hänkään halua menna mukaan projektiin, koska ajatteli että siinä ei olisi mitään tärkeää roolia enään Willille, kuka on ollut mukana oikeastaan vain Elizabethin takia. Pelastaessaan sitä yms.


    • Ei kait

      Olen lukenu monelta sivuilta missä sanotaan että ei tule mutta onhan se silti aivan mahdollista. Minä en kuitenkaan toivoisi että Orlando tai Keira olisivat siinä.

      • tenski 14

        Ok mut mun miäst saisivat jatkaa siit kun will on lentävän hollantilaisen kapteeni


    • pirate56

      en oo ihan varma mut se tulee ensi iltaan joskus 2013 tai 2014

      • tenski 14

        Eiks kutonen tuu 2014


      • jacksparrowfan4ever
        tenski 14 kirjoitti:

        Eiks kutonen tuu 2014

        kutonen tehää ihan viimeiseksi sillai 5 perään niinku 2 & 3 tehtiin (: ja kyllä sitä alotettaan tekeen 5 jälkee, ja sit 6 on vika . Harmi vaan, ku piratesit on PARHAITA!!


      • KOITTAKAA EES!
        jacksparrowfan4ever kirjoitti:

        kutonen tehää ihan viimeiseksi sillai 5 perään niinku 2 & 3 tehtiin (: ja kyllä sitä alotettaan tekeen 5 jälkee, ja sit 6 on vika . Harmi vaan, ku piratesit on PARHAITA!!

        MIst tietää onko 6 vika???? Pitihän 3 olla vika mut suunnitellaan jo 6 osaa... Haloo


    • PiratesFan <3

      Ei Keira oo vitoses ku ei oo ees neloses Penelope aika varmaan on siin samoinku muutkii nelosen hahmot :) on kyl aika fani ja toivon et tulee lisää ja Johnny Depp on aika(tosi) varmast siin pakko!!

    • ....

      Pirates of the Caribbean 5 pitäis tulla elokuviin 2013 ja kuvaukset alotetaa 2012 kesällä jos mahdollista. todennäkösesti se tulee 2013-2014 jos ei tuu mutkii matkaa.

    • eikä!

      tä?????????? siis onko 5 tulossa:O jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • mie

        öööö ekkö muka tienyt ? no toden näkösesti et ku kysyit mut joo on se ja on han se silleee tosi makeeta ja kaikkee mut sen tajuu vähenmälläkin "jeellä " :)


    • jac_sparrow_fan

      Kylllä se tulee vuonna 2013, en tiedä mitä tapahtuu. Mutta jos tapahtuu noin miten toi yks sano, ni aika surkee taitaa olla :O mutta, jack ainakin siinä on

      • jack&angelica4ever

        ooks muka varma :D:D tai siis et tietenkää voi olla aivan varma mut penelopen on pakko olla siinä? meinaan et se jäi nii auki se loppu nii ei ne vois sitä poiskaa jättää..?


    • orlandotakas

      Voi ku mä haluisin tietä mitä Elisabethille ja Willille on tapahtunut ! Ois niin kiva jos ne tulis takasi ja näytettäs vähä miten lentävällä hollantilaisella on menny .. tässä on 2 päivän sisään katellu kaikki nuo elokuvat aij että :')

      • DIE ORLANDO AGAIN!

        will ja elisabeth pilas pirates of the caribbeanit :P teki niistä vähän tylsiä.


      • Penelope on perseest

        Willin ja Elizabethin tarina oli mahtava, mut se on jo niin loppuun käsitelty! Mitä ne kaks enää duunais? Lisää lapsii??? Kyl siit vois kai olla jotain siit niitten mukulast. Mut ei willistä ja elizabethist enää!


      • Hista DIE ORLANDO AG
        DIE ORLANDO AGAIN! kirjoitti:

        will ja elisabeth pilas pirates of the caribbeanit :P teki niistä vähän tylsiä.

        Haista ***** DIE ORLANDO AGAIN! ei ne mitään pilannu, sää tän koko keskustelun pilaat. Painu vittuun


      • <3 Johnny Depp <3

        Elisabeth ja Will sai lapsen kolmos leffan lopussa..... siin yuli sellanen 10 vuot myöhemmin juttu ja Elisabeth oli niitten pojan kans siel rannalla odottamas Williä kun se tuli sinne lentävällä hollantilaisella! eiks kukaan kato niitä leffoja loppuun?? loppu tekstien jälkeen tulee aina jotain!!! samoi nelosessa, Angelica istuu siel saarel ja se woodoo nukke joka on Jack ajelehtii sinne rantaa, ja sit se nappaa sen ja hymyilee sille pirullisesti


      • jack&angelica4ever
        Penelope on perseest kirjoitti:

        Willin ja Elizabethin tarina oli mahtava, mut se on jo niin loppuun käsitelty! Mitä ne kaks enää duunais? Lisää lapsii??? Kyl siit vois kai olla jotain siit niitten mukulast. Mut ei willistä ja elizabethist enää!

        sä oot perseest, v1ttu anteeex vaa fuck off?!


      • Beeest will
        Penelope on perseest kirjoitti:

        Willin ja Elizabethin tarina oli mahtava, mut se on jo niin loppuun käsitelty! Mitä ne kaks enää duunais? Lisää lapsii??? Kyl siit vois kai olla jotain siit niitten mukulast. Mut ei willistä ja elizabethist enää!

        Nii oli se oli mahtava
        Ja mun mielest nää uudemmat on ihan huonoi tykkäään niistä


    • Porkkanaparsa

      Samaa mieki ihmettelen :o
      Siin olis kuulemma Pintel ja Ragetti! :) mut en oo 100% varma..:o

    • nenialamouS

      En oo ihan varma mut luin jostakin sivusta et Jack ja Angelica rakastuis siin 5 tai jotai sellast. Mut mahtavaa et se vitone tulee

      • TESKI 14

        Saakohan jack vitoses mustan helmen takas ja must ois hienoo jos siin olis lentävähollantilainen ja davy jones heräis henkiin niin kun barbossa kakosessa ja yrittäis saada hollantilaisen haltuunsa


      • TESKI14
        TESKI 14 kirjoitti:

        Saakohan jack vitoses mustan helmen takas ja must ois hienoo jos siin olis lentävähollantilainen ja davy jones heräis henkiin niin kun barbossa kakosessa ja yrittäis saada hollantilaisen haltuunsa

        Lentävähollantilainen olis siinä


      • jack&angelica4ever

        anteeeks, mut ne taitaa olla jo rakastunu? Jos et huomannu ne vatvo niitten yhteistä historiaa aina välillä siinä elokuvassa. Jack ei koskaa oikee mitää tunnusta mut nii se kyl on et angelica oli ja on sen ainoa true love ja toisinpäi, joten eiköhä katota mitä kitkaa niitte välille nyt syttyy ku se sai sen voodoo-nuken. mutta en uskalla liikaa toivoa jos ne sitten peruuki koko elokuvan :( oon tosi surullinen kyl jos ne tekee niin. jostai luin et ne voi peruu sen jos joku paljastaa koko juonen netissä -.- ite en halua oikeastaan tietääkkään juonta, mutta sen sanon että ei H_E_L_V_E_T_I_S_S_Ä MITÄÄN KAPTEENI KOUKKUJA!!!!! Voi kauhee sehä on peter pan pahis ei piratesii kuuluva ei ollenkaa. se pilais koko homman sitte. Mutta ei kannata minunkaan puolesta tehdä koko leffaa jos ei johnny ja penelope oo siinä!


      • jack&angelica4ever
        TESKI 14 kirjoitti:

        Saakohan jack vitoses mustan helmen takas ja must ois hienoo jos siin olis lentävähollantilainen ja davy jones heräis henkiin niin kun barbossa kakosessa ja yrittäis saada hollantilaisen haltuunsa

        lol taas näitä harry potter-juttuja täällä XDDDDDDDDDDDDDDD iha oikeesti kiva et joku on mielikuvitusrikas (itekki oon) mut ei se davy tuu takaas (savvy?). ja joo ei tarvii ny ruveta dissaamaa mut mun mielest koko hollantilaine oli aiva tylsä. ja joo tiiän et tuutte nyt mulle et "ää , ite oot tylsä paska" daa ei kiinnosta? :DD


    • 19857

      Joo :) Eli Pirates of the Caribbean 5 on tulossa, ei ole mitään tietoa milloin ja ketkä näyttelee... Mutta Jhonny Depp näyttelee oikeastaan pakosti... koksa ne elokuvan tekijät ovat sanoneet että elokuva sarjaa ei jatketa jos Jhonny Depp ei ole näyttelemässä Jack Sparrowia. Joten hän ainakin näyttelee :)
      Voin kertoa lisätietoja jos saan tietooni jotain uutta :))

      • ?

        Joo! Ei tosta ollu mitään apua 19857... ainut tieto oli et se ulee mut se jo tiedettiin....


      • 19857
        ? kirjoitti:

        Joo! Ei tosta ollu mitään apua 19857... ainut tieto oli et se ulee mut se jo tiedettiin....

        No sorge ... En lukenu noita aikasempia juttuja...
        luulin et se eka kysymys oli ilman vastausta, ja kerroin sen vaan minkä tiesin...


      • ?
        19857 kirjoitti:

        No sorge ... En lukenu noita aikasempia juttuja...
        luulin et se eka kysymys oli ilman vastausta, ja kerroin sen vaan minkä tiesin...

        ok.
        Mut ois silti kantsinu ottaa selvää parmmin ennen kun tuut viisasteleamaan näihin blogi juttuihin :P


      • 19857
        ? kirjoitti:

        ok.
        Mut ois silti kantsinu ottaa selvää parmmin ennen kun tuut viisasteleamaan näihin blogi juttuihin :P

        No ei voi olla noin suuri älämölö yhestä kommentista. Ja sitäpaitsi saan kommentoida tänne mitä haluun... et turha ruveta..


      • ?
        19857 kirjoitti:

        No ei voi olla noin suuri älämölö yhestä kommentista. Ja sitäpaitsi saan kommentoida tänne mitä haluun... et turha ruveta..

        No ei viitti ruveta kinaamaan mutta lopetetaan nyt tää keskustelu!
        PS. Kantsii silti tulla kommentoimaan suuremmalla tiedolla,sanompahan vaan


      • 19857
        ? kirjoitti:

        No ei viitti ruveta kinaamaan mutta lopetetaan nyt tää keskustelu!
        PS. Kantsii silti tulla kommentoimaan suuremmalla tiedolla,sanompahan vaan

        No juust...
        Ei sitten kinata mut turha tulla mua neuvomaan ja siihen tulla kinaaman neiti/herra tietäväinen!


      • ?
        19857 kirjoitti:

        No juust...
        Ei sitten kinata mut turha tulla mua neuvomaan ja siihen tulla kinaaman neiti/herra tietäväinen!

        No haista....


      • Järjen ääni
        ? kirjoitti:

        No haista....

        No hei keitä nyt ootteki 19857 ja ?.
        Lopettakaa ei tossa oo mitään järkee....


      • 19857
        Järjen ääni kirjoitti:

        No hei keitä nyt ootteki 19857 ja ?.
        Lopettakaa ei tossa oo mitään järkee....

        Ja mikähän "Järjen ääni" sinäki oot xD


      • Oikeus
        19857 kirjoitti:

        Ja mikähän "Järjen ääni" sinäki oot xD

        Antaa noitten tyyppien kinata, Järjen ääni.....
        Omahan toi on asiansa...


      • ?
        Oikeus kirjoitti:

        Antaa noitten tyyppien kinata, Järjen ääni.....
        Omahan toi on asiansa...

        No niimpä sinä Järjen ääni!


      • Parsan nielijä
        ? kirjoitti:

        No niimpä sinä Järjen ääni!

        :D naurattaa noi kinaamis jutut :D


      • 19857
        Parsan nielijä kirjoitti:

        :D naurattaa noi kinaamis jutut :D

        No naura keskenäs !


      • Parsan nielijä
        19857 kirjoitti:

        No naura keskenäs !

        No niin nauranki


      • Just näin
        Parsan nielijä kirjoitti:

        No niin nauranki

        Hyvät Ihmiset,
        Hankkikaa V'''n Elämä kiitos!


      • Vitun homot
        Just näin kirjoitti:

        Hyvät Ihmiset,
        Hankkikaa V'''n Elämä kiitos!

        No pidä sinä homo turpas kii!


      • Perusperse
        Vitun homot kirjoitti:

        No pidä sinä homo turpas kii!

        voi vitun sluibat nyt turvat tukkoo, toi on jotenki niin helvetin noloa kun muutama 12-vuotias jonne täällä ES huuruissa haukkuu toisia. Huhhuh!

        Ja tommoset "Vitun homot" nimet on kyllä niin pelletouhuu taas, mene juomaa sitä ES vielä vähän lisää!


      • jeeeeeeeeeeeeeeeeeee
        Parsan nielijä kirjoitti:

        No niin nauranki

        mä nauran myös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • EllZuu

      Hahaha, ei voi ku nauraa noille kommenteille ja vähä repesin, ''Järjen ääni'' :DDD XD

    • HyMy DePp

      EN TIENYTKÄÄN ET NOIN PIENEST ASIAST SAA RIIDAN ... HEHE no mut joo mä tiiän mitä siin elokuvas tapahtuu ... =P

    • mik64bjork

      No voiks pliis kertoo HyMy DePp ku niin hitto viekoon ettiny joka saatanan sivult what the hell happens pirates of the caribbean 5!!!!! Kato oon niin pira...iha sama fani!!!!!!!!!!! Jote PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS kerro!!!! >-

    • Mik64bjork

      Ja se rum diary oli TOINEn leffa!!!!!! enkä puhu ny sul HyMy DePp!

    • johnnydeepfanitoo

      Ärsyttää ja ärsyttää varmaan teitäki ku ei tiedetä tarkkaan mistä AIHEESTA Pirates of the Caribbean 5 tulee kertomaan joo merenneidot jatkuu varmaan siinä vielä, mutta on ollu ton elokuvan tapasta lisätä siihen aina jotakin uutta.
      Että hei olisko kenelläkään tietoo? Muutakin kun noi, että Jack - Angelica jalkasysteemit, joo se kuulostaa vähän hullulta, että Angelica menettäis molemmat jalkansa ja kuolis varmaa sen takia verenhukkaan??
      Angelicahan ei oo mikään turha hahmo ni miten se vois kuolla? :D Ihmettelempä vaan.

    • Mik64bjork

      oon kekannu oman juonen pirates of the caribbean viitoseen. Siin Davy Jones ei oo kuollu mut on ihminen eikä kirottu ja sit Bartholomew (se merirosvo oikees maailmas) on voittanu seittemält miehelt joil jokasel omistaa yhen meren niin Barbossa saa sen testamentin joka löyty merest. Sit m.r Gibbs kuullee siit ja kertoo Jackille joka mennee taistelee Barbossan kaa niist seittemäst merest ja Davy Jones
      (ihmisenä henkiin palannu) kuulee siit, kössii sotilaitte laivan ja menee mukaa taistoon. Oon hitto 10 v ja kuulitte kyl mun idiksen!!!!!

      • jack&angelica4ever

        lol tuo varmaa auttaa paljo?! XDXD meehä tonne hollywoodii vaa sanoo sun idikses. ps: pirates of the caribbean leffat k-11 ja k-13.


    • EllZuu

      Ite en kattele pirates of the caribbeanii, mutta joskus oon vilkassu iha sattumalta... ihan ookoolta vaikuttavia leffoi=)

    • JHGBGFDDgggy665gfde4

      Sen nimi voi myõs olla - The Piratekibg tai joku..

    • mik64bjork

      Siin pirates of the caribbeani nelosen lopus angelica istuu siel saarel ja löytää jackin voodoo nuken lyön vaiks vetoo et vitoses on jotai siit.

      • tenski14t

        Mut jack otti seu pullon ja ottaa kait helmen ja lyon vaik vetoo et jack etsii willin ja hollantilaisen vitoses tai kutoses lopputaistoo vartent


    • moro

      kattokaa tää!!!!!!!!!!!!!!

      pirates of the caribbean 5 official sneak peek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • eeeeeeeeiiiiiiiiiiii

      mä katoin et Davy ei enää oo elokuvas se kuoli sydänkohtaukseen 29.3.2012

      ps :(

    • ssssoooorrrriiiiiiii

      sori siis 29.2.2012

      ps oon toi sama eeeeeeiiiiiii:)

    • lolzzzz

      Ai siis kuka muka kuoli???

    • POTC-5 JUONI!!!!!!!!

      WUHUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      PIRATES OF THE CARIBBEAN VITOSEN JUONI ON VALMIS JA TIEDOS ON PITKÄ LEFFA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WUHUUUUUUUUUUUUUU
      ANGELICA BARBOSSA JACK KAIKKI NELOSEN HENKILÖT ON MUKANA !!!!!!!!!!!!!!!

      LINKKI TÄSSÄ JOS HALUUT NÄHÄ JUONEN! (SE ON ENKUKS) !!!!!!!!!!!!!!! WUHUUUUUUU JEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
      http://newsflavor.com/entertainment/pirates-of-the-caribbean-5-beyond-the-seas-world-complete-leaked-screenplay/

      • jack&angelica4ever

        Uskot varmasti et toi on aito...? sori nyt vaa mut äläpä innostu liikaa ne muuttaa kässärii koko aja eikä mikää elizabeth oo siinä ku se keira ei haluu näytellä. eikä kiinnosta muutenkaa koko tyyppi tai will, vaikka ne oliki iha hyvät tyypit ekassa trilogiassa. mut hei missä angelica? se on toiseks tärkein koko hommassa, sen ja jackin välil pitää olla romantiikkaaa enemmän!!!! jos disney suvaitsee sen pikkulasten silmille XD ne poisti yhenki "vähän hurjemman" kohtauksen neljännestä elokuvasta. mut ei se kyl kovin tärkee mielestäni ollukkaan.


      • JD-fani

        Ei toi oo se oikee..... ensinnäki ei Elizabeth oo mukana siinä eikä Willistäkään varmoja olla... mut ootan niin kovasti sitä 5 osaa että varmaan räjähdän...! :)


    • mik64bjork

      Onks siin myos pirates of the caribbean nelosest se jackyn nukke????

    • pirate123

      kai siin on =)

    • rommijuoppo

      Tietysti tulee vitonen ainakin, olishan se jo iha typerää jos ne loppuis tohon :D tosin, eihän näitä piratesei voi enää kovin montaa tulla kun Jackista tulis jo aika vanha harmaahapsi.. :D ja mulla ei ainakaan oo mitään hajua mitä vitosessa tulee tapahtumaan, mut toivoisin koko sydämestä että se olis parempi ku nelonen. Toki nelonenki oli huippukamaa, mut jos sitä vertaa kolmeen aikasempaan niin... En tiiä. Ottakaa huomioon että tää on vaan mun mielipide, ei tarvii skitsoo, tässä keskustelussa ku näyttää olevan siihen aika paljo taipumuksia... :'D

      • jack&angelica4everr

        mitä höpötät eikä tuu mikään vanha!! eihä niiden tarinoiden välillä oikeesti mitään aikaa kulu, vaan ite elokuvien teon aikana. nehän vois muuttaa johnnysta vaikka kakskymppisen jackin jos haluais, kyl ne keinot maskeeraukses osaa hei. ja juu en skitsoo, ymmärrän kyl mitä meinaat. p.s mun mielestä niitä leffoi tarttis tulla enää 2. eli "toinen trilogia" myös (:


    • ESjonnezzzzzzzzzzzzz

      ihan tiedoks "POTC-5 JUONI!!!!!!!!" et toi on feikki toi käsis. JOS se ois oikee miks se ees julkastas netis? lol. Mut ootan innol vitost. Toivotaa et se ois yht hyvä ku nelone XD

      • jack&angelica4ever

        hei kuule jonne, oot aivan oikees! (: samaa mieltä, eiväthä ne vois sitä nettiin julkasta koko maailman nähtäväksi kun elokuvas ei ois sit mitää intoo. ite sanovat että jos joku sen aidon saa selville ja julkasee ennen aikojaan nettiin, koko homma voi pysähtyy siihe. eli jos joku hemmetin honottaja kössii kässärit niiten kahvitauolla , nii k_us_es ollaa kaikki hei pls.....


    • Mieeeeeeeeeeeeeeeeee

      Jos joku oikeesti tietäs siitä vähän enemmän kun et "Joo, kyl se tulee joskus" nii olis kyllä ihan kiva! :)

      • jack&angelica4ever

        ei me tiietä, ei nuo tuommoset tiedot tänne toiselle puolelle maailmaa kylmään pohjolaan kovin nopeasti leviä (:


    • pirate2912222222

      Mä sain selville et Davy Jonesin näyttelijä kuoli sydänkohtaukseen Floridalaisessa sairaalassa!

    • JackDepp2o2o00000

      Jaaha:§

    • tj9tjltj45iyj4i9yjiy

      Ai kuoliks se ihan oikeest. en ihan usko. Eikö siit sitten olis lukenu lehissä ja kaikkialla jos se olis kuollu????????

    • LUKIHAN

      no niinhän siit luki ainaki ömömömömö no iltalehes ainaki

    • pirate2912222222

      niinpä:D

    • tj9tjltj45iyj4i9yjiy

      lähettäkää joku linkki sit jossa kerrotaa et se olis kuollu

      • TENSKI14

        ei bill nighty ole kuollu katoin sen 2012 haastattelunY


    • tj9tjltj45iyj4i9yjiy

      no niimpä!! sitähän minäkin :D ei se kyllä oo kuollu!!!!!!

    • jhgwhjghjwhfcjdhhjch

      Se luki wikipediassa!! Että haistakaa te kuule paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • HyMy DePp

      öööö mitä vittuuu te houritte? okei teen selväks tän teille kaikkille että okei : se on kuollut jos seuraisitte uutisii tietäisitte ! ja tokaks hahahah en voi muuta ku nauraaa teijän pirates of the caribbean5 tiedoille , sillä ne hän on ihan väärii mut joo miten vaaa levitelkää vaan jtn jonkun keksimii juorui samapa se mulle ku tiiän totuuden

    • muumipappa1234

      no kerro jos kerran tiijät!!!!!!

      • HyMy DePp

        hahaha hahahahaahah SULLEKO ? noooh en ikinä !!! kato näin se menee jos tietää on helppo hymyillä ;) jajaaj voit oottaa ens vuoteen ku se ilmestyy tai no saada samal tyylil selvillee ku mä ! :)


      • jack&angelica4ever
        HyMy DePp kirjoitti:

        hahaha hahahahaahah SULLEKO ? noooh en ikinä !!! kato näin se menee jos tietää on helppo hymyillä ;) jajaaj voit oottaa ens vuoteen ku se ilmestyy tai no saada samal tyylil selvillee ku mä ! :)

        nolo et ees tiiä ku ite uskot jotai feikkijuonta joka kuulostaa aidoimmalle, vaikken itekkää usko mitää juonii mitä netis kerrotaan.


    • Repesin...

      Siis voi vitun idiootit suoraan sanoen. Se Bill Nighy ei tosiaan ole kuollu. Te sekotatte sen toiseen. Henkilö nimeltä Davy Jones on kuollu. Mä en ees tajuu miten joku voi sekottaa ne nuin pahasti. Muistakaa sitten että Davy Jones on Davy Jones ja Bill Nighy on Bill Nighy. Muutenkin jo naurattaa kun kattoo näitä kommentteja......

    • senkin!

      Mä tarkotin Davy Jonesin näyttelijää senkin VITUN PASKAPÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja oon muuten 9v tyttö tiedoks!!!!!!!!!!!

      • jack&angelica4ever

        ei siis vois enää enempää pelottaa ku 9v likka tulee huutamaan? :) ei millää pahalla, oot kyl iha oikees tuolla muulla kommentilla, joten älä skitsoo.
        ja juu, sääli on jos on kuollu mutta en ainakaan davy jonesia kyllä kaipaa takasi , sehän kuoli eikä tuu takas vaikka voissa paistais.


    • serkku

      Outoo mihin tää keskustelu on nyt menny! Kattokaa tätä tekstiä! Aika outoo! Ja muuten mulle on ihan sama ootko 9v ja vielä tyttö! Ja sitä paitsi ei se oo kuollu! Koska se näyttelijä on mun serkku että niinku daa!

      • jack&angelica4ever

        XDDDDDDddd trollausta vai trollausta? serkku, aa jep XDXXDDXDXd ja aika vattu oih mitä välii jos tääl huuellaa toisillee ? tää on politiikkaaa :D ja kumma että tänne sivuille eksyy aina näitä pikkujonneja pärinöissään, vaikka kieltämättä juon itekkin koko ajan es ;);););) OK JOO PAS-KAN JAUHANTA V1TTUUN MUN OSALTA MORO


    • best for ever

      okei vittu nyt te kaikki !!!!!!!!!!!!!!!!! ketä saatana vittu kiinostaaa noi teijän jutut ?? vastaus : eiketäännnn .... !!! jajajaj se ei oo kuollut !!!! jajajjja olkaaa hiljaaa josette tiiä mitä siin oikeesti tapahtuuuu jajja lopetttakaa noi vitun ärsyttävät komentit :)


      KIIITOS .... :))) ps. Johnny depp

    • hsjdchajshjdaghghffs

      Niinpä! Best for ever.... Puhuu järkeä! Niin että shut up!!!!

    • cnjzxjcsbdjvxjcbhsdc

      Mä lyön vetoo et vitost ei tuu!

    • plkjhgfghjk

      no mut kyl se tuleee ooon sata varma ! :DD , koska siit on puhuttu jo niin paljon ja kaikkeee ! :DD

    • bcjcjsbdchxbhcvsdcdg

      no en mä vaan usko!!!!

    • LOLOLOLOLOLOLOOLOOOl

      Vittu annan kaikki rahani jos sit ei tuu!!

      • rahansaaja

        siitä vaan anna mulle rahas, sillä se tulee, johnny depp on ite sanonu niin!


    • angel love

      no kyl se tulee !!!

    • hzbjkzhcxbchscvscb v

      no jaaha en usko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • angel love

      no vittu älä usko mut ku se tulee sitpähän näät !!!! :) ;)

      • .

        Itseasias ei välttämät tuu. mitä vaa voi tapahtuu


    • jdcjbdshbhzchsvcgsdc

      niinpä!!!! mikää ei oo mahollista senki vitun kusipää

    • ääää...

      Onks se ihan varmaa että Will ja Elisabeth ei oo täs elokuvassa???

      • jack&angelica4ever

        no jumaliste on.


      • jeeeeeeeeeeeeeeeeeee

        lähetä orlandolle vaiika fani postii ja kysy


    • näin meillä

      mitä te selitätte??? tietty vitone tulee:D
      juoni kuulemma liittyy angelican nelosessa mainitsemaan aarteeseen(?) jolla voi hallita tuulta ja meriä ja siitä jack ja barbossa ja muut sitte tappelee. ja sit siin on angelican ja jackin suhteesta ja voodoo nukesta. ja syrene ja philip vielä pyörivät siinä.
      en ole ihan varma mutta tämmöistä kuulin :)

      • jack&angelica4ever

        ahaaa, eli angelica valehteli jälleen kertomalla totuuden (; SIIS D444 ÄLKÄÄ SKITSOTKO EN USKO MITÄÄN VAKAVISSANI MUTTA en ihmettelis vaikka asia ois noi. mun mielestä ei syrenaa ja philipiä tarvis enää mut tulkoo jos on tullaksee.


    • vjhhdbnfhsfbsbdhxbhc

      okei.... kiva kuulla mut sitä mä en usko että Bill Nighy ois ton yhen tyypin serkku.....!

    • amrilloo7000000

      hei tyypit se on yhtä allekirjotusta vaille valmis ett 5 tulee =)

      • jack&angelica4ever

        :DDDDDDDD Niimpä. jos johnny päättääki että ei jostain järjenvastaisesta syystä haluakkaan (mitä epäilen) näytellä, koko homma kusahtaa.


    • uskon!

      mä vittu ainakin uskon!!!!!!!!!!!

    • jhbybhhbu0iytfy77777

      mä en usko

    • vgvgvggggggggggggggg

      hei lopetetaan nyt! ja ne ketkä on samaa mieltä nostaa peukun pystyyn!

    • njdfscxhffhhfjhfhfhh

      hei nyt lopetetaan! ja ne ketkä on samaa mieltä nostaa peukun pystyyn!

    • ExoottinenBanaani

      eikös se ole the pirate king tai beyond the seas world? :)

      • jack&angelica4ever

        no olkoo vaikka kumpiki kaks elokuvaahan niitten on aikomus tehä.


      • jokutollane

        No katotaako miust se on the lost abyss jos se on se ni ExoottinenBanaani antaa meikäläiselle10€ ...läppäXD


    • johnny fan for ever

      ja nyt vittu voisitte pikku hiljaa lopettaa ton et tuleeko vai ei ku vittu ssatan ku se tuleeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDd

    • vihdoin järki!

      niinpä!

    • tiedonhaluinen

      No terve.... On tää keskustelu menny kummalliseks........ En ihan aatellu et tää menee tämmöseks kun alotin tän :) Olin 2 viikkoa Egyptissä ja en oo kattonu näit kommentteja :D Ja jos ei oo muuta asiaa ku kiroilla ja suuttua ja riidellä niin eipä tarvii kirjotella :D tarkotin ehkä lähinnä jotai oikeeta tietoa :)

      • jack&angelica4ever

        itekki tänne eksyin tietoo hakemaan , vaikka tiiän ettei sitä aitoo tietoa täältä varmaan saakkaan :)


    • mik64bjork

      Siis hemmetti turpa kii! Te pervot pilaatte suomi24 maineen ja tahritte pirates of the caribbean viitosen oikeet tapahtumat!! Jos ette tiiä niin turpa kii! Ne jotka tietää nii ihmees kertokaa muut saa ol hiljaa! Ja älkää kysykö en itekkää tiä pirates blaa blaa blaa viitosest mitää paitsi et se tulee ja vähän muutakin jota en jaksa nyt (tai koskaan) selittää. Joten potc5 nörtit avatkaa sanainen(aarre)arkunnne.
      Please. : I.

      • jack&angelica4ever

        no säkö tiiät sitte jotai?:DDDDD sori mut pakkohan sulle oli vastata.


    • en kerro!

      Mä tiedän mitä siin tapahtuu mut en kerro ennenku kaikki on rauhottunu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • jack&angelica4ever

        no minäki kyllä uskon joo että tiiät XDDDD usko unelmiis et joku uskooo suhu, vaikka kyl täällä muutama idiootti saattaa uskoakki.


    • kjdahdjahdjahkajadja

      kerro kerro kerrooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Johnny bear

      no lol !!!!! koska tiiän iteki mitä siiin tapahtuuu jajja kaikki han on rauhallisiii!! :DDD

    • muumipappa1234

      NO KERTOKAA JOKU EES :D oho caps-locki jäi päälle :D

    • gldmgdlmvkfsö<a

      No okei mä kerron! Vitsi vitsi en tiedä enkä kerro!!!!!!! HÄÄ!!! HÄ

    • FOR EVER YOUR <3

      ja tos kommentis oli ideaa???!!!! :D ( ei sillä et täs ois ollut mut kuiteski)

    • AngelicaFever

      Ei sitä juonta täällä kukaan tiedä... Jos nyt vain oottaisit noin vuoden vielä ja kattoisit sitten löytyiskö se jostain. Ja olis kyl aika tyhmää jos juonesta tietoiset tulis spoilaamaan ne tapahtumat tänne nettiin, myyntihän vähenisi. Ja juonesta tietoisilla tarkoitan tietenkin niitä, jotka on mukana tekemässä sitä leffaa.

      • jack&angelica4ever

        NIIMPÄ VÄHÄ LÄPPÄ KAIKKI ON TÄLLEE "JOO TIIÄN JUONEN MUTTEN KERRO" JA SIT KAIKKI USKOOKIN ERI JUONEEN? JÄRKI HOOOI ÄLÄ JÄTÄ


    • hehehe=)

      Mä uskon että voi tulla Pirates of the Caribbean 5=)
      Mutta oon lukenu jostai että voi tulla myös 6 osa mutta en ole 100% siittä varma!

    • yep !

      ööööö !!!! kaikki ties ton jo :DDDd heheheeheheh

    • Barbossa-fani

      Laitetaanpa nyt kunnon FAKTAT kasaan! Tässä on KAIKKI VIRALLINEN TIETO TÄHÄN MENNESSÄ! Tiedän! Olen seurannut PotC-aiheisia uutisia päivittäin kolmen vuoden ajan. Kaikki muu on täyttä roskaa. Eli:

      1. Vielä ei ole mitään varmaa lyöty lukkoon. Ainoastaan seuraavat varmat asiat ovat tiedossa:

      2. Terry Rossion (ilman Ted Elliottia) tekemä ensimmäinen vaihe käsikirjoituksesta on valmis (lähde: http://www.hollywoodreporter.com/news/pirates-5-script-delivered-disney-185357 päiväys 4.5.2011), eli tarina on melko selkeillä suunnilla. Käsikirjoitus on tämän hetken tietojen mukaan uudelleenkirjoitettavana (lähde: http://collider.com/jerry-bruckheimer-lone-ranger-budget-pirates-5/121358/). Kokonaisuudessaan viidennen osan kässäriä on työstetty ilmeisesti jo yli 1,5 vuotta. Työstäminen alkoi jo paljon ennen kuin Vierailla vesillä näki ensi-iltansa. Terry Rossio alkoi kirjoittamaan viidennen osan kässäriä viime vuoden tammikuussa (lähde: http://www.deadline.com/2011/01/disney-sets-terry-rossio-to-script-fifth-pirates-of-the-caribbean-installment/)

      3. Maailman suurimmalla elokuvatietosivustolla, IMDb:ssä, on jo PotC 5:lle sivut valmiina: http://www.imdb.com/title/tt1790809/

      4. Käsikirjoittaja Terry Rossio sanoi eräässä haastattelussa (tässä: http://www.digitalspy.co.uk/movies/at-the-movies/a302486/on-set-potc-jerry-bruckheimer-terry-rossio.html), että viides osa on lähes väistämätön totuus, mutta asian päättävät Johnny Depp ja yleisön suosio sarjaa kohtaan.

      5. Tuottaja Jerry Bruckheimer on todella positiivinen uuden PotC-osan toteutumisen suhteen (lähde: http://i55.tinypic.com/15hpx4.jpg). Mikään ei kuitenkaan vieläkään ole varmaan. Pelkkä kässäri ei riitä tässä vaiheessa.

      6. Johnny Depp on lupautunut näyttelemään Jack Sparrow'ta. Mitään ei kuitenkaan vielä ole virallisten tietojen mukaan allekirjoitettu.

      7. Kevin R. McNally (Joshamee Gibbs) vihjaili 2011 lokakuussa, että viidennen osan kuvaukset voisivat alkaa jo vuoden 2012 kesällä, jos kaikki asiat saadaan järkättyä kohdilleen (lähde: http://www.americansuperstarmag.com/celebrity-news/exclusive-kevin-mcnally-talks-pirates-of-the-caribbean-on-stranger-tides-blu-ray). Hän ei kuitenkaan vastaa mistään. McNally on "vain" näyttelijä, joten hänellä ei ole sen kummempaa tietoa itselläkään.

    • Barbossa-fani

      8. Kevin R. McNallyn ja Johnny Deppin lisäksi, myös Orlando Bloom (Will Turner) (lähde: http://www.fandango.com/movieblog/orlando-bloom-open-to-pirates-of-caribbean-5-return-684391.html), Judi Dench (Noblewoman) (lähde: http://www.people.co.uk/2011/11/13/daniel-s-fantastic-but-i-do-miss-pierce-says-dame-judi-102039-23557714/), Greg Ellis (Theodore Groves) (lähde: http://www.iamrogue.com/news/interviews/item/5083-iar-exclusive-interview-greg-ellis-talks-pirates-of-the-caribbean-on-stranger-tides-and-star-trek-2.html), Astrid Berges-Frisbey (Syrena) (lähde: http://www.heyuguys.co.uk/2011/10/05/heyuguys-speak-to-astrid-berges-frisbey/) ja Sam Claflin (Philip Swift) (lähde: http://www.digitalspy.co.uk/movies/news/a340742/pirates-of-the-caribbean-star-sam-claflin-keen-for-sequel-return.html) ovat ilmaisseet kiinnostuksensa palata viidenteen Pirates-osaan mukaan.

      9. Puolestaan Keira Knightley (Elizabeth Swann) ilmaisi asiansa tulevia PotC-elokuvia kohtaan selkeästi: häntä ei kiinnosta ollenkaan tulla mukaan missään vaiheessa, koko homma on aivan liian rankkaa hänelle niin fyysisesti kuin henkisestikin ja Zoë Saldaña (Anamaria) totesi eräässä haastattelussa, että jo ensimmäinen PotC oli hänelle liikaa (lähde: http://www.breakingnews.ie/entertainment/saldana-pirates-of-the-caribbean-filming-not-to-my-taste-518440.html). Siis ainakin he näyttävät olevan ulkona mahdollisesta jatko-osasta/mahdollisista jatko-osista.

      10. Rob Marshall ilmaisi marraskuussa 2011, että on valmis ohjaamaan seuraavankin Pirates-osan (lähde: http://www.lfpress.com/entertainment/dvd/2011/11/17/18983991.html).

      11. Johnny tulee olemaan 100%:n varmasti mukana. Herra itse on sanonutkin, että olisi valmis tekemään vaikka seitsemän osaa, jos hänet pyydettäisiin (lähde: http://www.johnnydeppweb.com/johnny-depp-keen-to-do-a-pirates-7/comment-page-1/). Ja tuo uutinen on vuodelta 2007. Ilman Johnnya ei ole Jack Sparrow'ta. Ja ilman Jack Sparrow'ta ei ole Pirates of the Caribbeani. Tuottaja Jerry Bruckheimer on tämän sanonut, joten melko selvää mielestäni asian pointti. Tässä uutisessa Johnny lupautuu tekemään vaikka kahdeksannen osan, jos hänet halutaan mukaan (lähde: http://www.philstar.com/Article.aspx?articleId=684594&publicationSubCategoryId=200) ja miksei haluttaisi!? Uutisen päiväys: 10.5.2011, eli paljon tuoreempi uutinen.

      12. Erään salaisen lähteeni mukaan kaikki tieto viidennettä osaa kohtaan on vielä tällä hetkellä huippusalaista! Mutta sen verran hän pystyi sanomaan, että Disney tähtää vuoteen 2014!

      Siinä! Muuta VARMAA VIRALLISTA TIETOA EI OLE! Ei kannata uskoa kaikkea roskaa, mitä vastaan tulee. Kaikki info aikanaan. Johnnylla on nyt iso projekti Gore Verbinskin kanssa The Lone Ranger -elokuvan kanssa. Sitten on vielä The Thin Man -elokuvan kuvaukset. Johnny voi siis aikaisintaan kesällä aloitta kuvaukset viidennen osan parissa, eli viides osa tulee automaattisesti aikaisintaan vuonna 2014. Päivämäärä ei ole tiedossa todellakaan vielä tässä vaiheessa!

      Kiitos ja moi!

    • Angelica-fani

      No joo mut ehkä joku haluaa tietää onko siinä Penelope Cruz mukana?????

    • jhjugugydcsssssweaey

      No kaikkihan sen tietää pönttö!

    • Angelica-fani

      Eli onko vai ei, ku kenties mä en tiiä. Kerro ihmeessä "jhjugugydcsssssweaey"

    • ON ON ON!!!

      NO ON!!!!!!!!

    • KATO KATO!!!!

      Niinpä! kattoisit tän: pirates of the garibbean5 official sneack peek!

      • Barbossa-fani

        EI OLE PENÉLOPE CRUZ MUKANA! Sitä ei tiedetä vielä! Miten se voi olla niin v*tun vaikea ymmärtää! Vielä kertaalleen: MITÄÄN VIRALLISTA TIETOA EI OLE JULKAISTU NÄYTTELIJÖIDEN, JUONEN TAI EDES KOKO JULKAISUN OSALTA!!!! On erittäin todennäköistä, että Penélope on mukana ja hän on myös ilmaissut kiinnostuksensa palata. Mikään ei koskaan ole varmaa. Odottakaan virallisia uutisia, älkääkä jakako koko ajan väärää tietoa. Ja älkää te idiootit uskoko väärää tietoa, jos asian ilmottaneella ei ole jakaa linkkiä alkuperäiseen uutiseen yms.

        Ei ole mitään PotC 5 Sneak Peakia! Se on Vierailla vesillä -osan lopputektien jälkeinen kohtaus, joka on osa itse leffaa. Jokaisen osan lopussa on joku pikku lisä lopputekstien jälkeen.

        Ja lukekaa pitkät kommenttini ihan tuosta muutama viesti ylöspäin! Kiitos!


      • jack&angelica4ever
        Barbossa-fani kirjoitti:

        EI OLE PENÉLOPE CRUZ MUKANA! Sitä ei tiedetä vielä! Miten se voi olla niin v*tun vaikea ymmärtää! Vielä kertaalleen: MITÄÄN VIRALLISTA TIETOA EI OLE JULKAISTU NÄYTTELIJÖIDEN, JUONEN TAI EDES KOKO JULKAISUN OSALTA!!!! On erittäin todennäköistä, että Penélope on mukana ja hän on myös ilmaissut kiinnostuksensa palata. Mikään ei koskaan ole varmaa. Odottakaan virallisia uutisia, älkääkä jakako koko ajan väärää tietoa. Ja älkää te idiootit uskoko väärää tietoa, jos asian ilmottaneella ei ole jakaa linkkiä alkuperäiseen uutiseen yms.

        Ei ole mitään PotC 5 Sneak Peakia! Se on Vierailla vesillä -osan lopputektien jälkeinen kohtaus, joka on osa itse leffaa. Jokaisen osan lopussa on joku pikku lisä lopputekstien jälkeen.

        Ja lukekaa pitkät kommenttini ihan tuosta muutama viesti ylöspäin! Kiitos!

        öööö, just ite sanoit et "EI OLE PENÉLOPE CRUZ MUKANA!" ja sit heti perää: sitä ei tiedetä vielä XDXD FAIL? kyl tota ainaki on v*tun vaikee tajuta


    • ????????????????????

      En mä oo nähny koska meillä se vaa pysähtyy jopa ennen lopputekstejä??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    • Barbossa-fani
    • Hattivatti
    • Barbossa-fani

      Itse asiassa tuossa ei ollut mitään viidenteen osaan liittyvää. Kaikki liittyi neljänteen osaan. Olipa harjaanjohtava tuon videon nimi...

    • :D Argh

      voi vittu teitä !!! :DD

      • JohnnyDeppfan

        Siis mistä teitä löytyy. Ensinnäkin Pirates of the Caribbean viitonen saattaa olla tulossa tai sitten ei mutta edellisiin keskusteluihin vedoten Bill Nighty ei ole kuollut hän on sen verran tunnettu hollywood-tähti että uutisis olis kyll ilmotettu asiasta lisäksi mistä te olette edes kaivanut tuon kuolema-tiedon esiin p%"@eestännekö joten saisko lähteet.


    • Johnny Depp <3 fan

      mitä vittuu eks oo tullu selväks et se ei oo kuolut !!! ja viitonen on tulossa

    • hiruftuftydyydgggggg

      NO JOO JOO! KAIKKI SANOO TOISIN MUT MÄ USKON!!!!! PISTE!!!!!!!

    • Kiitos Barbossa-fani

      Kuunnelkaa Barbossa-fania. Asiallisin ellei ainut asiallinen äijä tässä keskustelussa!

    • lol

      lolololololoolloololololololololo

    • Barbossa-fani

      Kiitos, että joku osaa arvostaa luotettavaa faktaa. Kunniotusta täältäkin suunnilta :)

      Vielä sitten kertaalleen tämäkin: VIIDES OSA EI OLE TÄMÄN HETKEN TIETOJEN MUKAAN TULOSSA VIELÄ!!!

      Noni, luulisi menevän jo perille. Mitään varmaa ei vielä ole. Mitään virallisia tiedotteita ei ole kuin nuo aikaisemmin mainitsemani kohdat. Kaikki aikanaan. Jos ei ole mitään infoa, ei tarvitse itse valheita alkaa keksimään. Vielä tyhmempiä on ne, jotka nuo perättömät valheet uskovat.

      Ja mitä herra Bill Nighyyn tulee, niin juurihan hän esiintyi upeassa roolissa Titaanien mahti -elokuvassa jumalaisten aseiden luojana. Suosittelen katsastamaan. Ja onhan herralla tällä hetkellä kuvaukset menossa kolmeen eri elokuvaan: I, Frankenstein; Payne & Redemption sekä The Beauty of Sharks.

      • jack&angelica4ever

        NO JOOO JOOO LOPETTAKAA TÄÄ PASKAN JAUHANTA TÄÄ ASIA LUULIS MENNEEN PERILLE VITTU KETÄ KIINNOSTAA ONKS SE KUOLLU VAI EI SE EI LIITY TÄHÄ P*SKAAKAA OIKEESTI VATTU RAGEEN NYT JUMALAUTA ANTEEKS.


    • =))))))))))))
    • perille

      Kaikkien pitäis nyt tajutaa, että PotC 5 ontulossa ja se ei tuu tänää eikä huomena vaanjosku ens tai seuraavana vuonna, mutta kaikki aikanaan.

    • hbdchdbvfbvbvhbfvhgg

      Oikees oot! Siis onko teidän kaikkien pakko! SIIS DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS: Älkää taas sanoko et on liian paljon huutomerkkejä!

      • mik64bjork

        Oli niin paljon A kirjaimia ettei näkyny huutomerkkejä.
        XDXDXDXDXDXDXDXD!


    • Barbossa-fani

      No, kerta te tiedätte noin paljon ja noin varmasti, että viides osa on tulossa tämän hetken tietojen mukaan, niin antakaapa vaikka jokin linkki johonkin uutiseen, jossa niin sanotaan.

      Kyse on siitä, että te LUULETTE, mutta te ETTE OIKEASTI TIEDÄ, koska sitä tietoa ei vielä ole olemassakaan. Disney ilmoittaa asiasta, kun kaikki on varmaa. Ja koska viidennestä osasta ei ole vielä annettu virallista infoa, viides osa ei ole vielä varma.

      Täällä on liuta laiskoja teinejä, jotka eivät tajua järkeä. Uskokaa, mitä haluatte. Viides osa ei ole vielä varma, mutta se on todennäköinen.

      Kiva, kun et saa viestiisi muuta sisältöä, hbdchdbvfbvbvhbfvhgg, kuin tuolla tavalla. Tyhmää, lapsellista ja säälittävää. Mutta minkä minä sille voin. Anna mennä vaan :)

      • jack&angelica4ever

        HAISTAHAN SAATANA KUKKAAA MINÄKÄÄ EN OLE VIELÄ AIKUINEN JA TAJUAN AIKA HELVETIN HYVIN NÄMÄ ASIAT, TIEDÄN ETTÄ MIKÄÄN EI OO VARMAA ENKÄ USKO MIHINKÄÄN MITÄ JENGI KERTOO , OK?!?! MUTTA OON AIVAN SAMAA MIELTÄ KANSSAS, PEEÄS OON LAISKA MUTTEN MISSÄÄN ASIASSA JOKA LIITTYY PIRATESIIN. JA MONI TÄÄLLÄ USKOOKIN AIVAN PILIPALI-JUTTUIHIN!!! TYYLIIN KAPTEENI KOUKKUUN TAI JALKOJEN AMPUTOIMISEEN TAI DAVY JONESIN KUOLLEISTA HERÄÄMISEEN. SORI MUT TÄÄ ON KYLMÄ TOTUUS. KIITOS OLEN PUHUNUT.


    • JohnnyDeppFan

      Noniin Barbossa-fani eiköhän kaikki tiedä jo sen että virallista tietoa ei ole, mutta pakkohan todeta että olet kyllä keskustelun ainut aisiallinen henkilö koko keskustelussa. Ja hbdchdbvfbvbvhbfvhgg mistä toi daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tossa kommentissa oli (saatika toi nimimerkki)

    • i love p

      kattokaa vikistä sieltä näkee nimen mut muuta ei näy siellä(sen nimi on vissiin merten takainen maailma)mut en haluu et jack menee jonnekki paska paikkaan entä sen laivasto???ettekö muista 4 siinä niillä oli sen perämiehenkaa laivasto?Joten?

    • i love p

      se on varmaan semmonen että merirosvot tuhoo komppanjan

    • ldkhcsdhcjsdhcjhvkdf

      Hei mä saan sanoo DAAAAAAAAAAAAA...... Jos haluun et älkää vittu muo ruvetko neuvoo!!!!!!

    • agent0079654

      lolz

    • okei?????

      ookei?????????? Niinku kiva??!!

    • Barbossa-fani

      "Merten takainen maailma"...Ihan hemmetin hyvältä kuulostaa tuo nimi, mutta joku random Wiki-käyttäjä keksinyt tuonkin. Suomen Wikipediaan ei ole oikein luottamista.

      • jack&angelica4ever

        kyllä tuosta monella sivulla luki että ei tuo mikää suomalaisten keksintö oo. mut kieltämättä nimi on aika random. ois ollu ees vaan tyylii "beyond the seas=merten takana" XDD tai jotai!! en siis usko et tuliskaa välttämättä mitää tonne päinkää.


    • JohnnyDeppfan

      Kun joissain kommenteissa puhutaan että jos Jack katkaisisi Angelicalta molemmat jalat niin varmaan Angelica kuolisi verenhukkaan saanen muistuttaa että kyseessä on disneyn elokuva mistä helkkarista teitä tosikkoja löytyy. Mutta suomen wikipedian niin sanotun sotkuisuuden ja Barbossa-fanin tietojen mukaan perusteella viidennestä osasta ei ole tullut virallista tietoa kattokaa vaikka http://fi.wikipedia.org/wiki/Pirates_of_the_Caribbean_(elokuvasarja)

      • jack&angelica4ever

        XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd repes. MIKS HEMMETIS JACK RUPEIS PALOTTELEE ANGELICAA JOS SE RAKASTAA SITÄ xdxdx VIT-TU VÄHÄ LÄPPÄ?!?!?! XDDXD


    • oiifuef777f7777f7777

      samaa mieltä

    • mamma mia!!!!!!!!!!!

      mamma mia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • www.ifolor.fi

      www.ifolor.fi

    • uhhh! Depp <3

      öööö mitä Vittua!!!!!!!! te säädätteee!!!??? :DDDDDD

    • öööö.LOL?????

      Ja mitäs järkee tos ifolor jutus oli??????

    • JohnnyDeppfan

      Miten vitussa tuo ifolor.fi tähän liittyy.

    • Barbossa-fani

      jnoi

    • uhhh! Depp <3

      ENtiiiää !!! mut löysin hyvän netti sivun jossa kerotaan jo jtn alku juttui ja sit siin luki kans et kesäl tuleee varmempaa tietoo ;)

      • jack&angelica4ever

        no tarviiks sanoo mitään jos et voi yleisesti jakaa iloasi kanssamme ? (;


    • Piratess

      No tällä hetkellä suunnitellaan tohon neloseen tuplajatko-osaa, ja deppin sopimus sparrow-roolista on ihan allekirjotusta vaille valmis :D eli LUULTAVASTi tulee 5 JA kuutonenkin, ainakin uskon näin

      • jack&angelica4ever

        Joo, kaikki varmaa luki tämänki jo.


    • RAKASTU!!!

      e-kontakti.fi RAKASTU HETI!!!!!

    • OOO OOO!!!!

      MINA LAHDIN POHJOISKARJALAAN!!!! OOO OOO!!! VAIHDAN FARKUT VERKKARIHOUSUUN!! KOTISEUDULLE POHJOISKARJALAAN!!!! OOO OOO!!! JA EN JAKSA ENAAA!!!!

      • jack&angelica4ever

        NO VITTU ANTAA PALAA


    • www.PASKA.fi

      www.PASKA.fi

    • oikeesti!

      Hei oikeesti onko pakko!!!!?????

    • iuh7uujuuuuuu

      Sain tietoo!

      • Tenski14

        Haluun tietää onko will ja hollantilainen siin ku se jäi sillon willille


      • jack&angelica4ever
        Tenski14 kirjoitti:

        Haluun tietää onko will ja hollantilainen siin ku se jäi sillon willille

        hei pls ketä kiinnostaa joku hollantilaine se oli oma tarina ja willin tarina "päätty" jo onnellisesti: se sai vaimon, laivan ja penskan? kuka tarvii sitä vielä? 0:


    • TÄSSÄ!

      MÄ EN OO VARMA SIIT MUT MÄ TIEDÄN SEN ET ANCELICA KOSTAA JACKILLE!!!!
      LUVASSA ON TIETOJENI MUKAAN TULOSSA TOOOOOOSI TRAAGISIA KOHTAUKSIA!!!!

      • jack&angelica4ever

        no voi sen uskon. mutta tuskin liian traagisia, huomautan vain että tää on disney-tuotantoa. tuskin ne kovi laittaa veriks jos ne deletoi pelkästään semmosen kohan nelosesta ku angelica leikki sillä voodoo-nukella ..... sillee vähän pervommin (: jos ymmärrätte mitä tarkoitan.


    • :D TÄSSÄ!!!

      JA SAIN MYÖS TIETOA ETTÄ MUSTAPARTA HERÄÄ JOTENKIN ELOON!!!!
      DEPP LUPAS NÄYTELLÄ JACKKIÄ. MUTTA ON MYÖS MUITA MIEHIÄ JOTKA VOIS NÄYTELLÄ JACKKIÄ........ AINIIN!!! TÄÄ ON MUUTEN PARAS TIETONI!!! SILLÄ JACKKIN ISÄ KUOLEE!!!! KUULEMMA TOSI KAMALALLA JUTULLA! EHKÄ KIDUTUKSELLA TAI VAIKKA SILLÄ ETTÄ MUSTAPARTA SAA SEN..... EN OO VARMA MUT SE KUOLEE!!!!!!



      PS: MULLA SAATTO OLLA KIRJOTUSVIRHEITÄ JOTEN ÄLKÄÄ HUOMAUTTAKO!!

      PPS: LAITAN LISÄÄ TIETOO JOS LÖYDÄN!

      • jack&angelica4ever

        no ei jumalan pyssyt jos toi oli totta, OK KAVERIT, SAATAN KYL JOHONKI JUTTUIHIN USKOO JA MULLE TULIKI SEMMONE 6. AISTI JA TULINKIN NÄIN KERRAN AJATELLEEKSI ETTÄ ANGELICA VOIS KOSTAA JACKILLE KOSKA SE TAPPO ANGELICAN ISÄN JA NYT SE TEKIS TOISINPÄI MUT ENTIIÄ, REISSUMIESTÄ VAISTO VIE. SORI EI LIIA PÄRINÖISSÄÄÄÄÄÄ %DDDD MUT JOO OON TOSISSAAN


    • kts. google juntit
      • jack&angelica4ever

        sori nyt, mutta mistäköhän tuolta löysit kyseisen tiedon? oon yrittäny tuota sivua tutkia mutta ei kyllä satu silmään.


    • Jesjes :)

      Kiva et nyt on jotain varmaaki tietoa! Toi alkupäässä oleva juonenpätkäki oli nin puuta heinää ... Mut tässähän tulee jo ihan odottamaan sitä leffaa, toivottavasti tulee pian !:)

    • mik64bjork

      Tos wikipedias ei kyl sanota vitosest mitään. Mut oon kattonu muualta et se tulee ja sen nimi on merten takainen maailma. Mut jos huomasit et sul on kirjoitusvirheitä niin miks et korjannu? Thanks kumminkin kts. google juntit. Ite oot...

    • Muzti

      Katsoin yhdestä paikkaa(en kerro sitä koska se on salainen) haastattelun, jossa kerrottiin ainakin elokuvassa esiintyvän Angelica, William, Elizabeth, Willin ja Elizabethin poika(nimi ei tiedossa), Syrena ja Philip. Will ja Elizabeth tulevat esiintymään vitosessa ja kutosessa. 5 ja 6 tulevat olemaan Pirates of the caribbean- sarjan viimeiset elokuvat. :)))

      • jack&angelica4ever

        hei PLZZZ EIKSE KEIRA OO SANONU TARPEEKS SELVÄSTI ET SE EI OO KIINNOSTUNU NÄYTTELEMÄÄN ENÄÄ NÄISSÄ LEFFOISSA?


    • Muumipappa1234

      öööö. siin ei kyl oo elizabethii ku keira on ittekki sannu ettei haluu olla mukana enää ja sä et kuitenkaa tiiä sitäpaikkaa mist katoit sen ku et voi eees nimee sanoo, keksit päästäs kuiteski

    • Tia Dalma;)

      ja ne jotka mietti willin ja elizabethin tulevaisuutta nii eiks se riitä että kolmoselokuvan lopussa (tais olla lopputekstien jälkee??) näytettii se yks kohtaus..

    • Palmtree

      Nii oikeassa oot tia dalma :) mustaki se niiden tarina jo tavallaan käsiteltiin loppuun . Orlandosta en nyt tiiä , jostain luin et se tulis mukaan vitoseen mut keira on kaiketi aika vahvasti sitä mieltä ettei ole tulossa seuraavaan piratesiin. Ja no johnny nyt tietenkin on mukana :) ite toivon et se willin ja elizabethin poika ei olis mukana vitosessa...

      • orlandomunmies

        tulis orlando kerran se on sanonu et jos sillä vaan on mahollisuus tulla ni se on mukana. se on vitun hyvän näkönen ja muutenki oon lhan lööw siihen


    • Merrrrs
    • momomomomomomomomomo

      Pirates of the Caribbean: Vierailla vesillä on tienannut maailmanlaajuisesti yli miljardi dollaria. Mies, joka päättää käytännössä yksin jatkuuko sarja, on Johnny Depp. Depp on saanut vaivanpalkaksi kapteeni Jack Sparrow'n roolista 350 miljoonaa dollaria ja Oscar-ehdokkuuden.

      Sisäpiirilähteet raportoivat, että neuvottelut viidettä osaa koskien kulkevat sujuvasti ja Depp kirjoittaa piakkoin nimensä paperiin. Käsikirjoituksesta on olemassa luonnos. Tuottaja Jerry Bruckheimer ja kumppanit hiovat tekstiä ahkerasti, ja Depp on mukana, kun teksti häntä miellyttää.

      Depp nähdään seuraavaksi elokuvissa The Rum Diary (toinen Hunter S. Thompsonin romaaniin perustuva Depp-leffa), Dark Shadows (Tim Burton ohjaa kauhusaippuaoopperan) ja The Lone Ranger (Depp näyttelee Tontoa alkuperäisen Pirates-ohjaajan Gore Verbinskin elokuvassa).

      tuon löysin netistä

    • johnny depp <33

      varmaa seuraava pirates of the caribbean on joku mustahelmen paluu :P

      • jack&angelica4ever

        no ei varmaa oo . vähä nolo luuleks et jotai tommost paskaa jos eka osa "mustan helmen kirous" kohta "mustan helmen paluu" vittu kutone "mustan helmen lopullinen turmio" XDDXDXD ei ne oo iha tyhmii hei sori vaaaa


    • wwmm

      kattokaa wikistä.

      • jeeeeeeeeeeeeeeeeeee

        tai disneyn sivulta
        mä ainaki löysin sieltä paljon tietoa


    • ootte idiootteja2

      ei varmaan ne nyt kertois käsikirjoituksesta elokuvasta menisi into

      • SUURIN JD-FANI

        Oisko jollakin tietoo, voiko kässärin luonnosta lukea?? Eli POTC 5 kässärii. :))


      • jack&angelica4ever
        SUURIN JD-FANI kirjoitti:

        Oisko jollakin tietoo, voiko kässärin luonnosta lukea?? Eli POTC 5 kässärii. :))

        no ei v1tussa voi äyssi D: hei anteeks oikeesshti mut luuleks et ne laittaa vittu näytille kässärin?!?!?! luoja ne on salasia vähintäänki trailerii asti, tai pitäs olla. ei kannata uskoo ainakaa yhtää mitää pashkaaa mitä netis kirjotellaa. ne on nii lumoutunu et keksii omasta päästä kaikkee. oisha se parasta jos vois lukee MUT JÄRKI HOI ÄLÄ JÄTÄ.


    • wwmm

      miksi suurimmassa osassa viestejä kiroillaan???

      • jack&angelica4ever

        EHKÄ SIKS ETTEI IHMISET TAJUU NÄIT VÄHEMMÄNKI YKSINKERTASII ASIOITA? jotku


    • mävaa:D

      Ei wikii voi luottaa:DD Joku v***u keksii vaa päästä:D Monta kertaa pitää sanoo?

    • Joku tyyppi

      5. nimi on suomeksi Merten takainen maailma 6. En tiedä....

      • jack&angelica4ever

        no onkohan? kukahan tuonki on laittanu alulle.. wikipediassa ei ainakaa lue tai jos lukee nii joku huviksee kirjotellu. katotaampa vuojen päästä


    • :)XOXOXO<3

      jooooo kyl you tubesta löytyy traileri siinä oli jotain että angelica löytää voodoo nuken jackistä samat näyttelijät. MUT MUA KIINNOSTAA VAA JOHNNY DEPP!

      • jack&angelica4ever

        HEI IHAN OIKEESTI............. EKKÖ VIITI KATTOO ELOKUVII LOPPUUN?!?! JUMALAUTA MONTAKO KERTAA PITÄÄ SANOO ET HELVETIN KUUSTOISTA JOS NIMIÄ EI OO LYÖTY PAPERII NII LUULEKS ET NE ON ALKANU KUVATA?!?! ........ -________________- SE ON POTC: VIERAILLA VESILLÄ: VIIMEINEN KOHTAUS LOPPUTEKSTIEN JÄLKEEN ELI "TRAILERI" ON FEIKKIÄKI FEIKIMPI.


    • jes !!!!! <3

      hahahah Johnny Depp näytteleee potc 5

      • jeeeeeeeeeeeeeeeeeee

        jos ei näyttelis nii sit ei tulis koko pirates of the caribbean 5!


    • Joku tyyppi

      Pirates of the Caribbean-sarja jatkuu vielä 5. ja 6. elokuvana. Depp on lukenut alustavan käsikirjoituksen ja harkitsee parhaillaan. 5. ja 6. elokuvat kuvataan samaan aikaan ja niillä on suora jatkumo keskenään (samalla tavalla kuin 3. ja 4. elokuvassa).

      Deppin sopimuksen on tosiaan kerrottu olevan ”allekirjoitusta vaille valmis”, mikä tuskin yllättää ketään. Jos sopimusta ei synnykään ja sarja päättyy miljarditulon tehneeseen neloseen, se vasta yllätys olisikin. Depp on itsekin tienannut piraattiprojektista jo päälle 300 miljoonaa taalaa ja jos kerran mies nauttii Sparrow:n esittämisestä, ei kieltäytymistä voi kovin todennäköisenä pitää.

      5. nimi on Merten takainen maailma (6. ei tietoa).

      Will Turner (Orlando Bloom) ja Elizabet Swann (Keira Knightley) eivät ole mukana. Mutta Kapteeni Hector Brdossa (Geoffrey Rush) on luultavasti mukana.
      Philip ja Syrena ovat enemmän esillä, samoin Gibbs ja Scrum ovat mukana.

      5. Jack luultavasti yrittää saada armaan Helmensä takaisin, Scrum karkaa Bardossan laivalta, Angelica kostaa Jackille kiduttamalla tätä woodoo-nuken avulla. Jack saa Helmen takaisin, ottaa Gibbsin ja Scrumin miehistöönsä (vanha miehistö on mukana), hakee Angelican saarelta ja he lähtevät etsimään Kapteeni Koukkua. (Ei ole varmaa tietoa)

      6. Jack miehistöineen löytää Kapteeni Koukun, Koukku ottaa Angelican vangikseen ja kiduttaa tätä. Jack pelastaa Angelican ja Angelica antaa kaiken anteeksi Jackille ja pyytää anteeksi kiduttamisesta. Jack pyytää myös antteksi pahoja tekojaan ja antaa Angelicalle anteeksi. Jack kavaltaa Koukun ja antaa Scrumin ottaa tämän miehistön ja laivan. Jack ja Angelica elävät loppu-elämänsä onnellisina Mustalla Helmellä. (Ei varmaa tietoa myöskään)

      Mikään ei ole vielä varmaa.......

      • Depp-Fani

        Eikö se jatkunut 2. ja 3. elokuvan välillä???


      • Joku tyyppi
        Depp-Fani kirjoitti:

        Eikö se jatkunut 2. ja 3. elokuvan välillä???

        Kyllä, pahoittelen virheestä


      • jack&angelica4ever

        ärsyttääkö ees ku kaikki työntää tätä samaa hevosenpaskaa tänne koko aja?! voishan tuo toki noinki olla mut ei siihe mitää KAPTEENI KOUKKUA tuu XDDDDDDDDDDDDD v1ttu sehä kusahtais koko elokuva ja kaikki pitäis sitä iha läppänä ja rahaa tulis varmaa 20 $ xdxdxd toivottavasti kuitenki tekevät hyvän elokuvan joka tarkottaa ainaki sitä että johnny ja penelope on siinä JA ENEMMÄN ROMANTIIKKAA!!!!!!!!!!1 en muute ala -______-


    • wooow!!!

      No niin.... Kaikki perus tiedot on kerrottu. Kuten että Depp näyttelee Jackkiä ja niin edespäin. Joten nyt voitaisiinko olla touhottamasta sitä että Depp näyttelee Jackkiä!!! No kuitenkin :) voitaisiinko nyt alkaa jutella niistä vähän sivu jutuista jos joku löytää niistä tietoa. Ja mulla on tietoa sivu kohdista. Eli.... Ensinäkin, jos olette ollut tarkkoja kun katsotte Pirates of the caribbean elokuvia, joka elokuvaan pongahtaa ainakin yksi nainen! Ja tietojeni mukaan Pirates of the caribbean 5:toseen on tulossa taas yksi nainen. Jos nyt oikein muistan... Naisen nimi olisi Amanda.... Ja Amanda olisi Ancelinan kadonnut sisarus. Mutta!! Kun Jack näkee Amandan niin.... LOVE!!! Pikku hiljaa salaisuus alkaa paljastua.. Ja Jack ei osaa päättää!!! Ancelina vai Amanda!!! Ancelina vai Amanda!!! Paha asia on kuitenkin se että Amanda ja Ancelina ovat kumpikin rakastuneet häneen ja siitä syystä he ottavat miekka tappelun. Ja kyse olisi tietenkin Jackistä tai kuolemasta!!!

      Ikävä kyllä, tässä oli kaikki mitä tiedän.

      • jack&angelica4ever

        TUO EI VOI OLLA TODELLISTA. KUKAA HELVETIN BITCH EI VOI TULLA JACKIN JA ANGELICAN VÄLIIN JACK EI OO KOSKAA RAKASTANU KETÄÄ MUUTA KU ANGELICAA JA TOISINPÄI PLUS ETTÄ HEILLÄ ON KIINTOISA YHTEINEN HISTORIA MUKAAN LUKIEN ELOKUVA ON MÄÄRÄ OLLA SEIKKAILUELOKUVA, EI DRAAMA. JA SAATANA SOITAN ITE HOLLYWOODII JOS TULEE JOTAI KOLMIODRAAMAA YHTÄÄN !!
        P.S. SULLE: SE ON ANGELICA EIKÄ ANGELINA


      • Niemimaa
        jack&angelica4ever kirjoitti:

        TUO EI VOI OLLA TODELLISTA. KUKAA HELVETIN BITCH EI VOI TULLA JACKIN JA ANGELICAN VÄLIIN JACK EI OO KOSKAA RAKASTANU KETÄÄ MUUTA KU ANGELICAA JA TOISINPÄI PLUS ETTÄ HEILLÄ ON KIINTOISA YHTEINEN HISTORIA MUKAAN LUKIEN ELOKUVA ON MÄÄRÄ OLLA SEIKKAILUELOKUVA, EI DRAAMA. JA SAATANA SOITAN ITE HOLLYWOODII JOS TULEE JOTAI KOLMIODRAAMAA YHTÄÄN !!
        P.S. SULLE: SE ON ANGELICA EIKÄ ANGELINA

        Tää idea on kertoa mitä tietää niin miks hem**tissä et voi omaksua yhtään tietoa, oli se sitten millaista tahansa, saahan sitä nyt hyvä ihminen EHDOTTAA..


    • ups!!!

      Sori saatto mennä krjotus virheitä!

    • Muumipappa1234

      Se on Angelica ei Ancelina...

    • davy jones fani

      Mä luin jostain et pintel ja ragetti ois mukana ja will mut elizabeth ei ois

    • Johnny <3<3<3

      Pirates of the caribbean 4 tienas niin paljon, et tod.näk 5 ja 6 kuvataan yhteen putkeen, niin ku 2 ja 3. Näin oon lukenu monista paikoista. Keira ei oo mukana, mut Orlando on sanonu et ois kiinnostusta jatkaa 5 ja 6... Toivon ite et Johnnyl ois aikaa tehä näit leffoi ku rakastan niit ja muutenki sitä näyttelijää! Jos 5 ja 6 tai ees 5 tulis ja tuottais hyvin, ni mix ei tehtäis viel 7,8,9 jne... OIS IHAN MAHTAVAA, jos vaa aiheit riittäis. Mikään ei oo viel tosiaan varmaa, mut ois niin ihana nähä taas lutunen johnny merirosvona

      • Johnny <3<3

        HUOM! aika mahdotonta et pintel, ragetti, marty tai kukaan niist ois mukana koska 4:ssa Barbossa menetti helmen ja jalkansa ku mustaparta hyökkäs, ja barbossa oli ainoo ku selvis sielt. Tai jos mystisesti ne oiski taas back o.O


      • Johnny<3<3
        Johnny <3<3 kirjoitti:

        HUOM! aika mahdotonta et pintel, ragetti, marty tai kukaan niist ois mukana koska 4:ssa Barbossa menetti helmen ja jalkansa ku mustaparta hyökkäs, ja barbossa oli ainoo ku selvis sielt. Tai jos mystisesti ne oiski taas back o.O

        Ois ihan hiton jännää, jos ois sellanen jakso, mis Jackil ois lapsi ja sit tapahtuis jotai randomii.. =P


      • AUTTAKAAAAA!
        Johnny<3<3 kirjoitti:

        Ois ihan hiton jännää, jos ois sellanen jakso, mis Jackil ois lapsi ja sit tapahtuis jotai randomii.. =P

        AINOASTAAN 1 HENKILÖ TIETÄÄ TULEEKO POTC 5 JA 6 JA SE HENKILÖ ON JOHNNY DEPP! JOS TULEE 5 NI TULEE MYÖS 6, KOSKA JERRY ON SANONU ET ON TEHNY MOLEMPIIN KÄSIKIRJOTUKSEN JA NE ON 1 LEFFAN MUT 2 OSAS ELI 5 JA 6. IHAN NIINKUN 2 JA 3!!!! OMII PÄÄTELMII VOI TEHÄ JA NIIT ON KIVA LUKEE, MUT ÄLKÄÄ VITTU OLKO NOIN VITUN VARMOJA VITTU KAIKEST!! OON NIIN HERMOSTUNU KU RAKASTAN POTC:IA NI JA TIETOO EI TUU!!!! NI SORI TÄÄ HUUTAMINE!


    • Merrybe

      Jotkut kyseli mistä voisi lukea kässärin. Käsikirjoitus on kirjoitettu, mutta sitä ei julkaista netissä yleisesti, ei tietenkään ennen elokuvaa.
      Ja hei pliis lopettakaa sen Will ja Elisabeth asian vatvominen, kun se on varmaan sata kertaa jo sanottu julkisestikin, että ne ei tuu niihin leffoihin!

      • vielä on toivoa

        Hei me ei tiietä mitään vai onko jollain Johnny Deepin numeroo et vois pirauttaa? Nimen ja julkaisuvuoden tiedän koska se löytyy netistä. Nimi: kuolleet ei lavertele
        Julkaisuvuosi: 2016 (en jaksa oottaa...)


    • Katriina :)

      ois kiva jos niit merenneitoja olis tässä vitosessakin, ne oli niin hienosti tehtyjä ja muutenkin merenneidot on sellasia mystisia olentoja joita jaksaa aina kattoo mun mielestä. Mut kyllähän se vitonen varmasti ilmestyy :) ei vaan jaksais odottaa mut tavallaan kiva ettei tiedäkään sitä juonta niin sitte itse elokuva on viel suurempi yllätys :)

    • Sparrowwwwww <3

      Mäki haluisin nii, et niit merenneitoi ois. Jossai huhuttiin, et philip ja syrena ois enemmän mukana. Philiphön ei hukkunu, koska kerrottiin, et jos merenneidolta saa SUUDELMAN ni ei kuole. Ja orlando on kiinnostunu näyttelemisestä 5:ssä, mut keira ei. will:in ja elizabethin tarina on jo loppu!

    • Moro

      Moro, moro, osta poro. Jos et osta, osta kaks.

      Tää nyt ei liittyny tähän mitenkään mut iha sama!

      • jack&angelica4ever

        ei se mee noi vaa näi "moro osta poro , osta sille heinää se kusee pitki seinää" JA JOO EN KIRJOTA YLEESÄ TURHAA PASKAA MUT KETUTTAA NÄÄ JOTKA ROSKAA NÄIT KESKUSTELUI.


      • Moro
        jack&angelica4ever kirjoitti:

        ei se mee noi vaa näi "moro osta poro , osta sille heinää se kusee pitki seinää" JA JOO EN KIRJOTA YLEESÄ TURHAA PASKAA MUT KETUTTAA NÄÄ JOTKA ROSKAA NÄIT KESKUSTELUI.

        Painu roskaamaan muualle hintti!


    • herra pähkinäpää

      emt. X)))

    • I LOVE POTC!!!!

      I LOVE POTC!!!!

    • Trollaaja oy

      Tantantaaaaaaa

    • JohnnyFan
      • No Shit ?

        JohnnyFan kukaa ei ainakaa tienny tota vittuu XD


      • jack&angelica4ever

        Mun mielestä koskaan ei oo sanottukkaan että vierailla vesillä olis "viimeinen osa".


    • qu553s

      ei pirates of the Caribbean 5 tuu

      • WTF?!?!?!

        Sä oot kyl ihan vitun väärässä!!!!!!!!!!


      • Vielä on toivoa

        KYL SE TULEE VUONNA 2016!!!


    • omneapulala

      Olen kuullut tämmöistä:

      Tulee 5 ja 6 osa, jotka ovat vähän niinkuin samaa tarinaa, kuten 2 ja 3 olivat. Johnny Depp on tietty Sparrow ja siinä tulee olemaan Barbossa ainakin.. luultavasti. Juoni menisi niin, että Jack, Barbossa ja Elisabeth (kyllä, hän tulee mukaan) alkaa miettiä että miten ne saa muutettua Willin (kyllä, hänkin tulee mukaan :D) kohtaloa, ettei sen tarttis olla siellä laivalla. En sitte tiiä tuleeko esim. nelosesta sitä porukkaa mukaan, tai sitten sitä Musten Helmen alkuperästä miehistöä, mutta ainakin se on varmaa, että Orlando Bloom haluaisi mukaan vitoseen. En jaksa selittää enempää mut kaivakaa netistä. :DD

      • jack&angelica4ever

        no helevetti pakkohan sen angelicanki on tulla vitoseen ja maholliseen kutoseen?!? mitä te kaikki selitätte............ näitte ite (jos katoitte sen lopputekstien jälkeisen kohan) millasen ilmeen se veti ku se jackia esittävä voodoo-nukke lipu sen jalkoihi. Hei C'MAAAN ! ei ne vois jättää sitä pois kaikkiha rupeis valittaan (en tarkota pelkästään meitä suomalaisia, esim amerikassa)


      • Jenssi 14

        Elikä se tulee 2016 näin on itse P.O.T.C ohjaaja ja käsikirjoittaja sanonnu. Nimeksi tulee (suomeksi) kuolleet eivät lavertele (voin olla väärässäki) muuta tietoo ei multa saa paitsi et Johnny Deep näyttelee Jackiä!!!! I love Jack (Johnny Deep)


      • abc i love P.O.T.C

        Valitan mut se tulee vasta 2016 nimeksi tulee (suomeksi) kuolleet eivät lavertele. Omneapulala: tuo juoni kuullostaa mukiinmenevältä ja te jotka sanoitte siitä Angelinasta niin Penelope on tietääkseni mukana vitosessa.


    • Muumipappa1234

      jack&angelica4ever on ihan oikeessa :)

      • Potc-fani-13w

        näinpä. Ja mun mielestä Angelicaa ei tosiaan sais jättää pois. Sillon kaikki menis iha perseelleen ja se juoni varsinki. Ja muutenki se on toisiksparas hahmo Piratesissa.


      • Agelica Die!!!!!
        Potc-fani-13w kirjoitti:

        näinpä. Ja mun mielestä Angelicaa ei tosiaan sais jättää pois. Sillon kaikki menis iha perseelleen ja se juoni varsinki. Ja muutenki se on toisiksparas hahmo Piratesissa.

        Angelica on maailma paskin näyttelijä toivottavast kuoli siinne saatanan saarel, sitä ei tarvii vittu mihikään!


    • paras-apina-lol13

      haista paska Angelica Die!!!!!

      • Tenski123

        Mää vaan toivosin et davy jones ois jotenkin mystisesti mukana ja onko kellää tietoo et onko


      • Angelica Die!!!!!

        sori paras-apina ei oikee voi haistaa paskaa ku en oo sil suunnal mis sä oot.. Sorit nyt vaan. Äläkä jatkossa jaksa alkaa paskantaa tota saatanan teksii mulle v*****u !!


      • paras-apina-lol13
        Angelica Die!!!!! kirjoitti:

        sori paras-apina ei oikee voi haistaa paskaa ku en oo sil suunnal mis sä oot.. Sorit nyt vaan. Äläkä jatkossa jaksa alkaa paskantaa tota saatanan teksii mulle v*****u !!

        sie olet aika vitun nolo, Angelica Die!!!!! Ja Mietin täs et ookko sie niinkus eka vai tokaluokkalainen?


      • Angelica Die!!!
        paras-apina-lol13 kirjoitti:

        sie olet aika vitun nolo, Angelica Die!!!!! Ja Mietin täs et ookko sie niinkus eka vai tokaluokkalainen?

        paras-apina-lol13 puhu suomee kehari!


      • paras-apina-lol13
        Angelica Die!!! kirjoitti:

        paras-apina-lol13 puhu suomee kehari!

        kyl mie puhun ihan suomea jos et oo huomannu....... sie et.... taijat sittenki olla esikoululainen


      • Angelika die!!!!
        paras-apina-lol13 kirjoitti:

        kyl mie puhun ihan suomea jos et oo huomannu....... sie et.... taijat sittenki olla esikoululainen

        Sori vaan paras-apina-lol13 , oon 9 luokkalainen. Tulee tällast settii et sori, mut vituttaa ku tollanen poromies tulee puhuu jostain, mikä on niin syvaltä!

        ps. kanttaisko pikkuhiljaa alottaa se koulu, ni oppisit suomeakin ;)


      • meb64meb
        Angelika die!!!! kirjoitti:

        Sori vaan paras-apina-lol13 , oon 9 luokkalainen. Tulee tällast settii et sori, mut vituttaa ku tollanen poromies tulee puhuu jostain, mikä on niin syvaltä!

        ps. kanttaisko pikkuhiljaa alottaa se koulu, ni oppisit suomeakin ;)

        Kyl se on ihan selvää suomenkieltä. Ääliö.


      • TOTUUS!! OIKEESTI:)

        Vittu teit kaikkiii!!! On hauska nauraa ku kattoo noi teijä muna kommenttei ku 6 ei toden näköisesti ole tulossa ja 5 tulee 2015 joten vittu naurattaa ja nolottaa teiä puolest ;) uskoo ken haluaa


    • Kaarl3

      Kyllä, 5. osa on tulossa. Jerry Buckheimer on 2011 lokakuussa vahvistanut, että käsikirjoitus on tekeillä.
      (http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=83332)

      Elokuvaa kuvattaneen tänä vuonna.
      (http://www.movieweb.com/news/exclusive-pirates-of-the-caribbean-5-gears-up-for-summer-2012-shoot)

      Näyttelijöistä sen verran, että Johnny Depp on 99,9% varmasti mukana. Omien sanojensa mukaan hän pysyy mukana niin kauan kun Jack Sparrow pysyy yleisön suosiossa.
      (http://www.nme.com/filmandtv/news/johnny-depp-pledges-future-to-pirates-of-the-carib/215251)
      Orlando Bloom palaa myös elokuvasarjaan, mikäli hänelle tarjotaan siihen mahdollisuus.
      (http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=23052&count=0)

    • adewau

      ette kai te hullut oo tosissane. musta se viimeisin elokuva floppas pahasti eikä oikein miellyttänyt silmän iloa. oli ihan hyvä ettei Elizabethin ja Willin näyttelijät jatkaneet enää, uskon etteivät ne halunneet jatko-osaa.

      • jokutollane

        Se on vissii nimeltää the lost abyss suom.kadonnut syvyys tai joku sellane mut tuskin tulee orlando bloom tai keira knigthley


      • jokutollane
        jokutollane kirjoitti:

        Se on vissii nimeltää the lost abyss suom.kadonnut syvyys tai joku sellane mut tuskin tulee orlando bloom tai keira knigthley

        Sain myös sellast tietoo että Johnny Depp jatkaa jack sparrown roolia. Depp oli harkinnut päätöstä kunnes tekijät sanoivat hänelle että antavat johnnylle yhdestä elokuvasta 60 milj. Joten johnny depp suostui olemaan vielä jack sparrow. 100% varmaa ku luin tän tiedon viikko sitte ilta sanomist.


    • Ei sitä tuu

      Sitä koko perkelen leffaa ei tuu vitun kusipäät! uskokaa mua!!!!

      • jokutollane

        Paska läppä!!! MUT SAATANA POIS TÄÄLTÄ JOS EI KIINNOSTA!!!


      • Ei sitä tuu
        jokutollane kirjoitti:

        Paska läppä!!! MUT SAATANA POIS TÄÄLTÄ JOS EI KIINNOSTA!!!

        No mitä sä ny mistään tiiät "jokutollane"


      • Ei sitä tuu
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        No mitä sä ny mistään tiiät "jokutollane"

        Ps. Te kaikki ootte ihan vitun väärässä jos te luulette et se leffa tulee kosk mä oon lukenu et johny depp ei tuu näytteleen siin leffas nii sit ne ei aio tehä sitä ollenkaa!


      • Ei sitä tuu
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        No mitä sä ny mistään tiiät "jokutollane"

        Ps. Te kaikki ootte ihan vitun väärässä jos te luulette et se leffa tulee kosk mä oon lukenu et johny depp ei tuu näytteleen siin leffas nii sit ne ei aio tehä sitä ollenkaa!


      • Jack <3<33<3<3<3<3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Ps. Te kaikki ootte ihan vitun väärässä jos te luulette et se leffa tulee kosk mä oon lukenu et johny depp ei tuu näytteleen siin leffas nii sit ne ei aio tehä sitä ollenkaa!

        Haista nyt jo vittu Ei sitä tuu! Käsikirjotus on ja Jack Sparrow on Johnnyn lempi rooleja sekä se mies saa siit iha vitust tuohta. Ni älä saatana tuu aukomaan tollasta päätöntä paskaa! Painu muualle revettää rumaa turpaas..


      • Valkoinen lippu
        Jack <3<33<3<3<3<3 kirjoitti:

        Haista nyt jo vittu Ei sitä tuu! Käsikirjotus on ja Jack Sparrow on Johnnyn lempi rooleja sekä se mies saa siit iha vitust tuohta. Ni älä saatana tuu aukomaan tollasta päätöntä paskaa! Painu muualle revettää rumaa turpaas..

        Sellast settii :D


      • Ei sitä tuu
        Valkoinen lippu kirjoitti:

        Sellast settii :D

        Ok ensinnäki mä en tiiä mist sä oot kuullu et käsikirjotus on jo mut se on ollu pelkkää kusetusta ja toiseks johny depp ei oikeesti oo koskaan tykänny näytellä pirates of the caribbean leffois siks ei meinannu tulla neloseenkaan näytteleen ja mulle on ihan sama mitä sä oikein selität mut mä voin vaik lyödä mun kaikki rahat vetoo et vitosta ei tuu joten haista vittu ja painu helvettiin kiitos.


      • Ei sitä tuu
        Valkoinen lippu kirjoitti:

        Sellast settii :D

        Ok ensinnäki mä en tiiä mist sä oot kuullu et käsikirjotus on jo mut se on ollu pelkkää kusetusta ja toiseks johny depp ei oikeesti oo koskaan tykänny näytellä pirates of the caribbean leffois siks ei meinannu tulla neloseenkaan näytteleen ja mulle on ihan sama mitä sä oikein selität mut mä voin vaik lyödä mun kaikki rahat vetoo et vitosta ei tuu joten haista vittu ja painu helvettiin kiitos.


      • Ei sitä tuu
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Ok ensinnäki mä en tiiä mist sä oot kuullu et käsikirjotus on jo mut se on ollu pelkkää kusetusta ja toiseks johny depp ei oikeesti oo koskaan tykänny näytellä pirates of the caribbean leffois siks ei meinannu tulla neloseenkaan näytteleen ja mulle on ihan sama mitä sä oikein selität mut mä voin vaik lyödä mun kaikki rahat vetoo et vitosta ei tuu joten haista vittu ja painu helvettiin kiitos.

        Ps. sorge et noi mun viestit tuli kaks kertaa kun tää mun kone vähä sekoilee...


      • gfgdgfh
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Ps. sorge et noi mun viestit tuli kaks kertaa kun tää mun kone vähä sekoilee...

        IMDB: Pirates of the Caribbean 5 - announced
        Johnny Debb - Captain Jack Sparrow

        http://www.imdb.com/name/nm0000136/

        Siinä ihan vaan faktatietoa! Oli sitten lempirooli tai ei, niin leffasarja ainakin jatkuu edelleen Debbin vetämänä...


      • xgfdhfhfjj

      • jokutollane
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Ps. sorge et noi mun viestit tuli kaks kertaa kun tää mun kone vähä sekoilee...

        SANOIN JO KERRAN ENKÄ HALUIS SANOO UUDESTAA MUT VÄHÄ PAKKO KU OLLAA TÄÄL TAAAS NII TYHMII. ULOS SAATANA TÄÄLTÄ JOS EI KIINNOSTA!!!!! KIITOS.


      • jokutollane
        jokutollane kirjoitti:

        SANOIN JO KERRAN ENKÄ HALUIS SANOO UUDESTAA MUT VÄHÄ PAKKO KU OLLAA TÄÄL TAAAS NII TYHMII. ULOS SAATANA TÄÄLTÄ JOS EI KIINNOSTA!!!!! KIITOS.

        Ps.tarkotin äskeisel kirjotuksel tota ei sitä tuun juttua


      • Ei sitä tuu
        jokutollane kirjoitti:

        Ps.tarkotin äskeisel kirjotuksel tota ei sitä tuun juttua

        NO VITTU PIDÄ SINÄ HOMO TURPAS KII KU SÄ ET TIIÄ MITÄÄN "jokutollane"!!!


      • jokutollane
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        NO VITTU PIDÄ SINÄ HOMO TURPAS KII KU SÄ ET TIIÄ MITÄÄN "jokutollane"!!!

        En oo homo koska tykkään tytöist!! Ja ihan vaa tiedoks että miul ei oo turpaa jos sie haluut sitä ni voit olla vapaa ehtone


      • Ei sitä tuu
        jokutollane kirjoitti:

        En oo homo koska tykkään tytöist!! Ja ihan vaa tiedoks että miul ei oo turpaa jos sie haluut sitä ni voit olla vapaa ehtone

        Oho! rupes pelottaa!


      • jokutollane
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Oho! rupes pelottaa!

        Tänne on sitä paitsi tarkotus laittaa tietoo eikä mitää paskaa


      • Ei sitä tuu
        jokutollane kirjoitti:

        Tänne on sitä paitsi tarkotus laittaa tietoo eikä mitää paskaa

        NO SITÄHÄN MÄ OON VITTU LAITTANU!!!!!!!!


      • jokutollane
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        NO SITÄHÄN MÄ OON VITTU LAITTANU!!!!!!!!

        No kerrohan todisteita/syitä että POTC 5 ei tuu. Ja mistä sie tollast paskaa oot löytäny???


      • Ei sitä tuu
        jokutollane kirjoitti:

        No kerrohan todisteita/syitä että POTC 5 ei tuu. Ja mistä sie tollast paskaa oot löytäny???

        No mä oon jo sanonu et johny ei näyttele siin niin sit ne ei tee koko paskaa ja sori vaan mut mä en muista mist sivult oon ton löytäny ja mulle on ihan sama mitä sä selität mut mä en siltikään usko et se leffa tulee


      • Jack<3<3<3<3<3<3<3<3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Ps. sorge et noi mun viestit tuli kaks kertaa kun tää mun kone vähä sekoilee...

        No mistä sä sit oot saanu noi tiedot? Ootko kenties joku puolaivonen kehari meedio? Ja osta uus tietokone äläkä valita, Enkä usko helvettiin, et jos oot hihhuli ni meneppä ite, tai oot siel varmaan jo, kun nettis lagii, vai?


    • roskaaa

      mitä vittua vielki samaa vanhaa paskaa keskusteluuu!!! ku kaikki oikeesti tietää et se tuleeeee tai no ainakin mä tiiän joten mitä vittuuuu ..... älkäää pliiis kirjottako jos se ei oo faktaaa thx ;)

      • Ei sitä tuu

        No ihan sama vittu sittepähä näet et sitä ei tuu


      • Piratesssiiiiittt!<3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        No ihan sama vittu sittepähä näet et sitä ei tuu

        Katotaan kuka nauraa ku se tulee! se oikeesti tulee et suksi suolle. Ja sun tietos "ei sitä tuu" ON PELKKÄÄ P A S KK AAAAA!


      • Ei sitä tuu
        Piratesssiiiiittt!<3 kirjoitti:

        Katotaan kuka nauraa ku se tulee! se oikeesti tulee et suksi suolle. Ja sun tietos "ei sitä tuu" ON PELKKÄÄ P A S KK AAAAA!

        Ja säkö sit muka tiiät jotain "Piratesssiiiiittt!


      • Ei sitä tuu
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Ja säkö sit muka tiiät jotain "Piratesssiiiiittt!

        Ps. ja mä aion nauraa sit oikein mukavasti kun te vittu älyytte että sitä leffaa ei tuu XDDDDDDDD


      • näin on
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Ps. ja mä aion nauraa sit oikein mukavasti kun te vittu älyytte että sitä leffaa ei tuu XDDDDDDDD

        vapasti ku mä nauran sun ilmeelle kun näät et se tuleeee !! ;)


      • Ei sitä tuu
        näin on kirjoitti:

        vapasti ku mä nauran sun ilmeelle kun näät et se tuleeee !! ;)

        No teeppä silleen


    • Et silleeen....

      no kyl se nyt enämän tietää kun sä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Ei sitä tuu

        Ok.... joo ihan varmasti ja lähe sinä perseeseen


    • et silleen

      öööö en !!!!!!!!!!!!!!!!!11

      • Ei sitä tuu

        No mitä sä ees teet tääl koska jos sä aiot vaan soittaa suutas nii lähe pois!!


    • piratessiiittt!!!!

      Vitun huora, homo, perseennuolija "ei sitä tuu". Ei sun vitun paskaa tekstiäs jaksa lukee, ku oot tollanen yks miljoonasta!!! Se leffa tulee, ja painu takasin sinne mielisairaalaan opettelee puhuu ihmisille! Saatana mä vedän sua palleille (siis luultavasti palleille, ku sul on pikkupojan jutut :D) ku se leffa tulee ja sä oot ihan murtunu paska etkä ikinä enää kehtaa jutella tälläsis! Yks asia: H A I S TA P AAAAAS KAAAAAAAAA!!!!

      XD

      ps. tiiän hiukan enemmän ku sä!

      • Ei sitä tuu

        Ai mul on pikkupojan jutut ja sul sit ei oo? Mut älä huoli kosk sun ei enää tarvii kuunnella mun "pikkupojan" juttui koska mä en jaksa olla tääl enää kovin kauaa kuuntelemas tota sun paskanjauhantaa!


      • Piratessiiitt!!!!!<3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Ai mul on pikkupojan jutut ja sul sit ei oo? Mut älä huoli kosk sun ei enää tarvii kuunnella mun "pikkupojan" juttui koska mä en jaksa olla tääl enää kovin kauaa kuuntelemas tota sun paskanjauhantaa!

        No vihdoin sää sun kärpäsen aivoillas tajuut lähtee vittuun täältä. Ja oon 16 vuotias teinityttö, mut eihän sitä tollane pikkune natiainen tajuu. Ja sul on niin pikkupojan jutut ku roskaat puol keskusteluu tol "ei sitä tuu, ei sitä tuu... >:(" Kunnioittaisit Deppiä, Hollywoodia, Jerryä, ja muita, ketkä haluu kekustella TULEVASTA piratessista!

        ps. Ihan kiva ku lähit kullikarvaton kehari ;)


      • jokutollane
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Ai mul on pikkupojan jutut ja sul sit ei oo? Mut älä huoli kosk sun ei enää tarvii kuunnella mun "pikkupojan" juttui koska mä en jaksa olla tääl enää kovin kauaa kuuntelemas tota sun paskanjauhantaa!

        Oikeest haista paska "ei sitä tuu" sie oot meille kaikille 20€ auki jos se tulee. Siis kaikille ketkä on täs samas keskustelus ja vähä mie nauran siulle "ei sitä tuu"ku oot noi nolo


      • jokutollane
        Piratessiiitt!!!!!<3 kirjoitti:

        No vihdoin sää sun kärpäsen aivoillas tajuut lähtee vittuun täältä. Ja oon 16 vuotias teinityttö, mut eihän sitä tollane pikkune natiainen tajuu. Ja sul on niin pikkupojan jutut ku roskaat puol keskusteluu tol "ei sitä tuu, ei sitä tuu... >:(" Kunnioittaisit Deppiä, Hollywoodia, Jerryä, ja muita, ketkä haluu kekustella TULEVASTA piratessista!

        ps. Ihan kiva ku lähit kullikarvaton kehari ;)

        Mietin just että onks tää ei sitä tuu 5 vuotias. Vähä vaikuttais silt


      • Ei sitä tuu
        Piratessiiitt!!!!!<3 kirjoitti:

        No vihdoin sää sun kärpäsen aivoillas tajuut lähtee vittuun täältä. Ja oon 16 vuotias teinityttö, mut eihän sitä tollane pikkune natiainen tajuu. Ja sul on niin pikkupojan jutut ku roskaat puol keskusteluu tol "ei sitä tuu, ei sitä tuu... >:(" Kunnioittaisit Deppiä, Hollywoodia, Jerryä, ja muita, ketkä haluu kekustella TULEVASTA piratessista!

        ps. Ihan kiva ku lähit kullikarvaton kehari ;)

        Kyl mä kunnioitan deppiä, hollywoodya ja POTC tä mut ei se tarkota et mun valehdella ittelleni et se leffa tulee joten painu ite omaan vittuus!!! Ps. mä oon 19 v


      • Ei sitä tuu
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Kyl mä kunnioitan deppiä, hollywoodya ja POTC tä mut ei se tarkota et mun valehdella ittelleni et se leffa tulee joten painu ite omaan vittuus!!! Ps. mä oon 19 v

        Mä tarkotin ton viestin sit tolle "Piratessiiitt!!!!!


      • Ei sitä tuu
        jokutollane kirjoitti:

        Oikeest haista paska "ei sitä tuu" sie oot meille kaikille 20€ auki jos se tulee. Siis kaikille ketkä on täs samas keskustelus ja vähä mie nauran siulle "ei sitä tuu"ku oot noi nolo

        Haista ite paskaa ja oot ite ihan vitun nolo ja sä oot mulle 20€ auki kun sä tajuut et se leffa ei tuu ja mä nauran sun noloudelles! XDDDD et sellast settii


      • jokutollane
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Haista ite paskaa ja oot ite ihan vitun nolo ja sä oot mulle 20€ auki kun sä tajuut et se leffa ei tuu ja mä nauran sun noloudelles! XDDDD et sellast settii

        Siu piti lähtee helvettii täält ja en muute varmast usko että oot 19 v ku yrität vaa esittää.


      • Ei sitä tuu
        jokutollane kirjoitti:

        Siu piti lähtee helvettii täält ja en muute varmast usko että oot 19 v ku yrität vaa esittää.

        No kuinka vanha sä sit oot?


      • Piratesssiiit!!!<3
        jokutollane kirjoitti:

        Mietin just että onks tää ei sitä tuu 5 vuotias. Vähä vaikuttais silt

        Oon samaa mielt jokutollanen ;)
        Pakko sen on olla joku vajaa kakara


      • Piratessiitttt!!!<3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        No kuinka vanha sä sit oot?

        No linkkaapa tähän se tietolähde, josta oot lukenu et depp ei todellkaa tykkää näytellä POTC:issa. Sen linkin mä haluun nähä. Ja luulen et aikamoni muuki!

        Ja veikkaan vaan et oot joku 2 luokkalainen kovisjätkä joka kaheksan jälkeen löytyy ylilihavana amissähköpuolelet ja älä käytä tota "et sellast settii" ku et tiiä mitä toi tarkottaa XD

        Ei vittu sua oikeesti, käy sääli

        (viesti Ei sitä tuulle)


      • jokutollane
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        No kuinka vanha sä sit oot?

        Vittu ku oon 15v ja sie oot 5v. Oouuu!! Servaus!!?


      • jokutollane
        jokutollane kirjoitti:

        Vittu ku oon 15v ja sie oot 5v. Oouuu!! Servaus!!?

        Siis toi viesti oli tolle täys homolle eli ei sitä tuulle


      • Ei sitä tuu
        jokutollane kirjoitti:

        Vittu ku oon 15v ja sie oot 5v. Oouuu!! Servaus!!?

        Ai sä oot 15v vittu!?!? joo nii varmaan... etkä sä ees varmaan tiiä mitä "servaus" tarkottaa


      • jokutollane
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Ai sä oot 15v vittu!?!? joo nii varmaan... etkä sä ees varmaan tiiä mitä "servaus" tarkottaa

        No tiiän vitun palmu ja oon 15v. JA SIUN PITI LÄHTEE VITTUU TÄÄLTÄ JA OIKEEST SIE VOISIT LÄHTEE KU OOT NOI TYHMÄ JA VITUN PALMU JOKU EI SITÄ TUU VOIS LAITTAA IHA SIUT ÄRSYTTÄÄKSEES NIMIMERKIKS KYLLÄ SE TULEE. KU OOT NOI KUSIPÄÄ KU ET YMMÄRRÄ MITÄÄ NI VOIT IHA RAUHASSA LÄHTEE

        PS:VIESTI EI SITÄ TUULLE


      • Ei sitä tuu
        jokutollane kirjoitti:

        No tiiän vitun palmu ja oon 15v. JA SIUN PITI LÄHTEE VITTUU TÄÄLTÄ JA OIKEEST SIE VOISIT LÄHTEE KU OOT NOI TYHMÄ JA VITUN PALMU JOKU EI SITÄ TUU VOIS LAITTAA IHA SIUT ÄRSYTTÄÄKSEES NIMIMERKIKS KYLLÄ SE TULEE. KU OOT NOI KUSIPÄÄ KU ET YMMÄRRÄ MITÄÄ NI VOIT IHA RAUHASSA LÄHTEE

        PS:VIESTI EI SITÄ TUULLE

        mä kyl en vielkään usko et sä oot 15 kosk sun noi viestit vaikuttaa enemmänki jonku 8-10v kirjottamilta


      • Piratesssiiitt!!<3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        mä kyl en vielkään usko et sä oot 15 kosk sun noi viestit vaikuttaa enemmänki jonku 8-10v kirjottamilta

        Ei sun viestit sit? Kato pikku ongelma vaan siin et ei jaksa kirjottaa Sulle "ei sitä tuu" aikuismaisesti ku et sää sellasta ymmärrä. Ja jokutollasta vois luulla vielki vanhemmaks! Mut ennemmin hän on 15 vuotias ku sä 19 vuotias! Taisko tulla sun ikääs "ei sitä tuu" 14 vuotta liikaa??


      • Ei sitä tuu
        Piratesssiiitt!!<3 kirjoitti:

        Ei sun viestit sit? Kato pikku ongelma vaan siin et ei jaksa kirjottaa Sulle "ei sitä tuu" aikuismaisesti ku et sää sellasta ymmärrä. Ja jokutollasta vois luulla vielki vanhemmaks! Mut ennemmin hän on 15 vuotias ku sä 19 vuotias! Taisko tulla sun ikääs "ei sitä tuu" 14 vuotta liikaa??

        Laitoiksä ton viestin missä "mä" sanon et mä uskon et se leffa tulee ja et mä oon 2 luokall jne


      • Piratessiiiiitt!!!<3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Laitoiksä ton viestin missä "mä" sanon et mä uskon et se leffa tulee ja et mä oon 2 luokall jne

        Mitä sä vammane höpiset?


    • se tulee kyllä :D

      se tulee ihan varmasti ellei Johnny Depille tapahdu mitään kauheaa...

      • Ei sitä tuu

        Joo niin vittu varmaan


      • Piratessiiitt!!!<3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Joo niin vittu varmaan

        Älä saatanan sonni mee tollee vastailemaan toisten viesteihin! Onko sulla oikeesti , tai siis sul varmaa on psyykkisä, fyysisiä sekä sosiaalisia ongelmia! Analyysi: Olet mielenterveydeltäsi pahasvi vammautunut ekaluokkalainen läski jääkiekkoilija!

        Ps, Viesti ei sitä tuulle.


    • your eyes

      Totta se tulee

      • Ei sitä tuu

        Anteeksi kaikille! Olen ollut ilkeä tässä keskustelussa. Oon oikees 2 luokal ja uskon kyllä et POTC 5 tulee.. :)

        Ps. Saanko anteeksi?


      • Ei sitä tuu
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Anteeksi kaikille! Olen ollut ilkeä tässä keskustelussa. Oon oikees 2 luokal ja uskon kyllä et POTC 5 tulee.. :)

        Ps. Saanko anteeksi?

        VITUN HOMO HUORA PERSEENREIÄN NUOLIJA!!!!!!! MÄ EN VITTU LAITTANU TOTA VIESTIÄ!!!! ENKÄ OO YHÄ EDELLEENKÄÄN 2 LUOKAL!!!!! TOI OLI IHAN VITUN NOLOO JA LAPSELLIST!!!


      • Ei sitä tuu
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        VITUN HOMO HUORA PERSEENREIÄN NUOLIJA!!!!!!! MÄ EN VITTU LAITTANU TOTA VIESTIÄ!!!! ENKÄ OO YHÄ EDELLEENKÄÄN 2 LUOKAL!!!!! TOI OLI IHAN VITUN NOLOO JA LAPSELLIST!!!

        Ps. Et saa anteeks


      • Piratesssiiiittt!<3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        VITUN HOMO HUORA PERSEENREIÄN NUOLIJA!!!!!!! MÄ EN VITTU LAITTANU TOTA VIESTIÄ!!!! ENKÄ OO YHÄ EDELLEENKÄÄN 2 LUOKAL!!!!! TOI OLI IHAN VITUN NOLOO JA LAPSELLIST!!!

        Hiukan oot nolo ei sitä tuu! Ens laitat tollasen viestin ja sitä ennen tollasen kunnollisen.. Mitä vittua. Äläkä hiton bustaaja käytä tota perseen nuolija..!!! Tiiätkö mitä toi ees tarkottaa.. Vittu et ikinä XD


      • Ei sitä tuu
        Piratesssiiiittt!<3 kirjoitti:

        Hiukan oot nolo ei sitä tuu! Ens laitat tollasen viestin ja sitä ennen tollasen kunnollisen.. Mitä vittua. Äläkä hiton bustaaja käytä tota perseen nuolija..!!! Tiiätkö mitä toi ees tarkottaa.. Vittu et ikinä XD

        Mä en laittanu tota ekaa viestii missä mä sanoin et mä uskon et se leffa tulee jne... etkä ite varmaan tiiä mitä bustaaja tarkottaa "Piratesssiiiittt!


      • Piratesssiiiiittt!<3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Mä en laittanu tota ekaa viestii missä mä sanoin et mä uskon et se leffa tulee jne... etkä ite varmaan tiiä mitä bustaaja tarkottaa "Piratesssiiiittt!

        V I Tu n "Ei sitä tuu" Miks m' laittaisin tänne jotain, mitä en teitäis? Sanopa se herra peräpukama!!!


      • Piratessiiitt!!!<3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Mä en laittanu tota ekaa viestii missä mä sanoin et mä uskon et se leffa tulee jne... etkä ite varmaan tiiä mitä bustaaja tarkottaa "Piratesssiiiittt!

        Äläkä siin selitä muille paskaa!!! Kukaan ei oo vittu laittanu sun nimissäs noit viestei.!!! Alax pehmetä XD


      • Ei sitä tuu
        Piratessiiitt!!!<3 kirjoitti:

        Äläkä siin selitä muille paskaa!!! Kukaan ei oo vittu laittanu sun nimissäs noit viestei.!!! Alax pehmetä XD

        No just joku tos alempana tunnusti et se laitto sen viestin mun nimissä ja en vittu ala pehmetä! ps. alatko ite? XD


      • Piratessiiitt!!<3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        No just joku tos alempana tunnusti et se laitto sen viestin mun nimissä ja en vittu ala pehmetä! ps. alatko ite? XD

        V itt ttu! Tiiätkö mitä pehmeeminen ees tarkottaa??? Voi hyvä luoja sun kanssas. Hanki elämä


      • Ei sitä tuu
        Piratessiiitt!!<3 kirjoitti:

        V itt ttu! Tiiätkö mitä pehmeeminen ees tarkottaa??? Voi hyvä luoja sun kanssas. Hanki elämä

        Joo kyl mä tiiän mit pehmeeminen tarkottaa ja mul on jo elämä ja veikkaan se on paljon parempi ku sun (jos sull ees on elämää) ja sä et vastannu siihen kysymykseen et alatko ite pehmetä. Ps ooksä ny ihan varma et sä oot 16 kosk sä vaikutat vähän (aika paljon) nuoremmalt ja sun kannattais lähtee pois täst keskustelusta ku sä vaa kerjäät verta nenästä ja rageet mulle koko ajan joten lähe pois täältä ja mee vaik äitis luo itkeen ku oot noi tyhmä kehari ja sul on selkee asenne ongelma.


    • Love <3
      • Ei sitä tuu

        No en uskokkaa!


      • Ei sitä tuu
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        No en uskokkaa!

        Ok, ok!! Mä sen viestin kirjotin!!! "oon kakkosluokkalainen jne..." Oon pahoillani, ja mua nolottaa :( Voitaisinko lopettaa tää riita. En ittekkää tiiä mitä bustaaja tarkottaa, ni voisko joku kertoo??


      • Johhnysta sekaisi :S
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Ok, ok!! Mä sen viestin kirjotin!!! "oon kakkosluokkalainen jne..." Oon pahoillani, ja mua nolottaa :( Voitaisinko lopettaa tää riita. En ittekkää tiiä mitä bustaaja tarkottaa, ni voisko joku kertoo??

        Lui tän keskustelu ja ei herra jumala sun kanssan ei sitä tuu XD
        Voiks enää nolommaks mennä XD

        Ps. Koit päättää


      • Ei sitä tuu
        Johhnysta sekaisi :S kirjoitti:

        Lui tän keskustelu ja ei herra jumala sun kanssan ei sitä tuu XD
        Voiks enää nolommaks mennä XD

        Ps. Koit päättää

        No joo kyl voi mennä viel nolommaks, esim se et sä tulit tänne puhuun jotain paskaa niin se on jo aika noloo! OOOOOO SERVAUS!!


      • Ei sitä tuu
        Johhnysta sekaisi :S kirjoitti:

        Lui tän keskustelu ja ei herra jumala sun kanssan ei sitä tuu XD
        Voiks enää nolommaks mennä XD

        Ps. Koit päättää

        No joo kyl voi mennä viel nolommaks, esim se et sä tulit tänne puhuun jotain paskaa niin se on jo aika noloo! OOOOOO SERVAUS!!


      • jokutollane
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        No joo kyl voi mennä viel nolommaks, esim se et sä tulit tänne puhuun jotain paskaa niin se on jo aika noloo! OOOOOO SERVAUS!!

        Vitun kopsaaja "ei sitä tuu" kopsaat kaikki jutut muilta


      • Ei sitä tuu
        jokutollane kirjoitti:

        Vitun kopsaaja "ei sitä tuu" kopsaat kaikki jutut muilta

        Miten niin?


      • Piratessiiittt!!!<3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        No joo kyl voi mennä viel nolommaks, esim se et sä tulit tänne puhuun jotain paskaa niin se on jo aika noloo! OOOOOO SERVAUS!!

        Haha!! matkit joku tollasta, voiks enää nolompi olla!! XD
        et ees tiiä mitä servaus tarkottaa. ouuuuuuuuuuuuu


      • Piratessiiit!!!
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Miten niin?

        Ai miten nii? No vittu kelaa ylöspäin ja mieti sa akelin hihhuli. Ai ups... sähän et tiiä mitä hihhuli tarkottaa


      • Ei sitä tuu
        Piratessiiittt!!!<3 kirjoitti:

        Haha!! matkit joku tollasta, voiks enää nolompi olla!! XD
        et ees tiiä mitä servaus tarkottaa. ouuuuuuuuuuuuu

        Mitenni mä matkin "jokutollasta"


      • Ei sitä tuu
        Piratessiiit!!! kirjoitti:

        Ai miten nii? No vittu kelaa ylöspäin ja mieti sa akelin hihhuli. Ai ups... sähän et tiiä mitä hihhuli tarkottaa

        VITTU SUN KANSSA! EIKS TÄÄL SAA VITTU PUHUUKKAAN ILMAN ET MÄ MUKAMAS "MATKIN" JOTAIN


      • Piratesssiiiiit!!!<3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        VITTU SUN KANSSA! EIKS TÄÄL SAA VITTU PUHUUKKAAN ILMAN ET MÄ MUKAMAS "MATKIN" JOTAIN

        Onks joku muka kieltäny sua puhumasta!? Sanottii vaa et aika lol ku leikit kovista käyttämällä tollasii termei mitä muut on sanonu!!!


      • Piratesssiiitt<3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Miten niin?

        No vittu mieti!
        Toi servaus ja mun toi perseen nuolija


    • ookoovaa

      Vittu, repesin tän keskustelun loppupuolelle... XD

      • Ei sitä tuu

        No vittu varmaan joo ku noi on ärsyttäny mua!!! Mut en haluis enää ongelmii ni piratesiiiittt


      • Ei sitä tuu
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        No vittu varmaan joo ku noi on ärsyttäny mua!!! Mut en haluis enää ongelmii ni piratesiiiittt

        Mä tiiän et sä oot piratessiit


      • Piratessiit!!!<3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Mä tiiän et sä oot piratessiit

        vitä helevettiä sä joriset! Mistä viestistä! Koita vittu tarkentaa!!!


      • Eu sitä tuu
        Piratessiit!!!<3 kirjoitti:

        vitä helevettiä sä joriset! Mistä viestistä! Koita vittu tarkentaa!!!

        No tosta mikä on tossa vähän ylempänä missä "mä" sanon et sä oot fiksu yläastelainen (mikä sä kyl et oo)


      • jokutollane
        Eu sitä tuu kirjoitti:

        No tosta mikä on tossa vähän ylempänä missä "mä" sanon et sä oot fiksu yläastelainen (mikä sä kyl et oo)

        Onse ny fiksumpi ku sie mutta saanko esitellä tämän maailman väjöimmän henkilön nimeltä "ei sitä tuu". Et oikeest tiiä mitää .


      • Piratessiiitt!!!<3
        jokutollane kirjoitti:

        Onse ny fiksumpi ku sie mutta saanko esitellä tämän maailman väjöimmän henkilön nimeltä "ei sitä tuu". Et oikeest tiiä mitää .

        Just nii jokutollane :D. Toi tietämätön Pa S ka ei oikeest tiiä yhtään mitään, mut vaa luule tietävänsä. Ja mä muka en oo fiksu yläastelainen? Mun keskiarvo on 9.8 ett....??! Ja mitä itte pistät tollasii viestei???? ouuuu, noloo


      • Piratessiiitt!!<3
        Eu sitä tuu kirjoitti:

        No tosta mikä on tossa vähän ylempänä missä "mä" sanon et sä oot fiksu yläastelainen (mikä sä kyl et oo)

        Tiiäkkö mulk ku kenelle puhut?


      • Ei sitä tuu
        Piratessiiitt!!<3 kirjoitti:

        Tiiäkkö mulk ku kenelle puhut?

        Joo kyl mä tiiän mä puhun häiriintyneelle 8 vuotiaalle kovis tytölle joka on luultavasti kehari ja vajaa älynen ja luulee olevansa fiksu


      • Piratessiiitt!!! <3
        Ei sitä tuu kirjoitti:

        Joo kyl mä tiiän mä puhun häiriintyneelle 8 vuotiaalle kovis tytölle joka on luultavasti kehari ja vajaa älynen ja luulee olevansa fiksu

        No et tiiä, ku en oo kaheksan enkä kovis. Ja perustele se miks mä oon sun mielest kaheksan? Vit ut oo mitään kaheksaa ku luen englannin ja ruotsin lisäks saksaa, ranskaa ja espanjaa! Ku painu sää revettää suutas Halvaantuneel isälles joka asuu saatana jossai perttelis Salos! Sää se vasta koulun alotat ku et osaa mitään kielii, hyvä jos suomee!


      • Piratessiiittt!<3
        Piratessiiitt!!! <3 kirjoitti:

        No et tiiä, ku en oo kaheksan enkä kovis. Ja perustele se miks mä oon sun mielest kaheksan? Vit ut oo mitään kaheksaa ku luen englannin ja ruotsin lisäks saksaa, ranskaa ja espanjaa! Ku painu sää revettää suutas Halvaantuneel isälles joka asuu saatana jossai perttelis Salos! Sää se vasta koulun alotat ku et osaa mitään kielii, hyvä jos suomee!

        Tää keskustelu on menny ihan päin Per settä, kiitos ei sitä tuun. Vaikka täällä on joukossa tollasia kull ikar vattomia hint tejä, niin jatketaan nyt ihan aiheesta. Mulla ei oo muuta sanottavaa, ku et Philip ja Syrena on ns. toisessa pääosassa, eli luultavasti seuraavissa kahedda osassa on samoja näyttelijöitä, kun POTC nelosessa.
        Kaikki tietää tän, mut tää on nyt vaan paluu keskusteluun

        Ps. Kukaan, ei enää vastaa ei sitä tuun viesteihin, vaan yrittää kaikil tavoin päästä yli ton vajaan kakaran. Kenen mielens Mä EN oo 8 vuotias kovistyttö ni tykkää täst viestist :)
        Ja asiaaaa!! Lisää Faktaa??


      • Piratessiiitt!!<3
        Piratessiiittt!<3 kirjoitti:

        Tää keskustelu on menny ihan päin Per settä, kiitos ei sitä tuun. Vaikka täällä on joukossa tollasia kull ikar vattomia hint tejä, niin jatketaan nyt ihan aiheesta. Mulla ei oo muuta sanottavaa, ku et Philip ja Syrena on ns. toisessa pääosassa, eli luultavasti seuraavissa kahedda osassa on samoja näyttelijöitä, kun POTC nelosessa.
        Kaikki tietää tän, mut tää on nyt vaan paluu keskusteluun

        Ps. Kukaan, ei enää vastaa ei sitä tuun viesteihin, vaan yrittää kaikil tavoin päästä yli ton vajaan kakaran. Kenen mielens Mä EN oo 8 vuotias kovistyttö ni tykkää täst viestist :)
        Ja asiaaaa!! Lisää Faktaa??

        Oon pahoillani tän keskustelun roskaamisest. Rakastan POTC:ia ja Deppiä ja herään joka aamu sil fiilaril, et tänään meen leffaan kattoo POTC vitosta :D
        Sen leffan pitäis olla valmis ens kesänä. Toivottavasti Depp suostuu siihen sopimukseen, vai onko suostunu jo?


      • POTC 1 2 3 4 JA 5...
        Piratessiiitt!!<3 kirjoitti:

        Oon pahoillani tän keskustelun roskaamisest. Rakastan POTC:ia ja Deppiä ja herään joka aamu sil fiilaril, et tänään meen leffaan kattoo POTC vitosta :D
        Sen leffan pitäis olla valmis ens kesänä. Toivottavasti Depp suostuu siihen sopimukseen, vai onko suostunu jo?

        Ihana Piratessiitt!!!


      • Ei sitä tuu
        Piratessiiitt!!<3 kirjoitti:

        Oon pahoillani tän keskustelun roskaamisest. Rakastan POTC:ia ja Deppiä ja herään joka aamu sil fiilaril, et tänään meen leffaan kattoo POTC vitosta :D
        Sen leffan pitäis olla valmis ens kesänä. Toivottavasti Depp suostuu siihen sopimukseen, vai onko suostunu jo?

        Ok mäki oon pahoillani tän keskustelun pilaamisesta vaik mä en vielkään usko et POTC 5 tulee niin mä en enää aio riidellä siitä asiast ja mä varmaan lähen pois kosk mä en enää jaksa keskustella/riidellä joten ADIOS AMIGOS! XD


      • Ei sitä tuu
        Piratessiiitt!!<3 kirjoitti:

        Oon pahoillani tän keskustelun roskaamisest. Rakastan POTC:ia ja Deppiä ja herään joka aamu sil fiilaril, et tänään meen leffaan kattoo POTC vitosta :D
        Sen leffan pitäis olla valmis ens kesänä. Toivottavasti Depp suostuu siihen sopimukseen, vai onko suostunu jo?

        Ok mäki oon pahoillani tän keskustelun pilaamisest vaik mä en vielkään usko et se leffa tulee niin mä en enää jaksa riidellä siitä joten sori viel kerran ja ADIOS AMIGOS! XD


    • jeee!

      Depp on sustunut jo

      • Piratessiiittt!!!<3

        Jesss, ihana deppppp :D Vähän kivaa ;)
        Ja ei sitä tuu, Hyvä tyyppi =)


    • Ei sitä tuu

      No en oo pahoillani vitu junnti Piratesiiittt!!!

      • jokutollasen paluu

        hohhoijaa. sie siis taas palannu konee ääree vaiko nii. eiks siu pitäny lähtee. oikeest painu vittuu


      • Piratesssiiiittt!!<3
        jokutollasen paluu kirjoitti:

        hohhoijaa. sie siis taas palannu konee ääree vaiko nii. eiks siu pitäny lähtee. oikeest painu vittuu

        Tota olit niinku miettiny tän hiljasen kuukauden. Ja sopimus oli et ei sitä tuun viesteist ei välitetä ku se on tollane inflaatiorotta -.-
        Vittu joku voi olla lapsellinen. Hanki elämä, mee sinne eskariin rauhottuu, ja yritä uudestaa ku oot kuollu siihe kivessyöpääs kato ku mua ei paskat kiinnosta sun vammane tekstis


      • Piratessiitt!! <3
        Piratesssiiiittt!!<3 kirjoitti:

        Tota olit niinku miettiny tän hiljasen kuukauden. Ja sopimus oli et ei sitä tuun viesteist ei välitetä ku se on tollane inflaatiorotta -.-
        Vittu joku voi olla lapsellinen. Hanki elämä, mee sinne eskariin rauhottuu, ja yritä uudestaa ku oot kuollu siihe kivessyöpääs kato ku mua ei paskat kiinnosta sun vammane tekstis

        Ja muuten, miten voin vetää kätee ja olla homo ku oon naine. Ja jeesus tota su tekstii ku toistelet sanoi saatanan mällipää. Mua oikeesti naurattaa ihan sairaasti tollasen pikkuperseilijän "kova" teksti

        ps.Nussi pussejas, ennenku nuolet niit XD


      • jokutollasen paluu
        Piratessiitt!! <3 kirjoitti:

        Ja muuten, miten voin vetää kätee ja olla homo ku oon naine. Ja jeesus tota su tekstii ku toistelet sanoi saatanan mällipää. Mua oikeesti naurattaa ihan sairaasti tollasen pikkuperseilijän "kova" teksti

        ps.Nussi pussejas, ennenku nuolet niit XD

        AI MINÄ!!!!!!!!!!


      • piratessiiitt!!!<3<3
        jokutollasen paluu kirjoitti:

        AI MINÄ!!!!!!!!!!

        Ei eiiii et sää jokutollasen paluu.. Sori jos sait väärän käsityksen :( tarkotin kyl tot yht vittuilijaa


      • jokutollasen paluu
        piratessiiitt!!!<3<3 kirjoitti:

        Ei eiiii et sää jokutollasen paluu.. Sori jos sait väärän käsityksen :( tarkotin kyl tot yht vittuilijaa

        joo ei mitää, tajusin kyllä mut ku olin lähettämässä tätä enne ku olin ees lukenuu koko textin loppuu ja sitte vahingos painoin lähetä ja sitte tajussin.


      • Ei sitä tuu
        Piratesssiiiittt!!<3 kirjoitti:

        Tota olit niinku miettiny tän hiljasen kuukauden. Ja sopimus oli et ei sitä tuun viesteist ei välitetä ku se on tollane inflaatiorotta -.-
        Vittu joku voi olla lapsellinen. Hanki elämä, mee sinne eskariin rauhottuu, ja yritä uudestaa ku oot kuollu siihe kivessyöpääs kato ku mua ei paskat kiinnosta sun vammane tekstis

        No vittu häivyn sit ku nii haluutte, ja ehk oon viel hiukn pahoillani ku sanoin et sitä ei tuu. Jos kerran kuvaukset on alotettu ni kyl se sit tulee =)
        Mul ei oo tietoo, mut uskon nyt et se tulee :)))

        BYE!


    • Will Tuner!<3

      Kaiha se on tulosssa 2013!! Jejejeje

    • ???

      kuka on angelica?kattonu pari ekaa ja siitä on kauan ja en muista joten voisko joku selventää tän jutun..? millo se astuu kuvioihin? ja totta kai on pakko tulla vitonen!

    • Laulujoutsen

      No se Angelica on se Jackin exä joka on sen Mustaparran tyttö. Ja en jaksa selittää enempää :DD

      • jokutollasen paluu

        meikä häippäsee!!! en jaksa enää olla täällä eli kiitti kaikille ketkä oli sillä kannalla että potc 5 tulee.
        ei sitä tuu-Ostitko uuden tietokoneen ku kulma edellinen lagi mut tuun sit vittuileee ei sitä tuulle ku trailer on youtubes. MORO!!!


    • Hei miks sitä pirates of the caribbean 5 ei tulisi http://www.imdb.com/title/tt1790809/ tossa on teille linkki johnny depp on vaan osallistunu siihen ei kukaan muu mut ne vielä ettii muita esim et jatkaako barbossa siinä pirates of the caribbean 5 ne jotkut ei edes tiiä et jatkaako ne edes siinä pirates of the caribbean 5.

      • Pirates Official

        Kyllä se tulee, tuottaja yms. käsikirjoittajat on jo töissä, ja kuvausryhmäki on lähetetty Costa Ricoon, jossa aloitetaan kuvaukset.

        Tiedot on virallisia!

        -Pirates of the Caribbean Official international crew-


    • CaptainJackSparrow

      Siis tänne tultiin keskustelemaan tuleeko Pirates of the Caribbean 5 ja mahdollista 6, ja keitä siinä näyttelee niin te tulette tänne haukkumaan ja riitelemään kun yksi jätkä sanoo että 5 ei tule. Koska kaikki sen tietää että se tulee.

      • CaptainJackSparrow

        Niin ja jaa, antakaa niitten urpojen kuvitella mitä haluavat, mutei teidän tarvitse rueta riitelemään pienestä asiasta. Luulin kun tulin tähän niin saan tietoa POTC 5 niin suurin osa viesteistä on täynnä '' homo '' ja '' víttu '' sanoja.


      • Piratessiiittt!!!<3
        CaptainJackSparrow kirjoitti:

        Niin ja jaa, antakaa niitten urpojen kuvitella mitä haluavat, mutei teidän tarvitse rueta riitelemään pienestä asiasta. Luulin kun tulin tähän niin saan tietoa POTC 5 niin suurin osa viesteistä on täynnä '' homo '' ja '' víttu '' sanoja.

        Totta. Ja oon pahoillani. Oot oikeessa CaptainJakcSparrow. Oon niin sairaan hermostunu ku rakastan yli kaiken POTC: ia ja Johnnya ja mua v-ituttaa kun tänne tullaan huutamaan et sitä ei tuu, ku se tulee. Halusin itteki saada täält tietoo ja laittaa sitä tänne, mut en jaksa oottaaaaaaa enää päivääkäänn....
        Johnny


      • Piratessiiittt!!!<3
        CaptainJackSparrow kirjoitti:

        Niin ja jaa, antakaa niitten urpojen kuvitella mitä haluavat, mutei teidän tarvitse rueta riitelemään pienestä asiasta. Luulin kun tulin tähän niin saan tietoa POTC 5 niin suurin osa viesteistä on täynnä '' homo '' ja '' víttu '' sanoja.

        Totta. Ja oon pahoillani. Oot oikeessa CaptainJakcSparrow. Oon niin sairaan hermostunu ku rakastan yli kaiken POTC: ia ja Johnnya ja mua v-ituttaa kun tänne tullaan huutamaan et sitä ei tuu, ku se tulee. Halusin itteki saada täält tietoo ja laittaa sitä tänne, mut en jaksa oottaaaaaaa enää päivääkäänn....
        Johnny


    • Tämähän sivusto on `"lähinnä" toisten haukkumista?.

      • jokutollasen paluu

        joo se tulee. kuvaukset aloitetaan Puerto Ricossa marraskuussa. ja se on niin mones sivustossa että varmaa itekkii löydätte lisää aiheesta. :DD onneks se ainaki tulee:D


      • Piratessiiitt!!<3
        jokutollasen paluu kirjoitti:

        joo se tulee. kuvaukset aloitetaan Puerto Ricossa marraskuussa. ja se on niin mones sivustossa että varmaa itekkii löydätte lisää aiheesta. :DD onneks se ainaki tulee:D

        Jesss!! Onkohan ensi-ilta kesällä :)


      • CaptainJackSparrow
        Piratessiiitt!!<3 kirjoitti:

        Jesss!! Onkohan ensi-ilta kesällä :)

        Toivottavasti :)


    • aaa8

      toivottavasti Will on mukana, sillä se on niiin komee :D

    • Jack<3

      Oikeesti, onko pakko tulla sanoo tänne et sitä elokuvaa ei vittu tuu jos ette ees tiedä sitä? (Ei kaikille siis :Dd)

      • pennutpois : )

        no äläwaa .. vrmaa jotku pennut tulee inisee tänne vaik ei tiä mistää mitää ..


    • johnny depp (;;;;

      öyy.. otatte aijka tossissaa tän asian :D jj vitonen tulee : ) Tuli jo vrmaa kaikille selväks ? en haluu dissaa tai mitää kunha vaa snoin (: & tosikot älkää vastatko (; thäänks

    • Piratessiiitt!!<3

      Ainoo ku tääl on valittanu et sitä ei tuu ni on ollu "ei sitä tuu". ite uskon et se tulee ku kuvauksetki on alotettu. Eli jos sitä ei tulis ni jotain tosi merkittävää pitäis tapahtuu.

      POTC

      • jokutollane :D

        just tuli vast uutta tietoo googlee :D katokkaa päivämäärät ni huomaatte mikä on uusin ku oon ite aika paska linkkaamaan :D oon vitu ilone ku se tulee :DDD veikkaan että trailer tulee 2013 tammikuussa tai helmikuussa mut ihasama jos kuiteki tulee:D


    • Pirates fani

      Pirates of the caribbean 5 tulee ja siinä näyttelee penelope ja ja Johnny ja jackin isä mä oon luke lehdestä että voin luvata että sekä tulee 2013 entäs tiesitte

    • Piratessiitt<3

      JEEEEEEEEEE!

    • potc2

      Mut siis olikse pirates of the caribbean5 tulee tota 2015 tai ainakin mä luin niin

    • Piratessiitt!!!!<3

      no ei! D:

    • <3 Johnny Depp <3

      Niin kait se kutonenkin tulee???

      • Piratessiiitt!!<3

        Ite ainaki toivon et se tulee ja onhan sitä huhuiltu et 5ja6 tulee sillee samaltaval ku 2ja3, et se on nyt ihan fifti,fifti


    • Potc2

      Kyllä ne tekee 5-6 elokuvaa vielä koska mä luin jostain paikasta sen ja potc5
      saattaa tulla jo 2013 kesäkuuta en tiedä en ole varma

    • Moi!

      millon ne alkaa filmaa?

    • Piratessiiitt!!<3

      Kuvaukset alotettu jo tässä kuussa :)

    • Piraatti

      Ihana kun tulee vitonen!!

    • hamppulipamppuli

      Wuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! (jos tulee 5)

    • yritän

      ihanaa ku tulee uus pirates of the caribbean, ootan innolla millon se tulee :) ite ainakin uskon vaa noihin Barbossa-fani ja pariin muuhun luotettavan kuuloseen tyypin tietoihin. :) ja nii mun mielest on kyl turha tulla tänne lässyttää ettei se tuu jos yli puolet sanoo et tulee, nii pitäs vaikka sen turvan kii esimerkiks. nää riidat täällä on kans ihan turhii. tänne tultii kertoo tietoi EI riitelee :p

    • Tompsontomp

      Ne alkaa kuvaa pirates of the caribbean 5 ja 6 samaa aikaan se kutonen on jatko osa siitä vitosesta mutta on kuulema joku sopimus vielä kesken koska deppin pitäisi alle kirjoittaa se mut deppi on aina tykännyt jack sparrow roolista niin kylmä arvelen että se suostuu niihen kahteen elokuvaan.

    • LaraC

      Nyt se on sitten varmistettu. Johnny Deppin näyttelemä Jack Sparrow seilaa jälleen valkokankaalle Pirates of the Caribbean 5:ssa, joka ilmestyy elokuvateattereihin kesällä 2015!

    • Potc nörtti

      Juu, tässä ois sulle ajankohtaista ja varmaa tietoa kaiken spämmin ja arvailujen keskelle: nyt tämän Pirates Of the Caribbean 5:n julkaisupäivämäärä on virallistettu by Walt Disney ja se on 10.7.2015, koska Johnny Depp haluaa pitää hetken taukoa Sparrown näyttelemisestä.

      http://www.movieweb.com/news/pirates-of-the-caribbean-5-confirmed-for-july-10th-2015-release-date

      Katsokaa vaikka tuosta. Tarinassa on mukana Will ja Elizabeth, mutta näyttelijät ovat mitä luultavimmin vaihtuneet. Tarina keskittyy Mustan Helmen taannoiseen kiroukseen, joka leviää kaikkien merien kiroukseksi Asteekki merirosvojen tullessa hakemaan kostoa (aarre joka aiheutti kirouksen kuului heille). Angelica on mukana ja kyllä hännpäätyy Jack Sparrown kanssa yksiin tarinan lopussa. Koko screen play on julkaistu ja luin sen äsken, se löytyy täältä:
      http://telewatcher.com/action/pirates-of-the-caribbean-5-beyond-the-seas-world-complete-leaked-screenplay/

      • Jokutollane (back again)

        Kannattaa kattoo tietojen päivämäärät ku linkkaa ne tänne ku toi 2011 tos telewatcherissa on aika vanhentunutta tietoo mut muute hyvä se ei tuukkaa tänä vuonna, se tulee vasta kesällä 2015 (varmistettu). Luultavasti (saatt aa) tulla Orlando ja Keira, en oo 100% varma. Ohjaajana ei ole pakolla Rob Marshall (saattaa vaihtua). Tuottajana pysyy Jerry.
        Johnny Depp on Jack Sparrow, SE ON VARMA!!!

        Tiedot ovat tulleet 14.1.2013
        Tietoja on monella sivustolla samalla päivämäärällä. :D


    • Piratessiiitt!!<3<3

      Voi ihanaa!!! Ite toivoisin niiiin kyl et Orlando olis mukana.. viel ku niin hyvän näkönen, keirast nyt en niin välitä mut on kyl tyhmää jos noi on vaihettu johonku muihin... se sama sydän ei sit niinku oikeen syki.. orlihan oli itte sanonu et haluu leffaan, jos siel annetaan paikka mut juuu pääasia et Johnny on mukana :)

    • Potc fani

      Jep Johnny on pääasia

    • JackSparrow♥

      Oon kuullut et sen 5 osan nimi ois Yli merten maailman (Beyond the seas world) mut en oo varma mut se tulee kesän loppuun mennes 2013. Mutta pääasia on että Johnny Depp on mukana Jack Sparrow'na♥♥♥

      • LaraC

        Olet ikävä kyllä väärässä, kuten jo ylempänä useaan kertaan mainittiin, uusin PotC tulee vuonna 2015, ei 2013. Antamani tiedot ovat peräisin Pirates of the Caribbeanin viralliselta facebook -sivustolta.

        Minulle on myös tärkeintä, että Jack Sparrow'n näyttelijä on Johnny Depp. Hän on ainoa oikea valinta Jack Sparrow'ksi!
        Ja uskon, että Orlando Bloom on mukana tässä uusimmassa elokuvassa. Jos Will kerran on mukana, niin miksikäs Willin alkuperäinen näyttelijä ei esittäisi häntä? Orlandohan oli jo aiemmin tuonut esille kiinnostusta palata Willin rooliin, jos hänellä on paikka uudessa elokuvassa. Keirasta en tiedä, mutta olisi se minusta aika outoa, jos Elizabethina nähtäisiin joku muu kuin Keira. Ja Keiralla ei ymmärtääkseni ole ollut kiinnostusta jatkaa Pirates of the Caribbean -elokuvien parissa.


    • mik64bjork

      JUMALAUTA!!!! Viel 2 vuotta ***** odotusta. EI OO TOTTA!!!!!

      ____________________________
      I / ________________________I
      I__/_________________________I BLAM!!!! _ _
      I I I --
      I I I
      I__ I I

    • Piratessiiittt!!!<3

      En voi odottaa kahtavuotta, kun jo viikko tuntuu ikuisuudelta :( Johnny jo 50 vuotias, ekasta potc:ista aikaa jo 10 VUOTTA! Orliki vanhenee :(( ois tosi ihanaa nähä nää tähdet viel caribbealla, ku ne sillo kymmenkunta vuotta sitte oli nuorii ja koko leffa sai alkunsa :)))

    • Potc Jonne

      Oikeesti tulispa Pirates of the Caribbean Se ois varma hyvä ja Johnny Depp tulee siihe ja se tulee vissii 6
      :)

      • nöppi

        Kaikkea voi vielä tapahtua ennen 2015....


      • potcfanifanifani
        nöppi kirjoitti:

        Kaikkea voi vielä tapahtua ennen 2015....

        Älä ole pessimisti, oletan että tarkoitit tuolla että joku näyttelijä sairastuisi vakavasti tai kuolisi???


    • Jack is best

      Kyllä, on tulossa 5 osa. Mutta vasta 2015 ;(

    • Sen tiiän et se Pirates of The Caribbean 5 on tulossa joku.. 2015..? Johnny Depp on lupautunut näyttelee siin mut nyt se kuvaa just yht uutta. Ni kuvaukset alotetaan joko tän vuoden loppupuolella tai ens vuonna :)

    • Jonde1555

      tuli justinsa mainos pirates of caribbean viitosesta

    • jaakko varpunen<3

      Hei jonde telkkaristako miltä kanavalta vai tuliko se koneelta ? :D

    • depp3

      Mä ainaki luin et Disney suunnittelis tekevänsä Pirates of the Carribean 5 ja 6. Ne alottais kuvaamaan tän vuoden lopussa tai ens vuoden alussa. Ainut asia mikä puuttuu on Johnny Deppin allekirjoitus siitä et hän suostuu näyttelemään Jack Sparrowta taas.

    • POTC-fani

      Pirates of the Caribbean 5 ilmestyy näillä tietämin 10.7.2015.

    • idarit

      Pirates of the Caribbean 5 tulee 2015 heinäkuun 10vai 18 ihan sama nimi on Beyond the sea world !

      • jokutollane

        No voi... se päivämäärä joka on 10.7.2015 on totta ku se luki jo episodi lehes, joudun niiku oottaa kaks vuotta tarkallee 1 vuos 11 kuukautta kuitenkii-.-


    • johnny!♥ tässä vastaus

      Pirates of the garibbean tulee 2015 tai 2016. Leffan nimeksi tulee
      Dead men tell no tales! Ei tule kutosta ku sitä kaikki niin haikailee.. nimittäin johnny depp jää eläkkeelle niin ei tule kun 4-5 elokuvaa siltäkin enään. ;( en tiedä juonta kukaan ei tiedä koska sitä ei olla kerrottu kenellekkään. Ovat kuulemma aloittaneet jo kuvaamisen. Mukana ovat jack sparrow ja penelope cruz. Niin ainaskin väitetään.

    • johnny!♥ tässä vastaus

      Pirates of the garibbean tulee 2015 tai 2016. Leffan nimeksi tulee
      Dead men tell no tales! Ei tule kutosta ku sitä kaikki niin haikailee.. nimittäin johnny depp jää eläkkeelle niin ei tule kun 4-5 elokuvaa siltäkin enään. ;( en tiedä juonta kukaan ei tiedä koska sitä ei olla kerrottu kenellekkään. Ovat kuulemma aloittaneet jo kuvaamisen. Mukana ovat jack sparrow ja penelope cruz. Niin ainaskin väitetään.

    • potcfan

      Itse en ole nähnyt vielä sitä POTC 5 mainosta/traileria ,olen kyllä kuullut puhetta siitä, youtubestakin olen löytänyt vain epäaitoja trailereita.eli jonkun itse väsäämiä. Mutta kovasti kyllä haluisin nähdä tuon tv:stä tulleen mainoksen...

      • tom2

        kai nyt kun potc tulee 7.7.2017


    • voiskohan?

      Davy Jones vois olla mukana, kun siinä kolmosessa se putos sinne pyörteeseen ja se Kalybsokin herätti sen Barbossan henkiin, niin miksei se olis voinu herättää sitäkin?

    • potcDea

      Kuulkaas nytten kaikki pirates of the caribbean deadly men tell no tales eli potc5 tulee 7.7.2017 että tässä on vielä paljon aikaa

      • potcdea1

        Jos ette usko voin linkata tänne sen missä se lukee


    • potcdea

      Elokuvan nimeksi tulee, Pirates of the Caribbean Deadly men tell no tales

      • potcdea1

        Siis pirates of the caribbean Dead men tell no tales


      • Linkkii?
        potcdea1 kirjoitti:

        Siis pirates of the caribbean Dead men tell no tales

        Onks sul mitään linkkii


      • POTC5<3
        potcdea1 kirjoitti:

        Siis pirates of the caribbean Dead men tell no tales

        Voisiko joku avata tätä keskustelua ku viimeksi puhuttii vuonna nakki ja muusi ja ne keskustelut oli jotain tällästä: ei sitä tuu, tulee, no eihän ja siitä se tarina alkoi .....


      • :(1

    • Superminä

      Ei tällä hetkellä

    • Piratesfani

      Ei tällä hetkellä

    • ei tietoo ny

      Ei tälllä hetkel):

    • :(1

      Potc5 siirettinn 2017 :(((((

      • Surkeuden surkeus

        Nii siirrettiin :( puhun nyt sulle :(1


      • Oon toi

        Muuten oon toi ylhäällä oleva potc5


      • Potc5<3

        Onks sul mitään muuta tietoo ku että potc5 tulee 2017 vaik et onks totta ne asiat mitä ihmiset täällä on höpöttäny?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe