Minulla on koss porta pro-kuulokket. Olen käyttänyt kuulokkeita vain tietokoneen kanssa kotona.
-te jotka käytätte noita kosseja ulkona ja junassa tai bussissa, pitääkö äänenvoimakkuus olla korkealla että ihmisten puhe ja melu eristyy ?
En tykkää ollenkaan kuunnella musiikkia niin että muut ihmiset kuulevat mitä minä kuuntelen penkin vieressä, kuuluko kossien äänet muille ihmisille normaali volumella ?
vai pitäiskö ostaa in-ear-nappikuulokkeet jos haluaa eristää oman musiikkinsa muilta ja melun itseltään ?
Koss Porta Pro:t junassa ja bussissa ?
4
264
Vastaukset
- joumään
Kokeile? Ota kuulokkeet päästä pois ja säädä niin kovalle kuin mahdollista, kuitenkin niin että ei kuulu ulkopuolelle ja sitten kokeilet päähäs oisko sopivan kovalla.
- ljhgfiyfoiuy
Kannattaa laittaa ne kuulokkeet esim. reiden ympärille tai luurit kämmeniä vasten, jotta testi vastaisi paremmin normaalia kuuntelutilannetta, jossa luurit ovat korvia vasten.
- martti mario
muuten oon huomannu että kuulokkeiden 'metalli sankojen' väliin jää kettumaisesti hiukset väliin ja kun ottaa ne pois päästä hiuksia lähtee myös :D
- say no to the koss
joo kosseista en itse pidä sen takia etta ovat liian avoimet suosittelen skull candy smokin buds in ear kuulokkeita basso pauhaa mutta kaveri ei kuule vieressä juuri mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433044Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081887Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751561- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1021081Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1001071