Minulla on koss porta pro-kuulokket. Olen käyttänyt kuulokkeita vain tietokoneen kanssa kotona.
-te jotka käytätte noita kosseja ulkona ja junassa tai bussissa, pitääkö äänenvoimakkuus olla korkealla että ihmisten puhe ja melu eristyy ?
En tykkää ollenkaan kuunnella musiikkia niin että muut ihmiset kuulevat mitä minä kuuntelen penkin vieressä, kuuluko kossien äänet muille ihmisille normaali volumella ?
vai pitäiskö ostaa in-ear-nappikuulokkeet jos haluaa eristää oman musiikkinsa muilta ja melun itseltään ?
Koss Porta Pro:t junassa ja bussissa ?
4
263
Vastaukset
- joumään
Kokeile? Ota kuulokkeet päästä pois ja säädä niin kovalle kuin mahdollista, kuitenkin niin että ei kuulu ulkopuolelle ja sitten kokeilet päähäs oisko sopivan kovalla.
- ljhgfiyfoiuy
Kannattaa laittaa ne kuulokkeet esim. reiden ympärille tai luurit kämmeniä vasten, jotta testi vastaisi paremmin normaalia kuuntelutilannetta, jossa luurit ovat korvia vasten.
- martti mario
muuten oon huomannu että kuulokkeiden 'metalli sankojen' väliin jää kettumaisesti hiukset väliin ja kun ottaa ne pois päästä hiuksia lähtee myös :D
- say no to the koss
joo kosseista en itse pidä sen takia etta ovat liian avoimet suosittelen skull candy smokin buds in ear kuulokkeita basso pauhaa mutta kaveri ei kuule vieressä juuri mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2274385Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii722842- 472383
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431677- 781359
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘621011PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53822