Olemme menossa perheen kanssa Italiaan ensi kesällä, mutta sopivan hyvää hotellia emme vielä ole löytäneet.
Olisiko jollakin antaa vinkkiä?
Eli etsinnässä nimenomaan hotelli, jossa olisi laaja puutarha/uima-allasalue!
Ei siis kaupunkityyppinen hotelli, jossa mahdollisesti katolla tai pihassa pieni uima-allas ja pihaa ei juurikaan.
Mielellään 4 tähden hotelli, toki myös 5 tähden käy, jos hinta ei aivan järjetön per yö.
Myös Ranskan puolelta käy hyvin!
Tarkalla kohteella Italiassa tai Ranskassa ei siis väliä. Maat ovat todettu hyviksi laidasta laitaan :)
Italiassa on tullut käytyä monta kertaa, mutta silloin hotellien tarpeet ovat olleet hieman toisenlaisia.
Hyvä hotelli Italiasta?
8
239
Vastaukset
- Buongiorno
No paras löytämäni ja edullinen on tuo "Hotel dei Angeli"
Siellä on tullut asusteltua useasti Italian matkoilla. - Guida
Ariston on erinomainen. Ja paikallahan ei ollut väli, Italiassa tai Ranskassa.
- Mikko.
Ariston?
Ariston -nimisiä hotelleja löytyy monestakin kaupungista. Mitä tarkemmin tarkoitit? - Guida
Mikko. kirjoitti:
Ariston?
Ariston -nimisiä hotelleja löytyy monestakin kaupungista. Mitä tarkemmin tarkoitit?Sinähän sanoit:
"Tarkalla kohteella Italiassa tai Ranskassa ei siis väliä. Maat ovat todettu hyviksi laidasta laitaan :)"
- jumantsjuikka
Minä kysyn sinulta Mikko , mitä 4 tähden hotellia suosittelet Suomesta, voi se hotelli olla Ruotsinkin puolella ?
Hotelli Suomessa voi olla vaikka Keravalla,, Savossa tai Kilpisjärvellä. Me olemme lomailleet usein Suomessa. - Mikko.
Jos älykkyytesi ei riitä kysymyksen ymmärtämiseen, kannattaisi olla hiljaa, jotta et nolaisi itseäsi.
Kysymyksessäni jo listasin pois mm. kaupungeissa olevat hotellit, sekä hotellit, joissa ei ole suurta puutarhaa ja uima-allasaluetta. Ja vielä rajasin jäljelle jääneet 4-5 hotelleihin.
Nämä kriteerit täyttävistä hotelleista pyysin vinkkejä.
Jos itse et ole tuollaisissa 4-5 tähden hotelleissa saanut Italiassa tai Ranskassa olla, etkä siis osaa mitään suositella, se ei ole minun vikani.
Älykkäämpiäkin kirjoittajia onneksi on.- Per Luskoni
Menkää hotelli Belvedereen, tulet yllättymään, ihana paikka.
- automatkailija
Katso www.sonnenklar.tv. Ainakin he mainostavat televisiossa usein 4-tähden lomahotelleja, joissa on isot puutarha-alueet ja uima-altaat ja ranta lähellä. Sivut ovat saksankieliset ja lennot lähtevät useilta paikkakunnilta Saksasta tai matkustus omin avuin. Olen varannut heiltä jonkun kerran majoitusta. Hinnat edullisemmat kuin meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047614
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075758- 835107
- 1394496
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113190- 542899
- 532812
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562016