Olemme menossa perheen kanssa Italiaan ensi kesällä, mutta sopivan hyvää hotellia emme vielä ole löytäneet.
Olisiko jollakin antaa vinkkiä?
Eli etsinnässä nimenomaan hotelli, jossa olisi laaja puutarha/uima-allasalue!
Ei siis kaupunkityyppinen hotelli, jossa mahdollisesti katolla tai pihassa pieni uima-allas ja pihaa ei juurikaan.
Mielellään 4 tähden hotelli, toki myös 5 tähden käy, jos hinta ei aivan järjetön per yö.
Myös Ranskan puolelta käy hyvin!
Tarkalla kohteella Italiassa tai Ranskassa ei siis väliä. Maat ovat todettu hyviksi laidasta laitaan :)
Italiassa on tullut käytyä monta kertaa, mutta silloin hotellien tarpeet ovat olleet hieman toisenlaisia.
Hyvä hotelli Italiasta?
8
223
Vastaukset
- Buongiorno
No paras löytämäni ja edullinen on tuo "Hotel dei Angeli"
Siellä on tullut asusteltua useasti Italian matkoilla. - Guida
Ariston on erinomainen. Ja paikallahan ei ollut väli, Italiassa tai Ranskassa.
- Mikko.
Ariston?
Ariston -nimisiä hotelleja löytyy monestakin kaupungista. Mitä tarkemmin tarkoitit? - Guida
Mikko. kirjoitti:
Ariston?
Ariston -nimisiä hotelleja löytyy monestakin kaupungista. Mitä tarkemmin tarkoitit?Sinähän sanoit:
"Tarkalla kohteella Italiassa tai Ranskassa ei siis väliä. Maat ovat todettu hyviksi laidasta laitaan :)"
- jumantsjuikka
Minä kysyn sinulta Mikko , mitä 4 tähden hotellia suosittelet Suomesta, voi se hotelli olla Ruotsinkin puolella ?
Hotelli Suomessa voi olla vaikka Keravalla,, Savossa tai Kilpisjärvellä. Me olemme lomailleet usein Suomessa. - Mikko.
Jos älykkyytesi ei riitä kysymyksen ymmärtämiseen, kannattaisi olla hiljaa, jotta et nolaisi itseäsi.
Kysymyksessäni jo listasin pois mm. kaupungeissa olevat hotellit, sekä hotellit, joissa ei ole suurta puutarhaa ja uima-allasaluetta. Ja vielä rajasin jäljelle jääneet 4-5 hotelleihin.
Nämä kriteerit täyttävistä hotelleista pyysin vinkkejä.
Jos itse et ole tuollaisissa 4-5 tähden hotelleissa saanut Italiassa tai Ranskassa olla, etkä siis osaa mitään suositella, se ei ole minun vikani.
Älykkäämpiäkin kirjoittajia onneksi on.- Per Luskoni
Menkää hotelli Belvedereen, tulet yllättymään, ihana paikka.
- automatkailija
Katso www.sonnenklar.tv. Ainakin he mainostavat televisiossa usein 4-tähden lomahotelleja, joissa on isot puutarha-alueet ja uima-altaat ja ranta lähellä. Sivut ovat saksankieliset ja lennot lähtevät useilta paikkakunnilta Saksasta tai matkustus omin avuin. Olen varannut heiltä jonkun kerran majoitusta. Hinnat edullisemmat kuin meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086